rate en spiller :)

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Failed Arbortion - Call Me Maybe - RK

Poeng/points:4 / 10
Du har lite poeng, det å oppnå 1k poeng på 2 uker er ikke så mye å skryte av.

ODa: 3 / 10
ODA'en er forholdsvis grei, men siden du restartet har du ikke steget i det hele tatt, så gir deg 3/10

Plassering på kartet/place in map: 1 /10
Plasseringen din har du vært rimelig uheldig med. Når jeg midtstilte kartet på deg så var det langt til nærmeste stammemedlem samt at det ligger mange ZF spillere rundt deg. Jeg hadde nok vurdert å restartet.

Stamme/tribe: 5 / 10
RK ligger jo på 3. plass, så noe rett må dem jo ha gjort. Dog har de ingen spillere som utmerker seg noe særlig, ingen spillere på topp 20. Dog kan man ikke avskrive dem, de har noen litt kjente spillere så vi får se.

Rykte/rumers about player : 3 / 10
Har sett deg litt på forumet, men utenom det så har jeg ikke hørt om deg.


Totalt:
16 / 50
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Skrev at Failed abortion er Call Me Maybe, ikke at jeg er det :)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Skrev at Failed abortion er Call Me Maybe, ikke at jeg er det :)

Oja, hehe. :p

Hvis du ikke vil bli rangert så bør du jo ikke rangere andre? Har uansett blitt mye rot nå, foreslår at vi fortsetter, neste rangerer meg, X O C O X.
 

DeletedUser

Guest
X O C O X (Sight of Perfection)

Poeng: 5/10
Ikke så mye poeng.

ODa: 6/10
Greit med ODa i forhold til størrelsen på kontoen.

Plassering på kartet: 7/10
Ok plasserin på rimen. Store muligheter for utvidelser mot vest og nord.

Stamme/tribe: 5/10
Sight of Perfection 9 medlemmer som sikkert blir og vokse litt nå framover. tredje høyeste stamme gjenomsnitt, blir spenende og se hvordan stammen blir og gjøre det nå framover.

Ps. Går rykter om at dere er ute etter The Reapers Heart.

Rykte: 0/10
Personlig aldri sett deg før, men jeg vært delevis borte fra tribalwars de siste årene.

23/50

-Royal shaco-
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
X O C O X (Sight of Perfection)

Stamme/tribe: 5/10
Sight of Perfection 9 medlemmer som sikkert blir og vokse litt nå framover. tredje høyeste stamme gjenomsnitt, blir spenende og se hvordan stammen blir og gjøre det nå framover.

Ps. Går rykter om at dere er ute etter The Reapers Heart.

Rykte: 0/10
Personlig aldri sett deg før, men jeg vært delevis borte fra tribalwars de siste årene.

23/50

-Royal shaco-

(giggle)
 

DeletedUser

Guest
royal

Royal Shaco
Poeng: 90.855
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 380.694 (1.)
Stamme: ZF

Poeng: 10/10
kjempe bra

ODa: 8/10
bra ODA men elendig ODD

Plassering på kartet: 7/10
Ok plasserin på rimen. Store muligheter for utvidelser

Stamme: 7/10
dere er på rank 1 og har potensial til å vinne


Rykte: 5/10
har ikke hørt mye om deg før


37/50
 

DeletedUser

Guest
oki , først av alt hvordan kan du gi 7 på oda pga han ikke har fått noe odd ?

rimmen er grei . selv om vi faktisk har banket alle som var her om du ser på gråbyene som er rundt her .
men stamme ,vi ligger flere 100 k over alle andre og liggger på 1 plass . hvordan kan du ikke gi 10 av 10 da :D jeg ler meg i hjel :D hva må til for og få en tier ?? må man vøre noob da eller ?




trippleS
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg støtter grisepesten der, det var en VELDIG rar rating. Spessielt den med stamme og oda, veldig rart... :D
 

DeletedUser

Guest
Det er som en lærer som sier alt på prøven var kjempebra, men allikevel gir deg en 4'er i karakter... Han er nr. 1 på ODA, poeng og stamme. Ingen grunn til at han ikke skulle hatt 10'er på disse. Det er også dumt at du har satt 5/10 på rykte når du aldri har hørt om ham før! :p
 

DeletedUser

Guest
kunne ikke sagt det bedre selv gaudi :) . men nå synes jeg noen skal rate litt her . kan ikke rate igjen jeg har jo gjort det 2 ganger . blir for dumt :)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Brannmann sam - Heart - Mamma 678

Poeng/points: 4/10
Litt i minste laget i forhold til hvor lenge du har spilt.

ODa: 0/10
Med usle 55 i ODA, blir jeg nødt til å gi deg 0.

Plassering på kartet/place in map: 7/10
Plasseringen din er veldig fin. Ligger ute i rimmen med en god håndfull farms, i form av gråbyer og spillere.

Stamme/tribe: 5/10
Heart virker som en god stamme, gikk selv på en smell mot dere, men tror det kan ha litt med min latskap å gjøre og ikke bare koordinasjon fra deres side. Dere har 1 spiller på topp 20, men jeg personlig syns at dem har litt for mange inaktive medlemmer. Jeg sikter da til veksten den siste tiden.


Rykte/rumers about player : 1/10
Har aldri hørt om deg, men har sett deg litt her på forumet, men kan ikke si at jeg har vært enig i alt du har skrevet. ;)

Totalt:
17/50
 

DeletedUser

Guest
Brannmann sam - Heart - Mamma 678

Poeng/points: 4/10
Litt i minste laget i forhold til hvor lenge du har spilt.

ODa: 0/10
Med usle 55 i ODA, blir jeg nødt til å gi deg 0.

Plassering på kartet/place in map: 7/10
Plasseringen din er veldig fin. Ligger ute i rimmen med en god håndfull farms, i form av gråbyer og spillere.

Stamme/tribe: 5/10
Heart virker som en god stamme, gikk selv på en smell mot dere, men tror det kan ha litt med min latskap å gjøre og ikke bare koordinasjon fra deres side. Dere har 1 spiller på topp 20, men jeg personlig syns at dem har litt for mange inaktive medlemmer. Jeg sikter da til veksten den siste tiden.


Rykte/rumers about player : 1/10
Har aldri hørt om deg, men har sett deg litt her på forumet, men kan ikke si at jeg har vært enig i alt du har skrevet. ;)

Totalt:
17/50

er lov å være uanig :)
 

DeletedUser

Guest
poeng: du har greit med poeng 19k og en 16 plass må eg nesten gi deg 7/10

ODA: du har 101k i ODA noe som er veldig bra du ligger på 8 plass også gir deg 7/10

plassering på kartet: veldig bra med stamme medlemmer rett ved deg ;) tror du vil gjøre deg bra der :) 9/10

stamme: dette er en bra stamme ligger på topp 5 og har nest høyest gjennomsnitt ;) tror denne stammen kan hevde seg litt eg ;) 9/10

rykte: aldri hørt om deg desverre 2/10

totalt
34/50

ja nicket er det samme som IG ;)
 

DeletedUser

Guest
Lord Advocatus diaboli
Poeng: 26.972
Rangering: 20
Beseirede motstandere: 107.493 (24.)
Stamme: WR

poeng: 7/10 ligger på rank 20. det er bra

ODA: du har satset mest på nuking enn deff relativt greit det da 7/10

plassering på kartet: dårlig med stamme venner rundt deg, men fiender er det nok av 7/10

stamme: dette er en bra stamme ligger på topp 5 og og jeg er der :p 9/10

rykte: aldri hørt om deg desverre 2/10

totalt
32/50
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
brannmann sam
Poeng: 7.220
Rangering: 79
Beseirede motstandere: 62 (568.).
Stamme: WR

poeng: 2/10 veldig liite poeng på en måned med spilling.... 79. plass er ikke imponerende

ODA: 1/10 rett og slett bånn i bøtta, om ikke gjennom bånn.

plassering på kartet: 3/10 Dårlig i forhold til at du har kun YD rundt den ene byen og ikke har noen form for ODA

stamme: 5/10 Stamme med grei poengsum. Er alliert med ZF, men ifølge mine kilder, så er dere bare en "akademistamme".

rykte: 4/10 hørt om deg rundt på forumet, men ikke i spillet ellers.

totalt
15/50
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Navn er for pyser
Poeng: 57.877
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 133.959 (18.)

poeng: Hel greit med poeng med tanke på late start. 6/10

ODA: Bra ODA i forhold til poeng 8/10

Plassering: Bra plassiring ved rimmen. ZF nærmer seg stadig meg, og der åpner for mer ODA og ODD. 8/10

Stamme: Bra stamme med gode spillere, 2. beste snittet pr. spiller. 8/10

Rykte: Spilt med deg på v10 og kjenner deg IRL :p 10/10.

Totalt: 40/50
 
Topp