rate en spiller :)

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
<666 Call me> - <ZF>

poeng 9 / 10
<har endel>

ODa: 9 / 10
<ikke 10 for er 1 rank bak poeng ranken :D>


Kart 9/10
<Fin plass>

Stamme/tribe: 10 / 10
<leder rått>

rykter 8 / 10
<heine er vel passe kjent>


Totalt:
45 / 50

Me : Dr.killer
 

DeletedUser

Guest
dr.killer


poeng: er vel adlet ned så blir vel 1/10

ODA: har greit med ODA men kunne vært bedre 5/10


kart: ja siden du blir aldet ned er du vel på et dårlig sted og det stemte vist :D 4/10

stamme: nja YD var da stor da eg stifta den men men får vel gi 6/10 for ligge på 3 plass :)


rykte: ikke hørt om deg??? 3/10





totalt

19/50

heter det samme her som IG ;)
 

brannmann sam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Lord Advocatus diaboli

Lord Advocatus diaboli
Poeng: 57.427
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 231.417 (20.)
Stamme: ZF


poeng: Rank 17 er jo bra :p 7/10

ODA: har greit med ODA men du kunne hatt mer ODD 6/10


kart: du har nok fiender rundt deg og er ikke langt fra meg 7/10

stamme: det er ZF en veldig god stamme selv om kontosjekkene er litt voldsomme 10/10


rykte: ALDRI hørt om deg 1/10

totalt 31/50
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Poeng: 15.375
Rangering: 40
Beseirede motstandere: 17.024 (171.)
Stamme: ZF

poeng: 14k er da ikke så bra og i tillegg vokser du treigt. 3/10

ODA: har ganske lite ODA selv om du bare har tatt 1 by... 3/10


kart: byene dine er vel det man kan kalle veldig spredt, men du er nært stammen 6/10

stamme: Greit nok at stammen vinner, men synes helt ærlig at det er altfor mange som blir gratispassasjerer til seier 8/10


rykte: hørt på deg rundt om forumet og så deg på v10... 5/10

totalt 25/50
 

DeletedUser

Guest
Navn er for pyser

Poeng:7/10, etter forholdene tatt i betrakning er dette veldig bra poengsum, men kan ikke få noe høyere ettersom du ligger 230k bak rank 1.

ODa: 7/10, du ligger bak rankeringen på poeng, og med så mange offansive fiender å nuke tror jeg ikke det hadde vært noe problem å skaffet seg litt mer, men en relativt grei oda.

plasering på kartet: 10/10, du har jo en haug med muligheter foran det, bra front, pakket på sidene av stammemedlemmer, det eneste som, det som satte spikeren i kista er at du har front mot meg, noe som gjør at begge får bra motstand :)

stamme: 3/10, selv om det er rank 2, liggger den sååååå langt bak rank en at det er helt håpløst i lengen.

rykte: 2/10, har ikke hørt om deg før classic, og har så vidt sett deg på forumet, så noe høyere blir det nok ikke.


totalt: 32/50, noe jeg syntes du burde være fornøyd med, det som trakk deg ned er 2 ting som du ikke kan gjøre så mye med ;)


-sorandom
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
sorandom

poeng: med ca 100k er ikke dette værst gir deg 8/10

ODA: 4 plass i ODA er kjempe bra i forhold til poeng og er ikke langt unna 500k i ODA heller gir deg 8/10

kartet: du ligger i front mot sof men du ligger ilag med flere stamme medlemmer så er ikke så ille som det ser ut som :D 8/10

stamme: du er i stammen som alt har vunnet HP 4 så 10/10

rykte: aldri hørt om deg desverre :/ 2/10

totalt
36/50

samme nicket som IG
 

DeletedUser

Guest
Lord Advocatus diaboli

poeng : ikke dårlig men tanke på når du startet opp fin utvikling men ikke helt på toppen enda 7/10


oda : 9 plass :) du har jo angrepet så kan jo ike si det er dårlig , men heller ikke helt tipp topp 7/10

kart : ligger fin til, fint sted og fine byer g ta :) 9/10

stamme : vi er vist noobs hele gjengen , men utrolig nokk ligger vi på topp . det må være pga rekruteringen vi har gjort . ellers hadde vi jo tapt lett . 10/10

rykte : bare noobs her . får hjelp av trippelS fra morgen til kveld (giggle) neida flinke gutter her hørt om dere før, både gode og dårlige rykter 7/10

40/50
 

DeletedUser

Guest
TrippleS

poeng : Kniver med shaco om toppplassen så det må bli 10/10


oda : 1,2 og 3 plassen på ODA leder overlegent og du er en av de så 10/10

kart : Har ikke sett på alle byene dine, men de fine offbyene(regner med at det er off) dine ned med SOF ligger veldig fint til og der har du litt å ta for deg etter som Sof er flinke å forsvare seg etter hva jeg har hørt så 10/10

stamme : Har vært klart best siden starten og leder overlegent, skulle bare ønske outlaw hadde vært som den engang var med angel, diablo og skruffe så det hadde kanskje blitt en god krig. 10/10

rykte : Har jo hørt en del fra deg på forumet etter jeg begynte å spille hp4, men ikke annet en det 5/10

45/50

Førte gang jeg rater så ikke slakt meg helt.

Lady jerry
 
Sist redigert av en moderator:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
lady jerry

poeng: du vokser sakte i poeng men du ligger op 18 plass så du får for det ;) 4/10

ODA: 85k i ODA er litt dårlig men men 5/10

kart: du ligger dårlig du har blandt annet meg rett over deg :D 2/10

stamme: YD ja eg er grunnlegger for den btw ;) har gjort det dårlig i forhold til grunnen til at den blei laget ^^ 5/10

rykte: aldri hørt om deg før hp :/ 2/10


totalt
18/50 poeng

er da ikke så dårlig kunen vært værre :D

Lord Advocatus diaboli her ;)
 

tycoona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Lord Advocatus diaboli:

Poeng: Vokst javnt og er en av de 10 beste på hp så 8/10

ODA : 692,798 Ikke dårlig , men ikke best heller 7/10

Kart : Ligger godt til i forhold til resten. 10 /10

Stamme: Grunnlegger av YD ja , men en av oss i ZF nå (angel) 10/10

Rykte: Ikke hørt så mye om deg , men kjenner deg så trengs ikke. Får litt for at jeg kjenner deg og har noe da 6/10

41/50 ikke dårlig det heller ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
tycoona

poeng: 12 plass er bra det hadde du villet hadde du sikkert slakta meg så :p 8/10

ODA: rank 23 er litt dårlig men dog litt bra :) 5/10

kart: trenger ikke og se på kartet vet du ligger godt til alt :p 10/10

stamme: ja er jo grunnlegger av YD :p men ZF har jo vunnet så kan ikke gi annet en 10/10 på den :)

rykte: aldri hørt om deg før dog har eg snakka litt med deg etter det :) 6/10

totalt
39/50 ikke dårlig det :)
 

666 callme

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
SkogensKongLe


Poeng: gir en 7/10 i poeng, siden du har vokst ganske bra, selv om du har vært en grå by hore så og si hele gamet :)

ODA: 6/10 i ODA , siden du har vært stor hjelp, når vi har spørt om deg, men ellers gjort det lett med å adle barbar.

kart:8/10 i plassering. du kunne fått 10/10, men siden vi hadde såpass mange som try harda og nolifa alt de kunne, så hadde du vell ikke så store andre muligeheter enn gråby horing :pP

Stamme: 10/10 på den (Y) du kunne ikke funnet en bedere stamme <3

rykte: 9/10 har sett deg flere ganger før, men ble vell mest kjent med deg på man bear pig, der du var kjent for alle de tusnene av fakes du sendte mot meg om dagen :pP ikke morsomt å tagge alt, også bare trekker du troppene tilbake igjen :pP


40 totalt :)
 
Topp