Rate spilleren over!

DeletedUser

Guest
Janrune:

Posisjon: 7/10 Haha, nice posisjon :p rett ved ein gråby sone som splitter fronten. Men har sett verre...

Rangering: 7/10. 44 Er da bra vell? :p

ODT: 6/10 7,5 mill er litt lite når ein er på den rangen da :/ Men fortsatt bra :p

Stamme: 7/10! HAWT, Ikkje den beste stammen. Gode psillere, men ustabil. var iallefall det når eg var der :D

Rykte: 5/10! Haha, høyrer ikkje stort om deg da :D Men ingenting negativt :p

Sum: 32/50! Not bad :p Men so har eg egentlig ikkje stort å seie da :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ragnar Lordbroksen:

Posisjon: 5/10 Ganske grei posisjon. Ligger trygt.
Rangering: 8/10 155. rangering beviser ingenting om en spiller så wathever lizzom.

ODT: 3/10. 98% er angrep.

Stamme: Twoojj jah. Innaktiv stamme. 4/10.

Rykte: 2/10 Hørt om navnet Ragnar Lordbroksen på v1. men thats it.

Sum: 22/50. Ikke så aller verst det eller hva?


Jeg heter DysleX, så nestemann vet det.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ruben, eg heiter Lord dark på v3 :p Gidder ikkje å bruke 2 forum kontoer ;)

so du får berre rette den :eek:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
St. Ruben / Dyslex

Posisjon: 8/10 Sykt deilig første cluster, og kommet seg frem til en fin front.

Rangering: 7/10. Under topp 20 så ikke helt til topps ^^

ODT: 8/10 Topp 20 på ODT, men misser ett ekstra poeng for lav poengsum i forhold til de beste.

Stamme: 10/10! Kan man være med i en bedre stamme på verden 3 da?

Rykte: 7/10! Ikke mange rykter akkurat, men innad i "familien" så står du sterkt ;)

Sum:
40/50! Veldig bra poengsum, i følge min regning og standard. Bare å stå på med adling og nuking så blir dette veldig bra. Har trua på deg :D
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Dommola

Posisjon: 7/10 Er vel grei posisjon
Rangering: 8/10 Burde vere høyere etter din erfaring....
ODT: 10/10 hva kan man si?
Stamme: 10/10 Hva kan man si
Rykte: 10/10 Hater å si det, men det er du og PABen som er tw

45/50 Fortsett videre så blir du verdenshersker (v3):D
 

Hanskriss

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Janrune

Posisjon: 8/10
Rangering: 8/10 her også men bedre enn meg xD
ODT: 7/10
Stamme: 9/10
Rykte: Vet ikke jeg men kan vel ta 7/10 siden du er i HAWT

Totalt 39/50 Jeg vet jo knapt hvem du er da så det teller vel ikke så altformye
 

DeletedUser

Guest
hans kriss

Posisjon: 4/10, midt i -ice- land, som igjen ligger i hawt land, med andre ord, trapped.
Rangering: 5/10, du ligger på 130, noe som ikke er så imponerende.
ODT: 3/10, ingen kommentar.
Stamme:6/10 har greid seg bra i krigen mot pop, men er ikke for imponert.
Rykte:3/10 har ikke hørt om deg før.

Totalt 21/50, har masse forbredringspotensialet.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
aka BlaZer?

Posisjon: 10/10, nede på sør-rimmen og har/hadde fin front mot fiende nr. 1
Rangering: 2/10, 188 som på v3 standard er elendig. Har falt mye etter han yppet på seg litt for stor motstand.
ODT: 5/10, grei od hvor odd er 90% av poengsummen.
Stamme: 5/10 TWOJ er ikke akkurat mye å skryte av, men har vært med lenge og satt sine spor.
Rykte: 3/10 Vet generelt lite om spiller og konto.

Totalt 24/50, midt på treet.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nå kjeder jeg meg virkelig, så kan vel like godt skrive litt


Dommola
Posisjon: 7/10: Siden kontoen min er på slett kan jeg ikke sjekke dette, men du lå vel ikke så værst til

Rangering: 10/10: Du leder mann! Va mer kan sies

ODT: 10/10: 1.plass her også

Stamme: 10/10: 1.plass her også

Rykte: 9/10 De fleste har hørt om deg, eneste som hindret deg i å få 10, er at jeg ikke liker å gi full pot på alt ;)

46/50
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Negativt med posisjonen som gjør at den trekker 3 poeng? Har jo den beste plasseringa av alle på hele verden...
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Janrune
Vet du har satt deg på slett, men lager en allikevel :)
Ta det som en avskjedsgave fra meg, og ikke som en seriøs rating!


Posisjon: 10/10 Herlig posisjon! Har fiendebyer han kan adle på alle kanter! Finnes ikke noe bedre, store muligheter her!

Rangering: 3/10 På en verden som denne er ikke en 46. plass noe særlig å skryte av...

ODT: 5/10 Helt grei ODD, kun jobbet litt mer for en høyere ODA. Men er vel vanskelig når fiendens tropper stadig er på besøk :)

Stamme: 2/10 MMS! ser ut til å være på vei nedover, lurer på hvordan det kan ha seg. Består av litt større spillere, ikke verst, ikke verst. Nesten topp 3 også ^__^

Rykte: 3/10 Vært noe prat om deg til tider. Spesielt fra Jayz' dual den siste tiden, selv om det kanskje ikke har vært positivt for deg :)

Totalt 23/50 Nesten halvveis :cool:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Negativt med posisjonen som gjør at den trekker 3 poeng? Har jo den beste plasseringa av alle på hele verden...

Kanskje du har d nå, men jeg mener jeg hadde bedre før (når jeg lå i gråbyland mellom uni og rest)
Trakk muligens litt mye, men er ikke lett å beddømme uten konto å sjekke på

Janrune
Vet du har satt deg på slett, men lager en allikevel :)
Ta det som en avskjedsgave fra meg, og ikke som en seriøs rating!


Posisjon: 10/10 Herlig posisjon! Har fiendebyer han kan adle på alle kanter! Finnes ikke noe bedre, store muligheter her!

Rangering: 3/10 På en verden som denne er ikke en 46. plass noe særlig å skryte av...

ODT: 5/10 Helt grei ODD, kun jobbet litt mer for en høyere ODA. Men er vel vanskelig når fiendens tropper stadig er på besøk :)

Stamme: 2/10 MMS! ser ut til å være på vei nedover, lurer på hvordan det kan ha seg. Består av litt større spillere, ikke verst, ikke verst. Nesten topp 3 også ^__^

Rykte: 3/10 Vært noe prat om deg til tider. Spesielt fra Jayz' dual den siste tiden, selv om det kanskje ikke har vært positivt for deg :)

Totalt 23/50 Nesten halvveis :cool:

Tusen takk for den :) Hyggelig at jeg har blitt nemt innad uni, da har tydeligvis blitt bemerket :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Om du ikke vet hvordan min posisjon er atm, hvor rate på den da? Anways, posisjonen min er så god som den kan bli. Fin og sterk front, har grått om jeg vil ta det, og har allierte rundt meg. Hva er det å trekke?
 

DeletedUser

Guest
Shred :D

Posisjon: 6/10 han har store cluster som er meget bra, han har også stamme medlemmer rundt seg i tilfelle støtte, men han har en meget liten front mot fiender som så å si bare er oppe i k24, 25 og 35 som ikke er særlig stor som han får trekk for ;)
Rangering:8/10 rangering 8 i verden som er meget bra med hele 11mill. sku ikke forundre meg at han vil stige enda mer der ;)
ODT:8/10 han har en fin fin ODA med hele 50mill som viser han er en aggresiv spiller, men en dårlig ODD, men det er jo heller ikke hans feil med sine små 12 mill.
Stamme: 10/10 UNI for the win :D nice choice
Rykte: 9/10 jeg har selv prata med han en god del, og har selv aldri hørt noe negativt, så et godt rykte her. en skilla med en mer aggresiv spillestil som ikke er lett og stanse når han først gå inn for og ta dæ ;)

39/50 som er en meget fin sum. litt og hente på plaseringen, litt for langt inn.

regards of -Fr3ddy
 
Sist redigert av en moderator:

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Fr3ddy, det er meningen å rate spilleren som sist ratet en annen spiller. Ikke den spilleren som ligger over deg på ranken ;)
 

DeletedUser

Guest
Fr3ddy

Posisjon: 5/10 Tja. . .kanskje på tide og fikse seg bedre fronter ? :)

Rangering:6/10 Kunne sikker vært bedre, hadde han flytta seg mer strategisk, men til en rim kar og være, greit :)

ODT: 4/10 Absolutt ikke bra nok! Nuke deg sjøl, hadde jeg gjort!

Stamme: 10/10! Ingen over, ingen ved siden. Og har holdt det bra helt side starten.

Rykte: 6/10 vet ikke så mye om deg, men det jeg vet er bra!

Sum: 31/50! Helt greit ? !
 

DeletedUser

Guest
Varte ikke så veldig lenge dette her :) virket låvende i starten, Touch
 
Topp