Rate spilleren over!

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
jeg skjønner ikke hvordan dere kan gi uni 10/10... greit nok stammen leder klart, men de overbeviser ikke meg for å si det sånn som en stamme, mye rusk der ...
 

DeletedUser

Guest
Tingen er vel det at dem har holdt på siden v3 starta nesten, og enda er der. . . og ingen har da tatt dem, og det er i hvertfall ingen som kan måle seg som er igjen på v3, er det vel ?
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
jeg skjønner ikke hvordan dere kan gi uni 10/10... greit nok stammen leder klart, men de overbeviser ikke meg for å si det sånn som en stamme, mye rusk der ...

Hmm, mye rust. :) Ervell mange som har gått lei å har nesten gitt opp. Er jo bare noen få fiender som er aktive... Mange går lei å vil bare kødde til den siste tiden :eek: F.eks. Tror bestefar ble litt lei for en måned siden. Han gikk ut a stammen å litt sånt, men hvem bryr seg? :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det er nå 3 år og 3 dager siden DualFighter laget stammen UNI. Mye har skjedd i løpet av disse 3 årene, og her står vi den dag i dag og jobber med å adle inn siste rest.

Per dags dato er det veldig få spillere som er aktive i UNI, mye pga. tilnærmet ingen motstand å finne på deres front og at de er så langt unna fronten. Ikke alle som gidder og forflytte seg så innmari langt, selv om vi har jobbet med å få folk med.
Uansett, den lille delen av stammen som er aktiv er god og aktiv nok til å bryte igjennom hver eneste front.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Det er nå 3 år og 3 dager siden DualFighter laget stammen UNI. Mye har skjedd i løpet av disse 3 årene, og her står vi den dag i dag og jobber med å adle inn siste rest.

Per dags dato er det veldig få spillere som er aktive i UNI, mye pga. tilnærmet ingen motstand å finne på deres front og at de er så langt unna fronten. Ikke alle som gidder og forflytte seg så innmari langt, selv om vi har jobbet med å få folk med.
Uansett, den lille delen av stammen som er aktiv er god og aktiv nok til å bryte igjennom hver eneste front.

og hvor lang tid tror du det tar før "kremen" i stamen deres klarer å bryte gjennom :)?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Mye inaktivitet i UNI ja, noe det ikke er i Gs!

Jeg rater Alive35

Posisjon: Finfin, front <3, kanskje litt lite safe? 9/10
Rangering: Rank 22, vokst godt de siste dagene og vil fortsette å komme oppover. 8/10
ODT: 1. plass ODD, og bra ODA. Bare Dommola som slår deg totalt. 10/10
Stamme: Gs, flott stamme, flinke og aktive folk! Langt bak UNI tho. 7/10.
Rykte: Driter i ryktet ditt, så lenge jeg kjenner deg <3 10/10.

Totalt: 44/50?

Jeg er da; Torg13
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Torg13

Posisjon: Bare frontbyer (er vel standar for de utenfor uni) 4/10
Rangering: 29.plass Vokser greit ennå da så... 7/10
ODT: Høyere enn poengplaseringen din 8/10
Stamme: Gs er vel samlingen med de som ennå tror på at uni kan beseires, men dette vet vel dere ikke er realistisk 4/10
Rykte: Kjenner litt til deg 6/10

Totalt: 30/50 (6/10)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Janrune

Posisjon: Fint plassert 8/10
Rangering: Svær lite poeng 3/10
ODT: Relativt høy 7/10
Stamme: MMS, ikke akkurat så mye å si om dem 4/10
Rykte: Vet ingenting om deg, men for være litt grei 3/10

25/50

Jeg er Oopelpow
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nå som pondus kommer tilbake fra dvalen så blir det andre boller. Lykke til fremover, for nå er dommedagen kommet.

Etter hva jeg har hørt var orginale Pondus kjempegod, men at han fikk ny jobb og dermed ikke tid til å spille? Vi vet at Pondus var på såvidt i går kveld, men at han logget raskt av. Skremt av synet?
 

DeletedUser

Guest
Var på for å finne passet slik at jeg kan få spille der ;) Du kommer til å merke når jeg logger inn og starter ..
 

DeletedUser

Guest
Dere vet ikke hva dere snakker om, men om dere mener det er multi, venligst send en ticket til support om deres misstanke.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Dere vet ikke hva dere snakker om, men om dere mener det er multi, venligst send en ticket til support om deres misstanke.

sånn som du sier "jeg skal spille" den kontoen du skriver fra eies av kvænna som spiller på dommola og stian som spiller på den sier han ikke skal spille v3 hmm
 

DeletedUser

Guest
Det er nå 5 spillere som har tilgang til denne forums accounten. Kvæna og Stian er to av dem. Hvem er de 3 andre?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Andreas55 as oopelpow


Posisjon: Ligger mange plasser og har alle elementene rundt seg. Grått, fiender og allierte. Litt trekk pga. ligger spredt og ikke noe stort kompakt cluster. 9/10
Rangering: Rank 13 med over 9 mio poeng. Vil si dette er bra med tanke på den lave aktiviteten som har vært der den siste stunden. Men nå er dette en av de kontoene med flest tilgjengelige adelsmenn, som de kommende ukene blir å vise ;) Fra min standard holder dette til 8/10
ODT: Høy og fin ODT, som kommer av at kontoen har hatt mange innkommende mot seg og at spillerne her har vært aggressive. Nok en gang er det aktiviteten på kontoen som gjør at det ikke blir høyere her enn 8/10
Stamme: Nå befinner han seg i UNI som har holdt seg veldig godt opp igjennom de 3 årene stammen har eksistert. Riktig nok var stammen oppløst noen timer for ett par år siden, men samme folkene. Litt slapt her nå da folk ikke jobber for hardt da vi ser på seieren som sikret. Til tross for dette blir det topp karakter da stammen er så kompakt og har gjort en fabeltastisk jobb i løpet av de 3 årene den har eksistert. 10/10
Rykte: Rykte blant folk generelt er kanskje ikke stort, men jeg vet at dette er en av de sterkeste spillerne på verden 3 for øyeblikket. Behersker det defensive og offansive perfekt. Noen på .no som har mer ODD enn han (riktig da på verden 4)? Om resten i GNI hadde vært slik som denne karen, da hadde verden 4 ikke vært avgjort riktig enda. Vellfortjent 10/10

45/50
 
Topp