Rate spilleren over!

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det at pondus ikke har hatt en eier på snart 3-4 måneder gjør vel saken forståelig. Nå som dere ønsker å utnytte dette, ønsker vi å utnytte kontoen sitt potensiale. Ser nå at vi ikke har vunnet før vi har 100% dominans :eek: Kom nok som ett sjokk på oss at folkene vi forsøker å adle, faktisk gir en real mostand, noe som vi ikke har hatt på 1 år??
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Det at pondus ikke har hatt en eier på snart 3-4 måneder gjør vel saken forståelig. Nå som dere ønsker å utnytte dette, ønsker vi å utnytte kontoen sitt potensiale. Ser nå at vi ikke har vunnet før vi har 100% dominans :eek: Kom nok som ett sjokk på oss at folkene vi forsøker å adle, faktisk gir en real mostand, noe som vi ikke har hatt på 1 år??

burde ikke dere være fornøyd med det :)?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Det at pondus ikke har hatt en eier på snart 3-4 måneder gjør vel saken forståelig. Nå som dere ønsker å utnytte dette, ønsker vi å utnytte kontoen sitt potensiale. Ser nå at vi ikke har vunnet før vi har 100% dominans :eek: Kom nok som ett sjokk på oss at folkene vi forsøker å adle, faktisk gir en real mostand, noe som vi ikke har hatt på 1 år??

Du er vel glad for litt motstand? :) Det at Pondus ikke har eier kan jo ikke vi gjøre så mye med da, med mindre jeg får PW? :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Vil vell ikke ha noe motstand nå, gjør jo bare at verden blir varende lengre. Optimalt om alt er over innen mai kommer.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Har helt til neste år jeg, så ingen fare :)

EDIT; Spiller vi fortsatt i russetida skal jeg passe godt på kontoen :)
 
Topp