Rate spilleren over

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Moloersøt:

Poeng:
1.692.386 / Rank 20. - Greit nok. Jevn og fin vekst hele veien til tross for at det har vært stille et par dager. Har tatt fint lite gråbyer selv om det lukter innadling av noen erobringer her uansett om det har vært på tvers av stammer. 8/10

OD:
Rank 42 (32.ODA / 47.ODD) - En god del mindre enn man skulle forvente, og noe om igjen tyder på enkle adlinger. 5/10

Rykte:
Kjenner ikke så veldig godt dette nicket... 2/10

Plassering:
Mange safebyer gir et godt grunnlag for kriging. Tok også noen p0k3-byer for litt siden, så vi får vel si at plasseringen er bra. 9/10

Stamme:
OMG (rank 3) fikk nylig allianse eller iap med Area om man skal stole på ryktebørsen. Må vel tilstå at jeg ikke er overbevist om at dette vil lønne seg i lengden, men de satser og skal ha ære for det. 7/10

Totalt 31/50. Dårligere poengsum enn jeg hadde regnet med å komme fram til, men tallenes tale er klar om man deler opp i disse kategoriene.
 

DeletedUser

Guest
jeeeeeeright

Poeng:
1,272,761 / Rank 29. - Forsåvidt en grei poengsum. Har økt en del i det siste (mye takket være mystiske omstendigheter), og har også blitt sjokkerende aktiv til den kontoen å være. Det har dog tatt sin tid og derfor så blir poengsummen 7/10

OD:
Rank 40 (28.ODA / 84.ODD) - En god del mindre enn man skulle forvente, og ingen tør visst angripe denne skabbete kjøteren av en spiller. Men som jeg nevnte i stad, så har jeee omsider våknet til liv og det skjer et og annet der 5/10

Rykte:
Jeee er vinner av v5 og nå som mod, så han har vel ryktet i orden. Noe som kanskje også forklarer den mildt sagt latterlige ODDen :p... 7/10

Plassering:
Safezone. Men regner med det blir endringer etter hver. Enn så lenge 4/10

Stamme:
Pok3: Pok3 er nummer og har egentlig hatt et godt tak på AREA over lengre tid. Nå på midtsommeren har det dabbet litt da flere medlemmer har tatt middels lange ferier. Det endrer ikke det faktumet at stammen ligger først på alle OD-rankinger i tillegg og så langt på v10 er den beste stammen. Perfekt er den ikke og derfor blir det 9/10

Totalt 32/50. Dårligere poengsum enn jeg hadde trodde jeg ville gitt. Dog har kanskje ikke spilleren gitt 100% så langt på v10 og poengsummen reflekterer litt aktivitetsnivået.
 

DeletedUser

Guest
Spiralis/gonzo the great

Poeng: 1.332.774/rank 25. Helt grei poengsum, litt lavere en hva jeg ville trodd. Men du er vell opptatt med å være i ledelsen i p0k3? Vi får se om du klarer å vokse noe mer i fremtiden! 7/10

OD: 21. 15.338.484 ODA: 8,66 Mio. ODD: 6,68 Mio. Helt okay, synst du kunne vært litt mer aktiv på angreps fronten. Deffansivt så tillsier vell det at du ikke har hatt det største presset på deg.. Kanskje det blir en liten endring på det fremover?(A) 6/10

Rykte: Spiralis navnet er jo kjent, bla. Fra Elite på v2. Du er en dyktig spiller å jeg gleder meg til å se hvordan det blir fremover! 8/10

Plassering: Du har en liten front mot meg, ellers ligger vell resten i safesone. Kunne kanskje forbedret fronten litt, men den er mer en stor nok til å få gjort noe skade! :) 8/10

Stamme: P0K3 ligger jo på en vellfortjent 1.Plass. Litt lav aktivitet nå i sommer men hva kan vi forvente?.. Flere spillere er ekstremt aktive og gode på adlingsfronten! 9/10


30/50. Kunne godt vært et høyere aktivitetsnivå, mer adlinger og mer press ifra deg. Men det kommer vell med tiden? Når du først er online så er du sjapp på deffronten! Gleder meg til videre krigføring mot deg!
 

DeletedUser

Guest
gruble

gruble

Poeng 7/10 du har garantert tid og tropper nok til å komme lengre opp

OD 9/10 har kriget godt

Rykte 5/10 nå har ikke jeg hørt mye om deg så stiller meg nøytral

Plassering 7/10 har en grei front

Stamme 8/10 OMG har ikke mange medlemmer, men dere virker som dere er godt strukturert

36/50
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Mamma 678

Poeng: 6/10 Du har ikke vokst direkte mye siden startdatoen din. Skyldes kanskje mye fiender på alle kanter? Kan ikke i gi deg noe mer her synes jeg.

OD: 8/10 Grei den med tanke på poengsummen din. Mye forsvar her og vil jeg tro.

Rykte: 5/10 Har ikke hørt om deg utenom fra Verden 10.

Plassering: 5/10 Du har ikke noe særlig front akkurat, mer safebyer. Men dette er jo noe som kan forandre seg fort når kontoen vokser, men slik situasjonen er nå velger jeg og ikke gi noe mer her.

Stamme: 8/10 J.F.F Har alltid vært i dårlig vær, med fiender både her og der, men har alltid klart og holde seg opp og gå. God sum her.

Totalt: 32/50 Scorer litt lavt her, men som sagt: Mye kan forandre seg med tiden og når du vokser i størrelse.

Clayzer.
 

DeletedUser

Guest
clayzer

clayzer

Poeng 7/10 du har en grei poeng sum, men om du virkelig hadde hat lyst så kuinne du garantert fått til mer

OD 8/10 grei OD i forhold til poeng

Rykte 4/10 har rett og slett ikke hørt noe om deg så kan ikke gi deg så mye

plassering 6/10 helt grei plassering

Stamme 7/10 NBH er en helt grei stamme

totalt 32/50 helt grei
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Mamma1881

Mamma 1881
Poeng: 92.378
Rangering: 86
Beseirede motstandere: 718.716 (130.)
Stamme: J.F.F


poeng: 92k, du virker som du eier hele verden så gir deg,men så klart du må jo stå på for og bli god, kan bli god om noen år han 3/10

OD: Elendig, hadde vært bort om ikke ruab hadde såttet kv for deg :( men jaja dette er svakt 3/10

Rykte: Ser du er ein del innom forumet så vil gi deg ein 5/10

Plassering: AREA (IAP) OMG (IAP) NBH (IAP) , men spredde byer 6/10

Stamme: JFF huff, 2-3 gode ellers er det mase noober :p men ja gir deg ein 5/10

21/50 ikke så værst :)
 

DeletedUser

Guest
..

Igglybuff
Poeng: 1.953.608
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 31.802.100 (5.)
Stamme: P0k3

poeng 1,9mill greit nok. 6/10

OD relativt bra 9/10

rykte hva er poenget med å angripe små¨spillere når dere har mange andre??? 5/10

plasseringen må jeg si er grei nok 6/10

stamme joda dere har rank 1 men dere om det 5/10

31/50 greit nok
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Poeng: 453.924
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 9.981.929 (31.)
Stamme: NBH

Poeng: Bra med poeng sum der, tror han kan nå enda lengre gir deg 7/10

Od: Herlig od han har , ser at han har tatt imot mange nukes og ja han er god i deffansiven og for så liten og 10mill i oda får du 8/10

Rykte: Beste spillere jeg har vært imot på v10 med fiender, han og marge er reine super duoen, d jobber bæra av seg og ja, de too til sammen er bedre enn area 8/10

Plassering: Bra plassering , han ligger midt i NBH, men har litt front mot meg :( 7/10

Stamme: NBH ikke beste stammen på v10, men d prøver seg og ja d er gode nok til og gi oss kamp, :(( 7/10

tror d ble 37/50 :p

rate meg <3
 

DeletedUser

Guest
hjg

Poeng: 453.924
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 9.981.929 (31.)
Stamme: NBH

Poeng: Bra med poeng sum der, tror han kan nå enda lengre gir deg 7/10

Od: Herlig od han har , ser at han har tatt imot mange nukes og ja han er god i deffansiven og for så liten og 10mill i oda får du 8/10

Rykte: Beste spillere jeg har vært imot på v10 med fiender, han og marge er reine super duoen, d jobber bæra av seg og ja, de too til sammen er bedre enn area 8/10

Plassering: Bra plassering , han ligger midt i NBH, men har litt front mot meg :( 7/10

Stamme: NBH ikke beste stammen på v10, men d prøver seg og ja d er gode nok til og gi oss kamp, :(( 7/10

tror d ble 37/50 :p

rate meg <3


du vet at jeg var den siste som komenterte.. så rate meg :)
 

DeletedUser

Guest
vet ikkje kem denne "mammaen" er, så må nok ta tigeren

Poeng: 1.953.608
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 31.802.100 (5.)
Stamme: P0k3

Poeng: slapp ... kontoen har vert nr. 1 og du sier du har masse å rutte med ... 3/10

OD: du e jo over meg ... 7/10

Rykte: vet ikkje ka andre sier, men eg ville sagt "wannabeeeeeeee" 4/10

Plassering: Litt her, litt mer der .... 6/10

Stamme: Vi må jo ha troen på oss selv ... 10/10

30/50

(+10 siden du likte att eg fiksa bilde ditt)
40/50*
 
Topp