Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
<Redswan> - <LuriFAXXX> - <Area>

Poeng: 10 / 10
<Det at spilleren ligger på første plass er vel mer en nok begrunnelse ;)>

ODa: 7 / 10
< (Ligger på 80 plass, ikke noe som skiller seg ut og med tanke på at du er på rank 1 så når det ikke helt opp )>


Plassering på kartet: 6 /10
<ganske spredde byer midt på kartet>

Stamme: 10 / 10
<En elitestamme, ikke stort å si om denne stammen nei, en klar 10 >

Rykte v10: 7/10
<Nå har jeg verken hørt om din spiller, verken på godt eller vondt, men kjenner til forumsbrukeren her på v10 og ellers på forumet.>




Totalt:
40 / 50

Nick solbergælva
 

DeletedUser

Guest
solbergælva
Poeng: 3.216
Rangering: 443
Beseirede motstandere: 5.270 (554.)
Stamme: NH

Poeng: njaa. ikke helt fornøyd. er vel ok hvis du har veeldig mye tropper. ikke så mye som tyder på det heller. 4/10
OD: den er vel ok den også. det er ODA vel og merke, trenger ikke å angripe mer enn en må. 5/10
Stamme: ikke en topp stamme, men vil ikke undervurdere gjengen heller. Mye aktivitet og dere kan overraske v10! 5/10
Rykte: solbergælva ser vi for første gang på v10. og jeg kjenner ikke til deg fra før, så vi hopper over denne. (-/10
Posisjon: ligger rundt en del spillere på din egen størrelse, noe fra stammen din, SWEED, NWe og JFF fam. kan bli spennende om diplomatiet blir riktig. (7/10)

21/40

Nå er det enda tidlig i oppstarten så dette kan forandre seg fort :)
Lykke til

Schizo
 

DeletedUser

Guest
Schizo


Poeng: 14.907, har fått deg en god del med poeng. Ligger på en fin 10. plass. Men har endå noe å gå på. 8/10

OD: 37.473 i totalt OD. Hvor 37.472 er ODA. Det er no veldig bra det, ligger med i fronten der og. En i ODD er ikke så mye av skryte av, men det kommer vell. 8/10

Stamme: Ser ut som en god stamme, femte plass på poengrankingen og en mindre bra 13. plass OD rankingen. 7/10

Rykte: Jeg aldri hørt om deg før, så velger å la denne stå tom -/-

Posisjon: Du ligger no fint til. Det er noe du kan vokse på og stamme medlemer som kan beskytte deg. 7/10

30/40


Big Old Sadface
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Big Old Sadface:


poeng: lite selv til bare å ha spille i 6 dager, mye tropper? 3/10

OD: bare en i Od som garantert er fra dodgeopplæringa :) burde hatt litt mere da man lett får litt hvis man farmer 5/10

Stamme: ukjent stamme 3/10

Rykte: aldri hørt om deg 1/10

Posisjon: middels posisjon 6/10

Farmer: veldig lite i forhold til poeng. Motbeviser på en måte troppeteorien 4/10

22/60


neste person kan rate serigala
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
poeng: Nei, nei nei 3/10

OD: nei og nei og atter nei. 4/10

Stamme: ingen 0/10

Rykte: Kem eeeeeee du!? 0/10

Posisjon: Du er ferdig 0/10

Farmer: Trololol. 1/10

Sum: 8/60
 

DeletedUser

Guest
Igglybuff

Poeng: Rank 12. Snart 20K Tar spillere som er større enn han selv. Respekt. 9/10

OD: Også her rank 12. Strålandes! 9/10

Stamme: Hva kan man si? Kan alltid bli bedre! 8/10

Rykte: Her på v10 forumet er det vel ganske høyt. Men jeg tar med de andre verdnene også når du ikke har sånn kult fakenick på forumet som oss andre! :eek: 7/10

Posisjon: Fint cluster P0k3 begynner å bygge seg opp i. Kan nesten ikke gi deg bedre enn... 10/10 :D

Farmet: Er vanskelig å få bedre medaljer. Vanligvis hadde jeg gitt 10/10. Men denne gangen er jeg kritisk til deg og sier at du må få tak i dagensmedaljene!!! 9/10

Totalt: 52/60

<3
 

DeletedUser

Guest
Magmar

Poeng: Mindre poeng enn meg til og med ... 3/10

OD: Veldig dårlig med OD 3/10

Stamme: P0k3. Fin fin.. 8/10

Rykte: Magmar, hørt lite om. 5/10

Farmet: Tydeligvis farmet godt 8/10

Totalt: 27/50


Nu va æ vell litt slem som alltid :|
 

DeletedUser

Guest
Lindsay Lohan
Poeng: 4.481
Rangering: 376
Beseirede motstandere: 85.701 (6.)
Stamme: AREA


Poeng: 4.481, ikke mye, men h*n har netopp muste 1 by, og endel adels. fortjener en 6'er da:*

OD: 85.701! Ganske mye OD. For det meste er det OD-a som viser at h*n er en agresiv spiller, men h*n har og endel OD-D:) 9'er

Rykte: Dette er min lille sussebass, fortjener en 9'er :*

Stamme: Area, rank 1 i poeng og rank 2 i OD-a. Veldig mange flinke spillere her, og vil garantert være lenge på toppen, med mindre
stammen blir splittet pga det er så mange i den stammen med sterk personelighet. 10'er.

farmet: Det er sjult, men jeg kan gi h*n en 8'er her fordet, for jeg vet at h*n har farmet mye:rolleyes:


totalt: 42/50 vennen :*
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
poochyena

Poeng: 7.044, skuffende. Dere som var så sykt kjepphøye i starten. Hadde farma klart mest, hadde mest tropper osv osv...., altså 213 plass? Får holde til 6/10
OD: 64.996, tja. helt ok. Er no top 20 ODT, så er ikkje så aller verst. 8/10
Rykte: Veit ikkje om du spiller alene nå eller om du enda har han andre kjepphøye dotten med deg enda? Men du er no en aktiv liten krapbat som kan få til noe ihvertfall. 8/10
Stamme: Pok3, har skuffet stort i mine øyne...., men er da enda en grei stamme 8/10
farmet: Hvor mye har dere farmet a? Mest sannsynlig ikkje nok ;) hihi :) Må jo være en av grunnan for at dere har falt så langt etter 6/10

totalt: 36/50
 

DeletedUser

Guest
nå skuffer du meg Espen:(

Ville todd du ville ha vist bedre om meg :eek:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er no dere som skuffer. Såpass kjepphøye dere var burde nå dere ha hatt minst 75k og 15 byer by now....
 

DeletedUser

Guest
Espen, nå må jeg virkelig bare spørre deg om en ting..
Kor var jeg kjepphøy?
Det er forskjell på å gi ut fakta og å være kjepphøy?
 

DeletedUser

Guest
Rank-1

Poeng:39,907, Yessda. . .10k poeng bare ifra meg, siste dagen. . .Bra. 9/10
OD: 169,738, superb nr 1, skulle lagt deg lengre over lista hadde jeg ikke slumra mobilen min siste dagen. . . og sto opp 12 i stedet før 07.50. 9/10
Stamme: AREA, absolutt noen og bekymre seg over, få ved siden, men kanskje noen under som kommer og tar et javs etterhvert. Tror bare ikke at det er en stamme som holde ut i det lenre løp. Eller, jo. . .kanskje. . .men nei. Jo jeg holder en halveis tommel opp. 8/10
Rykte Meget bra, bare synd at han gir seg før halve verden er kommet til et punkt. Ellers hadde han fått seg en overraskelse, noen hadde neppe hatt samme jule hjerte som tidligere.
8/10
farmet: Mye, men har holdt han begrenset p.ga min uber leet farming siste tia, tar seg opp igjen nå. 6/10
totalt: 36/50
TotaL: 40/50
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Rank-1

Poeng:39,907, Yessda. . .10k poeng bare ifra meg, siste dagen. . .Bra. 9/10
OD: 169,738, superb nr 1, skulle lagt deg lengre over lista hadde jeg ikke slumra mobilen min siste dagen. . . og sto opp 12 i stedet før 07.50. 9/10
Stamme: AREA, absolutt noen og bekymre seg over, få ved siden, men kanskje noen under som kommer og tar et javs etterhvert. Tror bare ikke at det er en stamme som holde ut i det lenre løp. Eller, jo. . .kanskje. . .men nei. Jo jeg holder en halveis tommel opp. 8/10
Rykte Meget bra, bare synd at han gir seg før halve verden er kommet til et punkt. Ellers hadde han fått seg en overraskelse, noen hadde neppe hatt samme jule hjerte som tidligere.
8/10
farmet: Mye, men har holdt han begrenset p.ga min uber leet farming siste tia, tar seg opp igjen nå. 6/10
totalt: 36/50
TotaL: 40/50

Du veit jeg har farma mest i hele v10 sant? :p
 

DeletedUser

Guest
Imponert at du bare klaga over farminga :p
Skål før den.
Og jeg ser jo da hvorfor jeg ikke hadde mer, en hva jeg hadde ;P
 

DeletedUser

Guest
haha, spar meg.

HAHA, sier han som tyter om at jeg skal nuke for han pga jeg har mere LC enn han...

Jeg har ikke på noen steder vært kjepphøy. Greit nok, jeg har sakt jeg ville ta ut Hounor, men det er så og si det eneste jeg har sakt.
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
1: ka konto e du på da? :rolleyes:
2: du skal lissom rate den siste da, så kan du bli ratet
emoticon-00144-nod.gif
 
Topp