Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Som tittelen sier, så skal man her rate spilleren som ratet forrige spiller.
Kanskje littt tidlig enda, men mulig vi lurer noen til å røpe sine fakenicks i prossessen, så da er det vel verdt det? ;)

Her er en mal på hvordan jeg tenker meg dette skal se ut;


<Forumnavn> - <Nickname> - <Stamme>

Poeng: x / 10
<Kommentar/begrunnelse>

ODa: x / 10
<Kommentar/begrunnelse>
(Tar ikke med ODd, siden det svært sjeldent sier noe om en spillers evner i tw)

Plassering på kartet: x /10
<Kommentar/begrunnelse>

Stamme: x / 10
<Kommentar/begrunnelse>

Rykte v10: x / 10
<Kommentar/begrunnelse>

(alternativt)
Rykte andre verdener: x / 10
<Kommentar/begrunnelse>


Totalt:
x / 50 eller 60


Kjør tråd!


Edit; Legger med et eksempel ifra v7 hvordan dette er gjort der;
Rate en spiller - V7
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
<Redswan> - <LuriFAXXX> - <NBK>

Poeng: 6 / 10
<Kjenner ikke til spillernen får litt pluss for stamme å plasering>

ODa: 4 / 10
<Tidlig enda, regner med det blir høyere tall snart.>
(Tar ikke med ODd, siden det svært sjeldent sier noe om en spillers evner i tw)

Plassering på kartet: 10 /10
<Stort nærmere midten kommer man vel ikke>

Stamme: 8 / 10
<En gjeng med off spillere kan det virke som. >

Rykte v10: 4 / 10
<Tidlig..>

(alternativt)
Rykte andre verdener: x / 10
<Kommentar/begrunnelse>


Totalt:
38 / 50 eller 60


Var det noe slikt du hadde tenkt??
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Var noe sånt vil jeg tro :)

Moonshie

Poeng: 22. plass, 1788 poeng. Henger fint ved i toppen her :) 8/10.
OD: 2033 OD totalt, der alt er ODA, faktisk. 7/10 siden jeg ikke er så fan av ekstremt høy ODA i starten.
Plassering på kartet: Fint med grått, men også ingen andre over 1k på en liten stund. 8/10.
Stamme: "The Syndicate - Ser ut som den har et par spillere jeg kjenner til, men de andre aner jeg ikke. 7/10 (?)
Rykte: Såvidt hørt om deg på V6 før, mener jeg :eek: Men er litt for tidlig syntest jeg :)

Også får dere i stedet rate; Ozzy Osbourne-
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Poeng: 115. plass, 1.412 poeng. Er nu vel forsåvidt helt greit i starten. 5/10
ODa: 63. plass, 2.739 score. 7/10
Plassering på kartet: Virket som et hardt sted å starte opp. Mange 1k spillere rundt vedkommende, så konkurransen er helt klart tilstede. 9/10
Rykte: Vet ikke så mye om spilleren. 2/10
Stamme: AA - Virker som en fornuftig stamme, men er vel litt tidlig å si noe ennå. 5/10.

Totalt: 28/50

Siden jeg er undercover får dere rate "So Dope" i AA.
 

DeletedUser

Guest
Siden jeg dør av kjedsomhet nå, så skal jeg rate :eek:

Rate av So Dope

Poeng: 1.758 som holder til en 28 plass, ser at farmingen hans er over 1k plyndrede byer og over 10k farmet ress, så da virker det jo bra, fryd og gammen :jfornøyd: 9/10
ODa: Ingen Oda nesten, det er jo vel og bra i starten, men her holder nok ikke det til mer enn 4/10
Plassering på kartet: Ligger mot rimmen i k55, og har jo et toppers potensiale. 10/10
Rykte: Nevah evah hørt om deg. 1/10
Stamme: AA er helt klart en stamme man skal regne med. 7/10

Totalt: 31/50
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Igglybuff Rate

Poeng: Rundt 1400 poeng, rank 135. Lavt i forhold til de på toppen, dog det betyr ikke det er dårlig. 6/10
ODa: Mest ODA av alle, kan jo ikke gi noe mindre enn 10/10.
Plassering på kartet: LIgger mot rimmen og har noen større spillere like ved. Bra for videre spilling. 10/10
Rykte: Fint rykte på duden så en 8/10 burde ikke være for dårlig.
Stamme: P0k3, en stamme. 7/10

Totalt: 41/50 Meget bra Simon :)
 

Ruedis

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
kan u lage en om meg:)

____________________________
-google translate...
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ruedis Rate

Poeng: Masse poeng ligger høyt på ranken, hmmmm.. 10/10
ODa: Høy ODA som kunne vært mye høyere og derfor gir en 9/10.
Plassering på kartet: Mye å vokse på, dog alle posisjoner er jo nesten veldig bra så tidlig, med mindre du har fare for å bli innsperra av stammen, noe som ikke du har å frykte for. 10/10
Rykte: Store rykter om deg. Nå velger jeg ikke å basere på at Sander også spiller der da det vil gi lavere poengsum. Men den sveitsiske storspilleren får en 8/10 da man ikke har for god kjenskap til deg som spiller.
Stamme: S!ck, kun Ruedis som er verdt å merke seg der? Synd du ikke har en solid stamme da det ville gitt deg en veldig fin totalt. 4/10

41/50 <33
 

Ruedis

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
takk mate :)
men S!CK er bare en elite stamme fra. ch :D
og THX fra den swizz guys :D
______________________________
-google blaahblah^^
 

DeletedUser

Guest
Lindsay Lohan


Poeng: Ok, men ikke mye mer enn ok heller 6/10
ODa: ODA som kunne, og burde imponert mer 4/10.
Plassering på kartet: Ikke topp sted for å farme til seg ressurser, men gjør en god innsats med over 10.000 run. En del "fiender" eller uønskede Virus rundt, men store byer er fine mål, om man er først ute 7/10
Rykte: Tja, med Playboykarriere på vei, kan det vel knapt bli bedre. Spørs bare om det blir tid til TW mellom Photoshots og arrest 8/10
Stamme: Area! Oser kvalitet over hele linjen. 10/10


Total 35/50, men kommer nok til å øke før julefreden senker seg!

Og -lilith- er selvfølgelig -lilith-
 

DeletedUser

Guest
-lilith-

Poeng: midt på treet, henger nok sammen med od'n 6/10
OD all out off som det står, morsomste måten å spille på:cool: 7/10
Plasering, som et 2spann stamme har dere nok å ta av 7/10 dårlige farms i sør....trekker
Rykte, er nok mange som har sett/hørt om deg/dere på -lilith- og buddha 7/10
Stamme, 2stk, overlevelse krever sitt diplomati 4/10

Stå på gutta, SKÅL!

woodstock
 

DeletedUser

Guest
vi kom litt sent i gang. Moldenseren måtte bruke all sin tid og kløkt på å overtale bergenseren. :jkul:
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX rater woodstock

Poeng: 2,5k, nærmer seg vel adels nu strax. Ikke noe rakettstart; 5/10
ODa: ODA om er helt middels 5/10.
Plassering på kartet: Ikke topp sted for å farme til seg ressurser, men noen fine 1k+ naboer som kan gjøres om til farms. 6/10
Rykte: Er vel få som ikke har hørt om denne karen på .no. 9/10
Stamme: 1-man-band. ikke min greie. 1/10

Totalt: 26/50
 

DeletedUser

Guest
da rater jeg LuriFAXXX da:)


Poeng: 9.608, han ligger jo på rank 1, men ser ikke ut som han akkurat har kjempet noe serlig for å få byen:p men siden du er på rank 1, så skal du få en 10'er
OD: 3.2k OD, det viser at du ikke har kjempet noe serlig i begynnelsen, noe som også er kjempe lurt, men på tanken av at du har 2 byer og ligger på rank 1, burde du ha mere OD. 4
Rykte: Du er en spiller som de fleste har hørt om, jeg selv har spilt i stamme med deg, og vet at du er en veldig flink spiller:) 9.
Stamme: NBK, det er en stamme med mange gode spillere i og den ligger på rank 4, ikke bare det, men den ligger og på 1.plass i OD. Her skal dere få en 9'er
Posisjon: Du ligger ved k45, du har mange store gråbyer rundt deg og mange små spillere, men du har også MANGE store adelsmål! dette er en flott posisjon så her skal du få en 8'er :)
Farmet: 1k run og 1 mio farmet, men siden du sikkert har farmet mye mere enn 1 mio, skal du få en 8'er

tilsammen: 48/60



mitt nick er Poochyena
 

DeletedUser

Guest
Elvis Aron rater Poochyena :)

Poeng: 3.107 . Ikke en høy poengsum, men det er heller ikke å forvente når det viser seg at du har kjørt godt med tropper. 6/10.
OD: Her skal du få en 10/10. Du har førsteplassen og en imponerende høy score!
Rykte: Har valgt å ikke telle med rykte da dette er første gang jeg spiller på flere år.
Stamme: Pok3, som er en av stammene i toppen etter det intrykket jeg har fått. Gode spillere. 7/10
Posisjon: Omringet av gråbyer, så gode farmemuligheter vil jeg si du har. Men det er også andre gode spillere i nærheten, som også tar i bruk farms i nærheten av deg. 7/10 for posisjon.
Farmet:: Vanskelig å si hvor mye du har farmet, men over 1 mill og over 1000 hauls. Så jeg satser på å gi 8/10 og håper jeg treffer godt.

38/50
 

DeletedUser

Guest
Elvis Aron

Poeng: 3.013. Burde klart mer, tror det er litt latskap at du ikke har det også, men ligger fortsatt med vidre 4/10
OD: 7.897 Ikke overbevisende dette heller, og da du har mest ODD kanskje du har smelt på en smell? Ser du har endel fiender rundt deg, og da kunne du fint klart mere 4/10
Rykte: Da du sier du ikke har spilt på flere år har du nok ikke allverdens rykte. Tho fikk du vell litt da AA var en toppstamme? 3/10
Stamme: AA. Synkende skip? Likevell vet jeg det er et par spillere som kan dra et ess opp av lommen, men tror ikke dette blir en alkoholisert verden. Go Cocain! 3/10
Posisjon: MANGE fine byer å adle, men er det så lett som det høres ut som? Kan ha gitt fyren en tung start, men er man god nok er det god plassering, men da Amy også har stukket fra AA blir det nok litt vell tungt? 4/10
Farmet: Under 100k, ikke imponert.. 3/10

21/60. Var kanskje litt streng. Aldri gjort dette før så, hehe :confused:

Får rate .Charlie Sheen da ^^
 
Topp