Rate spilleren over

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Tror ikke jeg har diskutert så mye med deg på V7 Drac, men nå vet jeg ikke helt hvem du var der heller uten at det skal bety så altfor mye..Er jeg dårlig likt :(? Sikkert fordi jeg var litt for lojal mot min egen stammen på V7? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke jeg har diskutert så mye med deg på V7 Drac, men nå vet jeg ikke helt hvem du var der heller uten at det skal bety så altfor mye..Er jeg dårlig likt :(? Sikkert fordi jeg var litt for lojal mot min egen stammen på V7? :eek:

Der starter du igjen. Vi hadde en del krasse kommentarer rettet mot hverandre på V7 forumet. Sa ikke at du er dårlig likt, men heller det at jeg liker bjørnen bedre. Du elsker jo å kommentere på forum(ikke alltid like saklig, men det er mitt synpunkt). Men, avslutningsvis; bjørnen liker deg, så noe godt må det være i denne karen:eek:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Der starter du igjen. Vi hadde en del krasse kommentarer rettet mot hverandre på V7 forumet. Sa ikke at du er dårlig likt, men heller det at jeg liker bjørnen bedre. Du elsker jo å kommentere på forum(ikke alltid like saklig, men det er mitt synpunkt). Men, avslutningsvis; bjørnen liker deg, så noe godt må det være i denne karen:eek:

Starter igjen? Kommenterer da på forumet som jeg vil, da imot både positiv og negative kommentarer. Dette er ikke et unntak.

Og ja, begrunnelsen for de krasse kommentarene var vel på grunn av at vi var fiender, dvs støttet ulike ting som vi mente var riktig/galt. Er normalt at jeg ikke er så godt likt fra den fientlige siden da skjønner du :). Hvor sakelig jeg er varierer veldig, alt imellom hvordan den som stiller spørsmålet formulerer seg. Dumme spørsmål fortjener dumme svar.

Hva er en bjørn uten hans kjære hakkespett? :)

Beklager for off topic, måtte bare besvare Dracu1a'en.
 

DeletedUser

Guest
Dracu1a

Poeng: Startet 23rd November 2011 og har bare 10k poeng, lite. 4/10
OD: i forhold til poeng så er den ganske ok den asså. 6/10
Rykte: Kem e du? 1/10
Område: Ligger på rimmen i k54, kan sikkert vokse bra der. 8/10
Stamme: BOL, næh. 2/10

Sum: 21/50

Se så flink jeg var til å få tråden på rett spor igjen :cool:
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Igglybuff

Poeng:
Yo, rank 4 er da ganske smexy det. Ikke helt oppe though, 8,5/10 (litt slem)

OD:
Relativt lav ODA i forhold til rank, men på samme tid ganske høy ift enkelte andre på V10... Viser også til liten ODD, men det betyr bare at de har cleara alt fra start'n av. 8,5/10 der også.

Rykte:
Jeg kjenner bare til en spiller på kontoen. Ganske grei og hyggelig person, samt er godt kjent. 5/10

EDIT, fant ut at Simon var dual. Sorry brow.

Område:
Ligger vel relativt dårlig til? Midt i Pok3 land med enkelte byer... 6/10

Stamme:
Pok3, ganske gode mpt organisering og timing, bortsett fra etpar som nuker med deff tropper.. Og det trekker jo ned :). 7/10

Totalt:
35/50

Tok utgangspunkt i TWstats samt egne erfaringer og hva jeg har sett så langt på V10.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
gertpe

Poeng: 48.047
Rangering: 72
Beseirede motstandere: 101.109 (208.)
Stamme: Hell

Poeng: Grei poengsum, ikke så mye mer å si om den. har ikke adlet så altfor mye enda :) rank 72. 5/10
OD: ikke så mye OD på deg. 97k ODA, så ingen har angrepet deg og sinket veksten din. kunne vært bedre. 5/10
Stamme: Hell. tjaa ikke så værst stamme det, men du er et lite stykke unna stammefrendene dine. 4/10
Rykte: Har jo seff sett litt av deg på forumet, og bittelitt ingame. Kan ikke se at du utmerker deg noe særlig på v10. men du holdt deg på rank21 i v2 med arica, og det scorer du mest på. 6/10
Området: Her lever du nok ikke lenge uten kontakter. du er langt unna stammen din og ligger mellom AREA og NWe.. noe som er et ganske spent området som du kanksje kan leve litt på. 5/10

25/50 ble det. Midt på treet. noe som også er min mening i helhet.

ehh... jeg rater folk kun for å bli ratet, så noen må få rompa i gir og rate meg før dere rater noen andre :mad:
 

DeletedUser

Guest
ehh... jeg rater folk kun for å bli ratet, så noen må få rompa i gir og rate meg før dere rater noen andre :mad:

Schizo

Poeng: brukbart dette ja, men gjennomsnittet holder ikke i dagens samfunn 9/10

OD: ODen er bra den ja 9,5/10

Område: Vakkert område det her, en del stammemedlemmer nærme, og sammarbeide med, samtidig som du har masse fine byer å spise opp 10/10

Stamme: AREA = 10/10

Rykte: Jeg har ikke hørt om deg, men har så og si ikke hørt om noen som helst nesten da 0/10

Gidder ikke å rate LuriFAXXX idag, med tanke på at de blir ratet 24/7 her, siden de liker å holde seg meget aktive i denne tråden
 

skillance

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
tar cujos eg da:p

Cujos:

Poeng: Bra med poeng, rank 6 atm og veldig høgt poengsnitt på byene... ligger da ganske bra til iforhold til antall byer vedkommende har så 9/10

OD: nr 21 på total OD, nr 11 på ODA, ikkje fått så veldig mye imot seg.. skyldes jo mye av at k45 er veldig Area dominert. 8/10

Område: Denne er litt både og, viss man skal se på helheten så er ikkje område ein veldig bra plass for utvidelse sia AREA har utrolig god kontroll akkurat der, men på den andre sia så ligger dere jo greit nok til. 8/10

Stamme: AREA leder ganske klart så, 10/10.

Rykte: Sander og Nikolai, kjente ikkje til nokon av dere før v9/v10 så, men med nikolai som dual på ein annen verden så kjenner eg jo til han hehe. 7/10


totalt: 42/50


mitt nick på v10 er Jegloverdeg for øvrig...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
JegLoverDeg

Poeng: ikke så værst, men med så høyt snitt (få byer) burde du vel adlet mer... 7/10

OD: 17 på ODa er fint, men du har kanskje ikke møtt all verden av motstand enda? ODd er mindre viktig:p 8/10

Område: Veldig sentralt... kanskje litt for sentralt, men det er jo fortsatt nok byer å ta av 8/10

Stamme AREA...10/10

Rykte lar denne stå åpen :eek:

Totalt: 33/40
 

nuppe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Almighty, ratings.

Poeng: :rolleyes: 10/10
OD: Tydelig at det spilles offensivt, meget pen ODA, men kunne gjerne vært mer ODD. 09/10
Område: Uryddig cluster, men velbygde byer og fin plassering for en aktiv spiller, passelig midt i suppa. 10/10
Stamme: AREA. Stolt bekjent av et fåtall spillere der. Velorganisert og seriøs stamme. 10/10
Rykte: Naboen in-game har deg som PA (på profilen). 1/10

Totalt: 40/50
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Almighty, ratings.

Poeng: :rolleyes: 10/10
OD: Tydelig at det spilles offensivt, meget pen ODA, men kunne gjerne vært mer ODD. 09/10
Område: Uryddig cluster, men velbygde byer og fin plassering for en aktiv spiller, passelig midt i suppa. 10/10
Stamme: AREA. Stolt bekjent av et fåtall spillere der. Velorganisert og seriøs stamme. 10/10
Rykte: Naboen in-game har deg som PA (på profilen). 1/10

Totalt: 40/50

han kunne godt få 50/50
 

DeletedUser

Guest
OD: Tydelig at det spilles offensivt, meget pen ODA, men kunne gjerne vært mer ODD. 09/10....

ODd er da virkelig ikke noe vi kan styre selv, ergo blir den kommentaren der litt uforståelig for min del :p


ANyways;

Nuppe
Poeng: Veldig lav, men kan bare gå ei vei(nesten). 2/10
OD: Også lav, men det er ikke så rart mtp poengsum. 5/10
Plassering: Med en by, har det lite å si. Kan slå begge veier. 5/10
Stamme: N/A
Rykte: Har vel hørt om deg før, men ikke på v10. Husker ikke om det var positivt eller negativt, men lar tvilen komme deg til gode! 7/10

Totalt: 19/40
 

DeletedUser

Guest
Det er selvsagt ingen fasit på dette, men personlig synes jeg at lav ODd tyder på:
1: Altfor trygg possisjon.
2: Om du har høy ODa, er sjansen stor for at du har skremt naboene.

Mener derfor den lave ODd'en her er et bra tegn.
 

DeletedUser

Guest
Da får jeg ta LuriFAXXX da.

Poeng: Rank 5, ca 80k bak lederen. Har tidligere vært rank 1, er helt klart med i kampen om tet, men foreløpig akkurat et hakk under. 9/10
OD: Bedre ODA rank enn poengrank, good. Ser ut til at dere knapt har fått en nuke på dere, og den kom når dere var over 200k. Ikke så mye bevist ut ifra ODD'n da desverre. Men jeg har grei tro på at det ikke er dere det står på. 8/10
Område: Ligger i et fint område, men ser ut til å ha to fronter å vokse på (?), en posisjon jeg tror jeg hadde likt selv. :) Eneste trekk er clusterspredningen, som ser ut til å komme av AREA dominans der. 9/10
Stamme: AREA. Nr 1 på alle ranker, og over dobbelt så mye ODA som nr 2. :eek: Klart beste stammen sålangt. Mange kjente og erfarne spillere her. Kanskje det blir litt for liten plass til så mange gode etterhvert? Vi får se :p 10/10
Rykte: Redswan og Hakkespetten her så vidt jeg har fått med meg. To erfarne spillere begge to har jeg inntrykk av. Kjenner bedre til Hakkespetten, han vet jeg er god for mye når han vil. Redswan kjenner jeg bare på rykte, men vil si det er bra det og. Gir 7/10 til Redswan, og 9 /10 til Hakkespetten. Gjennomsnitt: 8/10

Totalt: 44/50
 
Sist redigert av en moderator:
Topp