Rate spilleren over!

DeletedUser

Guest
Holoman

Poeng: nettopp pasert 100 k grattz!
7/10

OD:ekstremt lite, kan være folk er litt redde for deg eller du vare har stammemedlemmer rundt deg :)
2/10

Posisjon: Velger å tro på det du sa i det forige innlegget da dette er sant
1/10

Stamme: 24/7 har imponert meg lite, spessielt med deres aksjon mot pelco, hvos vi tømte en del av deres spillere for off og bare mista 4byer(og pelco readlet minst to av de +å ta en del andre byer i retur). Men det må være en grunn til plasseringen
5/10


Rykte: har sett deg på forumet
3/10

Rank: samme som poeng:
7/10

Farming:ikke passert 10k plyndringer enda, vet ikke hvor mye mer en 1 mio, men tviler på mere enn 10 beklager.
5/10

Total: 30/70 helt greit, burde kanskje farme litt mer, angripe flere spillere og prøve å skaffe deg ett cluster til i front, som jeg driver med

Er xkill3rx

Akkuratt slik jeg så det for meg :D hehe,

Jeg er i gang med det samme som deg, grunnen til OD er enkel, ingen som vil adle meg ingen og angripe :) hvis du ser på ODD så er den (3,474) og offansiv (156,912) det vil si at jeg har 45,16 ganger mer offansiv, og det er jo litt feil når du er deff spiller-.- Hah,
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
xkill3rx
Poeng:
77.567
Rangering:
88
Beseirede motstandere:
383.152 (108.)
Stamme:
S-A-T
___________________

Poeng: 77k poeng og har spillt siden 16 april, ikke så veldig stor poengsum med tanke på hvor lenge enn har vært her i v11. Men en helt ok sum :)
6/10

OD: 68 plass på ODA, 258 plass på ODD. 383k totalt. heller ikke svært å skryte av men helt ok i forhånd til poeng.
4/10

Posisjon: Ligger veldig safe til inni S-A-T land, med nærmeste naboer som stamme frender og WIC folk. Veldig safe og lite å adle av foreløpig.
6/10

Stamme: S-A-T en stamme som har vært på toppen i v11 helt siden jeg kom inn ihvertfall, med deres eminente ekans. En stamme jeg mener kan forbedres som alle andre. Men helt klart en topp stamme som kan holde ut lenge.
9/10


Rykte: har sett deg på forumet, men jeg vet svært lite om deg. Har ikke hørt så mye heller om kontoen generelt.
5/10

Rank: en 88 plass på topp 100. Heilt decent og kan selvfølgelig forbedres. Regner med det vil det og i fremtiden?
6/10
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Så skal det sies at jeg driver å skaffer meg ett nytt cluster i front da :) første by i front om 8timer elns.
Gleder meg til å brenne av noen nukes ;)
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Spiller: Holoman
Poeng:120.532
Rangering:57
Beseirede motstandere: 198.905 (174.)
Stamme:24/7

Poeng: 120 k poeng og har spilt siden 16 april er heilt ok. Kunne sikkert hadd litt mere, men som jeg sa helt ok poengsum.
7/10

OD: OD'en din er ganske liten.. rett og slett. 157 k ODA siden 16 april er ikke så mye.. og 16 k ODD.
3/10

Posisjon: ..........Du ligger ikke på verdens beste plass... Lite adlingsmuligheter bortsett fra barbarlandsbyene. ( tror jeg ) Men du ligger ganske safe :)
1/10

Stamme: 24/7 er en stamme som imponerer meg. Dem er god på aksjoner og jeg tror at dem holder helt til slutten.
9/10

Rytke: Aldri hørt om deg.. Ikke sett deg på forumet for 1 uke siden ( er for jeg er ny.. )
1/10

Rank: Rank 59 er ikke så verst :) Har ikke så mye å si om den :p
7-10

Totalsum: 28/60 nice one ;)
 

DeletedUser

Guest
Poeng (7/10)
182,257poeng

OD(5/10)
602,841 od, ikke så veldig bra etter possisjon, men vet ikke hvor lenge solaas har vært i S-A-T.

Posisjon (10/10)
Ligger i fronten mot en som forlot deres stamme over til en annen, kunne ikke tenke meg en bedre front! :)

Stamme (9/10)
Ny stamme som har et bra leder-team. Denne stammen vil nok komme langt, vet ikke hvordan deres sammerbeid er og vet derfor ikke hvordan dette vil ende. :)

Rykte (1/10)
Ikke sett deg på forum disse 3 årene jeg har spilt og heller ikke hørt om deg... :(

Rank (6/10)
30 er ikke så veldig bra etter plasering, men etter plasering kommer du nok høyere opp! :D

Farming (3/10)
Vet ikke hvor mye mer enn 1 mil du har, men kan ikke være så mye ettersom at du bare har plyndret mellom 100 og 1000 ganger....

Total (?/60) oppsumering av spilleren
Regn ut selv om du ønsker, dette er ikke noe jeg tenker på :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Holoman =)

Poeng 6/10
120.628 poeng, burde hatt litt mer.

OD 8/10
Etter plasseringen å dømme kan man ikke klage så tidlig i spillet

Posisjon 4/10
Altså... uff da :Neutral:

Stamme 8/10
Stammen har klart mye. Håper dere forsetter (clapping)

Rykte 4/10
Som vanlig lever jeg i min egen lille boble, og har derfor ikke hørt noe særlig om deg. Med mindre du har spilt under et annet nick :confused:

Rank 6/10
Som nevnt tidligere, ikke spesielt høy poengsum, men plasseringen er nok skyld i det ja :hmm:



Total 36/60 :mehe:
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Føler seg glemt =_= x2


Chaosisalex

Poeng 8/10
Til tross for at du ikke har spilt så lenge har du nådde langt (nod)

OD 9/10
Aggressiv :warrior:

Posisjon 5/10
For deg som spiller... um yeah... o.o

Stamme 7/10
Realtivt ny stamme, så vi får se hva vi får til etterhvert ^^,

Rykte 9/10
Til tross for at vi var fiender i et par år har jeg ikke direkte spilt mot deg, men joda...ryktet er der

Rank 7/10
64 er ikke så verst i grunn spes siden du kun har spilt i en halvannen mnd, men forventer top 20 i løpet av august (giggle)

Totalsum 45/60
Her er det møe forbedringspotensiale Håkon!!! Stå på!!! (rofl)
 

sean maher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Cleo

Poeng 8/10
19. plass med 265.468 poeng, kanskje litt langt etter toppen, men brabra

OD 7/10
23. i ODA og 81. i ODD, Kanskje bomnuka endel ganger? :hmm:

Posisjon 6.5/10
Ganske tett inni hele WIC, får adle det som adles kan.

Stamme 7/10
WIC, gir det Cleo selv ga den.

Rykte 10/10
...

Rank 8/10
19. samme som poeng..

Farming 8/10
Kommet over 10 000 byer, men ikke gull på ranern. Ligget litt på latsia her.

Totalsum 54.5/70
 

DeletedUser

Guest
Sean Mahen

Poeng 6/10
Helt grei poengsum med tanke på at du har spilt under en måned :)

OD 6/10
Ikke veldig høy, men med tanke på min egen så er den helt grei xD

Posisjon 9/10
Du ligger fint til å adle noen middels store byer :)

Stamme 8/10
UFG, ser bra ut den!

Rykte 0/10
Aldri sett eller hørt om deg :p

Rank 6/10
Ganske lav men du får en 6'er pga startdato

Farming 8/10
Flott med farming!

Totalsum 43/70
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
ShooterTroLL
Poeng: 1.998
Rangering: 572
Beseirede motstandere: 809 (1082.)
Stamme: WAR

Poeng: 4/10
Spillt i litt under en måned, det blir nesten for dårlig, spesielt når du ikke har OD til å bruke som unnskyldning.

OD: 3/10
Ganske lite

Posisjon:5/10
Foreløpig en helt middels pos. Men kan bli bedre ettersom spillerene ved deg bygger seg litt opp ;)

Stamme: 2/10
Regner med att dette bare er en midlertidig stamme??

Rykte: 7/10
Har sett deg poste ofte, og jeg kjenner til din gamle bruker.

Rank: 4/10
Samme som poeng

Farming: 4/10
Vet ikke hvor nærme du er 1mio, men regner med at du straks runder den :)

Totalt: 29/70 helt grei til når du starta :)
 

DeletedUser

Guest
Stammen er ikke midlertidig hvis du lurte :p Holder meg lojal . . .
 
Topp