Rate spilleren over!

DeletedUser

Guest
xkill3rx
Poeng: 107.198
Rangering: 78
Beseirede motstandere: 61 (712,656.)
Stamme: S-A-T

Poeng: 7/10
Kunne blitt større med mer aggressivitet, men regner med at noe motstand er blitt møtt, ser det er et kjempehopp på ODD denne uka. noe må ha gjort vondt :/
OD: 5/10
har vært stabil lenge, men et lite hopp denne uka her og. mye kan tyde på at det er ferie :)

Posisjon:5/10
Foreløpig en helt middels pos. Men kan bli bedre ettersom spillerene ved deg bygger seg litt opp ;)

Stamme: 8/10
S-A-T har vært en stødig stamme fra dag 1, men mange rykter svirrer, og mange fugler piper i ører.. går det under med stammen om ikke lenge? siden jeg ikke har fakta baserer jeg poeng på det vi vet om stammen

Rykte: 6/10
Middels rykte, noe profilert, men det kommer tydeligvis an på når man sjekker, noen stille perioder, ander meget aktive, men er han aktiv er det konstruktivt det som kommer av meninger og handlinger

Rank: 4/10
Mye samme som poeng

Farming: 9/10
vet ikke totalen, men noe sier meg at du ikke farmer så aktivt Må endre denne etter å ha fått info fra spilleren :)

Totalt: 44/70 Regna med litt mer, men mulig ferietider må ta noe av skylda, regner uansett med å se deg i spillet lenge :)


GIG / Vivaldi
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vivaldi

Rang: 197.
Navn: Vivaldi
Stamme: BNP
Poeng: 21,676

Poeng (7/10) I forhold til da du starta har du ganske bra med poeng

OD(5/10) Grei angrepsrangering

Posisjon (4/10) Du har litt å adle, men du ligger innestengt i en ganske stor gråbysone

Stamme (9/10) Har bare hørt bra om denne stammen, det er få, men flinke medlemmer her. Flere kjente navn.

Rykte (2/10) Har itj hørt om dæ før, men får ett ekstra poeng siden du e trønder

Rank (7/10) Samme som poeng

Farming (9/10) Dette var bra

Total (43/70) Ikke verst totalt

Lews Therin Telamon
 
Sist redigert av en moderator:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Lews Therin Telamon
Poeng: 42.586
Rangering: 148
Beseirede motstandere: 867.647 (51.)
Stamme: WAE

Poeng (4/10) Å ha startet 10 mai, så er ikke dette noe veldig bra overbevisende score, men du har jo seff møtt motstand kan jeg se^^

OD(8/10) Veldig bra i forhånd til poengsummen din, selv om så og si alt er ODD, så viser du at du klarer å deffe deg selv sånn någenlunde ihvertfall.

Posisjon (10/10) Virker som du kan adle i alle retninger, konge posisjon.

Stamme (6/10) Veldig ny stamme, men ser ut som dere har mange folk med dere, og dere kan vokse stort om dere bare holder ut og finner noen gode allierte eller andre avtaler, stammen er også veldig liten tho. Derfor denne ranken.

Rykte (4/10) Jeg har virkelig ikke hørt om deg før, selv om jeg har sett deg et par ganger på forum, samt fått søknad iG. Kan være jeg har gått glipp av noe og da men?..

Total: 32/50 - Helt ok total sum:)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Chaosisalex
Poeng: 184.090
Rangering: 42
Beseirede motstandere: 341.427 (143.)
Stamme: WIC



Poeng - (8/10) - Til da du begynte synes jeg dette er en god poengsum, og du har stadig stigende kurve. Ingenting som er bedre enn det!(yes)

OD - (4/10) - Grei ODA med tanke på posisjon og mangel på fiender. Det vises i ODD at du ikke har hatt mange som kan gi deg "motstand".

Farming - (6/10) - Hvor mye over 1000 landsbyer du ligger er usikkert, men du kan umulig ligge langt unna 10 000 byer. Ellers vil jeg si du har godt med gråbyer rundt deg, og kan få inn en god del ressurser - derfor 6/10 :)

Posisjon - (3/10) - Du ligger godt gjemt bak hele "Det lilla kontinentet", og har ingen direkte frontlinje, men kan bidra med å få fin dominans i K44 ;) Derfor får du ikke helt bunnscore (whew)

Stamme - (9/10) - WIC får "bare" 9/10 av meg grunnet en uheldig hendelse tidligere i spillet. Ellers en helt topp stamme som gjør det stort i V11! ;) Dere er våres nemesis - og det kommer dere til å være til slutten (clapping)

Rykte - (0/10) - Må dessverre gi null, niks og nada, da jeg ikke har sett deg før V11, men forventer ikke mange poengene tilbake da jeg heller ikke er den mest kjente spilleren i TW :gjeip:
Om jeg hadde vært mer aktiv, ville du nok fått mer poeng her av meg (yes)

Total - (30/60) - Overall, vil jeg si dette er helt midt på treet, men du fortjener mer! :rolleyes:



HeLLoWeeN
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
HeLLoWeeN

Poeng - (9/10) - Flott poengsum ! Fortjent 9`er

OD - (8/10) - Du har også en veldig fin OD.

Farming - (7/10) - Vanskelig å se, men du har jo plyndret over 1000 byer, og ranet over 1 mio ress.

Posisjon - (7/10) - Hmmmm... Ligger fint til.

Stamme - (9/10) - Flot stamme. Flere spådde at denne stammen ville borte i løpet av noen uker. Der tok de feil !

Rykte - (1/10) - Har dessverre aldri hørt om deg.

Totalt - (41/60)

Jeg er Superbadzz
 

DeletedUser

Guest
Superbadzz

Poeng - (6/10) - Ikke helt imponert over poengsummen med tanke på da du startet

OD - (4/10) - Du har litt på ODA, men krigsmessig har det ikke vært særlig aktivt her

Farming - (7/10) - 1000 landbyer angrepet, over 1 mio ress, det er godkjent

Posisjon - (4/10) - Ser ikke ut som du har så mange adlingsmuligheter egentlig, bortsett fra grått og WIC

Stamme - (9/10) - Denne stammen ser ut til å bestå av noen få erfarne og dyktige folk, og dere har vist at dere knuser V.K i krigen. Respekt!

Rykte - (2/10) - Navnet lyder kjent, kanskje jeg har kommet over deg på twstats eller noe

Totalt - (32/60) Midt på treet, slettes ikke dårlig
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lews Therin Telamon
Poeng: 10.291
Rangering: 266
Beseirede motstandere: 1.844.598 (16.)

Poeng (2/10) ser det går nedover:/

OD(10/10) veldig bra OD for i forhold til poeng summen;)

Posisjon (8/10) ene byen er veldig innesperret av WIC, men andre byen er det mange lette mål.

Stamme (5/10) ikke blandt de beste stammene, men ikke blandt de værste heller.

Rykte (5/10) her sett deg noen ganger her på offentlig forum, men har ikke hørt så mye om deg på selve spillet.

Total: (30/50)

jeg, er Dr.Evil btw:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lews Therin Telamon
Poeng: 10.291
Rangering: 266
Beseirede motstandere: 1.844.598 (16.)

Poeng (2/10) ser det går nedover:/

OD(10/10) veldig bra OD for i forhold til poeng summen;)

Posisjon (8/10) ene byen er veldig innesperret av WIC, men andre byen er det mange lette mål.

Stamme (5/10) ikke blandt de beste stammene, men ikke blandt de værste heller.

Rykte (5/10) her sett deg noen ganger her på offentlig forum, men har ikke hørt så mye om deg på selve spillet.

Total: (30/60)

ja, er Dr.Evil btw:D

Den siste byen inni WIC går nok under iløpet av den neste dagen her den også, men jeg skal nok komme meg over 2 mio OD før det sjer ;) Nukesene preller av uten stor skade, men det svir jo i lengden, når de renner inn konstant.
 

DeletedUser

Guest
Navn: Dr.Evil
Poeng: 309.082
Rangering: 19
Beseirede motstandere: 626.687 (78.)
Stamme: BNP
Skriver om begge som sitter på brukeren :)

Poeng (9/10) Her er dere to påvei opp! Kom dere til top 10 :)

OD(7/10) Dere trenger vell mer, OD, men saken jobbes med, akkurat som meg :)

Posisjon (4/10) I forhold til stammen, ligger dere litt dårlig til dessverre :/

Stamme (10/10) digger stammen! <3 utrolig bra gjeng :)

Rykte (8/10) Skulle gjerne gitt dere 10 her, men har aldri hørt noe om deg thelol101, men lloyd er trekker denne kraftig opp! Håper å bli bedre kjent med deg også thelol! :)

Total: (38/50)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
The Unnamed

Poeng (4/10) Lav poeng score. 128k.

OD(2/10) Veldig lite OD, selv i forhold til spiller poengene. Det positive er jo at det er ODA som utgir mest av de 215k poengene!

Posisjon (8/10) Fint plassert på kartet, men har splitta clustret nå, som kan gi en viss svakhet. Stammen ligger ikke langt unna, og har ubegrensa med rom å adle i.

Stamme (7/10) Fin fin stamme som er på de "snilles" side. Gode spillere som helhetlig gir denne stammen en mulighet til å vinne, om de får flere spillere med i stammen.

Rykte (1/10)
The Unnamed kan jeg ikke huske å ha sett andre plasser enn på kartet, who are you? :hmm:

Totalt 22/40
- Lavt score kommer nok av at du startet senere enn de på topp, ooog at jeg tar poengene ut fra hva de beste har.
 

DeletedUser

Guest
Lilo og Stitch

Poeng: 502.546
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 5.438.530 (1.)
Stamme: D!R7Y

Poeng (8/10): Over 500k, men har fortsatt halvparten så mye poeng som nr.1 og litt for langt bak de som startet samtidig med deg

OD (10/10): Ligger på 2. i både ODA og ODD, og en førsteplass totalt. Viser at du er god på både off og def (clapping)

Posisjon (6/10): Har god tilgang til fronten mot 24/7 og AKDM, samt noen som ligger litt mer trygt plassert lenger bak. Blir allikevel litt for innesperret i D!R7Y til en toppscore

Rang (9/10):: 7.plass er jo meget respektabelt :awesome:

Rykte (7/10): Sett deg en god del på forumet, og du har bare skikkelige innlegg. (Regneferdighetene kunne vært litt bedre men :wink:)

Totalt 40/50: Meget god score, men kan alltids forbedres.
 

DeletedUser

Guest
Rykte (1/10)[/B] The Unnamed kan jeg ikke huske å ha sett andre plasser enn på kartet, who are you? :hmm:

Det er det flere som lurer på når jeg dukker opp fra mine pauser fra tw ^^
Bare fortsett å lur du, er nok uansett meget sannsynlig at du har spilt mot meg eller med meg en gang i tw historien ^^
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Spillerens navn falchen

Poeng (5/10) komentar 238.792 ikke gale , Startet en liten stund etterpå.

OD(6/10) komentar 309.889 Ikke bra. Børde vel hatt mer men..

Posisjon (7/10) komentar Har noen front byer. Så de kommer etter hvert

Stamme (8/10) komentar Bra stamme. Tar snart første plassen. Men scorer ikke helt på top hos meg.

Rykte (3/10) komentar Aldri hørt om deg desvere.

Rank (6/10) komentar Rank 31 , helt greit. Ikke lenge til vi ser deg på top 20 da :)!

Farming (3/10) komentar Farmet 1 mio. Ingen dagens ranere. Og ikke 1000 plyndringer en gang. Så de kan umuligt være så veldigt bra.

Total (38/70) oppsumering av spilleren
 

DeletedUser

Guest
Spillerens navn: Ekans

Poeng (10/10) Du regjerer jo førsteplassen, så må jo være ti der.. :p

OD(9/10) 3,38 Mio. Veel.. Er det noe å si på det?

Posisjon (4/10) Pell deg til fronten! :p

Stamme (10/10) D!R7Y da vettu.. <3

Rykte (10/10) Hørt mye om deg, ganske så omtalt.. x)

Rank (10/10) Ranka som nr 1, mest forhatte plassen om man ikke er der selv.. :p

Farming (10/10) Gull på farming.. Er vel ikke noe å si her heller.. :eek:

Total (63/70) oppsumering av spilleren
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Spillerens navn: Siljeen

Poeng (8/10) Ser bra ut :)

OD(5/10) Litt lav i forhold til poeng

Posisjon (7/10) Kommer nok oppover :)

Stamme (5/10) Ikke mye positivt å si om dere gitt :p

Rykte (8/10) Omtalt mye i det siste ja!:)

Rank (8/10) woopwoop

Farming (8/10) Du har 10,000, men ikke 100,000,000 :)

Total (49/70) oppsumering av spilleren


Er Balea ingame
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Rang: 16.
Navn: Balea
Stamme: AKDM
Poeng: 358,725

Poeng (8/10): 358k poeng og med en 16 plass i hele v11, så er det alt i alt en kjempe poengsum, selv om det er et stykke opp til 1 plass.

OD (9/10): 1,6mio ODA, 650k ODD, totalt 2,3mio. Veldig bra, du viser at du er aktiv i angrepsfronten og du har hatt incs/angrep imot deg, du klarer altså angripe og forsvare deg selv. Også bra i forhånd til poeng.

Stamme (9/10): AKDM, en stamme som lenge har hatt et sterkt forhold til 24/7, og de er en stamme som kan nå langt her i v10 utentvil en toppstamme i fremtiden. Med både gode ledere og spillere.

Rykte (4/10): Jeg må si at jeg ikke har hørt noe om deg før, har du spillt under noen andre nicks? Ser hvertfall av Balea kontoen bare har vært registrert i v11, men her so far gjør du det jo kjempegodt, tror du er en nøkkelspiller i fronten til AKDM. Men ellers vet jeg svært lite om deg, har heller ikke hørt om deg som sagt.

Posisjon (9/10): Du har både frontbyer og et par safe byer ser jeg, store muligheter til å adle ifra UFG eller D!R7Y i fremtiden. En kongeposisjon vil jeg si.

Alt i alt 39/50, absolutt ikke dårlig :)
 
Topp