Rate spilleren over!

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Dere kan bruke denne som mal:

Spillerens navn

Poeng (?/10) komentar

OD(?/10) komentar

Posisjon (?/10) komentar

Stamme (?/10) komentar

Rykte (?/10) komentar

Rank (?/10) komentar

Farming (?/10) komentar

Total (?/60) oppsumering av spilleren

De fleste vet vell hva dette er ;)
Dere kan starte med å rate xkill3rx
 
Sist redigert:

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Poeng (?/10) komentar

OD(4/10) komentar Ikke den beste OD dere henger litt etter kansje dårlig start de vett ikke eg helt om.

Posisjon (5/10) komentar har byer og adle så den er helt ok

Stamme (0/10) komentar blir dumt og rate min egen stamme. Så står over den

Rykte (3/10) komentar Rykte tja han va vel litt kjent på v2. Men tror ikke de er så mange så husker han igjen. desvere

Rank (6/10) komentar 110 men den kommer seg ganske fort , værtfal gjort de så langt etter han ble med i S-A-T

Total (18/60) oppsumering av spilleren



Børde vel vært med en med farming også ?
 

sean maher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ekans

Poeng (10/10) Bra mengde poeng, rart du ikke har mer iogmed "juksingen" på starten av verdenen:hmm:

OD (9/10) 1. plass ODA, brabra. 89. plass ODD, tydligvis ingen som tør å angripe deg.

Posisjon (3/10) Ganske sentralt, midt i S-A-T. Alt for dårlig område å alde i..

Stamme (8/10) Know nothing about... Ligger vel på første, såehja.. 8poeng!

Rykte (9/10) Vel ja.. har ikke så godt bilde av deg pga. tidligere hendelse. Menmen, all PR er god PR.

Rank (10/10) 1.=10p

Farming (10/10) 41 DR og 32 DP, noliferere får alltid 10 poeng.

Total (59/70) Godt det (yes)
 

DeletedUser

Guest
sean maher

Poeng (1/10) 197 poeng, må jo starte et sted

OD (0/10) ennå ikkje vært i kamp på v11

Posisjon (2/10)ligger på rimmen med ryggen fri og masse rom å adle i, + ingen stamme så etter ka eg ser ingen å ta hensyn til, ligger litt alene til

Stamme (0/10) ingen stamme ennå (kommer nok en snart her)
Rykte (1/10) eneste stedet eg har hørt om deg er her på denne posten så dessverre bare 1. men kommer nok mer etter hvert

Rank (1/10) 1288 plass. men et sted må alle begynne

Farming (1/10) har farmet minst 10 landsbyer.

Total (6/70) normalt for en som nettopp har startet. kjører vi en ny om en måned eller 2 så er det nook bedring her
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
morten84

Poeng (7/10) Grei mengde med poeng i forhold til når han startet

OD (8/10) bra med OD, virker som en spiller som har fingrene litt full av og til

Posisjon (8/10) ligg midt i k55, med rimmen ikke så langt bak, og S-A-T i front

Stamme (9/10) har ikke hørt mye til stammen, men virker som disse gutta står på, liker navnet

Rykte (8/10) Har ikke hørt så veldig mye til karen, ser han var med på å vinne v5 med en god stamme kjent som PMS, kreds

Rank (8/10) ikke den aller beste, men grei plassering i forhold til da han startet

Farming (6/10) vet ikke hvor mye du har farmet over medaljen, men er greit nok

Total (50/70) Sitter igjen med ett godt inntrykk, overall.
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
The Unnamed


Poeng (3/10) Ikke allverdens mye poeng, men kommer nok til å øke en del etterhvert :)

OD(3/10) Ikke så fryktelig mye.

Posisjon (6/10) Ligger fint til, mange gode adlingsmuligheter.

Stamme (5/10) Vrient. Ser ut som en OK stamme.

Rykte (2/10) Har desverre aldri hørt om deg.

Rank (3/10) Litt langt nede på rankingen.

Total (22/60) Ble 22 poeng. Har faktisk ikke så veldig mye å si :S Hadde jeg vurdert han om 1-2 mnd tid, hadde han nok fått mere poeng.

Jeg er Superbadzz
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Superbadzz


Poeng (7/10) Litt poeng, mener 8 er top 100, 9 er top 50:)

OD(5/10) burde vært mer!

Posisjon (10/10) Fin den der!:)

Stamme (9/10) ser frem til denne stammen :)

Rykte (?/10) aldri hørt om!

Rank (7/10) komentar

Total (?/60) oppsumering av spilleren


Jeg er Balea ingame
 

DeletedUser

Guest
Balea


Spillerens navn

Poeng (9/10) Rank 19 og poenglederen i AKDM.

OD(7/10) Bra ODA, mindre god ODD. Kan tyde på at dette er en spiller som blir fryktet og derfor angrepet lite.

Posisjon (8/10) Har et par safebyer, men også noen i front mot KA i sør.

Stamme (8/10) Virker som en slidstamme som holder seg bra på ranken. Muligens en stamme som senere kommer til å spille større rolle enn 24/7.

Rykte (4/10) Hørt lite om deg dessverre

Rank (9/10) Ville vært idiotisk å gitt deg lavere en det jeg gjorde på poeng.

Total (45/60) Bra sum dette
 

DeletedUser

Guest
Spillerens navn molo er søt

Poeng (7/10) 84.123 poeng er ganske greit og plassering 58 kan få en 7'er

OD(5/10) komentar 332.562 (65.) er greit men til og ha 84 000 poeng og ha vært i krig så lenge burde man ha tatt litt mer.

Posisjon (6/10) plassering nær fronten til 24/7 og henry001 så har noen adlings muligheter men tror ingen byer kommer gratis der nei ^^

Stamme (7/10) leder i BB4H er jo ikke dårlig det men har ikke imponert i krigen. forventer litt mer senere :)

Rykte (9/10) ryktet ditt er jo veldig bra :) kjent fra v10 og er mye snakk rundt deg på forum. har ikke personlige erfaringer (enda) mot deg men tror du er en god spiller :)

Rank (7/10) ranken 58 er jo bra men ikke kjempe bra. men veldig greit etter min mening

Total (41/60) fin sum ^^ dette er mine meninger og etter min erfaring kom gjerne med innspill :)

opmpa lompa
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Poeng (6/10) vært i v11 siden 17 aprill og har 51k poeng, helt ok og har enda ikke mistet en by.

OD(6/10) 258k ODA 6k ODD, liker å angripe mer enn han har blitt angrepet, mener å tro han har kommet seg nokså greit igjennom starten, men det kan jo være påvirker at flere faktorer. menmen 88 plass totalt

Posisjon (10/10) Har byer mot fronten og ligger fint ann til å adle ifra fienden.

Stamme (9/10) 24/7 Uten tvil en god stamme som har mange aktive spillere. Sitter på en 2 plass nå derfor får de bare en 9er

Rykte (3/10) Har sett innlegg av deg på forum før, ellers kjenner jeg desverre lite til hva du er i stand til og noe om deg i det hele tatt.

Rank (6/10) 88. samme som ODT sin, gøy. Men jo ikke så alt for overbevisende med tanke på hvor lenge han har vært her. Men regner med det kan endre seg med litt mer adling.

Total (40/60) oppsumering av spilleren
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Chaosisalex

Poeng (4/10) Etter veksten å dømme så har du blitt feeda med ressurser, så syns du har vokst ganske treigt i forhold til det, muligens poenghore i starten? :) Ellers så lurer jeg på om noen har nuket for deg, for OD din står ikke i samsvar med personen du har tatt ut, med mindre han ikke hadde tropper :p

OD(2/10) Du har ihvertfall litt :p Men er ganske så skuffende none the less.

Posisjon (8/10) Veldig gunstig posisjon nærme rimmen, men ikke for langt unna der ting skjer.

Stamme (4/10) Har ikke så mye til overs for de, sure de tok på seg jobben med å lære opp folk, men det har jeg også gjort, og selvom flere har failet, så har jeg også lært opp mange nye. Vet ikke hvor mange nye som er der, men har de lært opp en ny, så har det vært verdt det! Sliter nok pga mange newbs i stammen, tror de hadde gjort det bedre om de ikke var stammen de var :)

Rykte (3/10) Lest et par kommentarer og sett navnet ditt på prisutdelingene :p

Rank (4/10) Brukbar rank, men virker som du har fått alt i fanget basert på OD og byer. Spørs å se etterhvert når du får spilt litt alene :)

Total (27/60) Overall så er det vel brukbart, men tror mye av det negative er fordi han skulle få en rask start, så de fòra deg med masse :) Vente å se om en måned, hva som har skjedd!

Er Cakez0r in game.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Cakez0r:

Poeng: 7/10 du har endel poeng, men ikke mye i forhold til ekans, litt over mitt på treet

OD: 7/10 ikke så imponerende ODA, har nesten like mye som deg og jeg har bare 45 k, men skyldes kanskje atdu blir angrepet og må forsvare deg

Posisjon: 4/10 ikke så bra, nesten omringet av stammen din eller allierte, eneste du kan adle er solono

Stamme: 8/10 liker ikke denne stammen har noen kjente navn men tror ikke de kan holde ut i lengden

Rykte: 1/10 aldri hørt om deg før

Rank: 7/10 samme som poeng

Farming: 7/10 mer en 1 mio og 10k byer plyndra, helt greit

Totalt: 34/70 helt greit og midt på treet


Er xkill3rx
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
xkill3rx

Poeng: 5/10 litt lite med tanke på hvor lenge dere har vært med hvertfall, kan vel bedres fort det :)

OD: 5/10 Brukbar ODA for ranken, så du har nok møtt byer med tropper hvertfall. Ingen ODD, er vel ingen i nærheten... :)

Posisjon: 4/10 Brukbart. Dersom dere eventuelt ble fiender med BB4H så hadde det blitt idèelt :)

Stamme: 9/10 Bra stamme med flere gode medlemmer, men mister pga det tidlige stuntet med PP og den overraskende mass rekken deres.

Rykte: 2/10 Sett deg poste på forumet

Rank: 5/10 Brukbar

Farming: 5/10 mer en 1 mio og 1k byer plyndra, kanskje bitte litt lavt.

Totalt: 30/70 Fremdeles for liten for å få høy nok karakter :) Ellers så har han potensiale, men da må det også andre ting til, eventuelt en flytting av front!


Er Cakez0r

Måtte bare poste xD Tror du har lest OD min feil :) jeg har nesten dobbelt så mye ODA som deg, og like mye ODD som du har OD :p
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Vent en uke til du ;)
Dessuten hevder jeg ikke at jeg har høy OD :p

Har faktisk nesten ikke møtt motstand
 

DeletedUser

Guest
Cakez0r:

Poeng: 7/10 Sier meg enig med nikkow her. Greit i forhold til da du starta, virker som du bygger byene godt opp før du adler nye. Du har mista 2 byer, men har henta inn poengsummen siden da

OD: 9/10 vil si at ranken er bra i forhold til poengranken din

Posisjon: 5/10 kunne vært bedre, du er litt innestengt, bør vel få adla deg vekk og etablert ett nytt cluster

Stamme: 8/10 AKDM har gjort det greit med stabil vekst, henger med på topp 5

Rykte: 1/10 aldri hørt om deg tidligere, vi har ikke vært på samme verden før, om du ikke var på v2 med en annen bruker

Rank: 7/10 går vel etter poengene her ja

Farming: 8/10 bra det her

Totalt: 45/70 har hatt litt motgang og mista ett par byer, det påvirker veksten negativt



Er lews therin telamon på v11
 
Sist redigert av en moderator:

nuppe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Lews Therin Telamon

Poeng - 7/10
I forhold til OD kunne du hatt mer poeng, men tatt i betraktning at du har mistet relativt mye poeng for så å bygge deg opp igjen, får du en snill 7er.

OD - 3/10
Her er det lite action. Får vel sende noen nukes på deg, så du får litt balanse mellom OD og poeng!

Geografisk plassering - 9/10
Mye å adle, mange allierte.

Stamme - 8/10
Bortsett fra et helt teit navn, er ikke BB4H så aller verst. Er/var noen gode krigere der!

Rykte - 0/10
Aldri hørt om.

Rank - 5/10
Du har mistet noe poeng, men er på tur opp igjen. Stå på ;)

Farming - 1/10
Det er ikke holdbart i det hele tatt.
Plyndrer (Bronse - Nivå 2) Du har allerede plyndret andre landsbyer 100 ganger!

Total - 33/70



nuppe @ v11
 

DeletedUser

Guest
nuppe

Poeng - 5/10
Med tanke på at du kun startet et par dager etter verdenen startet er 53.000 litt lite, men er dog godkjent siden du har mistet et par byer i favør KA.

OD - 8/10
Du har en god OD på 831.000, hvorav to tredjedeler utgjør ODD. I forhold til resten av verdenen ligger du på 12. plass, noe som er imponerende med tanke på poengene dine.

Geografisk plassering - 5/10
Det ser ut som du er tuppen på sverdet til AKDM mot tidligere KA og WIC. I utgangspunktet ser jeg på dette som en veldig bra posisjon, men det virker som det har vært mer en ulempe enn en fordel i ditt tilfelle. Klokt å skaffe seg et nytt cluster i trygge K54 som du gjør.

Stamme - 8/10
AKDM innehar dyktige spillere, men har videre ikke imponert meg spesielt. Likevel ligger de topp 5 både i poeng og motstandere beseiret.

Rykte - 1/10
Har desverre aldri hørt noe fra deg, og så vidt jeg ser så har du blitt nedadlet i dine tidligere verdener. Scorer lavt her.

Rank - 5/10
Topp 100 er litt middelmådig i denne fasen av spillet. Ser at du har vært i litt hardt vært og mistet et par byer, så satser på at dette er grunnen.

Farming - 9/10
Du har plyndret 10.000 landsbyer, noe som er bra og forventet av dyktige spillere. Hvor mange millioner ressurser du har dratt inn er ukjent, men i forhold til poeng og rangering så er dette veldig bra.

Total - 41/70
En relativt god score totaltsett, men du har sikkert mye mer å vise.

Decrypt v11
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Poeng - 8/10
300k og 7.plass er ikke dårlig. Økning kommer til å fortsette.

OD - 4/10
Veldig lav OD etter min standard. Har sikkert sine grunner, men hjelper ikke på.

Geografisk plassering - 9/10
Ligger veldig fint til i K55 og har sterkt cluster. Muligens ikke de største fiendene som står og banker på muren, men hva gjør vell det?

Stamme - 9/10
Rank 1 stammen, men alle stammer har sine mangler og feil.

Rykte - 5/10
Ikke mange rykter som jeg har kommet over, men vet hva kontoen står for ;)

Rank - 8/10
Rank 7 er veldig bra, og nesten kun stammevenner som er over, får samme som poengene.

Total - 43/60
Mycke bra!
 

DeletedUser

Guest
Poeng (7/10)
komentar - 394.106 ikke verst

OD(10/10)
komentar - ODA - 1. plass OD - 2. plass ODD- 16. plass, ser ut som vi gir for lite motstan :)

Posisjon (10/10)
komentar - ligger i fronten :) der jeg ville vært, jeg ligger sperret inne og har 1/10 i possison...

Stamme (8/10)
Kommentar - S-A-T - ja jeg vet lite om stammen.

Rykte (5/10)
komentar - Jeg kjenner deg bare fra de koselige samtalene vi hadde i starten av spillet :D (A)

Rank (8/10)
komentar - 7. plass

Total (48/60) oppsumering av spilleren

Du har imponert meg :) godt jobbet :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Holoman

Poeng: nettopp pasert 100 k grattz!
7/10

OD:ekstremt lite, kan være folk er litt redde for deg eller du vare har stammemedlemmer rundt deg :)
2/10

Posisjon: Velger å tro på det du sa i det forige innlegget da dette er sant
1/10

Stamme: 24/7 har imponert meg lite, spessielt med deres aksjon mot pelco, hvos vi tømte en del av deres spillere for off og bare mista 4byer(og pelco readlet minst to av de +å ta en del andre byer i retur). Men det må være en grunn til plasseringen
5/10


Rykte: har sett deg på forumet
3/10

Rank: samme som poeng:
7/10

Farming:ikke passert 10k plyndringer enda, vet ikke hvor mye mer en 1 mio, men tviler på mere enn 10 beklager.
5/10

Total: 30/70 helt greit, burde kanskje farme litt mer, angripe flere spillere og prøve å skaffe deg ett cluster til i front, som jeg driver med

Er xkill3rx
 
Topp