Rate spilleren over!

DeletedUser

Guest
Chaosisalex

Poeng (7/10): En poengsum på 209,856 er i seg selv ikke så imponerende, men tatt i betraktning at du idag kun har spilt i 2 måneder så er det meget bra.

OD (7/10): Med en OD på drøyt 360k, hvorav nærmere 350k er ODA er desverre litt skuffende. Jeg ser at grunnen til dette er posisjonen du ligger i, og vil derfor ikke straffe deg så hardt her. Har selv erfart hvor vanskelig det er å få opp ODA når man har elendig moral på spillere langs rimmen.

Stamme (9/10): WIC er en stamme jeg har stor respekt for og mistenker kommer til å bemerke seg i v11 i fremtiden. Innehar gode ledere som vet å styre stammer, deriblant deg selv. Følger likevel at stammen har noen spillere med dyktighet som ikke står i stil med resten av stammens ambisjoner.

Rykte (9/10): Ved dine tidligere prestasjoner og bemerkelse på off fora, så er du en spiller man legger merke til.

Posisjon (2/10): Grunnet din sene start, så ble du som alle andre plassert langs rimmen i skyggen av din egen stamme. En spiller med ditt kaliber skal ikke ligge i en safe zone langs rimmen, men fram i fronten. Dette blir desverre det eneste stedet du scorer dårlig på.

Alt i alt 34/50: En god score, men som nevnt tidligere så burde du ha som mål å nå høyere :)
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Decrypt
Poeng: 582.943
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 2.334.156 (13.)
Stamme: D!R7Y

Poeng: (8/10) Nesten 600 k poeng. Det er en ganske bra poengsum, men er en lang vei til ekans :)

OD: (7/10) 2,76 mill som ODA og 440 tusen som ODD. Rang 13 tilsammen. Kan ikke noe for at ingen angriper der, så det er jo der du synker til 7:p

Stamme: (9/10) Meget bra stamme som har den beste statsen. Vi får se om hvordan dere holder ut og takler presset ;)

Rykte: (4/10) Dessverre.. men er nokk pga meg du får en 2'er :( Er ny her på forumet og lenge siden jeg har spilt tw og husker ikke særlig mye av nicks :p men kan være snill og gi deg en 4'er :)

Posisjon: 7/10 Du har mange byer litt langt unna, men ellers ligger du nært Akademierne og ser ut til og klare deg fint til nå :)

Alt i alt: 35/50 Veldig bra, hadde jeg bare vist hvem du var hadde du fått mye mer :) stå på !
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Sir Crazy

Poeng (7/10) Adlet en god del byer de 2 siste ukene noe som er veldig bra. Ikke verst rangering (happy)

OD: (7/10) Helt grei OD. Går litt i rykk og napp. Skulle gjerne hatt en jevnere kurve der ja (nod)

Stamme: (8/10) det finnes alltid forbedringspotensiale, men etter mitt forrige innlegg har vi da forbedret oss litt.:hmm:

Rykte: (4/10) Har ikke hørt så mye om deg verken som person eller spiller.:Neutral:

Posisjon (8/10) Tommel opp!!(yes)

Totalt: 34/50. (clapping)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Cleo

Poeng (6/10) Fin poengsum, men som de fleste henges det litt etter toppen.

OD: (7/10) Fin ODA som matcher poeng ranken. Dårligere burde det ikke være ;) ODD er ikke store greia, men kan vell ikke skylde på deg for det.

Stamme: (10/10) Say no more!

Rykte: (7/10) Har ikke så mye å erfare fra deg, ut i fra tidligere verdener bortsett fra vake minner fra tiden i -Rome-, men det jeg har opplevd her på v11 står i stil!

Posisjon (7/10) Bygger opp front mot Dirty, og ellers inn i ett saferområde. Blir nok bra.

Totalt: 37/50.(yes)
 

kongemanne.no

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Kongemanne.no

Poeng: Har gått ned etter at jeg ble adlet med 1.700 poeng og en adelsmann!:cry:

Od: Macher ganske bra:razz:

Men har en samtale med en annen person via skype så må dessverre legge på nå(whew)
 

DeletedUser

Guest
Likte den randome meldingen, artig for sånne folk med rar humor som meg :cool:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Lilo og Stitch
Poeng: 621.887
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 6.255.813 (1.)
Stamme: BNP



Poeng (8/10) 621k poeng på en solid 7 plass på topp rangeringen i v11. Hvis akvititeten fortsetter å være på topp tror jeg du kan dra deg enda lenger opp :) trekk i poeng pga du ligger enda et lite stykke bak toppen.

OD: (10/10) Beseirede motstandere (1.), der sier vell sitt. Leder i ODA og 2 plass på ODD. Det er elsk :*

Stamme: (10/10) Absolutt en stamme som kommer til å stå lenge i v11, rekruterer smart og har kjempegode ledere og spillere

Rykte: (9/10) med tanke på tidligere prestasjoner og aktivitet på forumet her så kan jeg godt si du har et godt rykte og er en spiller folk bør legge merke til.

Posisjon (8/10) Ligger slik at du har mye å adle om dagen, kanskje for mye ? Men ellers er det en veldig fin posisjon så lenge alliansen får tetta clustera sine.

Totalt: 45/50.
 

DeletedUser

Guest
Chaosisalex
Poeng: 302.586
Rangering: 32
Beseirende motstandere: 632.770 (100.)
Stamme: WIC

Poeng: (7/10) ligger fint på 32 plass. Vokst fort og klatrer rangeringlista... kanskje for fort?

OD: (6/10) en med ditt rykte bør ha mer en dette, håper det forbredrer seg etterhvert (vis du går til 24/7 :p)

Stamme: (9/10) kan ikke gi deg en 10 før dere slår oss :D... den får dere ikke!

Rykte: (9/10) veldig mange oms kjenner ryktet ditt men kan desverre ikke si at jeg viste det før jeg kom på forumet. 10 kommer når du har spredt ditt rykte til alle, til og med noobs!

Posisjon: (10/10) rett og slett perfekt. Ligger ved kanten og kan adle noobs som får byene sine til 3000+ og så kommer du og adler de + at du ligger i fronten så når krigen brytter løs kan du vise hva du er god for ;)

Total: (41/50) forbredelser kan gjøres men får sikkert mer poeng en meg :p
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Lord lol1:


Poeng:300k og en 36 plass. helt greit. Men henger desverre for langt bak toppen.
6,5/10

OD: Ikke så impoenerende, ikke blitt angrepet og har heller ikke måttet kjempe så mye for byene sine.
7/10

Stamme: 24/7, de imponerer igjen og igjen, men jeg synes de har blitt mer og mer arrogante etter at de slo S-A-T, whats happening?
9/10

Rykte: har jo sett deg på forumet hvor du prøer å få liv, men ig: nope
5/10

Farming: Nådd 1 mio ranet og 1k plyndringer. Regner med at du nærmer deg 100mio.
6/10

Plassering: fint ute ved rimmen, litt dårlige adlinsmål, men ellers bra defensiv plassering.
7/10

Total: en god spiller, 'nuff said
40,5/60


Sir crazy.
 

DeletedUser

Guest
Sir Crazy, Dual Konto
Poeng: 520.053
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 1.620.035 (34.)
Stamme: WIC
Vurderes generelt utifra min menig, og verdensbasis

Poeng: Poeng
9/10 500k er mye å gå på så tidlig det :)

OD:
8/10 ODT kunne vært større, virker ikke som du har blitt angrepet noe særlig, ODA din utgjør 9/10 på ODT, good job :)

Stamme:
10/10 WIC er som alle vet, en god stamme med mange erfarne spillere, og har blitt formet utifra konflikter. Denne stammen står sterkt.

Rykte:
4/10 Vet dessverre veldig lite om begge dere, har ikke opplevd så mye av dere selv heller. Men noe har jeg fått med meg


Plassering:
10/10 ute mot rimmen, med gode adlingsmuligheter, og stammen med deg bakfra o0

Total:
41/50 Slettes ikke værst, en god spiller med god plassering, synd jeg ikke har hørt om deg.
 

DeletedUser

Guest
The Unnamed

Poeng (5/10) : Sammenligned med meg selv og min trege start, har du brukt mye tid dit du er nå

OD(7/10) : Stabilt voksende, viser aktivitet og aggresivitet

Posisjon (5/10) : Noe rimmet, burde lage et nytt cluster

Stamme: (7/10BNP er i krig mot Nt, fikk en dårlig start pga uforutsette hindringer, men kan vel trygt si at stammen har henta seg inn igjen

Rykte (3/10) : fint lite motstand på kontoen, men man kan ikke tvinge noen til å angripe èn heller:)

Rank (5/10) : du er midt på treet :) men du forsvinner ikke med det første :)

Farming (6/10) : Vanskelig å si siden det er ingen daglige medaljer. derfor deler jeg heller snittet på 5 istedet for 6

Total (38/60) oppsumering av spilleren
 
Sist redigert av en moderator:

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
The Unnamed

Poeng (6/10) : Treg start, men du har gjort det bra i forhold til det.

OD(7/10) : Vært veldig aggresiv i det siste men står i stil med dine poeng.

Posisjon (8/10) : Bra plassering mot en evt krig mot WIC, ser du har begynt å lage cluster for å def evt angrep på WIC samtidig som du kan adle fritt utover

Stamme: (10/10) nuff said

Rykte (2/10) : Ikke noen angrep på deg :)

Rank (6/10) : Ser frem til hva du kan prestere

Farming (3/10) : burde vært mer!

Total (42/60) oppsumering av spilleren


Mitt navn er Balea :)
Fant ikke gig90 så tok min menning av The unnamed
 

DeletedUser

Guest
Balea

Poeng (7/10) : Finfin poengsum, kunne nådd lenger på samme tiden .

OD(7/10) : ODA'n er bra, odd er grei opp mot antall mistet byer. stå på !

Posisjon (8/10) : Kan bli morsom den posisjonen der! Men litt skummel også

Stamme: (10/10): Ny i stammen, men ingen tvil her

Rykte (5/10) : Ikke hørt så mye om deg, men økningen din de siste 3ukene på poeng og od snakker jo litt for seg selv

Rank (8/10) : Bra rank, men kunne vært bedre mtp når du startet

Farming (?/0) : Medaljer skjult

Total (45/60) o
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Chrk1

Poeng: 202.649
Rangering: 71
Beseirede motstandere: 515.070 (132.)
Stamme: BNP

Poeng (6/10) :

Er en helt ok poengsum, men må ærlig innrømme at jeg hadde forventet litt mer av disse her. Vet de kan bedre enn dette, ellers har de vokst godt i det siste og det gir alltid en + i margen.

OD(6/10) :

370k ODA og 140k ODD. Ikke så veldig mye å skryte av i grunn, kan være de har fått det veldig enkelt og har hatt lite tropper å cleare. Viser også at de har hatt litt motstand en liten periode, men var sannsynligvis ikke mye press med tanke på ODD. Ligger også helt ok til nå for å kunne adle mange spillere. Ellers har de levd på rimmen og er lite OD å hente der generelt pga lav moral.

Posisjon (8/10) :

Har en del byer bak i safe land, og har opparbeidet seg byer der en kan adle. Veldig fin posisjon med tanke på å kunne deffe seg selv ifra bakclusteret sitt og sende frem til fronten når det trengs.

Stamme: (10/10):

BNP uten tvil en stamme som kommer til å stå igjen til slutten av v11. Har en utrolig solid ledelse som består av mange gode og erfarne spillere som har utviklet og gjort stammen utrolig god. Var også smart av dem å bli venner med oss i WIC (kyss). Sammarbeidet har på begge måter ført begge stammene der de er idag, så sterkt som de stiller.

Rykte (9/10) : Uten tvil utrolig profilerte spillere som sitter på denne kontoen, som kan sakene sine hvis de bare orker :)

39/50
 

DeletedUser

Guest
Chrk1

Poeng: 202.649
Rangering: 71
Beseirede motstandere: 515.070 (132.)
Stamme: BNP

Poeng (6/10) :

Er en helt ok poengsum, men må ærlig innrømme at jeg hadde forventet litt mer av disse her. Vet de kan bedre enn dette, ellers har de vokst godt i det siste og det gir alltid en + i margen.
Er ikke så baad mtp når jeg startet brukeren da! :p Men er disse jævla myntene som stopper meg fra å adle fortere:S

OD(6/10) :

370k ODA og 140k ODD. Ikke så veldig mye å skryte av i grunn, kan være de har fått det veldig enkelt og har hatt lite tropper å cleare. Viser også at de har hatt litt motstand en liten periode, men var sannsynligvis ikke mye press med tanke på ODD. Ligger også helt ok til nå for å kunne adle mange spillere. Ellers har de levd på rimmen og er lite OD å hente der generelt pga lav moral.
Yeah, OD'n er forferdelig. Men gidder ikke sløse bort tropper bare for å skaffe OD heller:)

Posisjon (8/10) :

Har en del byer bak i safe land, og har opparbeidet seg byer der en kan adle. Veldig fin posisjon med tanke på å kunne deffe seg selv ifra bakclusteret sitt og sende frem til fronten når det trengs.
Kom meg nettop ned i VK/NT land så nå er posisjonen min ganske så bra ja :D Må bare få meg no mer tropper og mynter nå :twisted:

Stamme: (10/10):

BNP uten tvil en stamme som kommer til å stå igjen til slutten av v11. Har en utrolig solid ledelse som består av mange gode og erfarne spillere som har utviklet og gjort stammen utrolig god. Var også smart av dem å bli venner med oss i WIC (kyss). Sammarbeidet har på begge måter ført begge stammene der de er idag, så sterkt som de stiller.
10/10 no doubt (kyss)

Rykte (9/10) : Uten tvil utrolig profilerte spillere som sitter på denne kontoen, som kan sakene sine hvis de bare orker :)


39/50

Får satse på Glitter blir mer aktiv nå, så blir det nok enda bedre :D Going for 50/50 !
 

Kobebryant

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Chaosisalex


Nick : Ganske kult 7/10

OD : Veit ikkje ka ditta er , blir 10/10 her.

Poeng : 746.496, masse meir enn eg. 10/10

Posisjon : Sikkert bra, han har jo mangen byer så alt er sikkert under kontroll. 10/10

Stamme : Wic har ganske kult bilde på forsida også er jo dei nr 1. Så sier 9/10 her, har også invitert han til stammen min så håper du godtar (da kan eg gi deg 10/10

Rykte : Eg har ikkje peiling :s 3/10

49/60
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kobebryant

Poeng (1/10) : ehh

OD(1/10) : off

Posisjon (10/10) : kan adle over alt :)

Stamme: (10/10): INVITERTE MEG:)

Rykte (1/10) : Hvem er du????
 
Topp