Rate spilleren over

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Solono!

Poeng: 189.291 kanke klage, 9/10

OD: 628.883 i allt, like bla rangering som på poeng 9/10

Plassering: Front mot Rattus, ellers godt inni -RE- 9/10

Stamme: -RE- leder OD og poeng, kanke klage der 10/10

Rykte? Har ikke vært i spillet men du er en god diplomat 9/10


10+9+9+9+9 = 46 :) sterk motstander
 

DeletedUser

Guest
skolehaven
Poeng: 156.272
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 419.930 (18.)
Stamme: CKH

Poeng: Helt ok :) 9/10

OD: MEget bra ODA :) 9/10

Plassering: Endel i safesone, men skaffer seg front :) 8/10

Stamme: CKH er jo konge! :) 9/10

Rykte: Ikke den mest erfarne spilleren og har egentlig ikke rukket å bygge opp et rykte. Men en mer engasjert, lærevillig og fryktløs spiller skal man lete lenge etter! En irriterende veps til tider :p 8/10

43/50

Semtex
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Takk for den mitler :) Irriterende veps :/ kanke finne bedre beskrivelse for meg der. Men husk nå jeg ikke eier kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Semtex
Poeng: 122.336
Rangering: 21
Beseirede motstandere: 1.166.998 (4.)
Stamme: CKH

Poeng: Rank 21 - Anstendig mengde. 7/10.

OD: Rank 17 i ODa - Er ikke redd for å fyre av. Men rank 1 i ODd har nok hemmet offensiven litt. Super! 10/10.

Plassering: Holder stand meget godt! Er en make it or break it-stilling i front. Jeg tror det blir make it! 10/10.

Stamme: CKH - Vi vugger videre! Vi har vel våre feil, men ingen er feilfrie :p 8/10

Rykte: Strålende gjeng, første gang jeg spiller med dem nå, og er glad for at jeg for den opplevelsen også. 10/10.

Totalt: 45/50


-Tvutt
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Tvutt
Poeng: 291.247
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 1.171.150 (3.)
Stamme: CKH

Poeng: 9/10 - Rank 4 er bra, og henger bra med. 10 av 10 er for meg førsteplassen, men absolutt respektabelt.

OD: 9/10 - Oppe og lukter på 10'ern, men ikke helt. Veldig sterk ODA. Mye mer enn meg i alle fall :LOL:

Plassering: Vanskelig rating å rangere i grunn. Det kommer helt an på hva man ønsker. Fint cluster da.

Rykte: 9/10 - Kjent navn på forumet, flink fyr.

Stamme: 6/10 - CKH har skuffet ganske stort i mine øyne, kanskje ikke den siste tiden, men særlig den første tiden av krigen. Lovet oss kamp etter måten krigen kom på, den har ikke kommet, og de som stod i spissen for å love disse tingene virker å ha forduftet. De som er igjen virker som en gjeng med spillere som ønsker å ta kampen, og noen av dem har imponert, mens andre har ikke.

35/40
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Villarreal
Poeng: 177.619
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 180.862 (47.)
Stamme: -RE-


Poeng: 7/10 - Ligger på top 20 med god margin og vil nok holde seg der. Er et godt stykke bak topp 3, men de har også veldig gode poengsummer. Har høyest snitt på byene sine på topp 40.

OD: 6/10 - 47. plass totalt og 31. plass ODA (180.603) er ikke mye å skryte av.

Plassering: Ligger veldig trygt til. Som du sa selv så kommer dette an på hva man liker selv. Men om man er ute etter action er ikke dette noe bra område.

Rykte: 10/10 - Har hørt mye om deg, spilt med deg og mot deg. Ser mye til deg på off-forum.

Stamme: 9/10 - RE er en hard fiende å krige mot. Bra samkjør og mange spillere i denne stammen. Leder denne krigen helt klart.

Totalt: 32/40


-jonnernxD
 

DeletedUser

Guest
JonnernxD
Poeng: 186.027
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 1.596.781 (2.)
Stamme: CKH


Poeng: 8/10 - Ligger godt plassert på en 12. plass.

OD: 10/10 - Andreplassen sier sitt, viser seg som en aggresiv spiller og har sikkert kontroll på sitt aggresive spill. Klarer han å gjøre de riktige triksene deffansivt? Tiden til vise.

Plassering: Gråbyland

Rykte: 0/10 Aldri hørt om, men så skal det sies at jeg ikke har spilt på 2-3 år. Så sikkert en ny lovende kar!

Stamme: ?/10 - Vel, aner ikke noe om stammen. Få medlemmer og høyt poengsnitt er jo bra, og er en del "kjente" medlemmer med. Virker som en av toppstammene på v12.
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Trym
Poeng: 412
Rangering: 500
Beseirede motstandere: 99 (722.)
Stamme: T-F


Poeng: 3/10 - Rank 500, med 400 poeng er nok ikke blandt de beste. men helt greit for en på rimmen.

OD: 5/10 - tilsvarende null, greit å slippe å miste tropper så tidlig

Plassering: Gråbyland

Rykte: 10/10 - Husker deg som en av de beste da jeg var i Core. du er regelsmessig på forum. og jeg har til og med sitti på bursdag til min bestefar å hørt DosX snakke om hvor god du var :p

Stamme: 4/10 - har hverken sett gode eller dårlige ting fra stammen, men 3 medlemmer kan ikke utrette mye. kansje fint miljø da :)

22/40 Ryktet og startdatoen hjelper på :)


"Marigt" spiller jeg på.
 

DeletedUser

Guest
Fackenickern (Marigt).
Poeng: 301.693
Rangering: 5
OD: 780.301
Stamme: -RE-

Poeng: 9/10 - Med en rangering blant de fem beste i verden så opprettholder fakenickern sitt navn i toppen.

OD: 9/10 - Med nesten 15 ganger så mye ODA som ODD sier det selv at dette er en spiller som liker å spille offensivt. Syns noen burde sørge for at det blir litt mer ODD! hehe

Plasering: Midt i -RE-land med sin "gode" nabo Birathek, kanskje på tide å sende ut nabovarsel?

Rykte: 10/10 - Nå har ikke jeg spilt siden 2010, så mange navn har gått i glemmeboken. Navnet Fakenickern derimot er klistret til hjernebarken, grunner til dette er nok mye forumaktivitet og om jeg ikke husker feil så vi vell vært innom hverandre på noen verdener når jeg spilte på Kermit langt tilbake. Bare det at du popper opp som et av navnene blant mange andre store navn, som jeg ikke skal nevne nå er det vell verdt 10ern i seg selv.

Stamme: 10/10 - Dette er kremen av kremen! En skikkelig reunion fra min tid, mange kjente navn som jeg har lyst til å se mer av til!

38/40 - Oi, nå var jeg kanskje litt snill? Jaja, jeg er tross alt en teddybjørn (hug)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Fozzie Bear
Poeng: 670
Rangering: 417
Beseirede motstandere: 1.041 (544.)
Stamme: T-F

Poeng: 2/10, får et bonuspoeng for startdato.

OD: 6/10, ganske god OD ift. størrelse.

Plassering: Så og si helt ute i rimmen.

Rykte: 6/10, Kermit har jeg hørt om, men har ikke hørt noe mer enn som så.

Stamme: 6/10, kan forestille meg at det er flott å spille i en stamme kun for dere nære venner.

20/40: Relativitet hjelper på.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Torquemada
Poeng 1,399
Rang 300
Beseirede motstandere: 41 (719.)
Stamme Solo

Poeng: 8/10 Pga. starts dato

OD: 4/10 ikke så mye der, men iforhold til størrelse og dager spilt blir det litt bonus ;)

Plassering: Ganske langt ned på kartet og ikke helt angreps truet... enda :p

Rykte: 8/10 hørt litt om deg ja :p

Stamme: 4/10 tjaa... ikke så bra strategisk sett, men det er jo meningen at det skal være en "solo" stamme.

24/40. Ikke dårlig ;)


Dette er min første rating, så ikke bli så sur om jeg tar helt feil :p
 

DeletedUser

Guest
Torquemada
Poeng: 57.826
Rangering: 48
Beseirede motstandere: 213.566 (62.)
Stamme: -RE-

Poeng: Fortsatt et stykke opp til å være farlig, men sen startdato. 6/10

OD: Ikke veldig høy, men delt på oda og odd. Lavere odt enn rank dog. 5/10

Plassering: Ikke så altfor ille det der, litt front, litt safe. 7/10

Rykte: Velkjent for oss som har spilt noen år på .no. 7/10

Stamme: -RE-. Startet v12 eksepsjonelt, men virker som malinga begynner å flasse av. Ikke noe spesielt å banke i bordet av sålangt i 2013 iallefall. Men rank 1 er og skal være toppkarakter til noen rister dem ned. 10/10

Totalt: 35/50
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Tvutt.
Poeng: 1.020.605
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 5.542.187 (3.)
Stamme: CKH

Poeng: Ligger jo på topp, men det har jo vært en del gratisbyer og hente her og da. 9/10.

OD: Med over dobbelt så mye ODA som ODD er det tydelig at her er det off tropper det satses på! (Det merkes) Men i forhold til størrelsen kunne ODA'en vært mer kanskje? 9/10

Plassering: Dere har en del safe byer i forhold til fronten. Men fronten er samtidig mot en del -RE- spillere. 8/10.

Rykte: Du er jo nærmest kjendis her inne nå vell? :mehe: 10/10

Stamme: CKH, har vokst og vokst, og tok kjapt andreplassen, men der har de stått på stedet hvil en stund. Men ingen tvil om at dere kjemper for og ta førsteplassen mot et litt daffere -RE-? Men ingen førsteplass enda, så toppkarakter blir det ikke. 9/10

Totalt: 45/50.

-Nox Eternus. (Har gitt meg, men måtte rate en siste gang her:razz:)
 

DeletedUser

Guest
Siden du da er ferdig, så tillater jeg meg å kommentere litt, så foreslår jeg en random som kan rates tilslutt. Håper du ikke har noen innvendinger der :)

Poeng: Ligger jo på topp, men det har jo vært en del gratisbyer og hente her og da. 9/10.

-Er ikke min feil at dere legger dere på rygg når jeg kommer med mine adelsmenn. Samtidig er vel nærmere 70 av mine 130adlinger fiendebyer og det ledes med ca100k poeng. I min bok er vel det 10/10 :)

OD og rykte skal jeg ikke si noe på :p

Plasseringa er jo begrunnelsen helt riktig, men jeg vil oppgradere til 10/10, siden dem jeg grenser til, virker rimelig handlingslammet og gir opp når jeg kommer :)

Stammepunktet skal jeg heller ikke klage noe på. Rank 2 skal ikke ha 10/10 der :)


Neste rating kan dere sikte inn på Erdem f.eks?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Dine adelsmenn hadde ikke noe og gjøre med at jeg ga meg. Der var det mye annet som spilte inn, som jeg har nevnt til deg på PM IG ;)

Men feks Dominic byene, det burde jo ha blitt forhindret, men siden eieren forsvant uten og sette opp kv eller si noe, og ingen heller fikk tak i ham, ja da blir det jo som og adle gråbyer :razz: Viste seg jo i ettertid at eieren hadde måtte prioritere ting og hendelser irl.

Så jo klart, på stats har du adlet mye fiendebyer, men hvor mange av dem du måtte kjempe for, det er en annen sak! ;)

"Plasseringa er jo begrunnelsen helt riktig, men jeg vil oppgradere til 10/10, siden dem jeg grenser til, virker rimelig handlingslammet og gir opp når jeg kommer"

Det jeg skrev tidligere gjelder her og :razz:

EDIT: Du fikk pokker meg 45 av 50, en kjempescore, og allikevell klager du? Makan:trist:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, når jeg kan skryte av megselv og samtidig rakke litt ned på fienden, så tar jeg den sjansen :)


Rate Erdem noen! :)
 
Topp