Rate spilleren over

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Erdem
Poeng: 591.236
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 6.072.768 (1.)
Stamme: -RE-

Poeng: 9/10 - Er så vidt det ikke er nok til en 3. plass. Har hatt en god vekst siden jeg smacka han

OD: 10/10 - Jo, du fikk veldig mye ODA på de vikingene, men 1. plass fører vel med seg 10 poeng. Har en kraftig ODD, mye pga meg ;)

Plassering: 6/10 - Vi har kommet oss opp mot fronten din nå. Tror det kan bli problemer mot blodtørste hippier.

Stamme: 9/10 - Joda, dere har 1. plassen, men er ikke like ledende som de var for noen mnd siden

Rykte: 10/10 - Kjenner ikke alle på denne kontoen, men fleste som har vært innom v12 har nok lagt merke til erdem. Har blant annet 3 hall of fames

Totalt: 44/50

- jonnernxD
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Rang: 7.
Navn: jonnernxD
Stamme: CKH
Poeng: 580,746


Poeng
Rank 7. Er greit det, men fremdeles et godt stykke igjen før du nærmer deg toppen.. Alikevel, rank 7 er vel og bra det også :). 8/10

OD

God ODA mtp poeng. ODD viser også at han har hatt angrep mot seg. 8/10

Posisjon
Litt dårlig front, bare ett lite gap ut mot gutta og tørpo. Alltid muligheter though, har en del safebyer. 7/10

Stamme
Underdogz! -RE- er fremdeles over oss, så blir nok bare 9/10 her.

Rykte
Alle vet da hvem Jonnernxd er. Jeg har (merk dere at jeg skrev JEG) fått oppfattningen av at Jonnern er MYE bedre IG enn hva jeg har fått vite gjennom rykte og forum. Så må dessverre gi en svak terning på ryktet her, men det er noe helt annet IG. 6/10

38/50


Tvutt spiller jeg på :).
 

Alice Donut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Rang: 1.
Navn: Tvutt
Stamme: CKH
Poeng: 1,155,284 Poeng

Rank 1. Er ikke mye å si på dette, selv om det vel er Robert som har gjort storparten av jobben her :) 10/10

OD

Heller ikke her mye å si. Er på 3. plass på total OD. God ODA (3. plass), noe lavere på ODD (7. plass), men det er vel naturlig. 9/10 (kunne jo vært nummer 1 (giggle))

Posisjon
Bra front mot -RE-, men har likevel en god (tilnærmet) safezone. Gode muligheter for utvidelse, og nå er du også på vei inn i vårt kontinent. Kanskje vi møtes på midten av K45 (party) 10/10

Stamme
CKH vet vel alle hva står for, men siden det fortsatt er noen over dere blir det 9/10

Rykte
Ikke mange på v12 som ikke vet hvem Tvutt er, og de fleste i spillet har møtt kenn93x på en eller annen verden :) Tvutt på v12: 10/10 kenn93x generelt: 9/10

48/50 for kontoen Tvutt
47/50 for kenn93x
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Alice Donut
Poeng: 348.601
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 945.780 (30.)
Stamme: UNI


Poeng: 7/10 - Ganske pen rangering.

OD: 4/10 - Ganske mye lavere OD-rangering enn poengrangering.

Plassering: 9/10 - Mange muligheter for en UNI-spiller her.

Stamme: 7/10 - En svak tredjeplass, medlemmer tatt i betraktning. Noen flinke folk.

Rykte: 0/10 - Aner ikke hvem du er, men du virker jo ikke helt håpløs.

Totalt: 27/50
 

DeletedUser

Guest
Torquemada
Poeng: 559.485
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 1.300.531 (29.)
Stamme: -RE-



Poeng: 5/10 - Veldig bra med poeng ift startdato, men får lavere score pga mye internadling. Bedre trend nå, så neste score her blir sikkert høyere.

OD: 5/10 - Ganske mye lavere OD-rangering enn poengrangering.

Plassering: 9/10 - Mye safe, ok front. Spennende å følge med der nede i sør!

Stamme: 9/10 - Vanligvis gir jeg 10/10 til rank 1, men med trenden som er nå, med masse tapte byer og veldig svingete kurve, så blir det så her.

Rykte: 10/10 - Utrolig trivelig og god spiller. Godt kjent for folk som har spilt en stund på .no.

Totalt: 38/50
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tvutt.

Poeng
Leder rank 1 soleklart, noe jeg også har fått bidratt litt med. Når Robert er online, jobber han opp mot og ta nye byer hele tiden. Alltid på utkikk etter nye byer, nye planer som ble lagt ned 24/7. Fortjent 10/10

OD
Leder ODT rank. Tydelig at han har tatt imot en del bank, og gitt mye bank. Når man har rank 1 ODT så er det liksom litt vanskelig og finne noe man kan trekke vedkommende ned på. Gjør en suveren jobb for og sørge for at OD'en stiger hele tiden. 10/10

Posisjon
1 cluster hos CKH, mens resten ligger veldig godt til for videre adling av -RE-. Superduper drømmeposisjon. 10/10

Stamme
CKH, min stamme. Gjør det veldig godt mot -RE- for tiden, men -RE- har fremdeles et lite overtak. CKH når ikke helt opp på IG rankinger heller, så jeg kan ikke gi stammen full pott her. 9/10

Rykte
Hvem har ikke hørt om Robert? Er veldig glad for at jeg ble kjent med deg på V7, det har vært en fantastisk reise gjennom TW-universet, både som dual'er, fiender og sidemann i de diverse stammene. Syns du fortjener 10/10.


_________
Dette er min mening om vedkommende. Det er nok mange som vil mene at jeg glorifiserer vedkommende, men y know what? Han fortjener det mer enn noen andre på V12 in my opinion. Stå på, Robert!

Final Score;

49/50



Selv spiller jeg på Kenn93x. Nylig startet konto. For alle spekulasjonene som sikkert florerer, så er det IKKE på grunn av uenigheter på Tvutt at kontoen ble opprettet, men for stammens beste, noe jeg er sikker på at det er flere som har bemerket seg :).
 
Topp