Rate Spilleren Over

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
OD(9/10) Ikke en veldig offensiv bruker, såvidt jeg kan se, men å forsvare deg kan du.

Posisjon (9/10) Ligger ganske sentrert på kartet, og har et par fine adlingsmål i nesten umiddelbar nærhet. Men klarer du å adle med def-tropper? :Neutral:

Om du støtter en spiller, får ikke du ODD for hva troppene dine dreper. Det er spilleren som blir angrepet som får ODDen;) Håper det var til hjelp.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Neei, nå må du tulle fælt? :Surprised:

ODD sier ikke noe om spilleren så tidlig i spillet, delvis pga milits, og delvis pga jeg har sett rapporter som viser at han hadde 5 pala i byen samtidig, som bekrefter at han blir støttet, av MINST 4 paladins.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
ODD sier ikke noe om spilleren så tidlig i spillet, delvis pga milits, og delvis pga jeg har sett rapporter som viser at han hadde 5 pala i byen samtidig, som bekrefter at han blir støttet, av MINST 4 paladins.

Må støtte det den siterte sier her. ODD er helt irrelevant inntil du begynner å få deg noen millioner.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
SctOmega
Poeng: 825
Rangering: 498
Beseirede motstandere: 8.353 (4.)
Stamme: NAV


Poeng (5/10) 800p etter nesten 2 uker er ikke særlig bra. Har nok satset på tropper, siden du ligger på andre plass på ODA, og har også litt ODD, men når mange har rundt 4k poeng, gir jeg deg en midt på treet.

OD(8/10) Har gått ut veldig offansivt og har hele 7k ODA. Det meste er nok for å cleare byene til spillerene rundt seg, så forstår deg her. Har havnet blant nesten bare spillere.

Posisjon (0/0) Dropper denne pga. du har ikke noe valg.

Stamme (10/10) NAV. En av toppstammene, som virker erfarne. Har mange kjente navn fra v11 som jeg kan se. Tror dette blir en av stammene som fortsatt er der den er om en måned, sammen med SMACK, SoF og WInc.

Rykte (7/10) Har hørt om deg fra v11, om utallige adelstog mot alliansen. Har også 1mill på v11, så du har vel nok rykte på deg;)

Farming (6/10) Farmet mellom 10k og 1mill, plyndret andre landsbyer 100 ganger. Gir deg en 6er.

Total (36/50) Jau, kan nå langt, om han får unnagjort v11 og satse fullt på v13. Ligger i et trygt område, dog ingen nevneverdige barbarer å farme. Har bra med OD, om det skal positivt eller ei, får en bestemme selv. Har et godt rykte og farmer nok det han kan....


IG k9mm
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Får vel sette igang denne tråden igjen jeg da:



k9mm
Poeng: 13.307
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 1.072 (818.)
Stamme: ~NUKE~

Poeng:bra med poeng, men 9/10 er topp 20, og 10/10 er plass 1 ;)
8/10

OD: WTF!?! Hvordan du kan ha 13k og bare 1k er et mysterium for meg
2/10

Stamme: min egen, velger derfor å ikke vurdere denne.
-/10

Posisjon: velger å droppe denne også, da det vare har med flaks å gjøre hvor du ligger, når top 20 er på over 200k, da begynner jeg å vurdere.
-/10

Rykte: aldri hørt om deg før(tror jeg)
3/10

Farming: mellom 1mio og 100mio, bra det(plyndringer er irrelevant, da jeg godt kan få 10k plyndringer utem å ha ranet 10k den dagen, ved å vare sende kjempesmå tropper på barbs)
10/10


Totalt: en god spiller, som jeg mener kan nå langt.skaff deg OD, så ligger du med en gang mye høyere ;)
23/40(her har jeg trukket fra stamme og posisjon.)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Får vel sette igang denne tråden igjen jeg da:



k9mm
Poeng: 13.307
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 1.072 (818.)
Stamme: ~NUKE~

Poeng:bra med poeng, men 9/10 er topp 20, og 10/10 er plass 1 ;)
8/10

OD: WTF!?! Hvordan du kan ha 13k og bare 1k er et mysterium for meg
2/10

Stamme: min egen, velger derfor å ikke vurdere denne.
-/10

Posisjon: velger å droppe denne også, da det vare har med flaks å gjøre hvor du ligger, når top 20 er på over 200k, da begynner jeg å vurdere.
-/10

Rykte: aldri hørt om deg før(tror jeg)
3/10

Farming: mellom 1mio og 100mio, bra det(plyndringer er irrelevant, da jeg godt kan få 10k plyndringer utem å ha ranet 10k den dagen, ved å vare sende kjempesmå tropper på barbs)
10/10


Totalt: en god spiller, som jeg mener kan nå langt.skaff deg OD, så ligger du med en gang mye høyere ;)
23/40(her har jeg trukket fra stamme og posisjon.)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Rang: 128.
Navn: Xder
Stamme: ~NUKE~
Motstandere bekjempet: (24,101 score)

Poeng
Ligger relativt langt bak i leksa, men potensial er det nok for videre utvikling. 6/10

OD
God OD i forhold til poengsummen 8/10

Stamme
Ut fra stammenavnet så skjønner man fort hvilket fagfelt denne stammen arbeider under. Mange kjente nick, og enkelte ukjente. God og solid stamme is my guess. 9/10

Posisjon
Farlig og utfordrendes pos. Muligens litt inneklemt i den lille hula. Har ellers gode muligheter for og ekspandere både bak og fremme om han vil benytte 5-6 timers reisetid med adel. Potensial er det, så får vi se hva han gjør med det! 8/10

Rykte
Har sett deg på forumet før, men om du har et godt eller negativt rykte om deg selv er jeg feil person til og svare på. Derfor gir jeg deg en nøytral 5/10.

Farming

Du har farma 1 mil, og det er jo vel og bra. MEN, farming er null og si på V13 to be honest, det går mest på ress felt. Siden jeg er i et godt humør, så får d full pott. Syns ikke farming burde gi noen store og/eller negative utslag her ;). 10/10


46/60
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hvorfor det når jeg har samme nick IG som på forumet? Det tar jo ikke mye tid og sjekke det heller om du er usikker på det, d'oh :p.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
rang: 30
navn: kenn93x
stamme: WInc
ODt: 18.110

poeng: ligger greit nok til tror du kan vokse litt mer ;) 7/10


stamme: er en grei stamme der kansje litt for kjepphøy på forumet kan sette dem i et dårlig lys 7/10

posisjon: du kan ikke velge posisjon så denne er idiotisk egentlig men men. er en fin posisjon du har fått deg ;) 9/10

rykte: har sett deg på forumet men aldri sett noe til deg IG egentlig. 5/10

farming: medaljene er skjult :O så vet ikke men har du ikke farma over 1 mill endå bør du revurdere TW :p så 6/10

totalt
34/50 er ikke dårlig dette men er alltid muligheter for forbedring ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Brødrene Wright
Poeng: 27.766
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 42.661 (15.)
Stamme: SMACK

Poeng: Greit nok. Ligger litt bak. 8/10


Stamme: Beste stammen, vi er coocky & har tenkt til å fortsette mot det, men er vi for dristige? 9/10

Posisjon: Ligger safe, er vel deilig for deg det Magnar, og ikke minst for alle andre så vi slipper alle disse postene dine om fiendene :p 0/0

Rykte: Joda, du er kjent som en drittkar, men har visst tegn til forbedring. Bedrer seg vel med tida, dog, ikke den som kan altfor mest, but the activity is there. 6/10

Farming: Limited verden, gjør at farming ikke er så viktig, lite som evt. skal skille de gode farmerne nå med de dårlige så gidder ikke vurdere denne heller. 0/0

OD: 15 plass der, fornuftig å ikke ha høy OD, kan du evt. fort få høy etterhvert. 8/10

totalt
31/40 Var jeg snill ser jeg... :tunge:

-Michele Zagaria
 

DeletedUser

Guest
Michele Zagaria
Poeng: 9.148
Rangering: 52
Beseirede motstandere: 71.611 (4.)
Stamme: SMACK

Poeng: Vært mye action på zipp:) Øker nok i poeng om ikke så lenge. 7/10

Stamme: SMACK, best there is! For now. 10/10

Posisjon: Ligger veldig utsatt til! Diger front med mye action. Sikkert nok å gjøre på denne kontoen:) 9/10

Rykte: De fleste har vell vært borti Zippy enten man vil det eller ikke. Skriver mye på forum, og backer opp med skills IG. Liker nok å provosere fordi han selv synes det er gøy. Noen ganger blir det litt vel mye, mens andre ganger synes jeg det er veldig morsomt. 8/10

OD: Bra OD i forhold til poeng. Dog en ganske høy ODD pga. støtte. 8/10

Farming: Orker ikke å gi poeng for det. Regner med at han farmer limit som de fleste andre.

Total: 42/50

King Hårek the wise
 

DeletedUser

Guest
king Hårek the wise
Poeng: 22.458
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 44.660 (18.)
Stamme: SMACK


Poeng: 22.458 Ligger på en 12 plass, sett du har vært på 3 plass, kansje du er litt sløv ? 6/10

Stamme: Du er med i SMACK som ligger på top, har ingen ting imot dem annet at vi er fiender. 8/10

Posisjon: Ligger i front, noe jeg liker best 10/10

Rykte: Vel jeg startet opp igjen for 3 dager siden sirka så lite kunnskap for denne spilleren. 2/10

OD: du ligger som nummer 6 i ODA med lite motstand: 122 bare, noe jeg ikke liker i og med at du ligger i front. men ODA skal du ha :) 7/10

Farming: Ser du har flere byer på 5k+ og ingen medalje. Liker ikke det, men du har fått farmet over 1m iallefall. 6/10

Totalt: 49/60

Royal Flush IV
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hoho, så mye som du/dere skrek når jeg tulla med dere kan dere ikke få bra, gleder meg :D


Vel den samtalen kan du ikke drege meg med inn i. For den var ikke jeg ansvarlig for zippy :) Trodde du kjente meg :p vi som spilte på v1 :)
 

DeletedUser

Guest
Royal Flush IV

Poeng: 6,800 Ligger på en 99. plass, Ikke helt i toppsjiktet med andre ord, men kommer seg nok :) ? 4/10

Stamme: Du er med i Winc som ligger som nr.2, 9/10

Posisjon: Ligger i fronten mot smack bra eller? 9/10

Rykte: Kjenner deg jo fra V6 ihvertfall :) 7/10

OD: 51k og rank 20 totalt, mest ODD men det er vel hardt der mot smackerne 7/10

Farming: Vet ikke så myeom det siden medaljene var deaktivert, men nr. 2 til felt herre får du litt for 5/10

Totalt: 41/60

Moonshie
 

undefined

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Moonshie

Poeng (8/10) Rangert som nr.11, så det sier vel egentlig sitt.

OD(7/10) Helt grei ODA, noe som virker bra, veldig lav ODD, som enten betyr at du ikke blir angrepet, eller at du ikke har defensive tropper. Jeg velger å tro på førstnevnte.

Posisjon (7/10) Mange barbarer øst for deg, noe som kan virke både bra og dårlig. virker som du har noen gode adlings-muligheter.

Stamme (8/10) rangert som nr.2 i verden, så langt. alltids plass for forbedring.

Rykte (3/10) Har personlig aldri hørt om deg, men så har jeg misset en del verdener grunnet .net.. Blir nok sikkert å merke til deg senere.

Rank (9/10) nr.11, trenger vel ikke si noe.

Farming (7/10) over 1.000 ranet, og over 1.000.000 ress plyndret, vet ikke hvor langt du er kommet.

Total (44/60) oppsumering av spilleren


Undefined
Tidligere spilt under "Kimsens"
 
Topp