Rate Spilleren Over

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
agentsicer47
Poeng: 68.969
Rangering: 99
Beseirede motstandere: 217.069 (134.)
Stamme:

Poeng: Vel, om jeg skal få 9/10 så skal vel du i følge samme skala få -10/10

Plassering: Ligger dårlig til, spesielt med tanke på skillsa, blir sikkert slukt av det sugende ~DW~ laget. -5/10

Stamme: Fyren klarer ikke engang å komme inn i en stamme -10/10

OD: Fyren eier visst ikke tropper. Men klart å drepe litt. 2/10

Rykte: Fyren er kjent for å være en ræva TW-spiller som tror han er veldig god. 1/10

Tot: -22/50
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Skulle ønske folk som adler av inaktive kontoer kunne forstå selv de ikke er mye bedre. Jaja har du så dårlig syn av meg kan jeg ikke klandre deg Knottymaster.

Alle har vært der, og man lærer mest mens man er der.
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Poeng: 1.519.646
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 8.749.576 (1.)
Stamme: SMACK

poeng: ligger på 1.plass og starta når servern starta. men dessverre er jeg ikke imponert, for lite adling i forhold til alle adelsene som er kjøpt :( -15/10

Plassering: ligger jo i himmelen. alt for fredelig.. men dette er jo pga hans dårlige skills :S -10/10

Stamme: fyren klarer ikke engang å rekruttere å samtidig være litt seriøs :O men stammen hans redder han til +5. 5/10

OD: Bare 5.1 mill ? ligger på 1.plass med 1,5 mill og har ikke drept mere tropper enn det.. det er nesten latterlig dårlig.. :/ -50/10

Rykte: Har hørt at michele aka zippy er en sta unge som tror han er verdens beste og vinner uansett hvor han er (cool) 2/10

tot: -68/50 long way to go..

Håper du er seriøs neste gang zippy.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
agentsicer47
Poeng: 68.969
Rangering: 99
Beseirede motstandere: 217.069 (134.)
Stamme:

Poeng: Vel, om jeg skal få 9/10 så skal vel du i følge samme skala få -10/10

Plassering: Ligger dårlig til, spesielt med tanke på skillsa, blir sikkert slukt av det sugende ~DW~ laget. -5/10

Stamme: Fyren klarer ikke engang å komme inn i en stamme -10/10

OD: Fyren eier visst ikke tropper. Men klart å drepe litt. 2/10

Rykte: Fyren er kjent for å være en ræva TW-spiller som tror han er veldig god. 1/10

Tot: -22/50


1: Står heller stammeløs enn å være i Die Welle, 45 dager var 45 dager for mye i en slik stamme.
2: Så min plassering skal gi meg poeng? Interessant.
3: Imponert over at jeg i det hele tatt har et rykte.
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
like seriøs in my ass. du var 6 ganger mere useriøs enn han. Man kan ikke bli mere useriøs en deg.

og rate, glem å diskutere, lag heller egen post om det.

-RESPECT
 
Sist redigert av en moderator:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg tar deg jeg, richy.

Sir Crazy
Poeng: 162.029
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 745.400 (47.)
Stamme: B-B

Poeng: Vokser fort, og er troppehore av høy rang, men har fortsatt litt å gå på. 7/10

Plassering: Midt i mellom K45 & K44. Mange gode byer rundt seg, og imponerende hvordan du lot Chimaira møte veggen. Husker godt byen hans ''Crazy, toget ditt går til...'', og den antar jeg er din nå. 6/10

Stamme: B-B. Stor respekt for den stammen. Vokser fort, og tar mange fiendebyer, men er fortsatt litt i skyggen av Smack/Deceit. 5/10

OD: Mere OD enn poeng. Aggresiv og offensiv spille. 8/10

Rykte: Hørt mye om deg på V11, men litt mindre synlig på V13. (Veldig sikker på at dette kommer av at du har mye å gjøre på V11?) 7/10

Tot: 33/50.
 
Sist redigert av en moderator:

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Sir Crazy

Poeng: har spillt nesten siden starten, så er ikke så bra, vet jo hva du kan :) mye av tiden som har gått til v11?
8/10

Stamme: liker ikke dw noe særlig, desverre, men de har klart seg.
6/10

Stamme: personlig liker jeg dem ikke, men de har bra krigstats, så noe må de gjøre riktig.
8/10

Rykte: tror vel ingen har hørt om deg på forumet, eller ig, du er veldig stille av deg ;) men man har jo sett deg på v11
6/10

OD: bra denne her, høyere OD rang en rang
9/10

Total: 39/50 fortjener egentlig mere(som jeg har erfart i min tid på sir crazy accen) men tror mye av tiden har gått med på v11, derfor du havner så lavt(kunne også ha posta mere på forum)


Xder

EDIT: til personen som ha meg negativt for å ikke like DW:har du noe imot at jeg sier mi mening? Stikk til russland da, for norge er ett fritt land.
 
Sist redigert:

Sctomega

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Poeng: PP hora slår til, adlet i hytt og pine og tatt byer når folk ikke er aktive, 9/10

Og når ble negativt og være aktiv..? Er vel ikke deres feil at motstandern er mindre aktiv...


Plassering: God front mto Deceit og adler raskt når folk ikke er pålogget, 8/10
Igjen, hvorfor er det så negativt?


Rykte: Du er overallt men liker deg ikke selv, du er en sta intensiv og totalt retarda liten knott, lykke til med adlingen av inaktive spillere og gråbyer.: -40/10

Gråbyer? Blander du Gone inn her?


Dårligste til nå..
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nah, jeg tror jeg har tatt igjen Gone på gråbystatistikken, men noe som kanskje er mer vesentlig er at jeg har relativt mye bedre krigsstatistikk enn noen annen her ;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle ønske jeg hadde dine duals, makan til rikfolk har jeg ikke vært borti på lenge :frown:
 

DeletedUser

Guest
Xder
Rank: 116
Poeng: 62.535
Stamme: NiA
Beseirede motstandere: 227.101 (154.)


Poeng: Ikke veldig bra. Ligger langt etter. Startet når v13 startet, så ikke bra med tanke på dette. Blitt adlet håper jeg? 5/10

Plassering: Litt ute i K54. Vil ta lang tid å bli stor her. 4/10

Stamme: NiA. Vet ikke helt hva jeg syntes om dere. Ligger langt etter hvertfall. 5/10

OD: Drept litt, greit med tanke på poengene. 6/10

Rykte: Sett deg litt rundt på forumet. 3/10

Totalt: 23/50
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Contra
Poeng: 37.659
Rangering: 167
Beseirede motstandere: 15.445 (538.)
Stamme: Deceit


Poeng:
Lite poeng. Skyldes kanskje at du startet sent? Bra vekst i forhold til sen start. 4/10

Plassering:
Koser seg, trygt og fint på kanten av K45. Fint sted å danne cluster, i og med at det er få trussler i nærheten. Kan bli bra nå som du har fått dual, og kanskje det gir en skikkelig boost. (?) 5/10

Stamme:
NR.1 ranked stamme. Trenger jeg å nevne noe mer? 10/10

OD:
Møtt lite motstand, og eller ikke drept så altfor mye. 3/10

Rykte:
Svermer rundt på forum her. Vært litt på skolehaven om jeg husker rett. De fleste har vel støtt på navnet ditt en eller annen gang på forum? 6/10

Totalt:
32/50
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Agentsicer47
Poeng: 127.852
Rangering: 70
ODT: 324.661 (121.)
Stamme: Deceit


Poeng:
Ikke veldig imponerende med tanke på at du har spilt i 3 måneder. Med litt innsats kunne nok denne vært langt høyere. 6/10

Plassering:
Veldig safe posisjon med gode ekspansjonsmuligheter mot rimmen. Lite front og lite action? Må da bli kjedelig etter 3 måneder uten front? Har et par puslete clustre og byene sine litt spredd. Kanskje en fordel å tette litt? 5/10

OD:
Rimelig lav. Ikke stort annet enn å si her enn at en trygg posisjon kanskje har gjort deg lat? 4/10

Stamme:
Deceit er en god stamme som leder v13. Kan virke som det er et noe variabelt aktivitetsnivå i stammen, pluss at det er store sprik i ferdigheter blant medlemmene. 8/10

Rykte:
Jeg har hørt svært lite om deg tidligere og ser at du registrerte denne forumbrukeren i januar. Ser at du har vært innom mange verdener gjennom flere år, uten å ha gjort noe som helst. 2/10 - Denne kan selvsagt bedres, vis deg litt mer frem på slagmarken og på forum så opparbeider du deg etterhvert et rykte!

Totalt:
25/50

Procrastinatory Bræpp
 
Sist redigert av en moderator:
Topp