Rate Spilleren Over

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
For tidlig? Aldri for tidlig

Dere kan bruke denne som mal:

Spillerens navn

Poeng (?/10) komentar

OD(?/10) komentar

Posisjon (?/10) komentar

Stamme (?/10) komentar

Rykte (?/10) komentar

Rank (?/10) komentar

Farming (?/10) komentar

Total (?/60) oppsumering av spilleren

De fleste vet vell hva dette er ;)
Dere kan starte med å rate Zaivo
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Zaivo:


Poeng (10/10) - Er veldig tidlig i spillet enda å 320 poeng er ikke mye, men med tanke på stadiet vi er i og at jeg må ta det med i betraktningen får du full pott.

OD(0/10) Får tidlig i gamet får at du har fått noe OD enda, derav 0'eren

Posisjon (5/10) Du ligger jo som de fleste andre her i verdenen, i midten.

Stamme (5/10) Du har lagd din egen stamme, så vi får se om det er noe som funker over tid.

Rykte (0/10) Aldri hørt om deg.

Rank (9/10) Du ligger på 3 plass, men forsatt tidlig.

Farming (10/10) Bra du farmer! :)

Total (39/60) oppsumering av spilleren

p.s: Det er kommentar :eek:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
helt normalt med denne topicen a ? Så skjønner ikke at d plutselig blei tatt imot negativt !
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Merken

Poeng (2/10) svært lite poeng og ikke noe farming som unnskyldning

OD(5/10) ingenting, men det er jo positivt atm

Posisjon (4/10) grei posisjon ikke altfor bra, men ikke dårlig siden det er greie spillere å adle hvis mann er god nok

Stamme (3/10) dårlig stamme med svake spillere

Rykte (0/10) aldri hørt om

Rank (2/10) 878 plass er svakt

Farming (2/10) komentar har farmet 500 ressurser, men ikke 10 angrep så kan ikke være så bra

Total (17/70) mye kan skje, men svakt atm

Zaivo
 

Smuler

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Zaivo

Poeng (9/10) 404 poeng, ganske bra så langt, men ikke heelt på topp!

OD (0/10) Har ingenting å si før nb er borte.

Posisjon (7/10) Litt gråbyer i nærheten, og om man tenker på farming i fremtiden av små spillere er det en fin plass. Men tidlig å si ennå.

Stamme (4/10) Liten ennå, men to spillere med litt poeng i det minste, så ikke helt på bunn.

Rykte (0/10) Har dessverre aldri hørt om deg før.

Rank (9/10) Rank 4, ganske så bra det, men bare 1. kan få 10 :)

Farming (?/10) Skjult medaljer, så ikke godt å si :eek:

Total (29/60) Ligger godt an i poeng i det minste :) Hva tropper angår er det ikke godt å vite ennå.
 

DeletedUser

Guest
Sindick

Poeng (4/10) Ikke spesielt mye poeng, men gir deg noe for at du har lik poengsum som gj.snitt av stammen.
Du har forøvrig langt mindre en flere av spillerne rundt deg.

OD(0/10) Ingen OD :)

Posisjon (3/10) En del gråbyer i nærheten av deg, men du er også den minste spillern i ditt område.

Stamme (4/10) Liten stamme, ingen som stikker seg ut i mine øyne, men et pluss for at det er få medlemmer.

Rykte (0/10) Aldri hørt om deg før :)

Rank (2/10) Ganske langt nede for å være ærlig.

Farming (2/10) Du har ihvertfall farmet minst 500 ressurser! :-D

Total (15/60) Du har vært med siden begynelsen av serveren, 20.nov, men har ikke klart å holde følge med naboene dine. Stå på videre, viktigste er å skaffe seg et ressurs grunnlag i begynelsen, så satse på de der troppene dine ;-)
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
3nsion

Poeng (7/10) Ikke veldig mye poeng, men best i området

Od (-/-) Litt tidlig

Posisjon (8/10) sterkest i området, men ikke så mye gode å adle atm

Stamme (3/10) dårlig stamme som masserekkruterer, ledelsen kjenner jeg til Torje Viking og det er ikke positivt

Rykte (0/10) aldri hørt om

Rank (8/10) startet sent så dette er bra

Farming (6/10) ikke så bra, men greit

Totalt (32/60)
 

DeletedUser

Guest
Sindick

Poeng (4/10) Ikke spesielt mye poeng, men gir deg noe for at du har lik poengsum som gj.snitt av stammen.
Du har forøvrig langt mindre en flere av spillerne rundt deg.

OD(0/10) Ingen OD :)

Posisjon (3/10) En del gråbyer i nærheten av deg, men du er også den minste spillern i ditt område.

Stamme (4/10) Liten stamme, ingen som stikker seg ut i mine øyne, men et pluss for at det er få medlemmer.

Rykte (0/10) Aldri hørt om deg før :)

Rank (2/10) Ganske langt nede for å være ærlig.

Farming (2/10) Du har ihvertfall farmet minst 500 ressurser! :-D

Total (15/60) Du har vært med siden begynelsen av serveren, 20.nov, men har ikke klart å holde følge med naboene dine. Stå på videre, viktigste er å skaffe seg et ressurs grunnlag i begynelsen, så satse på de der troppene dine ;-)


hehe, sorry men Sindick kontoen er ikke min lengre :p

den gidde jeg vekk for rundt 2 år siden. På v13 spiller jeg under ett annet nick nå.
 

DeletedUser

Guest
trur neppe du hadde prøvd å "hjelpe" Sindick videre om du hadde visst hvem han var :D
 

DeletedUser

Guest
Da tar jeg dreamteam :p

Dreamteam:

Poeng (10/10) Du ligger på 4. plass i verdenen som er over 1000p :)

OD(-/-) Ikke vits å ranke der enda

Posisjon (8/10) Du har ingen gode spillere nærme deg, men heller ikke noen barbarer. Du er også den beste i ditt 8x8 :)

Stamme (8/10) Liten stamme, noen har mye poeng, men et pluss for at det er få medlemmer.

Rykte (0/10) Aldri hørt om deg før :)

Rank (10/10) Langt oppe :)

Farming (10/10) Du har farmet 1000 ganger som veldig få spillere har klart :)

Total (46/60) Du har farmet veldig godt, samtidig som du har mye poeng og en god stamme :) Veldig bra jobba. Selv om jeg aldri har hørt om deg før
 

DeletedUser

Guest
Revaliz

Revaliz
Poeng: 607
Rangering: 100
Beseirede motstandere: 1.415 (9.)
Stamme: Cyan

Poeng 7: du har endel poeng, men ligger bare på rank 100. Ser ut som du har ett tøft område så vi får se på hvordan det vil bedre seg
OD 8: du har litt for mye OD i starten etter min smak, men er artigt og se at du har klart og sette tilbake de spillerene som har angrepet deg. GJ! :)
Stamme 6: rank 2, men har masse spillere. Kjenner ikke igjen noen Nick så jeg tar stammen for å være en massive rek stamme.
område 6: masse tøffe spillere rundt deg, og lite barbs og farme. Så vil si det er ett tøft område
rykte 0: har desverre aldrig hørt om deg.
farming 3: under 10 byer og over 10k ress. Det er for lite spørr du meg, ettersom du til og med har under 100 byer farmet etter serveren har vart så lenge

totalt: 30/60. Middels vudering.



- Dreamteam er mitt nick
 
Sist redigert av en moderator:

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Dreamteam
Poeng: 9/10 kommet over 1k, men ligger ett stykke back, Gone og Zaivo
Od: 7/10 ikke så mye, men tyder på at du både har tatt ut noen små spillere offensivt og kan forsvare deg
Stamme: 10/10 ingenting å si på SMACK topp stamme med få medlemmer
Område: 8/10 ingen topp spillere, men spillere som er greie adelsmål
Rykte: 6/10 har hørt om deg husker bare ikke fra hvor
Farming: 10/10 1k plyndring uten 500ressurser :hmm: det var visst skjult

52/60 bra konto som kan nå langt
 

DeletedUser

Guest
Dreamteam
-[spoil]
Poeng: 9 Mye poeng tidlig i spillet, ikke noe gale å si på det, men heller ingen OD, så du har fått kjøre ditt eget løp! :)

Stamme: 10 Smack that ass and let me see what you got!
Minste stammen på topp 20, best gj.snitt, og flest på topp 20 listen over spillere også, kudos. Jeg kjenner ikke igjen navnet på noen av spillerne, tror jeg har hatt en litt for lang pause, men noe sier meg at dette er premade.

Område: 8 Ikke mange tøffe spillere rundt deg nå, noen NAVere og litt av hvert annet, spørsmålet er om de har tropper, viss ikke så synes jeg mer synd på de enn på deg.

Farming: 10 Virker som om at du har vært borti det meste som rører seg rundt deg, if you know what I mean ;-)

OD: 3, denne er såpass lav fordi du har angrepet mer enn 10 spillere, men ikke har mer enn 15 i OD, du har altså ikke tørt å angripe noen av de du speidet?
[/spoil]
Totalt: 40/50. God spiller, men ikke vist seg på slagmarken enda.


Zaivo
-[spoil]
Poeng: 10 Mye poeng tidlig men heller ingen OD, du får 10 siden du ligger på andre plass, men det er på kanten til 9.

Stamme: 10 SoF, en av de beste stammene nå, stammen har klart å samlet en del sterke spillere under sin banner.

Område: 8 Virker som du har kjørt fra alle rundt deg, spennende og se om noen vil utfordre deg senere i spiller!

Farming: 9 Hmmm, her gjorde du det vanskelig for meg :hmm: Dette blir bare gjetting men antar du er blandt topp 10 farmerne på serveren, men kan ikke gi deg full score uten å vite.

OD: 3, veldig lav, du har ikke angrepet noen spillere rundt deg enda med tropper?
[/spoil]
Totalt: 40/50. Blir samme konklusjon som med DT, god spiller men som ikke har vist seg på slagmarken enda.

* Orker ikke ta med rykte fordi, jeg vet lite om dere(det er min egen feil). Var også skeptisk til om jeg skulle ta med OD, men ble til slutt at jeg tok den med.

Endte opp med at jeg tok 2 stykk på rappen siden jeg begynte med DT også kom Zai sitt innlegg i mellom.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp