Rate Spilleren Over

DeletedUser

Guest
Procrastinatory Bræpp
Poeng: 89.396
Rangering: 100
Beseirede motstandere: 125.684 (237.)
Stamme: SMACK


Poeng:
Med tanke på at du startet 4 februar, og at du har vokst ca. 90.000 poeng på litt over en måned, får du ganske høy score her. Fortsatt mye og gå på allikevel, du ligger langt etter. Men igjen, du vokser fort. 6/10

Plassering:
Masse småspillere å adle der ute på rimmen. Grei posisjon. 5/10

OD:
Ganske lav OD, bra mtp. at du ikke har så mye poeng enda. Går for lette adlingsmål. 5/10

Stamme:
SMACK er bra de, og kjemper med Deceit om førsteplassen. 9/10

Rykte:
Vetle er helt klart bedre enn best. 100/10

Totalt:
50/50

CptnAwzum

Edit: Beklager min fantastiske uvitenhet om Vetle eller Procrastinatory Bræpp.
 
Sist redigert av en moderator:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
CptnAwzum
poeng: 466.207
rank: 24
stamme: deceit

Poeng: du har helt greit med poeng rank 24 også du får 7/10

plassering: du ligger veldigt trygt med kun J.F.F folk rundt deg omtrent 5/10

ODT: 635.671 (87.) denne kan vel ikke bli noe annet en bedre kun 500 i ODA og du har J.F.F som nabo :p 5/10

Stamme: dem er en god stammen men har kun 2 skatter håper den får det bedre til med kopiene :) 8/10

rykte: aldri hørt noe om deg egentlig før v 13 så kan ikke gi deg så bra men skriv mer på off,forumet og vis dine ferdigheter IG så får du nok høyere :) 4/10

totalt
29/50

her er det mulighet for forbedring ofc :)


nicehunter aka brødrene wright
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Brødrene Wright
Poeng: 593,047
rank: 18
Stamme: SMACK

Poeng: Passe bra summ, men kunne logget høyere :) 7/10

Plassering: Liten front men har byer mot både J.F.F. og Deceit 7/10

ODT: 3,124,002, med hele 2.9mio som angriper hviser du er en aggresive spiller :) 9/10

Stamme: SMACK, heia heia! Denne stammen jeg tipper vinner :) 10/10

Rykte Du har et godt rykte fra meg, fyr som lever på moren sine peng :) 8/10
Takk for opprettelse via rykte

Totalt: 41/50

Bare ta RUAB :) Er ikke på v13 lenger men måtte rate noen en gang :awesome:
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
haha selv om min mor eier en del penger velger eg og leve uten henne har no vært 2 uker uten penge fikk stipend idag (happy) var 4000 kr mer :cool:

men ellers veldig bra rating ;)
 

DeletedUser

Guest
nicehunter skrev:
Stamme: dem er en god stammen men har kun 2 skatter håper den får det bedre til med kopiene 8/10
Vi har 3 skatter.

Og nicehunter, jeg gir ikke noen negativt ryktepoeng for å rate meg. Konstruktiv kritikk tar jeg til meg, blir ikke sur av den grunn. ;)
 

DeletedUser

Guest
Negativt Ryktepoeng skrev:
slutt og skap deg, folk kan ta feil når dokk rekrutere skatter...

Jeg skaper meg ikke, jeg bare påpekte at vi faktisk hadde 3 skatter, ikke 2, som nicehunter skrev. Det går ann å ta feil, og jeg sier ingenting på det, prøvde bare å rette opp i feilen.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Deceit masserekruterer fra ~DW~ og J.F.F. siden de ikk får kontrol over kontinent selv :O
 

DeletedUser

Guest
RUAB
Poeng: 428.195
Rangering: 33
Beseirede motstandere: 4.010.099 (16.)
Stamme: J.F.F.


Poeng:
Greit med poeng, ligger dog langt bak. 6/10

Plassering:
Ligger farlig til i MZ land. Ser også at The Huntsman adler fra deg. 4/10

ODT:
Klart mer ODD enn ODA. Kanskje ikke så rart med tanke på plasseringen din. 7/10

Stamme:
J.F.F. Har ikke sans for denne stammen, rekrutter jo alt som kryper og går. 4/10

Rykte:
Jeg har ikke noe grunnlag for å vurdere rykte på noen, men vet du har holdt på lenge.

Totalt:
21/40
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Stamme:
J.F.F. Har ikke sans for denne stammen, rekrutter jo alt som kryper og går. 4/10

Contra, ta en titt på din egen stamme før du snakker, dere har rekrutert hele DW og store deler av J.F.F. for at dere ikke klarer å adle kontrol der.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
CptnAwzum
Poeng: 478.633
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 774.162 (71.)
Stamme: Deceit

Poeng:
20% av hva 1. plass har. Da får du 3/10

Plassering:
Ligger farlig til, sørvest for meg, fort deg vekk! 4/10

ODT:
Latterlig lav, også blitt nedadlet en gang. 2/10

Stamme:
Deceit, tar inn det meste, men er vel ikke noe verre enn SMACK. Dog fører dette til mange dårligere spillere i stammene. 8/10

Rykte:
Ikke rykte for å være noe god, men klart å funnet fram til off. forum 3/10

Totalt:
20/50
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Michele Zagaria
poeng:2.571.332
rank:1
ODT:13.243.479 (1.)
stamme: ABBA

poeng: du ligger no på en safe første plass så 10/10

plassering: du ligger over flere K og har mange steder og fighte så en fin plassering 8/10

ODT: bra ODD og rank 1 på ODA en aggresiv spiller som også kan forsvare seg. 9/10

stamme: en stamme emd kun deg? joda du eier 2 skatter men hvor lenge kan du overleve aleine? 7/10

rykte: du har et rytkte for å være en god spiller men at du kan være vansligt og ha med og gjøre. 8/10

totalt
42/50

brødrene wright aka nicehunter
 

DeletedUser

Guest
Contra, ta en titt på din egen stamme før du snakker, dere har rekrutert hele DW og store deler av J.F.F. for at dere ikke klarer å adle kontrol der.

Siden du sier at vi har rekruttert hele ~DW~, og store deler av J.F.F., ville det vært for mye bry å be om en oversikt over hvor mange tidligere J.F.F. og ~DW~ - spillere som faktisk er i Deceit nå?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
B-B--Xder,
J.F.F--Hmk92,Majorpain,mokve,Parkwood
~DW~-- MiSoSi(ferdig),Goiite,agentsicer47,Contra,

og sikker mange flere tok bare med helt ned til den 17th February 2013 - 17:08


altså fra
B-B 1
J.F.F 4
~DW~ 4
 

DeletedUser

Guest
Takk nicehunter! (Du har gitt for mye rykte over de siste 24 timene. Prøv igjen senere.)

Olvedn sa vel ingenting om rekruttering fra B-B, men uansett: Olvedn, syntes du virkelig fire spillere fra J.F.F. tilsvarer "store deler" av J.F.F.? Syntes du virkelig at 4 spillere fra ~DW~ tilsvarer "hele" ~DW~? Det syntes ikke jeg.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
jeg mener at dere rekruterer de største av de stammene, og fcker opp kontinentet for dem, DW har allt falt.
 

DeletedUser

Guest
Olvedn skrev:
jeg mener at dere rekruterer de største av de stammene
Når Contra gikk til Deceit hadde kontoen 24k poeng. Når Goiite gikk til Deceit hadde han 64k poeng. Begge disse kontoene var langt i fra størst i DW. Agentsicer47 var ikke i ~DW~ når han kom inn i Deceit. MiSoSi gikk inn i Deceit fra ~DW~ når han hadde 73k poeng, han gikk ut igjen dagen etter, da han var adlet nesten helt ned. Uansett om MiSoSi hadde vært i ~DW~ fortsatt, hadde han jo blitt adlet uansett.

Når det kommer til J.F.F.-medlemmene, så er jeg enig i at Mokve, Hmk92, majorpain og Parkwood var store når de gikk til Deceit. Men alvorlig talt, fire medlemmer? Om du ikke har lagt merke til det, har Deceit 34 medlemmer.

Olvedn skrev:
og fcker opp kontinentet for dem
Hvis 4 greit store spillere kan fucke opp et helt kontinent for en stamme, står stammen uansett ikke sterkt i det kontinentet.

Olvedn skrev:
DW har allt falt.
Hva har det med saken å gjøre?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
majorpain, hmk92 og Mokve var grunnfjellene i k45, deres overgang ødela for J.F.F. i k45.
 

DeletedUser

Guest
majorpain, hmk92 og Mokve var grunnfjellene i k45, deres overgang ødela for J.F.F. i k45.

Uenig. Ødela er et sterkt ord. Hvis du tar deg en titt på kartet, så ser du at J.F.F. fortsatt ligger ganske bra i K45. Hovedclusteret deres i K45 er jo fortsatt ganske sterkt og kompakt. Og når vi snakker om grunnfjell.. Har du sett magneleo? Han har 326k poeng, og ligger i K45. 326k er mer en både Hmk92 og mokve. Han fortjener vell å bli kalt grunnstein han også? Og så vidt jeg kan se, er han fortsatt i J.F.F.?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Brødrene Wright
Poeng: 58.838
Rangering: 143
Beseirede motstandere: 6.553.530 (14.)
Stamme: ZerO


Poeng:
Å nei! Denne kontoen forsvinner snart tror jeg. Mange fra Blomst mot deg, pluss innadling kanskje? 2/10

Plassering:
Ligger i et farlig område. Kanskje det viste seg som litt for farlig, siden du nesten er borte? Front er det hvertfall nok av. 3/10

OD:
Flott OD, har angrepet en del, men har måttet forsvare seg i tillegg. 8/10

Stamme:
ZerO, eller tidligere SMACK, kommer til å forsvinne ganske snart tror jeg. Har imidlertid respekt for stammen som var, og gir litt for det. 5/10

Rykte:
Alle har vel en mening om deg Magnar! 8/10

Totalt:
26/50

CptnAwzum
 
Topp