Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
ilolkoko

poeng: 8/10
du ligger bra på toppen. og har et godt potensial til og gjøre det mye bedre hvis tid og ressurser strekker til

OD: 8/10
3.plass totalt. bra !!

ODA: 7/10
du ligger på 17.plass på ODA. kunne vært bedre. men man skal jo ha ressurser til alt også

stamme: 10/10
du er i Outlaws. og styrer bra der ;) og der er også jeg xD

rykte: 7/10
har ikke hørt så mye om deg før vi møttes i Outlaws?

40/50

sitter nå på Oyvind97
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Oyvind97

poeng: 5/10
Ikke imponert over størrelsen i det hele tatt, men med litt arbeid vokser den etter hvert

OD: 6/10
39. plass. Ikke overveldene bra, men med tanke på størelsen er det ikke værst

ODA: 7/10
38. plass er ganske bra for størrelsens del, men totalt er det ikke nok

stamme: 10/10
Outlaw er sjokkerende gode. Leder ikke, men er helt klart største utfordreren til 1. plass

rykte: 9/10
Var vel på ørneklo etter at BB slutta. Ellers har jeg hørt ganske mye om deg

37/50 Ufortent dårlig, men du er litt for liten til å nå helt opp
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nå er det snart 2 måneder siden sist. Så får ta meg selv

Bigandlittle

poeng: 8/10
Dette er ganske bra. Ligger på 9. og har en god vekst. Litt trekk for at andre er større, og mye av poengene kommer av gråbyer.

OD: 6/10
24. plass. Det er alt for dårlig. Rett og slett

ODA: 7/10
17. plass. Denne var bedre, men ennå elendig

stamme: 9/10
Ikke toppstammen, men en sterk stamme likevel

rykte: 8/10
Denne er klein. Men mener jeg har ett greit rykte.

38/50

Da kan nestemann "rate" meg
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
tar deg jeg da :p


Bigandlittle

poeng: 7/10

du ligger på topp 10. det er jo bra men som sagt er det mest takket være gråbyer... derfor trekker jeg degg litt ned for det.

OD: 5/10
24.plass så ikke så veldig mye å si på det...

ODA: 7/10
bedere der men kunne ligget litt høyrere etter så lang tid som det har gått nå...

stamme: 8/10
var en bra stamme, men sank ned mye etter en stund. men er sån 50/50 på vei opp..

rykte: 7/10
hehe denne var litt "flau" var dual på samme konto (morten84) uten å vite om hverandre.... men vet hvem du er.;)

34/50 (kan være feil, orker ikke å telle så mye nå)

da er det vel min tur, spiller under bothvidt....
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Bothvidt

poeng: 6/10

20.plass. Det er ikke ille, men med tanke på at du startet før meg, og likevel er langt bak, kan jeg ikke gi mer enn 7

OD: 7/10
12. plass. Omtrendt midt på rankinglista for de aktive.

ODA: 6/10
15. Det er litt dårligere enn ODen, derav lavere poengsum.

stamme: 10/10
1. plass. Da må man gi 10 :)

rykte: 5/10
Ettersom jeg ikke kan huske deg fra v5, kan jeg heller ikke gi deg noe pluss for det. Du har gjort deg veldig bemerket på senere verdener, men ettersom du har vert misslikt av de som er på andre siden (på en negativ måte), må du trekkes hardt.

34/50
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
jeg mener jeg har sagt nok om deg så dropper det om det er greit
og lager nå en ny vri, si hvem den under skal rate
så slipe vi de samme 2-3 på rundgang:)

Rate Faramir07
 

brannmann sam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Faramir07

poeng: 6/10
vet ikke helt her.. rank 27 er jo rimelig bra det da. samtidig som du faller litt etter.


OD: 7/10
29. rimelig bra det?? kunne jo alltid vært noe bedre.. men vil tro at du kommer deg etterhvert??

ODA: 8/10
25. noe bedre enn OD så gir 1 mer :) den som gidder å jobbe får mer ODA. og jeg tror du har et godt potensial til å jobbe knallhardt fremover


stamme: 10/10
1. plass. Outlaws også ;)

rykte: 5/10
har ikke hørt noe om deg før jeg tok over rage. men du virker som en bra fyr. håper sammarbeidet blir langvarig

34/50

sitter selv på ragekiln ;)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Endelig får jeg rate Rage (party). Desverre for deg så er kontoen bygd opp av en annen, og det blir derfor mye den jeg tar utgangspungt i.

poeng: 8/10
Topp 10 (8.) er veldig bra, men du lå mye bedre til for to måneder siden.

OD: 10/10
1.plass kan ikke gi noe lavere sum. Spess siden du har over 2,5 ganger høyere OD enn 2.plass

ODA: 7/10
Dette blir litt urettferdig siden du opp igjennom tiden har blitt bomba (noe jeg "håper" du så når du kom på kontoen), men 11. plass er ikke bra nok til å få høyere poengsum.


stamme: 9/10
Før dere brøt alliansene med "hele" verdenen ville jeg gitt deg 6 eller 7 her. Men nå viser dere at dere har baller, så da blir det 9.

rykte: 7/10
Kontoen er kanskje den mest kjente kontoen (på casual) som er igjen. Men hadde verken hørt om deg eller kontoen før casual

41/50

Rate Big. (Om du har rated BigAndLittle før kan du godt rate Krull reborn)
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Poeng: 7/10
Rank 5 er bra, men 2 mio opp til toppen. Har vært lenge med på denne verden (i forhold til meg), som kanskje gjenspeiles i ranken.

OD: 7/10
Totalt rank 12 i OD totalt, noe som ikke er veldig imponerende i forhold til poeng ranken. Ligger nok så langt etter pga. strategi fra fiendens side om å ikke angripe han. ODA'n redder deg på mange måter.

ODA: 8/10
Bra ODA, høy og god. Viser til at du har fin aktivitet. Ligger et lite stykke bak de spillerne som topper den lista.

Stamme: 5/10
Stor på poeng, men det er alt. Kan ikke si at jeg har blitt nevne verdig imponert over stammen. C4RE er tidligere IVR, men en gjeng med svære spillere brøt ut for å lage en egen stamme. Bruddet klarte ikke å gå helt inn så de har nok en gang slått seg sammen, men "mergen" kan ikke sies å ha gjort stort annet en å gi rank 1. Hele stammen adler grått, alt fokuset er mot de byene og det mens fienden adler av dem mer og raskere enn noen gang. Enten er denne stammen 90% off, eller så har de en elendig stammemoral og spiller for seg selv. Får en 5'er per dags dato som er grunnet rank 1, men rank er ikke alt.

Rykte: 7/10,
Nicket virker kjent, men mye mulig jeg blander sammen to kontoer. Spilleren er ikke noe å si på, Janrune fremstår som en solid spiller.

34/50

Stammen som trekker deg ned. Bytt side før det er for seint.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
poeng 8/10
du likker på første siden som er bra, og du ligger veldig bra an med tanke på at du startet minst et år etter de fleste andre på førstesiden
forventer at du fortsetter slik så du kan få 10/10 der snart

OD 7/10
21.plass er ikke det mest imponerende, men ganske bra me tanke på sen start

OdA 7/10
du ligger bra an og viser at du har kjempet en del for å komme opp dit, likevel vet jeg at du fint kan kommehøyere:)

stamme 10/10
vel du er i den beste stammen, den ligger på 2.plass, men på krigsstatestikk, selv om man tr med IVRsin tror jeg nok Outlaw enda ligger sterkt i toppen

Rykte 9/10
hørt om deg masse før, spillt med deg før, og har bare positive oppfattninger om deg, likevel trekker jeg 1 poeng for har hørt en del dårlig om deg å

41/50



om du har bedømt meg så bedøm Krull Reborn
 

Faramir07

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Lenge siden det har skjedd noe her :O

Ilolkoko:

Poeng: 8/10
Du har holdt deg topp 25 lenge og nå kommet opp på 18. plass igjen.

OD: 10/10
Veldig bra! Fin 2. plass :)

ODA: 8/10
Veldig fin 13. plass

Stamme: 10/10
Beste stammen det :D

Rykte: 7/10
Hadde ikke hørt mye om deg før vi møttes i Outlaw, men har fått med meg at du har vært med på en del tidligere :)

43/50
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tar deg på casual1

Poeng: 7/10
21. plass er bra, men det er casual vi snakker om, og da er det ikke så imponerende.

OD: 8/10
16. plass med 20.2 mill ODT er neimen ikke galt. Dog er det rom til forbedring, og føler ikke du lukter på 10ern

ODA: 8/10
17.plass med 13.6 mill ODA er omtrent som ODTen, derfor lik poengsum

Stamme: 10/10
Nå har jeg gitt dere 9 hver eneste gang, men nå er jeg der. Derfor har dere gjort dere verdt 10 nå.

Rykte: 7/10
Hadde ikke hørt om deg før casual, men du har vist deg som en hyggelig fyr som forstår at jeg er hyggelig. Også spiller du ganske greit.

40/50

Bigandlittle på casual1. Har du ratet meg før og dermed er lei av den; fortvil ikke. Da rater du Virtuosi fra c2
 

Faramir07

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Takk Big :) Nå må det sies at jeg kom inn på casual 1 med hele 1 AM begrensning :p så har krevet mye jobb for å komme seg opp til topp 25 ^^

Tar deg også på casual 1 (må holde litt liv i den også.. :p)

Poeng: 9/10
4. plass er supert det :) Men bare topp 3 som får 10/10 ;)

OD: 9/10
Nok en gang høyt oppe :D

ODA: 9/10
Flott 4. plass med hele 30,8 mill :)

Stamme: 10/10
Endelig er du på den riktige siden :p

Rykte: 7/10
Hadde ikke hørt noe om deg før casual, men har fått med meg i ettertid at du har vært med på en del før :)

44/50

Siden jeg akk ble ratet så rate Hva Skjera (casual 1)
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Rate re345-1 hadde nesten glemt passordet til accounten min :D

skriv ned den eller evt si det til noen i stammen, om du tok over som tilfellet er her har du muligens ikke byttet og da har en i stammen enda pw til accounten og da kunne du kommet inn igjen:)

men blir mere grått å adle og gjør 0 for stammens rang, klart oss evigheter uten deg så er ikke et stort tap (på casual, hadde det vært en skikkelig vrden hade det vært et helvette)

vanskelig å rangere deg så lar den under meg ta seg av de, da det ikke har vært mye aktivitet og brukeren i seg selv ikke er kjent og du konstant glemmer pw blir ikke min bedømming rettferdig nok

sry
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tar "hva skjera" selv om det sånn sett er en annen faramin enn han som ble ratet sist. Er i tillegg litt usikker på om det er han som er blitt thengel.

Valgt å gjøre det uortodokse valget å legge til en kategori, "Krig". Jeg er fullt klar over at mye av dette kommer inn i OD og ODA, men synes folk som har hatt betydning for krig bør belønnes ekstra.

hva skjera

Poeng: 7/10
Topp 20 er absolutt ikke galt, men med tanke på at vi nå kun er 59 stk igjen må nok poengsummen bli noe lav her. Får et ekstrapoeng fordi du også er topp 10 på vekstrang.


OD: 7/10
12. plass er bra, men ikke topp med tanke på hvor få som er igjen. Her satte jeg opprinnelig 6, men konkluderte med at det ville vere i overkant strengt for en 12.plass.

ODA: 8/10
Topp 10 må gi mer enn 7, men føler at 9 og 10 kun hører til pallen. Igjen ble det ett poeng ekstra etter å ha kommet frem til at jeg hadde vert litt streng.

Stamme: 9/10
Vurderte å gi 10 her, men ettersom det ikke er største stammen, og at der dessverre er noen svakheter, kunne jeg ikke gi mer enn 9.

Rykte: 6/10
Sorry, men husker ikke hvem som satt her, og må dermed ta den vurderingen jeg har hatt av deg på casual. Har vert så heldig å både spilt med og mot (i den grad man kan spille mot en spiller som man ikke direkte kan krige mot) deg, og kan si at det ikke er noe bedriten spiller vi har med å gjøre. Likevel er det heller ikke en av verdenens solide profiler, og har dermed ikke vert med på å styre verdenen (Nei, jeg sier ikke her at jeg nødvendigvis har gjort det så mye, men sammenlignet med krull, ilolkoko, Rage og flere av de tidligere profilene har han vert litt for anonym for å få høyere score)

Kriger 8/10
Har adlet 32 fiendebyer, og dette er (tro det eller ei, og vil tro de som ikke spiller ikke tror det) en ganske betydelig mengde. Det skal sies at mye (om ikke alle) har vert inaktive, men man skal ha baller (evt eggstokker) for likevel å tørre å gå alene mot større spillere som ikke har vokst i poeng og OD på lenge. Det er tross alt et tegn på at de iallefall ikke har mindre tropper enn de hadde før de bremset opp. Blir likevel kun 8 da det finnes spillere som har adlet en god del flere fiendebyer.

45/60
 
Topp