rate spilleren over!

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
dere vet hva som skal gjøres!

mal:

Spillerens navn
od
ran osv

Poeng (?/10) komentar

OD(?/10) komentar

Posisjon (?/10) komentar

Stamme (?/10) komentar

Rykte (?/10) komentar

Farming (?/10) komentar

Total (?/60) oppsumering av spilleren


starte med xder
 

DeletedUser

Guest
Xder
Poeng: 1.495
Rangering: 95
Beseirede motstandere: 2.373
Stamme: NiA

Poeng (6/10)
Ikke særlig mye poeng i forhold til de som ligger i toppen.

OD (6/10)
Lite OD, men det betyr vel egentlig ikke så mye i starten.

Posisjon (4/10)
Minus for å ha 3 stammemedlemmer rett ved. Greie farmer though.

Stamme (6/10)
5 medlemmer, altså ikke så veldig mange. OK poengsum sammenlagt. Kjenner ikke til spillerene i stammen så jeg kan ikke si noe om medlemmenes erfaring.

Rykte (5/10)
Sett deg litt på forumet, men ikke ellers. Jeg startet opp igjen bare for noen måneder siden og har ikke holdt på noe særlig lenge da så jeg skal ikke si at jeg er den som kjenner til de fleste TW-spillerene :p

Farming (6/10)
Har over 100 plyndringer og over 10k ressurser ranet. Ikke spesielt mye.

Total (33/60)
Ser ikke ut som om du har vært veldig aktiv. Har en del å gå på.


Jeg er ScipioII
 
Sist redigert av en moderator:

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Du har allerede plyndret andre landsbyer 1.116 ganger!

???


EDIT: til den fyren som ga meg rødt, uten å signere

Medalje mottatt: Plyndrer (Sølv - Nivå 3) jan. 22,2013 21:51???

kan det være at det ikke hadde blitt oppdatert elns?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du har allerede plyndret andre landsbyer 1.116 ganger!

???


EDIT: til den fyren som ga meg rødt, uten å signere

Medalje mottatt: Plyndrer (Sølv - Nivå 3) jan. 22,2013 21:51???

kan det være at det ikke hadde blitt oppdatert elns?

Du fikk medaljen bare noen minutter etter innlegget :p
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Nåja, jeg fikk rappen kl 21:51, og ditt inlegg ble lagt it 21:56, dermed fikk jeg vel medaljen før, men kanskje det ikke var oppdater på profilen enda, men anyways, back on topic, noen som rater scipio?
 

DeletedUser

Guest
ScipioII. Skrev det jo under ratingen av Nikkow.

Nåja, jeg fikk rappen kl 21:51, og ditt inlegg ble lagt it 21:56, dermed fikk jeg vel medaljen før, men kanskje det ikke var oppdater på profilen enda, men anyways, back on topic, noen som rater scipio?

Jeg brukte vel noen minutter fra jeg sjekket medaljene til jeg postet dette da.
 

DeletedUser

Guest
ScipioII
Poeng: 4.389
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 3.468 (92.)
Stamme: Mai



Poeng (7/10) Du ligger høyt på rangeringslistene, men enda tidlig!

OD(6/10) lite ODA, men det er jo ikke så viktig i starten, tror nok at du har en del tropper på lur:)

Posisjon (7/10) Grei start sted, litt lite farmingsmuligheter (barbarbyer), men fint med middels svake spillere!

Stamme (7/10) Mai, den stammen tror jeg vi burde være forsiktige for, men ettersom stammen ligger spredt så tror jeg ikke den er sterkest!

Rykte (5/10) Kjenner deg fra v13, så for meg har du ett lite rykte, men utenom det så er det ikke så mye!

Farming (8/10) Som jeg ser på dine medaljer så har du ranet mye og farmet mye, noe som ser bra ut!

Total (40/60) Virker som du er sterk, som du var på v13. Kommer nok langt, og vil nok være med en stund til!


Fake
 

DeletedUser

Guest
ScipioII
Poeng: 4.389
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 3.468 (92.)
Stamme: Mai

Poeng (8/10)
veldig bra med poeng. har fått mye poeng og kommet seg langt opp på lista


OD (2/10)
veldi veldi dårlig od, under 3 000...

Posisjon (4/10)
ligger på midten og det er dårlig. best å ligge ved kanten. kanskje noen bra farmer og litt unnda stammemedlemmene så kan få seg bra

Stamme (6/10)
4 medlemmer, altså ikke så veldig mange. OK poengsum sammenlagt. Kjenner ikke til spillerene i stammen så jeg kan ikke si noe om medlemmenes erfaring.

Rykte (5/10)
Sett deg litt på forumet, men ikke ellers. Jeg startet opp igjen bare for noen måneder siden og har ikke holdt på noe særlig lenge da så jeg skal ikke si at jeg er den som kjenner til de fleste TW-spillerene :p

Farming (6/10)
veldig bra farmet! over 1 000 byer og 1 million. det er helt fantastisk bra

Total (31/60)
Ser ikke ut som om du har vært veldig aktiv. Har en del å gå på. kommer til å bli veldig bra. (tror jeg.)

jeg er bond, james bond.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fake
poeng: 3.108
rangering: 24
Beseirede motstandere: 12.832 (7.)
Stamme: // HKO

Poeng (8/10)
Godt med poeng og ser ut til å være klar til å adle neste by

OD (9/10)
Veldig bra med rank 7 på ODA og OD totalt er rank 14, offansiv spiller

Posisjon (7/10)
Har mye av stammen rundt seg men er mange halvstore byer rundt han

Stamme (7/10)
Hello Kitty Online er jeg ikke veldig stor fan av, men det er en stor stamme som ligger tett på kontinent grensen

Rykte (1/10)
Aner ikke hvem du er men jeg kjenner heller ikke dem som spiller med fakenick

Farming (5/10)
Enda ikke farmet 1mio men han har over 1000 plyndringer og godt med poeng og sikkert tropper

Total (37/60)
Ser ut som god spiller som er å se fram til (en av de beste i området sitt)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Olvedn
Poeng: 1.849
Rangering: 93
Beseirede motstandere: 1 (954.)
Stamme: ~NiP~

Poeng (5/10) Passe greit med poeng og ligger på topp 100.

OD(8/10) 1 hel ODD fra et oppdrag. Uten at jeg vet noe om troppeantall, så kan du sikkert ha et greit antall der.

Posisjon (9/10) Bra beliggenhet med mange pene farms. Farmet over 1 mill og har ingen i stammen som plager deg.

Stamme (5/10) Stamme med sånn passe poengsum og greit med OD.

Rykte (6/10) Har sett litt til deg rundt på forumet og ellers.

Farming (7/10) Over 1 mill farmet av ress. (Y) Mangler dog gjerne litt på 10k plyndret

Total (40/60) Ser bra ut og med mindre du gjør noen dumme valg har du et ganske bra utgangspunkt. Keep going!
 

DeletedUser

Guest
Kiiler02
Poeng: 6.438
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 5.583 (62.)
Stamme: JNWN

Poeng (4/10) Bra med poeng, men vil si at det ikke er så veldig credz med internadling der...

OD(7/10) Har litt i ODA så har sikkert en del off tropper.

Posisjon (8/10) Posisjonen er grei, er nok ikke den med mest gråbyer å farme, men har da mange spillere du kan adle du da hvertfall.

Stamme (9/10) Virker som en stamme vi kommer til å se en del til de kommende ukene. Har nå også fått inn Ole og Sondre som har skaffet dem masse ODA ved å adle Jimmie.

Rykte (1/10) Aldri sett, aldri hørt om

Farming (4/10) Ingen aning, sikkert ikke farmet så altfor mye mtp. plasseringen på rankingen og internadling.

Total (42/60) Kan gå bra dette, bare å fortsette å farme og bygge tropper så ser vi deg nok på topplisten en god stund fremover!

Alex Rosen
 

DeletedUser

Guest
Alex Rosen
Poeng: 10.123
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 12.801 (20.)
Stamme: Mai

Poeng (10/10) Ligger oppe i teten. Ikke mye å klage på der.

OD(8/10) Ganske greit. Virker realtiske troppetap også med tanke på at du nå har 4 byer. Å adle dyre byer er jo tull så det holder.

Posisjon (10/10) Masse grått rundt deg til å farme, fint cluster, fine adlingsmuligheter rundt deg.

Stamme (7/10) Få medlemmer, høy rank, etter dte jeg har hørt virker Mathilda som en veldig god spiller, define er en ok spiller, men kjenner ikke til dere to andre. Sikkert fake nicks. Men virker som dere gjør det bra.

Rykte (1/10) Fakenick? Aldri hørt om deg iallefall.

Farming (8/10) du har 10k plyndringer og over 1 mill rana. Men utover det er det umulig å si hvor mye du har farmet. 1 mill erj o ikke lenger særlig mye, men utifra informasjonen jeg har, blir det en åtter.

Total (44/60)
Om du holder følge med teten fremover og feks avslører hvem du egentlig er vil du nok få litt høyere her :)

Aviciii
 

DeletedUser

Guest
hva er det du snakker om? jeg har slett ikke gitt deg noe rykte???? må ha v'rt noen som har signert i mitt navn.
 

DeletedUser

Guest

Aviciii
Poeng: 23.830
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 22.943 (16.)
Stamme: RiF
Antall landsbyer: 6

Poeng (10/10)
Kan ikke klage på førsteplass (Capture the Village teller ikke).

OD (8/10)
Greit med ODA. Ikke nødvendig å sløse med tropper i starten heller.

Posisjon (7/10)
Spredde byer. Dårlige adlemål, men gode farmer.

Stamme (10/10)
RiF kjemper om førsteplassen med JNWN. Her er det bare flinke og aktive spillere som jeg tror har en bra sjanse til å vinne HP5. Jeg er også i RiF, men dette er en helt nøytral vurdering.

Rykte (8/10)
Kjenner jo brukeren fra HP2, men ikke så godt fra andre verdener.

Farming (10/10)
Tror det er ganske mye :p

Total (53/60)
Du har en god sjanse til å forbli i toppen hvis du fortsetter sånn :)



ScipioII
 

DeletedUser

Guest
ScipioII
Poeng: 12.855
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 11.632 (56.)
Stamme: RiF
Antall landsbyer: 4

Poeng (8/10)
God poengsum for dette stadiet. ingen byer under 2k poeng gir deg veldig brukbare byer med en gang!

OD (10/10)
11.5k ODA og 0K ODD
4k ODA per by adlet er godt gjort. Billige byer som vil invistere i mer ODA senere! Hjelper også på å ikke bli angrepet :awesome:

Posisjon (9/10)
Fint og tett kluster for å være så tidlig i spillet med tanke på både posisjon og størrelse! Eier byer av grei størrelse og har enda mange adelsmål i nærheten. Ser også du har et stammemedlem i nabolaget noe som bestandig hjelper på posisjonen! Hadde det ikke vært for få gråbyer og mye åpent område hadde du fått full pot her!

Stamme (8/10)
RiF har virkelig et potensiale til å gjøre det godt! Har sterke kontoer fordelt veldig jevnt over kartet. Fordelen med å kunne farme til fordel for stammen i alle kontinenter uten å ta hensyn til andre stammemedlemmer. Kan også adle ganske fritt uten å tenke på andre stamme medlemmer. Trekket her er 1 poeng for "for spredt" stamme til å være til hjelp for andre i stammen. Og enda et poeng trekk fordi alle medlemmer kommer til å ha veldig forskjellige prioriteringer enda en stund fremover.

Rykte (8/10)
Har ikke lagt merke til deg før din veldig godt skrevne ratepost om aviciii!

Farming (8/10)
(6/10), men du skal få +1 poeng fordi du har dårlig farmeområdet og enda et +1 poeng for å cleare spillere for og gjøre dem om til farmer (yes)

Total (51/60)
Ingen negative ting å si her! Gjør det godt enda jeg mener du har hatt veldig uflaks med tanke på startup posisjon. Virker som du tar gode valg og har kontroll på det du gjør!








james bond077
Poeng: 8.376
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 9.640 (66.)
Stamme: JNWN
Antall landsbyer: 2

Poeng (7/10)
2 store byer med mye poeng. Kunne nok vært litt mer poeng på deg, men det kommer nok! neste rating scorer du nok (10/10)! :awesome:

OD (10/10)
Ikke for mye, ikke for lite! Sitter nok på mye tropper, som er viktig så tidlig som dette :razz:

Posisjon (9/10)
Ser du har mange gråbyer å farme og få trussler i nærheten. Du ligger veldig nærme stammen samtidig som du er i utkanten. Trygt område med gode muligheter for å adle veldig fritt. Det eneste trekket ditt er mangel på adlingsmål! Veldig mange små byer i området, men adelstog fikser nok det problemet!

Stamme (9/10)
JNWN (love)
Vi er vell stammen med det tetteste klusteret for øyeblikket. Leder i ODA og OD (som teller positivt her (angel) hehe). Ligger midt i kartet og kan adle i alle retninger :)
Eneste stammen trenger er litt bedre spredte byer nå i start-fasen så hadde dette blitt full pot i mine øyne!

[SPOIL]“Sir, we're surrounded!”
“Excellent! Now we can attack in any direction!”[/SPOIL]

Rykte (10/10)
(love) ingenting å trekke på og har god kontakt med dere, så 10/10!! (party)

Farming (9/10)
Med tanke på hvor mye som blir farma rundt oss så skal du få få nesten full pot! Trekket er jo selvfølgelig at du ikke kan farme alt av ress rundt stammen din, det hadde jo vært slemt! (giggle)

Total (54/60)
God score, som forventa! Skulle likt å se noen byer til på kontoen og selvfølgelig en plass blandt top 5! Noe jeg har trua på dere kommer til å klare innen kort tid! Veldig gode til å argumentere for strategier og taktikker og veier bestandig flere muligheter mot hverandre før dere tar beslutninger! Bidrar mye for stammen! skulle kunne rate spillere for teamwork, da hadde dere fått 11/10! (clapping)



I be "Peppes Pitsa 2004" :cool:
 

DeletedUser

Guest
Peppes Pitsa 2004
Poeng: 14.549
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 29.953 (10.)
Stamme: JNWN

Poeng (9/10)
Ikke mye å klage på ligger godt med som nummer 5 på verdenen!

OD (8/10)
Ligger høyt der og nummer 10, ser ut som du har nok med folk rundt deg til å få enda mer!

Posisjon (9/10)
Her ligger du fint, har gode adlings muligheter, kan nok ikke klage på hvor du startet!

Stamme (10/10)

Vel, JNWN ligger jo på toppen, med RiF rett bak, ser ut som JNWN er en godt planlagt stamme som kan nå langt!

Rykte (3/10)
Du ligger jo sterkt til, men har aldri hørt om deg.

Farming (-/-)
Skjulte medaljer så velger ikke å ta med denne, men er nok en del der!

Totalt (39/50)
Sterk spiller som VIL komme langt, så ikke så mye å klage på, fortjent høy rating!

FAKE
 
Sist redigert av en moderator:
Topp