Rate Spilleren Over

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Miss Fortune:

Poeng: 6/10
forventer bedre av de :p spesielt når de sier hvor god han stian skal være o_O

OD: 6/10
ODA'en kunne vært bedre, men de kan ikke klage på ODD'en

Posisjon: 9/10
har fin plassering med tanke på at noen i stammen er naboer, og har gode adlingsmuligheter så snart de begynner og får ræva i gir og adler.

Stamme: 10/10
Frukthagen :awesome:

Rykte: 8/10
ganske kjent spiller fra v11 der og har fått med seg noen kompisser, så han har en del kontkater :p


Totalt: 39/50

CHRK1
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Chrk1

Poeng: 8/10 - Ligger på 4.plass mens 1. plassen har over halvparten mer

OD: 10/10 - Absolutt bra ODA, 3.plass der;)

Posisjon: 10/10 - Masse gråbyer å farme + at det er en del fine byer der det nye "clusteret" deres er :)

Stamme: 10/10 - Frukthagen (hug)


Rykte: 5/10 - Velger å gi en 5'er siden jeg bare har hørt om Christian og ikke Markus, MEN flinke er dere jo da (happy)





Totalt:43/50


Alexander Ovechkin
 

DeletedUser

Guest
Alexander Ovechkin
Poeng: 123.772
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 388.598 (23.)
Stamme: Fruity


Poeng:
Ligger på 16 plass, nesten 600.000 poeng bak 1. plass. Mye som kan forbedres, men ikke så alt for verst heller. 6/10

OD:
Grei OD i forhold til poeng. 5/10

Posisjon:
Etter hva jeg kan se ikke så mye røde byer i området, annet enn stammen din da. Tror (merk: tror) det vil ta tid å vokse her. Denne er såpass høy pga. alle gråbyene du har i nærheten, farmefarmefarme. 6/10

Stamme:
Virker egentlig som en god stamme, men ikke veldig bra krigsstats, for å si det mildt. Allikevel får dere 8/10

Rykte:
Eh, jeg har ingen anelse om hvem du er. Fakenick? Uansett, jeg har vært her på tw.no for kort tid til å uttale meg om ditt rykte, så teller ikke med denne.

Totalt:
25/40

Just For Fun
 

DeletedUser

Guest
st For Fun
Poeng: 691.319
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 1.126.954 (3.)
Stamme: J.F.F


poeng : 700k som ca :) 1.plass 10/10

ODT: 3 plass på odt eller noe sånt ikke værst det 10/10
men kunne vært litt høgere der

posisjon: kan vell så og si adle hvem han vil denne fyren :|
the ustoppelig 10/10

stamme: 8/10 pågrunn av ein 4.plass jo da selv om det er bare dere så gir jeg ikke enn 10'er fordi

rykte: neste bare gode der, uten olv så gir deg ein 9/10

47/50

Algatar
 

Problem?

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Algatar
Poeng: 51.511
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 1.187.709 (4.)
Stamme: P-A-L

Poeng:
3/10

OD:
Grei OD i forhold til poeng. 7/10

Posisjon:
4/10 Omringet av stammemedlemmer, Fruity til vest og DS.de sør for deg

Stamme:
Masserekrutrende skitstamme 1/10

Rykte:
Har hørt at Sondre er der inne så 1/10

Totalt:
16/40

Problem?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Problem?
Poeng: 181.311
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 1.256.870 (3.)
Stamme: Temp

poeng : bra med ein 8ende plass :) 5/10

OD: joda første plass på forsvare :) 5/10

posisjon: han er dau snart 1/10

stamme: elendig stamme som kommer til og bli borte innen få der :) 1/10

rykte: du suger arne :) -10

poeng til sammen : +4
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sondre hvis ikke du skal gji noe seriøst, trenger du ikke skrive. Det her er for dumt og er ikke noe jeg ser på er bra, dette er mer at du plukker på dem som er like gode som deg. Arne er veldig lærevillig og snill. Han vil komme lenger en deg hvis han fortsetter sånn her, håper du sletter posten.



Problem?
Poeng: 181.311
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 1.256.870 (3.)
Stamme: Temp

poeng: rank 8, gjir deg en åtter (8/10)

OD: Første på forsvarer og ikke store tap (10/10)

posisjon: Ligger godt an med front mot DS.de (9/10)

Stamme: En fin liten stamme, ikke største men en hyggelig gjeng (7/10)

Rykte: Vet ikke mye annet en at du er veldig lærevillig og det er det viktigste (10/10)

Totalt (44/50)

Just For Fun
 

DeletedUser

Guest
Poeng (10/10) komentar: Det er ikke mye å trekke her, når de ligger på rank 1 da blir det 10/10. I tilegg sterkt gjort å ligge på rank 1 omtrent siden dag 1, og i tilegg går de solo. Stor respekt for de gutta her.

ODa(10/10) komentar: Oda til just for fun er på rank 1, og da blir det 10/10. Vet det står jeg skal ta od..Men, mener ærlig talt at odd ikke skal telle, ettersom det reflekterer ingen ting om deg som spiller. Det kan være at 95% av troppene du har drept som forsvarer har du drept med stammemedlemmers sine tropper og da føler jeg det blir helt feil. I tilegg kan man jo heller ikke velge å bli angrepet, så det blir helt feil for min del.

Posisjon (7/10) komentar: Det er jo en positiv og en negativ ting med posisjonen din, på en side kan du jo expande i alle rettninger uten å tenke på noe eller noen..På en annen siden har du en front på 360 noe som gjør at du er enormt utsatt om flere begynner å angripe deg på likt..Så Selvfølgelig, kunne jo gitt deg både 1 og 10, men ettersom dere har så gode spillere vil jeg si at dere heller har en fordel med en 360 graders front, derfor ble det litt mer over mot 10 ;)

Stamme (8/10) komentar-hehe, fin struktur, gode ledere, ryddig forum, en relativt bra stamme. Det at de ligger på rank 4 trekker jo ned en del.

Rykte (8/10) komentar: Jeg vil jo si at de fleste på kontoen deres er godt kjente over stort sett hele forumet og verdnene. Chris, olve og heine spessielt da, trekker jo litt ned at Olve ikke har bra rykte..

(43/50)

affeyo
 

DeletedUser

Guest
affeyo
Poeng: 162.755
Rangering: 19
Beseirede motstandere: 273.923 (38.)
Stamme: Fruity

Poeng: Top 20, rank 19. (7/10)

OD: Meh.. Ikke noe syk ODA, og bæsj ODD. Men med tanke på hvor du ligger er det kanskje ikke så rart? :) (5/10)

Posisjon: Mye fine småbyer å adle i nord, og store fine byer av JFF i sør. Mye gråbyer har du også (8/10)

Stamme: Frukthagen (party) (10/10)

Rykte: Kaffeyo (love) Ser deg jo her og der på forum + du er awsome! (9/10)

Totalt: 39/50! Skulle gjerne gitt deg mer, men du har litt lite ODT og poeng til at jeg kan :/ Men du er drit kul, hvis det er noen trøst (love)

Tryllestøv
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tryllestøv
Poeng: 314.753
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 904.365 (20.)
Stamme: Fruity


Poeng: Top 20, rank 16. (7/10)

OD: Fin OD i forhold til poengene (8/10)

Posisjon: Nylig fått front mot DS.de, i tillegg til at store deler av byene dine ligger i safesone. Mye gråbyer å farmer har du også (8/10)

Stamme: Frukthagen (clapping) (10/10)

Rykte: Vet ikke om det er Peder eller Magnus som har skrevet over, så derfor får du noe trekk av meg :p Men dere begge er aktive både på skype og forum (6/10)

Totalt: 39/50! Ikke full pott, men absolutt akseptabel score :) Dere er flinke begge to ;)

xeroxy
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Xeroxy
poeng: 442.079
rangering: 7
Beseirede motstandere: 872.307 (22)
stamme: Fruity

Poeng: top 10, 7 for å være nøye ^^. han har gode muligheter til å klatre lenger opp på rangeringslisten :) (8/10)

OD: kan vel ikke klage er jo bedre enn meg :) skulle kanskje vært litt høyere men ingen dårlig sum (7/10)

Posisjon: masse gråbyer og gode adlingsmuligheter. nærmest alle byer i safe, men kanskje vi ser deg også i front snart :) (8/10)

Stamme: Frukthagen (love) 10/10

Rykte: jeg har spilt med deg tidligere og vet hva du er god for. aktiv og hjelper alltid stammen så godt du kan :) (9/10)

Totalt: 42/50! skaffe seg en front og stige litt i rang skal vi ikke se bortifra at du kan få nærmere full pott :)

Bacardi Razz
 

Revilian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bacardi Razz
Poeng: 599.636
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 4.241.832 (12.)
Stamme: Fruity


Poeng: top 20, rang 14. bra plassering og front mot DS.de (9/10)

OD: her snakker vi, med du har ikke mye slagkraft! 21. ODA, 8. ODD. (8/10)

Posisjon: Her snakker vi konge, nesten som JFF. Front mot DS.de og ett sjø av gråbyer å farme. (10/10)

Stamme: Fruity. En sammensveiset stamme. Har da ikke sett det meste fra dere. (8/10)

Rykte: Vet ikke hvem du er. Men "god" er du! (3/10)

Totalt: 38/50 Grei score! Med tanke på at du ligger godt til, så kan du komme deg opp:)

Revilian
 

DeletedUser

Guest
Revilian
Poeng: 159.493
Rangering: 42
Beseirede motstandere: 978.678 (37.)
Stamme: DS.de

Poeng: ca 160k, litt lite så sent i verdenen men får en 5/10

OD: 191k ODA og og 787k ODD. 5/10

Posisjon: Du ligger i front og har i tillegg mye rundt deg du kan farme. 10/10

Stamme: Ds.de, fin stamme med flotte og flinke folk og sist men ikke minst rank 1. 10/10

Rykte: Aldri hørt om deg og vet ikke hva du kan 1/10

Totalt: 31/50

Alexander Ovechkin
 
Topp