Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
v14 forumet er altfor dødt! Trenger mer aktivitet :awesome: (sarcasm). Imidlertid har jeg alltid syntes dette er veldig gøy. De fleste vet vel hva denne går ut på.

Dere kan bruke denne som mal:

Poeng:
Kommentar (?/10)

Plassering:
Kommentar (?/10)

Farming:
Kommentar (?/10)

Stamme:
Kommentar (?/10)

Rykte:
Kommentar (?/10)

Totalt:
(?/50)

Jeg tok farming isteden for OD, da det ikke er noe vits i å rangere OD så tidlig i spillet.

Rh0chrr3ss
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Contra! :*

Poeng:
Kommentar (10/10) rank 2 bare bak meg, ikke mer å si

Plassering:
Kommentar (9/10)mange gode adelsmål og barbs, men lite stammemedlemmer til å støtte

Farming:
Kommentar (10/10) en av de som har mest på verdnen etter mine erfaringer.

Stamme:
Kommentar (10/10) Baron er jo bare best

Rykte:
Kommentar (5/10) kjente deg ikke så mye før jff på classic å denne verdnen, men har sett litt til deg ;)

Totalt:
(44/50)



Coopern
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Poeng:
(10/10)
Vokst veldig fort i det siste,farme guden med masse lk ;)

Plassering:
(10/10)
Fint farmespot:)

Farming:
(10/10)
Ligger 1st. De har farmet sinnsykt mye i forhold til andre. Coopern er den eneste i nærheten. Creedz til dere

Stamme:
(9/10)
Stor stamme, med mange erfarne folk :)

Rykte:
(7/10)
Kjenner ikke alle på kontoen. Eneste jeg kjenner godt til er Magnus

Totalt:
(46/50)

Så ikke Coopern så får ta han også.

Poeng:
(10/10)
1st plass. Mye lk, farmer bra

Plassering:
(10/10)
Bra farmespott. kan bruke spillere rundt som farmer.

Farming:
(10/10)
Holder 2 plassen med god margin

Stamme:
(9/10)
Stor stamme, med mange gode spillere.

Rykte:
(6/10)
Mere ukjent for meg. Kjenner 1 på kontoen ellers blank på hvem som er der.
Totalt:
(45/50)

Miss Fortune
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Poeng: 1.329- Hemm kanjse litt mye poenghoreing eller PP bruk? eller har dere tropper også. 8/10

plassering: masse grått rundt dere. Ser eller ikke noen trussler rundt dere. 8/10

farming: dere har vist over 600k hvorvidt dette er sant vet eg ikke :) 8/10

stamme: Baron ja hvirker ut som en stamme som kan gi en kamp for v 14 men kan dem nå det helt til mål? 9/10

rykte: magnus er en veldig eplekjek fyr. Og contra har eg bare hørt om på froumet så 6/10

totalt
39/50
 

DeletedUser

Guest
Dere trenger ikke skrive "Kommentar" før hver kommentar. Det at jeg skrev "Kommentar" var bare ment sånn at dere skulle huske på å skrive en kommentar til hvorfor dere ratet som dere gjorde.
 

DeletedUser

Guest
Tenkte jeg skulle ta en men fant ingen nicehunter på rankingen, du glemte nok å legge igjen IG navnet ditt :p
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nicehunter...du stopper litt denne tråd, når vi ikke får si hvem du er....hadde lyst å ranke deg, men har jo ikke lov å opplyse om ditt nick...eller?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
rate meg du gert :)

Nicehunter aka Just one last time

Poeng, 766 rank 22 :, ikke helt på topp, men har troen på denne konto, som består av Magnar pluss en mer ( -vedkommende ka selv melde seg :) - ) 7/10

Plassering : Tja ligger jo litt innesperret, men rimelig med farmer rundt. 7/10

Farming : Om jeg ikke tar helt feil, vil jeg tro dere har farmet rundt 400K....i mine øyne til 8/10

Stamme : =WOR= En stamme med flere gode navne, og jeg tror det er en stamme å være obs på 8/10

Rykte : Hehe, her vil jeg nok få halve TW på nakken, men jeg har sansen for Magnar ( på godt og vondt ) han er reel og loyal så du får 9/10 ...gir kun 10/10 til meg selv.

Dette gir da 39/50. ikke dårligt.
 

DeletedUser

Guest
Gertpe

Poeng:
502p(rank 155) - Rolig start. 5/10

Plassering:
Helt grei plassering. Ingen kjempestore i umiddelbar nærhet, fine farmemuligheter. - 8/10

Farming:
No clue. - N/A

Stamme:
En del kjente nick, men ingen av dem har hatt noen store bradger i det siste, etter min viten. Kan om dem vil dog. 6/10

Rykte:
En hederlig kar, har ikke hørt noen som ikke liker ham. Men begynner å bli en stund siden du vant v2 nå, på tide å fyre på kruttet igjen! 7/10


Totalt:
26/40
 

DeletedUser

Guest
Tvutt
Poeng: 550
Rangering: 108
Beseirede motstandere: 105 (135.)
Stamme: MyTH


Poeng:
Ikke kommet igang ordentlig enda. 5/10

Plassering:
Ganske bra plassering. Ligger litt unna stammemedlemmene, så tror ikke det er noen fare for at dere blir innestengt. Ganske bra farmemuligheter også. 7/10

Farming:
Robert sier dere har farma 6-sifra. Da blir det 5/10

Stamme:
Kanskje den beste stammen på v14. Nesten ingen fakenicks. Denne stammen er det bare å se opp for. 10/10

Rykte:
Hvis det bare hadde vært Robert på kontoen, ville jeg gitt 10/10 her. Sindre er her også dog, og det trekker litt ned, siden han ikke er så aktiv her på off. forum eller har vist noe spesielt ingame enda. 8/10 til kontoen Tvutt, 10/10 til Robert.

Totalt:
37/50 til Robert, 35/50 til kontoen Tvutt.

Rh0chrr3ss
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Contra;

Poeng; Nesten for bra 10:10

Plassering: Helt greit 7:10

Farming: Du sier ihvertfall at du har farmet mye 9:10

Stamme: Ser veldig lovende ut, men siden det ikke er min stamme 7:10

Rykte: Du virker som en hyggelig kar og tar inativ på forumet 8:10
Du mister litt for tulling IG.

Totalt: 41:50


RATE: The Vigilante
 

DeletedUser

Guest
The Vigilante :
Poeng:
Topp 40 er jo bra, men ikke helt på topp. (8/10)

Plassering:
Masse gråbyer men også mange spillere rundt (6/10)

Farming:
Skjuler medaljene sine så er vanskeligt å si (?/10)

Stamme:
Ser på MyTH som den sterkeste stammen på v14 akkurat nå. (10/10)

Rykte:
Nå er det lenge siden forrige gang jeg spilte, men husker igjen et av de tidligere nicknames'a dine, det må jo være bra :D (8/10)

Totalt:
(32/40) (stryker farminga)

Rate: SickCnt
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Muhahah ;)

SickCnt:

Poeng: Top 40... sucks [8/10]

Plassering: Uff. Du har nesten for mange gråbyer [9/10]

Farming: Dafuq do I know. Sikkert bra [7/10]

Stamme: HvE? Har ikke peiling på hvem som er i den. [-133/10]

Rykte: Har et rykte for å være en veldig syk Cnt. [82/10]

Total [wat?/10]

Ikke rate meg da jeg vet hva som kommer...

Poeng: 1/10 enn så lenge
Plassering: The rim ftw! 100/10
Farming 3/10 enn så lenge
Stamme 1000/10
Rykte 1000000/10

Totalt: Usannsynlig mye av 10
 

DeletedUser

Guest
Vil bare foreslå at vi utelater å ta med farming da er vanskelig når man i de fleste tilfeller ikke vet konkret hvor mye ressurser den man vurderer har farmet. Føler også det går litt hånd i hånd med poeng, da jeg har vanskelig for å forstå hvordan man kan ligge i teten nå uten å farme.
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
damn kom en i forkjøpet.. sletter det jeg skrev :p

Trengs ikke. Min var ikke så veldig seriøs. Så din kan bare være der.


Vil bare foreslå at vi utelater å ta med farming da er vanskelig når man i de fleste tilfeller ikke vet konkret hvor mye ressurser den man vurderer har farmet. Føler også det går litt hånd i hånd med poeng, da jeg har vanskelig for å forstå hvordan man kan ligge i teten nå uten å farme.

Teknisk sett kan vi utelate Rykte også da, pga at mange spiller med nye nick og er ukjente for andre.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
SickCnt
Poeng: 761
Rangering: 35
Beseirede motstandere: 6 (394.)
Stamme: HvE

Poeng:
Ser greit ut det, vanskelig å lese så alt for mye fra poengene så tidlig synes jeg. (8/10)

Plassering:
Plassert fint ved noen i stammen sin, mye gråbyer. Kanskje litt tett på stammefrender når det kommer til adling. (7/10)

Farming:
Vel, det er vanskelig for andre som ikke har sett på kontoen å si noe. Over 1000 plyndra i alle fall, så kan vel ikke si noe annet enn 10 så langt. (10/10)

Stamme:
Må helt ærlig si at jeg kjenner ikke til mange spillere i denne stammen, og jeg tror de kan få litt problemer med tiden. Men skal ikke dømme noen før de har fått sjansen til å vise seg frem. Fin samling av medlemmer, men kan fort bli litt for tett om det er mange spillere med ambisjoner. (7/10)

Rykte:
Veit ikke hvem vedkomne er, så kan ikke gi mye poeng her. Fakenick? (?/10)

Totalt: 32/40
 
Topp