Rate spilleren over

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Kyca
Poeng: 1.195.359
Rangering: 19
Beseirede motstandere: 2,85 Mill. (25.)
Stamme: MyTH

Poeng: 8/10
19 plass er ikke dårlig, men kunne selvsagt vært enda høyere enn 19

Posisjon: 8/10
Posisjonen din er ikke dårlig og du ligger fint i k44.

OD: 10/10
Med 2,852,367 i OD der 2,735,495 er ODA'n din skyhøy i forhold til ODD å det må jo si du har en litt offensiv spillestil i forhold til det defansive, men en godt offensiv er et bra forsvar!

Adlinger: 7/10
En del barbar byer i det siste, men en del spillere også

Stamme: 8/10
Eneste grunnen til at det ikke blir full poeng sum er fordi jeg er vanskelig, men MyTH ligger på førsteplass nå å blir morsomt å se om dere holder den.

Rykte: 1/10
Jeg selv har aldri hørt om deg, så derfor kan jeg ikke gi annet enn 1, sorri :crybaby:

Totalt: 42/60
Bra poengsum dette!
 

DeletedUser

Guest
Merken
Poeng: 40.791
Rangering: 177
Beseirede motstandere: 112.577 (167.)
Stamme: NL

Poeng: 2/10
Det går litt tregt her. Startdato 3 dager før meg og har ikke mer enn 40k poeng. Du har tatt deg opp mer i det siste heldigvis.

Posisjon: 5/10
RoEm ser ut til å være en stor trussel i området. Hvis du ikke møter for mye motstand i RoEm så har du en fin plass å boltre deg på ute på rimmen.

OD: 8/10
Bra ODA i forhold i forhold til poengsum. Lite ODD tyder på at du ikke har har møtt på noen store utfordringer enda.

Adlinger: 6/10
Adlet litt gråbyer i starten og det er forståelig nok på en verden som denne. Det som er kjipt er at du har mistet en by til Black Adler. Det ser ut som om du har prøvd å ta en annen by tilbake på TW Stats, men byen ble readlet.

Stamme: 3/10
Stammen er tydelig på vei nedover ifølge TW Stats pga. tap av spillere til RoEm. Ellers så ser det ut til at noen spillere er aktive og andre ikke. Spillerne ligger spredt utover verdenen og har ikke noe sammenhengende cluster. Det suger.

Rykte: 5/10
Nøytralt

Totalt: 30/60


Heskey123
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Heskey123
Poeng: 381.808
Rangering: 61
Beseirede motstandere: 580.218 (72.)
Stamme: MyTH

Poeng: 5/10
Ikke veldig bra. Kun rang 61, men har en fin kurve oppover.

Posisjon: 7/10
Du ligger veldig safe til på rimmen i øst, med ett par byer i front mot RoEm. Masse gråbyer og lette spillerebyer, men kunne gjerne hatt noen flere byer i front.

OD:6/10
Vel, i forhold til egen rang og posisjon er OD'en helt greit, men den imponerer ingen, så gir deg bare 6p her.

Adlinger: 7/10
Mye spillerbyer, men vanskelighetsgraden virker veldig lav.. noe som trekker litt ned.

Stamme:10/10
MyTH ligger på 1. plass, og har imponert så langt. 10 poeng!

Rykte: 6/10
Ikke hørt om heskey før, men står på profilen at det er dagfinn lyngbø som spiller der... Han har jo vært innom flere verdener, og har vært relativt høyt på rangen ett par ganger. Ingen superstjerne, men likevell en spiller flere har hørt om før.

Totalt: 41/60


RATE Luapix
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
luapix
Poeng: 689,780
Rangering: 36
Beseirede motstandere: 19.670.555 (1.)
Stamme: -T-H-

Poeng
Rank 36. Poengsummen i seg selv imponerer nok svært få. Du har vært under et bra press, men sett opp mot hvor du ligger på ranglisten så kan jeg ikke gi noen god karakter her, dessverre. 6/10

Posisjon
Dette kan sveie både den ene og den andre veien. Er du glad i front, så har du en super posisjon, men har du ikke hele dagen til TW så er det ikke like bra. Man kan se ut fra byene du har tapt ifh OD'en at det er både og. 7/10

OD
Topper soleklart ODD, og har en helt OK angrepsrank. Har jobbet hardt for og beholde byene sine. Eneste som trekker ned er at det harde presset tydeligvis har "knekt" deg langt ned i antall byer. Hva hjelper det med god OD når man blir adlet ned? Dog - du er langt fra adlet ned riktig enda, bare betraktelig redusert. Derfor 9/10 her :)

Adlinger
Lett blanding av bonusbyer og enkelte MyTH adlinger. Strategisk lurt det, eneste som trekker ned er at du har en del "minus" adlinger, dvs byer du har tapt. 7/10

Stamme
-T-H- har vist seg som en verdig stamme. Selv om de ble bygd opp på et ustabilt grunnlag av Sondrekul, så har medlemmene der rettet opp feilene han har gjort. Dette er en stamme ingen burde undervurdere, for enkelte der kan faktisk sakene sine godt:). De er ikke rank 1 eller 2, så toppkarakter blir det ikke. 9/10

Rykte
Du var i min fiendestamme på V1, men fikk aldri imponert meg noe nevneverdig. Ikke på forum, og ikke in-game. Samme på V14, jeg mangler enda og se noe som "imponerer". Nei, at stammen deffet fronten din som resulterte i en skyhøy OD har ingen innvirkning på ditt rykte fra mitt synspunkt. Om du hadde reist deg og adlet fiendene rundt deg, så ville jeg nok åpnet gluggene litt mer, men er ikke der lista er lagt i dag. 6/10

Totalt;

44/60, absolutt en brukbar score.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Hakkespetten
Poeng: 1.327.412
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 2.597.947 (30.)
Stamme: MyTH

Poeng: 8/10
Til tross for sein start gir jeg god score i forhold til fremgangen her. Rang 15 med absolutt brukbar mengde byer og poeng. Selve poengsummen gir utgangspunkt for gode muligheter her i v14. Ligger bra nok an til å kunne påvirke krigen i v14 til en stor grad.

Posisjon: 7/10
Ligger godt og trygt ved den østlige rimmen og har derfor gode muligheter for ekspansjon og god utvikling. Ser du har noen byer som fronter RoEm veldig sør. Underlig at disse ikke har blitt tatt enda.Til senere anledninger vil du kunne fronte mot store deler av RoEm, så utgangspunktet til en hardt front har du liggende.

OD:6/10
Ser ut til både ha kjempet på det deffansive og offansive. Likevel relativt lite, men det er forståelig mtp at du kun har en liten front. Du har også vært unna topp 20 en god stund, og har levd på mye BB byer som ikke krever tropper. En god fremgang har du hatt, men OD ligger litt bakpå. Dette regner jeg med kommer med tiden, og som sagt har du ikke trengt å utspilt mer blod mtp din posisjon.

Adlinger: 7/10
Har foretatt seg en del snik adlinger fra RoEm her. Jeg kom frem til 12 adlinger, men hvorav 4 av dem ble trolig re adla står du igjen med 8 som likevel er en brukbar statistikk. Du fronter ingen andre enn små deler oss RoEm, så du scorer greit i forhold til dine muligheter. Mye barbar derimot, noe jeg finner helt forståelig mtp hva dem utgjør. 6k byer for å tette clustre finner jeg helt akseptabelt. Ihvertfall mtp på den finne plasseringen man kan lage seg til senere i denne verdenen. Strategisk lurt. Selvsagt en del JFF adlinger her også, noe som jeg antar har vært lett match. Gir deg 7/10 poeng her, fornøyd med adlingene dine.

Stamme:9/10
Myth er relativ overlegen på rang 1, og er ikke minst en glimrende god stamme med mye dyktighet. Om kommunikasjonen og engasjementet er oss dere alle er ikke like sikker på, men dere sitter på flere av de bedre her fra .no. Var tidligere i Baron, som også hadde gode spillere. Denne stammen ble ikke like vellykka, og ble forsåvidt til tider knust av TH. Tipper en del lite motivasjon og lite aktivitet fra et par av dem.

Rykte: 9/10
Hører veldig gode rykter fra han her, og vet han har briljert til tidligere tider.Trolig en veldig dyktig spiller. Likevel mye jeg ikke vet om han - så mitt personlige inntrykk er ikke så veldig høyt enda. Fremstiller seg som engasjert, voksen og dyktig på forum, med mange gode innspill. Virker som du til tider opptrer litt arrogant, og type frekk av og til. Dette fra flere diskusjoner og krangler jeg har lest fra forumene. Likevel et positivt rykte fra spetten her. Har nok snakka med deg under tidligere, da husker jeg deg som veldig grei. :)

-
Elias
Totalt: 46/60
 

DeletedUser

Guest
Legenden:
poeng: 1.9 mill er jo ikke verst det:) 8/10
posisjon: en del zafezone finner ikke noen stor front. kanskje bare jeg som leiter dårlig:p 7/10
od: rank 19 totalt, ikke verst men ikke best heller. 8/10
adlinger: bb byer.. i dont like.. 6/10
stamme: liker t-h miljøet, men ligger et stykke bak 8/10
rykte: alt jeg har hørt er bra det 8/10

45/60

ri0t
 
Sist redigert av en moderator:

Bjorni499

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ri0t
Poeng: 753.773
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 1.724.846 (46.)
Stamme: ORLY?


Poeng: 6/10

Grei poengsum, men det er en lang vei opp til toppen. :)

Posisjon: 78/10

Du ligger med en grei front mot PolarBear, noe som både han være positivt og negativt, men jeg velger å se positivt på det. Du har også en del å ta ut mot rimmen, noe som kan gjøre at du vokser deg stor og sterk :)

OD: 7/10

ODA-en din utgjør mesteparten av OD-en din, og den er ganske grei. Det viser at du har jobbet for byene dine, og det liker jeg! Føler heller ikke jeg kan trekke deg noe særlig for og ikke ha høyere ODD, fordi det er vel ikke din skyld at du ikke har blitt angrepet noe særlig? :)

Adlinger: 9/10
Nesten ikke noen bb-byer, noe jeg ser på som et stort pluss. Imidlertid mener jeg også at det må være lov å tette cluster. Jeg ser at du har tatt mye byer av småstammene rund deg (yes) .

Stamme: 6/10
ORLY? har jeg ikke hørt så mye om, men dere tre virker som en grei gjeng(?).

Rykte: 6/10

Jeg har ikke hørt om deg før v14. Men du viser ut ifra adlingene dine at du vet hva du gjør. Ser også at du er en loyal spiller, har bare bytta stamme en gang, og det var når du hadde 2k poeng.

Totalt: 41/60
Grei spiller, som kanskje ikke har fått vist seg så mye frem. Kanskje PolarBear er sjansen din til å få et stort rykte her på v14? Men jeg vet at dette er en sterk spiller, og han kan likesågodt adle deg, som du kan adle han :)
Keep up the good work! :)
 

DeletedUser

Guest
Bjorni499
Poeng: 1.070.281
Rangering: 35
Beseirede motstandere: 4.477.073 (24.)
Stamme: SUP

Poeng: 7/10
Tja.. Ikke så altfor mye poeng, men kan absolutt være med å gjøre en forskjell her på v14. En god poengsum, som kan bli mye større. :)

Plassering: 9/10
Liker posisjonen din. Du har veldig mye stor og fin rim og vokse på. Atlantis har mange store fine byer :) Ikke noe front mot mtp. den store krigen dog (hvertfall ikke som jeg kan se).

OD: 8/10
Bra med ODA. ODAen utgjør mesteparten av OD'en, noe som viser at du har knust litt tropper for byene dine. Det liker jeg. ODDen kan du ikke gjøre noe med, så trekker deg ingenting for den.

Adlinger: 9/10
Jeg synes du gjør en kjempefin jobb med adlingene dine jeg. En finfin blanding av rødt og grått.

Stamme: 9/10
SUP. Fantastisk fin stamme som skal vinne v14 sammen med oss i MyTH. En herlig gjeng med masse pågangsmot.

Rykte: 10/10
Hadde ikke hørt så mye om deg, så sjekket ut nickene i signaturen din. Du vant v2 med AriCa. Over 1 mio poeng på v10, og det samme på v14.

Totalt: 52/60
Slett ikke verst!
 

DeletedUser

Guest
tvutt

poeng: bra poengsum. ser du har jobbet deg opp igjen etter en aksjon ller lignende:p bra det! men alikavel er ikke 1.4 mill så mye iforhold til toms 4.. grattis til tom btw om han ser den 8/10

plassering: en bra plassering det:p er litt usikker hva jeg skal gi deg.. men går for en 7/10

od: meget bra od! imponert av odd! 9/10

adlinger: mye bb byer tidligere.... men ser du har begynnt og ta noe av melis.. bra jobba! 8/10

stamme: myth.. skal ikke være partisk, men dere ser sterke ut.. men vi skal nok dere kamp til slutten;) 9/10

rykte: har ikke hørt mye m deg.. men har hørt litt og det jeg har hørt er posetivt så da får du noe bra! 8/10

total: 49/ 60

ri0t
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jada, ba ikke om og bli rated.. liker bare og rate andre jeg
 
Topp