Rate spilleren over

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ri0t
Poeng: 754.832
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 1.724.846 (46.)
Stamme: ORLY?


Poeng: 4/10
Ikke så vanvittig med poeng. Ligger på en grei førtiniendeplass på rangeringen. Helt greit. :)

Plassering: 6/10
Muligheter har man alltid, så posisjonen er vel grei.

OD: 4/10
Slapp OD, men står i stil med din poengsum, gir derfor samme rating her.

Adlinger: 7/10
Helt OK adlinger. Adlet for det meste av spillere jeg ikke aner hvem er, og derfor sannsynligvis ikke er særlig gode.
Men likevel kudos for en del spillerbyer adlet.

Stamme: 7/10
ORLY?. Allierte med -T-H- og 20, og del av firkvartettalliansen som forsøker å forsinke vår seier på v14.
Så langt har dere gjort det helt greit, og gir dere derfor en fair poengsum.

Rykte: 5/10
Vet utrolig lite om deg fra utenfor v14, og her har du ikke gjort stort inntrykk.
Men jeg har likevel hørt om deg, så gir en nøytral rating.

Totalt: 33/60
 

DeletedUser

Guest
om folk vil vite hvem som er på accounten så er det bare og sjekke profilen:p er skuffet over rykte:D
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Torquemada
Poeng: 4.036.197
Rangering: 1
ODT: 22.951.502 (1.)
ODA: 14.500.598 (1.)
ODD: 8.450.904 (7.)
Stamme: MyTH

Poeng: 10/10
Vannvittig mye poeng forhold til de andre. Har en solid ledelse på 2. plassen. Han er hele 28.1% større enn 2. plassen. Great job!

Plassering: 9/10
Ligger utrolig greit til. Front, front og litt mer front. Tettet med ekstrem gråbyadling ser dette ut til å virke greit.

OD: 10/10
Bang Bang, he shoot me down. Bang Bang, I hit the ground. Bang Bang, that awful sound. Bang Bang, my baby shoot me down.. Dette er nok en klassiker blant TH. Hver gang Torquemada skyter, er det bare å parkere tøflene.

Adlinger: 9/10
Spiller, spiller, spiller, grå, grå, grå, grå, grå, grå, grå, grå, grå, grå, grå, grå, grå, spiller(?), grå, grå, spiller, spiller.
Dette er en grei taktikk for å samle nukes, og det ser ut til å funke nå.

Stamme: 10/10
Myth (party). Denne stammen kommer nok til å vinne.

Rykte: 9/10
Husker Vetle sa en gang: "Jeg skal spille dual med Tom, og jeg er her for å roe han ned siden han er så offensiv". Vell, ja.. yeah. japp. Korrekt. Det var rett på spikerhodet.

Totalt: 57/60
A good score for a God player.


Rate NonStopelig
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nonstopelig
Poeng: 1.575.287
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 7.933.327 (13.)
Stamme: MyTH


Poeng
Rank 22 med 1,57 mio poeng. En helt OK rank det med tanken på hvor lite som skal til før man enten går opp eller ned på rangen. Han er fremdeles et godt stykke bak de som ligger på toppen, så 7/10, godt over gjennomsnittet.

7/10

Plassering:
Har en superdupersexylicious plassering. Flere byer i safe området, og en behagelig front mot både -T-H- og RoEm. Akkurat hva enhver spiller kunne ønsket seg. 10/10.

10/10

OD:
Har en meget god ODa og ODd i forhold til poengsummen sin. Dette er en spiller som har kjempet hardt for enhver by. Dessverre så er det her,i likhet på poeng, et stykke til toppen. 8/10

8/10

Adlinger
PYAH PYAH. Enemy down. PYAH enemy sniped. PYAH. Han elsker fienden og mørkerøde byer. Selv skulle jeg ønsket at han adlet mer grått, for grått er rått. Uansett - meget gode adlinger i forhold til de andre på V14. Strategisk gråbyadling og aktiv fiendeadling gjør til at du får en meget awesomelicious score her. 9/10

9/10

Stamme:
Jeg skjønner ikke hvorfor fienden fremdeles er på kartet. Vel, jeg skjønner jo at de bygger byene for oss, men det er jo ikke nødvendig. Slett dere nå, så sparer dere massevis med tid! :) MyTH, super stamme. God ledelse og superhyggelige medlemmer som er aktive, alle som en. Dette er nok en av de få verdnene jeg har vært med på der faktisk alle medlemmene er aktive & bidrar. I løv it! 10/10

10/10

Rykte:
Supersnipemasterognukeravtits. Stian hadde et relativt skummelt rykte på seg fra V10, og han bygger bare mer på det pdd. 9/10

9/10

Totalt:
53/60, super score for en som er utenfor topp 20 ^__^.




____________

Jeg er på Hakkespetten.
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Hakkespetten
Rangering: 6
Beseirede motstandere som angriper: 2.916.817 (21.)
Beseirede motsatndere som forsvarer: 1.586.587 (24.)
Beseirede motsatndere totalt: 4.503.404 (24.)
Stamme: MyTH

Poeng: 9/10

Med tanke på latestart har du utrolig mye poeng.

Plassering: 10/10

Du har mange av byene i safezone, men du har også fått deg en fin front nå som du også bare lager større og større.

OD: 7/10

Både ODA og ODD er grei, ikke dårlig, men litt å gå på.

Adlinger: 10/10

Du adlet en del grått for å få en rask vekst i starten, men nå sluker du også endel fiendebyer.

Stamme:: 10/10

Ingen tvil om at dette pdd. er den sterkeste stammen på v14.

Rykte: 10/10

Mange hadde hørt om deg før v12, etter v12 vet alle hvem du er, så her får du nok en 10er! :)

Totalt:
56/60. Dette er meget sterkt siden du har spilt mye mindre enn de andre på topp 20! Neste gang du blir ratet får du 60/60 :D
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
han var en gigant i de tidlige årene på v1, men ikke mange som forstsatt spiller som husker der, eller som leser forumet i det hele tatt. V7 er det heller ikke mange forumfolk/fortsatt spillende fra.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Tarahumaraen

Poeng: 1.964.637
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 17.881.562 (3.)
Stamme: MyTH

Poeng: 9/10

Mener siden starten av v14 å alltid hatt dette navnet observert på topp 20. Har holdt det gående lenge, med en jevn og stabil vekst.
Hentet seg raskt inn etter å ha blitt brutt ned mtp aksjonen vi hadde mot deg. Så forresten du adla type 30-40 bb byer den dagen du henta deg opp.(?) Har et godt utgangspunkt med nåværende poengsum, og har mye å bidra med i krig.

Plassering: 8/10

Har alltid hatt en liten front mot RoEm. Å ha en god front er en god investering, så jeg vil gi deg en god uttelling for det. En smule bred front som ikke alltid er lett å forsvare, men har samtidig mye byer i sikra områder med masse allierte bak deg. Har også en god spiller øst for deg, som i det siste har hatt en imponerende fremgang. Han avleder her mye av oppmerksomheten mot seg.

OD: 8/10

Til tross for størrelsen er ODA relativt lav, men fremdeles brukbar. ODD er veldig bra, og han forsvarte seg vell ved siste anledning hvor vi hadde aksjon. Mange byer ble likevel tapt, mange reddet av gode snipes og re adling hvorav.

Adlinger: 6/10

Mye tap. Spesielt mot din nabo Lambnut som er en veldig god spiller. Jeg tror du har slitt litt mot han her. Du adlet en del spiller byer i starten, men her med antatt lett motstand. Inni mellom noen få TH byer også tatt, og de siste dagene har du vist deg god på offansiven med god hjelp fra Hakkespetten. Mye grått og mye tap + lite spiller adlinger gir jeg deg 6/10 her.

Stamme:: 9/10

En meget dyktig, aktiv og erfaren spiller. Regner med dere alle har en god fortid i TW. Virker til å være eldre personer i denne stammen, med god bakgrunn og tid. Gir et lite fratrekk mtp den avhengigheten dere virker til å ha av deres elite spiller Torqumada. Han er overlegen og sterk, alt for sterk. På det stadiet hvor en stamme's framtid kan avgjøres av hvordan Torq trer frem her. Dersom ikke Torq hadde hadde den situasjonen han har i v14 pr i dag ville det ikke vært det samme. Kanskje noen andre ville skapt initiativet, men hvem vet.
Torq i deres situasjon vil utgjør forskjellen på vinn og tap.


Rykte: 8/10

Virker som det er noen nye karer her på kontoen. Men deres kar Heine har jeg snakket litt med i flere anledninger. Også kjempet mot han. Virker som en ålreit og grei kar, men tror det er flere bak kontoen som løfter den her også. Siste nytt ser ut til å være Heine-Andreas-Markus. Sikkert en god trio,men vet lite til andreas og Markus sin fortid. Er disse nye her? Er det noen på Tara som har gått av?

Totalt:
48/60. Absolutt en brukbar score. Du er en god fiende, har respekt for deg og liker navnet ditt som jeg alltid har hatt problemet med å huske.

Elias
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vel, siden ingen rater, så tar jeg meg av det :p

Rang: 9.
Navn: Legenden
Stamme: ORH
Poeng: 3,105,019
Landsbyer: 318
Gjennomsnittlig poeng pr. landsby: 9,764


Poeng: 8/10
Rang 9 på poeng med 3,1 mil. Er en ganske grei poengsum det, henger godt med i "toppen". Ut fra poengsummen, så gir jeg deg 8/10 her. En relativt god score, men det er fremdeles et godt stykke igjen opp til topps :).


Plassering: 6/10

Har ètt godt cluster, de andre byene er veldig spredt. Ikke noen god situasjon ved fronten(e ) når han har en by her og der. Jeg hadde ikke likt en sånn posisjon, så gir deg 6/10. Hovedcluster trygt, men uff så spredt de andre byene er.


OD:7/10
Motstandere bekjempet rangering: 23.
(9,798,839 score)
Motstandere bekjempet Angrepsrangering: 13.
(7,519,620 score)
Motstandere bekjempet Forsvarsrangering: 33.
(2,279,219 score)


ODa'en er forsåvid grei, men ODD'en vitner til veldig lite motstand. ODT på rank 23 med 9,7 mil. Er tydelig at gråbyer og internadling står høyere i kurs enn fiendebyer. 7/10


Adlinger: 3/10
Ikke imponert. Svært få fiendeadlinger, men en del internt/forlatte kontoer og gråbyer. Bad, bad, bad. 3/10

Stamme: 4/10
ORH, nye stammen som kom etter -T-H- og RoEms fall. Det har gått alt annet enn bra for ORH så langt på V14. Med enorme bytap, mange medlemmer som ikke er til og stole på samt ledelsesmedlemmer som ikke er stabile. Dette har ikke gått bra så langt, og det vil ikke gå bra i fremtiden heller. Stammen er i full kolaps, både når det gjelder bytap og folk som flykter fra stammen. Dette er straffen for at de tidligere stammene rekrutterte lassevis av folk uten at de visste hvem de tok inn. Langsiktig tenking er tydeligvis ikke en del av ORH sine planer, noe vi ser nå når alt faller fra hverandre.

Har ikke noe bra og si om stammen, for den har skuffet enormt. 4/10


Rykte:9/10

Selverklært helt, Romer og legende. Jeg har et litt annet bilde av Legenden enn hva jeg har av resten i ORH. Dette er, ut fra foruminnlegg, en kar som leser igjennom og tenker seg to ganger om før han poster. Han sier ting som det er, uten videre parafyme, roser eller belegg for og skjule nedgang/fremgang. Sånn bortsett fra det så virker det som en hyggelig kar, og en spiller som vil bli viktig for ORH i fremtiden, om de holder sammen.

9/10

Totalt: 37/60

Virker som en grei og stabil kar, selv om jeg gjerne ville sett bedre adlinger og samling av byene dine. Har potensial til og bli her lenger, men det spørst jo hvordan ting går med ORH fremover, for det peker ikke akkurat oppover.

37/60
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Rang: 5.
Navn: Hakkespetten
Stamme: MyTH
Poeng: 3.814.312
Landsbyer: 371
Gjennomsnittlig poeng pr. landsby: 10,281


Poeng: 9/10
Er ikke mye som skal til før han er på topp 3. Har hatt en formidabel stigning siden han kjørte på mot Alexander the great i går og ser ikke ut til at noen er villige til å stoppe hans spredning dere nede. Fortsatt et stykke opp til Tom, men det problemet sliter alle med.


Plassering: 10/10
Så god plassering mulig. Har kost seg på rimmen og har nå et stort safe-område, samt at han har en stor front hvor han bare plukker byer. Alle byene hans er i samme området og det er et stort ugjennomtrengelig cluster. Er slike plasseringer jeg elsker!


OD:8/10
Motstandere bekjempet rangering: 17.
(12.956.584 score)
Motstandere bekjempet Angrepsrangering: 9.
(8,957,367 score)
Motstandere bekjempet Forsvarsrangering: 20.
(3,999,217 score)


En god blanding mellom ODA og ODD. Har de siste par dagene løpt oppover ODA-rangeringen og ODD'en viser at han faktisk har fått litt i retur. Har kjempet for sine adlinger, noe man lett kan skjønne når man ser på adlingene. Er fortsatt et stykke opp til topps på begge deler.


Adlinger: 9/10
Det er så bra dette. Utrolig mye fiendeadlinger. Ikke så alt for mye bonusbyer, selv om det ikke er noe negativt å stramme inn clusteret sitt med noen boosta byer når de først er plassert der. Det er ca 50% barbariske adlinger. Noe som er mye bedre enn mange andre her på v14. Han kan selvfølgelig adle litt fler fiendebyer, og fortsetter han i det tempoet han er i nå er han snart verdig en 10/10.

Stamme: 10/10
Den beste stammen på v14 (sammen med SUP). Det sitter såpass mange veteraner og erfarne folk i MyTH at det er mye som skal til for å få fjernet det stempelet om seier som vi har gitt oss selv :)

Rykte:10/10

Har du ikke hørt om Kenneth, har du ikke vært lenge nok på .no. Han elsker å skape rabalder på forumet og ingame. Og har man hørt om Kenneth, vet man hva han er god for.

Totalt: 56/60

En score som forventet før jeg satte meg inn statistikken hans på twstats. Kenneth er en unik spiller som jeg er glad for at er på samme side som meg.
 
Sist redigert:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Rang: 17.
Navn: Shred
Stamme: MyTH
Poeng: 3.814.312
Landsbyer: 281
Gjennomsnittlig poeng pr. landsby: 8944


Poeng: 9/10
Med lavt snitt på byene har Shred klatret hardt poengmessig. Han har fått adlet gigantiske mengder BK byer og laget et kjempegrunnlag mtp. byenes plassering til å kunne drifte en såpass dreven spiller. I det siste har han så satt snuten sydover og fått seg en fin front mot ORH, ved hjelp av erobringer godt inn i ORH-land. Her er det finere utbygde byer, så trenden med lavt snitt kommer nok til å snu om ikke lang tid.


Plassering: 10/10
Ligger godt til for å støtte videre ekspansjon sydover. Har også fått seg en nabo ved navn RUAB, som for tiden merker hvordan det er å være nabo med Shred. Med flesteparten av byene godt unna ORH, men likevel ikke langt unna, er han godt rustet til å støtte videre utviding.


OD:8/10
Motstandere bekjempet rangering: 23.
(10,26 Mill. score)
Motstandere bekjempet Angrepsrangering: 10.
(8,43 Mill. score)
Motstandere bekjempet Forsvarsrangering: 39.
(1,83 Mill. score)

En klar overvekt av ODA sier litt om hvordan krigene har gått for Shred. Han har dundret gjennom store mengder deff, og gjort et skikkelig hopp på rankingen. Allikevel når han ikke helt opp, og dette skyldes fort en lav ODD. Shreds fiender har ikke klart å møte ham med noe motstand som kunne beseire ham, og har konstant valset dem rett ned.


Adlinger: 8/10
Jeg tror ikke du har hatt noen særlig utfordrende fiender å adle for å være helt ærlig, men din posisjonering er blitt veldig god.
Du har også nå fått smaken på ORH og jeg håper du får litt mer utfordring der, for din egen del. Jeg er ganske sikker på at du har noen ferdigheter du har lyst til å vise frem ;)


Stamme: 10/10
Som Shred her over nevner er MyTH en stamme satt sammen av veteraner. Ikke trodde jeg at jeg skulle bli med på det her igjen men Torq, Kenn og en del av de andre kjente fristet meg med. Det jeg har sett her har vært veldig lovende, rutinene og samholdet er på plass.


Rykte:6/10
For meg var du ukjent helt til vi startet i samme stamme, og du kom farende fra nord. Derfra har jeg fulgt med på deg, og det virker veldig lovende det jeg ser. Du er også en veldig hyggelig og hjelpsom type.

Totalt: 51/60

Trives veldig godt med vårt samarbeid, og gleder meg til vi skal til syden.
 

DeletedUser

Guest
Phenix
Poeng: 1.339.748
Rangering: 44
Beseirede motstandere: 10.900.830 (22.)
Stamme: MyTH
Landsbyer (134)
Gjennomsnittlig poeng per landsby: 9998
PS: JEG ER IKKE GOD TIL DETTE.


Poeng:
Kommentar (9/10)
Bra med poeng med gjennomsnitte, veldig bra. Store og fine byer.
Du har holdt ut angrep fra fienden og har til og med tatt tilbake fra dem og gått i +. SKal endel til for å få tatt byer fra deg.

Plassering:
Kommentar (7/10)
Du har en veldig liten front, men du har nå kommet fram og holder på å gjør den større, og + du ligger rett bak meg så er ikke langt unna fronten. Dine naboer i fronten er Shred, meg, og Tørpe. DU har flotte muligheter for å ekspandere deg sørover.

OD:(7/10)
ODA: 33 Phenix [MyTH] 3,68 Mill.
ODD: 14 Phenix [MyTH] 7,22 Mill.
OD: 22 Phenix [MyTH] 10,90 Mill.


Adlinger:(8/10)
Du har adlet av fienden i de siste som er bra. Møter ikke så veldig stor motstand enda, men jeg vet du kommer til å klare deg mot de også.

Stamme: MyTH
Kommentar (10/10)
Nydelig stamme. Mange nye og mange kjente. Utrolig mange med gode erfaringer og skils. Det som trengs for å vinne en verden.


Rykte:
Kommentar (10/10)
Har ikke hørt noe negativt om deg. God forsvarer, god angriper. En utrolig hyggelig kar og er utrolig lojal mot de han er med.
Totalt:
(51/60)

Beklager den er kort!
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg :)
 

DeletedUser

Guest
Polarbear
Poeng: 2.075.379
Rangering: 27
Beseirede motstandere: 16.833.476 (11.)
Stamme: MyTH
Gjennomsnittlig poeng per landsby: 9698


Poeng:
Kommentar (8/10)
Over 2 mill poeng er egentlig veldig bra det, men vet at denne kontoen lå høyere tidligere i spillet og vet derfor at den kunne ligget høyere.

Plassering:
Kommentar (10/10)
Har en svær front som strekker seg helt fra rimmen i vest til mitt nordligste cluster. Normalt ville jeg trukket poeng når man har så mye front forhold til safebyer, men siden det er xandor som sitter her, så er saken en annen. En av de beste deff spillerene på .no, så jeg vet han er kapabel til å forsvare den.


OD:(8/10)
ODA: 3,51 Mill. (35)
ODD: 13,32 Mill (6)
OD: 16.83 Mill (11)

Ikke så veldig høy ODA, men derimot på defansiven har du dog fått en god del poeng! Om jeg ikke tar helt feil, så ligger vel et par av mine egne nukes under den ODD scoren også. En 11 plass i OD, er bra gjort det!

Adlinger:(9/10)
I følge twstats har du mye spilleradlinger, over 50% om jeg ikke tar helt feil? Du var vel den som tok flest av egrob byene som var plassert ved siden av clusteret ditt, sammen med aightm8. Deretter gikk du, Tørpo Tøstein Nerrigarde, Shred og Phenix sammen for å raskt adle riot. Som ikke hadde noen aktive på kontoen. Så byene forsvant jo fortere en lynet. Jeg prøvde å gjøre en liten redningsaksjon for å forhindre at dere skulle ta alt for mye av riot, men fikk klarsignal litt for seint. Så en veldig stor del av clusteret til riot ble spist opp. Men, du får ikke en 10'er av meg før du adler noe fra oss ;)

Stamme: MyTH
Kommentar (10/10)
MyTH er den helt klart ledene stammen for øyeblikket med Sup rett ved siden av. Skal mye til for å stoppe dem, og er den stammen med mest profiler. Selv om jeg ikke liker det, så får stammen 10/10.


Rykte:
Kommentar (10/10)
Ryktet er det nok ikke noe å si på. Du er kjent som en seig djevel i deff, noe jeg har fått kjenne litt på.

Totaltscore (55/60)
Er en god spiller når aktiviteten er på plass. Har ikke vært aktiv 24/7 siden du tok over PB kontoen, men hvem er vel det?

Ekstra kommentar:
Er litt skuffende at du ikke har fulgt opp det du har skrevet på profilen din, men men. http://prntscr.com/2b3hv4

Ser du har fått deg en ny hovedby? Betyr det at du har gitt opp den gamle (giggle)
Uansett så ønsker jeg deg lykke til videre på v14. Er en av de fra MyTH jeg har hatt mest kontakt med (krigsmessig). Tror du kan fortsette å gjøre det bra :)
 
Sist redigert av en moderator:

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Han har ikke gitt den opp. Det vil han aldri gjøre, den er bare satt på vent :p Er litt andre prioriteringer enn og gå på en spiller alene. og dert lykkes sjeldent sånn som mot deg siden du har en veldig liten front og kan enkelt fa stacka den opp :p
 
Topp