Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Polarbear
Poeng: 2.075.379
Rangering: 27
Beseirede motstandere: 16.833.476 (11.)
Stamme: MyTH
Gjennomsnittlig poeng per landsby: 9698


Poeng:
Kommentar (8/10)
Over 2 mill poeng er egentlig veldig bra det, men vet at denne kontoen lå høyere tidligere i spillet og vet derfor at den kunne ligget høyere.

Plassering:
Kommentar (10/10)
Har en svær front som strekker seg helt fra rimmen i vest til mitt nordligste cluster. Normalt ville jeg trukket poeng når man har så mye front forhold til safebyer, men siden det er xandor som sitter her, så er saken en annen. En av de beste deff spillerene på .no, så jeg vet han er kapabel til å forsvare den.


OD:(8/10)
ODA: 3,51 Mill. (35)
ODD: 13,32 Mill (6)
OD: 16.83 Mill (11)

Ikke så veldig høy ODA, men derimot på defansiven har du dog fått en god del poeng! Om jeg ikke tar helt feil, så ligger vel et par av mine egne nukes under den ODD scoren også. En 11 plass i OD, er bra gjort det!

Adlinger:(9/10)
I følge twstats har du mye spilleradlinger, over 50% om jeg ikke tar helt feil? Du var vel den som tok flest av egrob byene som var plassert ved siden av clusteret ditt, sammen med aightm8. Deretter gikk du, Tørpo Tøstein Nerrigarde, Shred og Phenix sammen for å raskt adle riot. Som ikke hadde noen aktive på kontoen. Så byene forsvant jo fortere en lynet. Jeg prøvde å gjøre en liten redningsaksjon for å forhindre at dere skulle ta alt for mye av riot, men fikk klarsignal litt for seint. Så en veldig stor del av clusteret til riot ble spist opp. Men, du får ikke en 10'er av meg før du adler noe fra oss ;)

Stamme: MyTH
Kommentar (10/10)
MyTH er den helt klart ledene stammen for øyeblikket med Sup rett ved siden av. Skal mye til for å stoppe dem, og er den stammen med mest profiler. Selv om jeg ikke liker det, så får stammen 10/10.


Rykte:
Kommentar (10/10)
Ryktet er det nok ikke noe å si på. Du er kjent som en seig djevel i deff, noe jeg har fått kjenne litt på.

Totaltscore (55/60)
Er en god spiller når aktiviteten er på plass. Har ikke vært aktiv 24/7 siden du tok over PB kontoen, men hvem er vel det?

Ekstra kommentar:
Er litt skuffende at du ikke har fulgt opp det du har skrevet på profilen din, men men. http://prntscr.com/2b3hv4

Ser du har fått deg en ny hovedby? Betyr det at du har gitt opp den gamle (giggle)
Uansett så ønsker jeg deg lykke til videre på v14. Er en av de fra MyTH jeg har hatt mest kontakt med (krigsmessig). Tror du kan fortsette å gjøre det bra :)


Jeg gir aldri opp. Jeg har ikke og kommer aldri til å glemme den byen. Jeg sitter å ser på den hverdag.
Den nye "Hovedstaden" er bare midlertidig. Du har en liten front, derfor å kjøre på deg rett i fronten er selvmord. Siden du lett kan stacke den stort, men alt tar sin tid. Mistet hovedstaden på v1 også, men 1 år senere fikk ejg den tilbake, men denne gange skal det gå mye fortere.
Og jeg holder alltid det jeg lover. Så ikke vær redd for det.

Må jo være litt humor også i dette ;)
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hehe, er det en ting jeg vet så er det at du aldri kommer til å gi opp hovedstaten :D
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Symphonize
Poeng: 3.146.059
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 5.253.377 (39.)
Stamme: 20

Poeng:
Rangeringen er jo på 13, som er vel egentlig ganske bra. Holder du motivasjonen oppe, så tviler jeg ikke på at du er innom topp 10 om ikke så lenge :) Jeg gir deg 8/10

Plassering:
Du har en god del byer i safe sone, og noen midt i "det gamle" 20 clusteret. (før ORH kom over :S). I tillegg har du en en middels stor front, og en liten en i front lengre vest. Syntes egentlig det passer fint med litt front, så derfor får du 9/10


OD: Det ser ikke ut som du har fått prøvd de defansive skillsene dine helt, men har fått en grei ODA. 7/10

Adlinger: 1/3 ca. er spillerbyer, og resten er barbarer. Men det er jo flott med litt gråbyadlinger på en sånn verden som dette? Du har adla litt fra MyTh, og har "lånt" en by til dem. 8/10

Stamme: 20
Har ikke vært så lenge i stammen, men jeg stortrives :) 10/10

Rykte: Har ikke hørt om deg før, men du/dere er (en) flott(e) spiller(e). 9/10

Totalt: 51/60, er en flott poengsum det?(nod)
 

DeletedUser

Guest
Nerder av stål
Poeng: 352.507
Rangering: 62
Beseirede motstandere: 16.027.553 (25.)
Stamme: HarryP

Poeng: 1/10
Ikke så imponerende nå som du blir nedadlet.

OD: 5/10
Har en helt ok ODA og en meget bra ODD, men den hjelper ikke mye når man blir adlet ned :p

Adlinger: 1/10
Nerder av stål

Antall byer adla: 146
Antall bb'er adla: 113

Prosent gråbyadla: 77.4%

Mye gråbyadling og lite adling av fiender. Not approved.

Stamme: 1/10
Enough said

Rykte: 8/10
Har sett deg en del på forumet. Det liker jeg!

Totalt: 16/50
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Må vel si at jeg har slutta.

Grunnen til gråbyadlingen er at jeg var i en sperra posisjon, og til slutt måtte gråbyhore for å holde veksten oppe ;)
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Må vel si at jeg har slutta.

Grunnen til gråbyadlingen er at jeg var i en sperra posisjon, og til slutt måtte gråbyhore for å holde veksten oppe ;)

Du hadde byer ved front eller ialfall nært front :p Det var aldri lange stykket du måtte ha flytta det for og få front, det er det flere spillere i både SUP og MyTH som har måtte gjort. Og de har klart det ganske bra, de sier endatil at det ikke var så vanskelig som dere skal ha det til ;)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Jeg hadde et lite cluster nedi med 20, men som jeg ikke nevnte, så har jeg ikke tid til å ta vare på kontoen. I tillegg så er PK ute, og det er forferdelig kjedelig å prøve å gjøre noe da.

Jeg ønsker ikke å bruke penger på PP, om det ikke er sjans for å vinne, spesielt ikke når jeg ikke har tid.

PS: Det hadde vært kjekkere om SUP ikke hadde fått en gratis vei inn til clusteret vårt da.
 

DeletedUser

Guest
Om du ikke hadde hatt muligheten til å adle annet en gråbyer så ville jeg forstått deg, men dette er bare dårlige unnskyldninger :p 77,4 % gråbyadlinger alt for mye.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Du vet at bongo, lemmy osv. sletta seg selv og det ble til gråbyer som er noen deler av statistikken?

I begynnelsen hadde jeg bare adla spillere, men når en kv starta det, så såg jeg ikke noe imot det.

Bonuslandsbyer er uansett bedre en vanlige landsbyer.
 

DeletedUser

Guest
Okay. Så du liker internadling og adling av bonusbyer, men hva med adling av byer fra fienden?
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
1. Jeg kan egentlig ikke fordra gråbyadling, selv om jeg har gjort det ekstremt mye her på v14.
2. Jeg har prøvd å tulle litt med SUP, men noen der er veldig glad i å angripe under skoletid, når jeg ikke kan forsvare meg.
3. Jeg har vel egentlig ikke internadla før det ble et stort hull på mappen med grått, og når nesten ingen andre adla det, måtte jeg adle selv. Mesteparten av disse byene lenger nord ble snappet opp av SUP, og de har gjort godt nytte av disse.

Hvis det er noe mer du lurer på, kontakt meg på pm.
 
Topp