DeletedUser
Guest
Polarbear
Poeng: 2.075.379
Rangering: 27
Beseirede motstandere: 16.833.476 (11.)
Stamme: MyTH
Gjennomsnittlig poeng per landsby: 9698
Poeng:
Kommentar (8/10)
Over 2 mill poeng er egentlig veldig bra det, men vet at denne kontoen lå høyere tidligere i spillet og vet derfor at den kunne ligget høyere.
Plassering:
Kommentar (10/10)
Har en svær front som strekker seg helt fra rimmen i vest til mitt nordligste cluster. Normalt ville jeg trukket poeng når man har så mye front forhold til safebyer, men siden det er xandor som sitter her, så er saken en annen. En av de beste deff spillerene på .no, så jeg vet han er kapabel til å forsvare den.
OD8/10)
ODA: 3,51 Mill. (35)
ODD: 13,32 Mill (6)
OD: 16.83 Mill (11)
Ikke så veldig høy ODA, men derimot på defansiven har du dog fått en god del poeng! Om jeg ikke tar helt feil, så ligger vel et par av mine egne nukes under den ODD scoren også. En 11 plass i OD, er bra gjort det!
Adlinger9/10)
I følge twstats har du mye spilleradlinger, over 50% om jeg ikke tar helt feil? Du var vel den som tok flest av egrob byene som var plassert ved siden av clusteret ditt, sammen med aightm8. Deretter gikk du, Tørpo Tøstein Nerrigarde, Shred og Phenix sammen for å raskt adle riot. Som ikke hadde noen aktive på kontoen. Så byene forsvant jo fortere en lynet. Jeg prøvde å gjøre en liten redningsaksjon for å forhindre at dere skulle ta alt for mye av riot, men fikk klarsignal litt for seint. Så en veldig stor del av clusteret til riot ble spist opp. Men, du får ikke en 10'er av meg før du adler noe fra oss
Stamme: MyTH
Kommentar (10/10)
MyTH er den helt klart ledene stammen for øyeblikket med Sup rett ved siden av. Skal mye til for å stoppe dem, og er den stammen med mest profiler. Selv om jeg ikke liker det, så får stammen 10/10.
Rykte:
Kommentar (10/10)
Ryktet er det nok ikke noe å si på. Du er kjent som en seig djevel i deff, noe jeg har fått kjenne litt på.
Totaltscore (55/60)
Er en god spiller når aktiviteten er på plass. Har ikke vært aktiv 24/7 siden du tok over PB kontoen, men hvem er vel det?
Ekstra kommentar:
Er litt skuffende at du ikke har fulgt opp det du har skrevet på profilen din, men men. http://prntscr.com/2b3hv4
Ser du har fått deg en ny hovedby? Betyr det at du har gitt opp den gamle (giggle)
Uansett så ønsker jeg deg lykke til videre på v14. Er en av de fra MyTH jeg har hatt mest kontakt med (krigsmessig). Tror du kan fortsette å gjøre det bra
Jeg gir aldri opp. Jeg har ikke og kommer aldri til å glemme den byen. Jeg sitter å ser på den hverdag.
Den nye "Hovedstaden" er bare midlertidig. Du har en liten front, derfor å kjøre på deg rett i fronten er selvmord. Siden du lett kan stacke den stort, men alt tar sin tid. Mistet hovedstaden på v1 også, men 1 år senere fikk ejg den tilbake, men denne gange skal det gå mye fortere.
Og jeg holder alltid det jeg lover. Så ikke vær redd for det.
Må jo være litt humor også i dette
Sist redigert av en moderator: