rate spilleren over

old-legend-returns

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
The corona men:
poeng: har vel akkurat runda 200k og tar jeg ikke feil har han adels til 200k til:) 9/10

Plassering: har ak1 rett over seg, kan være negativt og posetivt. 7/10

od: har bra med od, klart mest oda 8/10

stamme: Elsido<3 leder suverent og har knall bra medlemmer:p 9/10

Rykte: sondre som sitter her. har mye pepper fra fortiden.. men begynner og like han mere og mere:p 7/10

40/50

Project X
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Project X
Poeng: 399.189
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 570.840 (6.)
Stamme: Elsido

Poeng: 400k som ca, ganske så sterkt de og leder 10/10

OD: Kunne 570k, kunne vært litt mere , men sitter nok på mye tropper 8/10

Stamme: Elsido leder suverent og ser ut som ak1 var bort når de kjørte aksjon mot han 9/10

Rykte: joda flere som sitter her :p 8/10

44/50

The corona men
 

DeletedUser

Guest
The Corona Men
Poeng: 334.905
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 695.602 (4.)
Stamme: Elsido

Poeng: 335k. Bra jobbet Sondre! Du har fine adlinger og du er LANGT IFRA FERDIG ENNÅ!! (Nå som Ak1 snart er borte så er du vell ikke langt unna topp 3! Stå på!! 8/10

OD: Du har en veldig bra OD å etter aksjonen er over/statsen har blitt updated så er den nok endel høyere!(shit happens når folk ikke dodger off og am(giggle) 8/10

Stamme: Elsido ligger på en klar 1.plass. Hva mer trenger jeg å si? 10/10.

Rykte: Kjenner bare til deg Sondre, du har gjort veldig mye ugang på forsjellige verdner du har vært innom(sikkert alle når jeg tenker meg om:p) Men alikevell så føler jeg personlig at du har tatt deg veldig mye i sammen siden sist gang jeg traff på deg! Må si jeg er veldig posteivt overrasket! 9/10

35/40 Keep it up sondre!! :D
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Rang: 23.
Navn: Goyakleh
Stamme: 13:37
Poeng: 107,369
Landsbyer: 27

Poeng: 100k som ca litt over, startet senere en mange her, sterkt :) og jeg veit va dere kan 7/10

od: 217k, nja, 100k konto joda, ikke dårlig not bad , men har nok enn go del tropper om jeg har rett ;-) 7/10

Stamme: 13:37, veit ikke så mye om dere, men kansje denne stammen kan bli intresant om det blir med en god del folk :)? 6/10

Rykte: Hallo det er kev og knut er her, begge er awesom ett klar 10/10 <33

Plassering: greit nærme stamme, men har enn go del og adle 8/10
 

DeletedUser

Guest
The corona men:

poeng: Etter aksjonen på ak1 idag har du vel steget med rundt 150k :p og tokk 1 plassen:p 10/10

od: er høyt oppe på lista, husker ikke tallene helt. men vet at du har tatt mangt et nuke og adelsmenn. 9/10

stamme: Elsido, leder suverent og har den koseligste gjengen evver:p 10/10

rykte: mange hater deg sondre, menjeg liker deg:) og dualene dine jacob og fabian. 7/10

plassering: har mye og adle av ak1 iallefall og det har du nok planer om tar jeg ikke feil:p 8/10

44/50
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Project X
Poeng: 355.435
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 2.698.556 (3.)
Stamme: ~A~

Poeng: 355k var vell høgere før? eller noe sånt, ble slaktet av -a- men til slutt fikk han overtalt de til og la han joine -a- men joda bra etter og ha blitt slakta og fått seg opp igjen 7/10

OD: 3.PLASS på odt, iikke værst 9/10

Stamme: -a- enn stamme som kan vinne hp7, men sånt som det går nu, ser det dårligere og dårligere ut for hver time som går, faller som de suser nedover, så vil nok tro neste uke er de ute av hp7 , men sånt sent ein grei stamme 7/10

Rykte: Briaan er topp spiller, truls er topp noob i øverste klasse, men greier seg bra :) 7/10

Plassering: front mot Drama, vil tro han kommer til og falle utenom topp 20 etterhvert, men når er vanskelig og spørre om 7/10

tror det var 36/50
 

DeletedUser

Guest
The Corona Men
Poeng: 750.568
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 2.730.343 (2.)
Stamme: Queens

Poeng: Eh, rank 1 både poeng og antall landsbyer. Soleklar 10/10

OD: Rank 1 som angriper, etter en vellykket aksjon i dagens morgentimer. 10/10

Stamme: Drama er en stamme bestående av stort sett gode spillere, med noen unntak (wasntme). De er rank 1 i poeng, men ligger milevis etter på antall erobrede spillerlandsbyer. Kan de vinne denne? Ikke så lenge jeg spiller. 7/10

Rykte: Beklager, men synes ikke noe særlig om deg. Illojal i øverste klasse, men farme kan du. Vi får se hvordan det går når angrepene begynner å renne inn. 7/10

Plassering: Du kan stort sett herje som du vil, oppe i nord. Dagfinn Lyngbø har fremdeles landsbyer så tipper du har litt å gjøre de to neste dagene. Kommer seg snart ned til Alone og får seg nok noen etterlengtede utfordringer. 9/10

43/50, som er en meget bra score.

Jeg spiller på Fabanx3.
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
abanx3
Poeng: 452.412
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 1.541.765 (7.)
Stamme: ~A~

Poeng:450k som ca, størst i -a- og for meg er det han som kan mest der også, tror han bli lenge på classicen om vi tar aksjon mot han, topp spiller :)) 8/10

OD: nja 1,5mill joda, ikke værst, men kan ha mere, tok jo og plaffa pro x for noen dager siden 7/10

Stamme: -a- samme som i sta

Rykte: fabian, er ein dyktig spiller som kan de meste, har spilt mot deg og ilag med deg før, du er flink og kan de grunnleggende, ikke den beste og ha som nabo :p 7/10

Plassering: ligger i front mot Drama kan bli tøft for han, men veit jo han litt, så takler nok det godt :)) 8/10

38/50
 

DeletedUser

Guest
the corona men
poeng: 820.996
stamme: queens
beiseirede motstandere: 2.871.590 (2.)

poeng: leder:) dere slår skikkelig til når dere først gjør det det skal dere ha:p 10/10
od: 2 plass, bra det, men når du er rank 1 kan du vel også ha rank 1 der?:) 9/10
stamme: queens, jeg er de ikke, får se om noen andre kan lage problemer innad da:D 8/10
rykte: tendenser til backstabbin, men du kan sakerne dine: 8/10
plassering : ligger fint til, leker seg i nord og ser ut til og komme østover mot alone. kanskje ikke så smart, tiden får vise, 9/10

43/50
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Project X
Poeng: 364.435
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 2.698.556 (3.)
Stamme: ~A~

Poeng: 364k var vell høgere før? eller noe sånt, ble slaktet av -a- men til slutt fikk han overtalt de til og la han joine -a- men joda bra etter og ha blitt slakta og fått seg opp igjen 7/10

OD: 3.PLASS på odt, iikke værst 9/10

Stamme: -a- enn stamme som kan vinne hp7, men sånt som det går nu, ser det dårligere og dårligere ut for hver time som går, faller som de suser nedover, så vil nok tro neste uke er de ute av hp7 , men sånt sent ein grei stamme 7/10

Rykte: Briaan er topp spiller, truls er topp noob i øverste klasse, men greier seg bra 7/10

Plassering: front mot Drama, vil tro han kommer til og falle utenom topp 20 etterhvert, men når er vanskelig og spørre om 7/10

tror det var 36/50
 

Revilian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
The Corona Men:

Poeng: Her er det gode byer! Runder vel 860k idag! Steget kraftig siste 3 dager. 10/10

Rang: første plass.. Ingenting å si mer om det! Blir nokk holde den en goooo stund 10/10

OD: dægen steike sir jeg! Du tryller! Høyt ODA og ODD. Blir vel mye mer hvis du plaffer ned noen:) 9/10

Stamme: Queens. Kjenner en del der! Spilt sammen og mot, ser lyst ut i tunnelen der! Sammensveiset gjeng her. 10/10

Plassering: litt her og der.. Har stammefrender litt her og der, men en del adels muligheter! 8/10

46/50

CRUZADER
 

DeletedUser

Guest
CRUZADER
Poeng: 66.221
Rangering: 46
Beseirede motstandere: 58.606 (126.)
Stamme: GAH!

plassering: du ligger ikke veldigt gunstigt an.. midt i sondre sitt cluster... 3/10


poeng: ikke mye å skryte av...(kan hende sen start jeg vet ikke) 4/10

od. ligger et stykke bak her også. 5/10

stamme: gah, er ingen topp stamme, men kan kanskje bli en topp 5 stamme? 6/10

rykte: sorry kompis, aldri hørt om deg:(

18/40
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Project X
Poeng: 487,645
Rang: 7.
Beseirede motstandere: 3.064.618 (4.)
Stamme: ~A~

Plassering: Du ligger fint til egentlig! Du har mye spillerbyer og adle av, og en fine frontutsikter! Mye og ta av med andre ord! 8/10

Poeng: Du har hatt deg en knekk! Var rank nr.1 og kunne nok fortsatt ha vært det hvis du ikke hadde falt slik, men du har hentet deg godt inn igjen etter og ha overkjørt Vendla kontoen! 7/10

OD: Med en rank nr.4 på ODA og nr.6 i ODD tyder det nok på at du både gir ut en del juling og har motatt litt juling! 8/10

Stamme: ~A~ Samme som meg! Og stammen som nå har vært her siden start og ligger best ann til og vinne verdnen! Men stammen har dog ikke rank 1, så blir ikke fullscore her! 9/10

Rykte: Nå aner ikke jeg hvem av dere som har forumbrukeren, men Project X er ikke ett navn jeg har sett ofte her inne, men navnet har gjort seg merkbar i det siste! 5/10

Totalt: 37 av 50.

Mitt nick: Perrynatoren.
 
Sist redigert:
Topp