rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Overkjørt Vendla kontoen ja. Det kan ikke være så vanskelig når jeg er i Tyskland og andre i Tyrkia. Så jeg skylder på svakt kv arbeid fra Queens.
 

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Perrynatoren
Poeng: 533.596
Rang: 6.
Beseirede motstandere: 3.151.920 (2.)
Stamme: ~A~

Plassering: Har et fint cluster, og en helt grei plassering. Blir spennende å se hvem av oss som står igjen. 7/10

Poeng: Du har steget hele veien, sånn sett gjort det ganske bra, men måten du har fått noen av byene på er ikke beundringsverdig 7/10

OD: Rank 5 på ODA og rank 3 på ODD er absolutt godkjent 9/10

Stamme: Rank 2. ~A~ er en fin stamme det. Ligger best ann nå men spørs om dere klarer holde Queens unna. 9/10

Rykte: Tja, aldri vært noe vondt blod mellom oss Vegard. Vi fulgte hverandre lenge, hadde egentlig ikke trodd vi skulle skille lag. Har vært mye oppstyr rundt deg og Fabian på godt å vondt. Ender derfor på 7/10

Totalt: 39 av 50.

BTW: Når jeg regner sammen Project X skulle det stått 36/50 vell?
 

DeletedUser

Guest
Overkjørt Vendla kontoen ja. Det kan ikke være så vanskelig når jeg er i Tyskland og andre i Tyrkia. Så jeg skylder på svakt kv arbeid fra Queens.

Blir feil å gjøre. Vi ble lovet at dualen var tilbake samme kveld jeg tok over.
 

DeletedUser

Guest
Blir feil å gjøre. Vi ble lovet at dualen var tilbake samme kveld jeg tok over.

Vi ble lovet at dual skulle vert tilbake 3dager før vi kicket kontoen fra stammen.
Da hadde dual nr.1 readlet alt som var mistet, jeg var kv dagen derpå, da mistet jeg 1 by om natten, readlet morgenen etterpå.
Etter det var det sau, men hun satt over til bradolf. Bradolf brukte de siste troppene til å snipe ihvertfall 3 av togene.
Det var ekstremt lite tropper på kontoen fra dag 1.
 

DeletedUser

Guest
jeg kan ikke huske så mye re adling på noe punkt. men jeg kan bekrefte at det var lite tropper der:p
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
pwinalot
Poeng: 259.955
Rangering: 17
Beseirede motstandere: 1.156.596 (15.)
Stamme: Queens

Rykte: Kev du er suveren du er best <3 10/10

plassering: Front mot -a- kan de betyr posetive ting og negative ting, men tror nok han vil ta de til slutte 8/10

OD: 1,5 MILL, 7plass på forsvarer 7/10

Poeng: 260k som ca,og tror haan vil stige og snart være på topp 20 :D 7/10

Stamme: vi er drama det er det vi står for 9/10

rate meg <3
 

DeletedUser

Guest
The Corona Men
Poeng: 987.426
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 3.561.939 (2.)
Stamme: Queens

poeng: henger litt bak bradolf, så mye byer de har og ta av burde de kunne vært rank 1:p 9/10

plasering: han har gode vekst forhold:) han har jo project noob rett under seg fine gratisbyer:D 10/10

stamme: queens... kommer før ellersiden til og leve om til navnet sitt:p 7/10

od: bra her, har delt ut mye juling 9/10

rykte: ale vet hvem du er på godt og vondt:p 7/10

42/50 kom jeg til
 

DeletedUser

Guest
Project X

Poeng : 508.517
Rang : 7
Beseirede motstandere : 3.300.892 (3.)
Stamme : A

Poeng : Du er i farta. Har nok fått bygd deg opp etter at dine egne frender angrep deg før du kom inn i stammen. Er spent på hva du , Perry og Fab får til sammen mot Drama banden :) 7/10

Plassering : Begynner å bli noe inneklemt av egne frender, spennende å se hvordan du løser dette. 5/10

Stamme : Tja , hva skal man si. Hadde egentlig ikke så høye forventninger til stammen men greier seg inntil videre meget bra. Tror det er et godt teamwork her. 7/10

OD : Noen har helt klart smakt på troppene dine. Ser du også har smakt en del på andres. Likavel har du god vekst ! 9/10

Rykte : Vet reint lite om deg, men det lille inntrykket jeg har er ikke dårlig . Lykke til ! 5/10

33/50

Sau med magesjau
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Sau med magesjau
Poeng: 72.816
Rangering: 44
Beseirede motstandere: 1.610.227 (10.)
Stamme:

Poeng: 72k, men på det meste var det som ca 300k, kunne ha greidd topp 5 om hu hadde villa, men du har slutta, miss you my girlfriend <3 5/10

Plasserin: internadling av sander 0/0

Stamme: ingen stammer 0/0

OD: 1,6MILL , men kunne fått mere 6/10

Rykte: kristin norges fineste tribalwars spiller 10/10

21/50
 

DeletedUser

Guest
Sondre, jeg utfordrer deg til en duell:) vi leier en speed runde. vi starter med 10 byer hver. 20 bb byer. fullt utbyggde byer og ingen tropper i noen av byene. speed 100. unit speed 50. første som er borte er nooben:) tar du utfordringen? vi spleiser på ppene.
 

the corona men

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Sondre, jeg utfordrer deg til en duell:) vi leier en speed runde. vi starter med 10 byer hver. 20 bb byer. fullt utbyggde byer og ingen tropper i noen av byene. speed 100. unit speed 50. første som er borte er nooben:) tar du utfordringen? vi spleiser på ppene.

hehe :p kan nok etterhvert :))
 

DeletedUser

Guest
The Corona Men
Poeng: 1.084.551
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 3.792.565 (2.)

Poeng: Har mer en nok nå, kan vente til jeg får tatt innpå litt. Men er jo nesten best da. Men antar man ikke blir bedre en Sander og resten av av barnehagen hans uansett. Så jeg er raus 10/10 :)

Plassering: Om du bare holder deg unna clustret mitt og adler de ~A~ folka som faktisk er ved deg så er plasseringen din grei nok. 8/10

Stamme: Hatet denne stammen så snart den ble grunnlagt, men jeg joina pokker meg jeg å etterhvert. Så jeg vil si den er bedre en elsido. Men fortsatt så klarer den å leve litt opp til navnet sitt. :) 8/10

ODT: ODA er som etter rank, ODD så venter jeg enda å se en stor aksjon mot deg, kanskje den kommer, kanskje ikke. Men da får du endelig vist deg mere fram. 9/10

Rykte: Du har en del duals og de blir bytta ut oftere en jeg kan huske så da velger jeg å bare la rykte delen handle om deg sondre. Og jeg har altfor godt kjennskap til hvem du er. En del humørsvigninger kan man si. Men jeg lyver hvis jeg ikke annerkjener deg i noen grad. 7/10

42/50
 

DeletedUser

Guest
The Corona Men
Poeng: 1.084.551
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 3.792.565 (2.)

Poeng: Har mer en nok nå, kan vente til jeg får tatt innpå litt. Men er jo nesten best da. Men antar man ikke blir bedre en Sander og resten av av barnehagen hans uansett. Så jeg er raus 10/10 :)

Plassering: Om du bare holder deg unna clustret mitt og adler de ~A~ folka som faktisk er ved deg så er plasseringen din grei nok. 8/10

Stamme: Hatet denne stammen så snart den ble grunnlagt, men jeg joina pokker meg jeg å etterhvert. Så jeg vil si den er bedre en elsido. Men fortsatt så klarer den å leve litt opp til navnet sitt. :) 8/10

ODT: ODA er som etter rank, ODD så venter jeg enda å se en stor aksjon mot deg, kanskje den kommer, kanskje ikke. Men da får du endelig vist deg mere fram. 9/10

Rykte: Du har en del duals og de blir bytta ut oftere en jeg kan huske så da velger jeg å bare la rykte delen handle om deg sondre. Og jeg har altfor godt kjennskap til hvem du er. En del humørsvigninger kan man si. Men jeg lyver hvis jeg ikke annerkjener deg i noen grad. 7/10

42/50

Rate oss :D
 
Topp