Fa Kua
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 372
Melisandre
Poeng: 1.897
Rangering: 210
Beseirede motstandere: 594 (473.)
Stamme: Dope
Poeng(8/10)
startet 8.august, det er 7 dager før jeg startet, har bare ca500 poeng mere enn meg, så ikke så veldig imponerende poengmessig.
men er fortsatt en grei prestasjon, hvertfall hvis man tenker på at h*n eller de har v14 å passe på også.
Plassering(6/10)
bra plassering, har ett greit farmeområde, kanskje teemo meddlemmet nærme deg det eneste som trekker ned, da han sikkert har akademi snart.
Farming(~|~)
Skjult medalje, velger å la denne være
OD(7/10)
Min personlige mening er att man ikke burde cleare folk om man ikke blir tvunget til det, før man adler, men er vel helt greit, tyder på at du kanskje har gått på noen spikes(som meg) eller har clearet deg farms, tyder på at du har vært forsiktig og det liker jeg
Stamme(10/10)
1. Plass, er litt skuffet over noen av medlemmene, men alt kan ikke være tip top
Rykte(7/10)
Gjør det bra på v14, ellers vet jeg ingenting om hun/han/dem
Alt i Alt(38/50)
en god spiller, kunne kanskje vokst litt fortere, men v14 tar vel tid
Håper jeg ikke var for streng :S
IpZn1o1z
Poeng: 1.897
Rangering: 210
Beseirede motstandere: 594 (473.)
Stamme: Dope
Poeng(8/10)
startet 8.august, det er 7 dager før jeg startet, har bare ca500 poeng mere enn meg, så ikke så veldig imponerende poengmessig.
men er fortsatt en grei prestasjon, hvertfall hvis man tenker på at h*n eller de har v14 å passe på også.
Plassering(6/10)
bra plassering, har ett greit farmeområde, kanskje teemo meddlemmet nærme deg det eneste som trekker ned, da han sikkert har akademi snart.
Farming(~|~)
Skjult medalje, velger å la denne være
OD(7/10)
Min personlige mening er att man ikke burde cleare folk om man ikke blir tvunget til det, før man adler, men er vel helt greit, tyder på at du kanskje har gått på noen spikes(som meg) eller har clearet deg farms, tyder på at du har vært forsiktig og det liker jeg
Stamme(10/10)
1. Plass, er litt skuffet over noen av medlemmene, men alt kan ikke være tip top
Rykte(7/10)
Gjør det bra på v14, ellers vet jeg ingenting om hun/han/dem
Alt i Alt(38/50)
en god spiller, kunne kanskje vokst litt fortere, men v14 tar vel tid
Håper jeg ikke var for streng :S
IpZn1o1z