Rate spilleren over

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Melisandre
Poeng: 1.897
Rangering: 210
Beseirede motstandere: 594 (473.)
Stamme: Dope


Poeng(8/10)
startet 8.august, det er 7 dager før jeg startet, har bare ca500 poeng mere enn meg, så ikke så veldig imponerende poengmessig.
men er fortsatt en grei prestasjon, hvertfall hvis man tenker på at h*n eller de har v14 å passe på også.

Plassering(6/10)
bra plassering, har ett greit farmeområde, kanskje teemo meddlemmet nærme deg det eneste som trekker ned, da han sikkert har akademi snart.

Farming(~|~)
Skjult medalje, velger å la denne være

OD(7/10)
Min personlige mening er att man ikke burde cleare folk om man ikke blir tvunget til det, før man adler, men er vel helt greit, tyder på at du kanskje har gått på noen spikes(som meg) eller har clearet deg farms, tyder på at du har vært forsiktig og det liker jeg ;)

Stamme(10/10)
1. Plass, er litt skuffet over noen av medlemmene, men alt kan ikke være tip top ;)

Rykte(7/10)
Gjør det bra på v14, ellers vet jeg ingenting om hun/han/dem


Alt i Alt(38/50)
en god spiller, kunne kanskje vokst litt fortere, men v14 tar vel tid ;)
Håper jeg ikke var for streng :S


IpZn1o1z
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
IpZn1o1z
Poeng: 1.483
Rangering: 277
Beseirede motstandere: 112 (719.)
Stamme: (INGEN)

Poeng: 6/10
Startet sent og kan derfor ikke forventes å ligge høyere. Vokser ganske fort, men kan dessverre ikke gi mer en 6/10 her. Latestart gir mindre poeng, det sier seg selv(Man kan selvfølgelig vokse og ta seg inn da..)

Plassering: 9/10
Fordelen med å starte seint er at man havner på rimmen. Der er det masse farmemuligheter, og jeg ser at du har en del greie adlingsmål også.

Farming: 9/10
Farmet over 1 mill, og over 1k runs som er bra i forhold til starttidspunktet ditt. Tipper du nærmer deg 10k runs og har en del mer enn 1 mill farmet, så fortsett med den gode innsatsen :p

OD: 8/10
Lav OD, men det er egentlig greit så tidlig det er i spillet for deg. Du sa du har truffet noen spikes, så du har tydeligvis ikke startet å cleare folk enda. Som er smart. Du har nok av gode farmer rundt deg, la heller de større spillerne rundt deg vokse så du får bedre byer senere i gamet ;)

Stamme: 0/0
Kan ikke gi noen poeng her siden du ikke har stamme. Et lite tips, søk deg inn til oss i Dope <3

Rykte: 8/10
Virker som en hyggelig fyr, som er aktiv på forum. Hadde vært morsomt å bli kjent med deg :)

Totalt: 40/50
Bra det, med tanke på late-start ;)

Rate:
The Vigilante
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
The Vigilante
Poeng: 13.731
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 19.839 (49.)
Stamme: Dope

Poeng: 8/10
Dere henger greit med, men jeg kan ikke se bort ifra at dere har litt under halvparten av rank 1. Allikevel får det relativt høy score.

Plassering: 8/10
Jeg synes dere ligger bra til, dere er veldig trygge med stammen ikke langt unna, men dere er i utkanten av et lite stammecluster, noe som gjør at dere har veldig fine ekspansjonsmuligheter.

Farming: N/A
Velger å se bort ifra denne, da jeg ville blitt dypt skuffet hvis dere ikke hadde hatt 10k-plyndrer og 1 mio raner. Mer enn det vet jeg ikke, og da kan jeg ikke gi noe poeng her.

OD: 7/10
Dere har en grei ODa-sum, men for min del synes jeg den burde vært litt høyere.

Stamme: 10/10
Virker som en bra gjeng. Siden de også er rank 1, kan jeg ikke gi annet enn 10/10 er, så får vi se om dette står seg.

Rykte: 8/10
Jokke og T.I. Kjenner dere begge fra v14, hvor det endte relativt tidlig for dere. Uansett er jeg glad for at dere er tilbake, selv om vi denne gangen ikke står på samme side. Har et positivt inntrykk av begge to. :)

Totalt: 41/50

Rate Tvutt.
 

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Tvutt
Poeng: 12.782
Rangering: 20
Beseirede motstandere: 20.435 (51.)
Stamme: Teemo



Poeng: 7/10
1. plassen har 3 ganger mer poeng, men at dere startet en stund etter de andre drar litt opp.

Plassering: 7/10
Gode farmemuligheter, men kanskje ikke optimale adelsmål. Ligger også litt inpakket i stammemedlemmer.

OD: 7/10
20k ODa er godkjent, men det er kanskje ikke så lett å skaffe seg mye OD når du ikke møter mye tropper.

Stamme: 10/10
Teemo er i mine øyne den sterkeste stamen p.d.d :D

Rykte: 9/10
Har selv ganske god kjenskap til Magnus/Contra og tror de fleste vet hvem det er, men jeg vet ikke helt hvem Johan er.

Totalt: 40/50
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Reisverket
Poeng: 18.086
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 46.389 (13.) (32.103 (16.) (14.286 (28.))
Stamme: Teemo

Poeng: 8/10
Merget med Jesus og ligger på en solid 9. plass med drøye 18k poeng.

Plassering: 7/10
Gode farmemuligheter, men er ikke så mye å skryte av når det kommer til adlingsmulighter

OD: 8/10
Absolutt godkjent.

Stamme: 10/10
Teemo, trenger ikke si mer :)

Rykte: 10/10
Kjenner igen orginale reisverket fra v5 og har også sett med til Ole på forumet.

Totalt: 43/50
God poengsum til å være så tidlig på verdenen!

Forrest Gump!
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Poeng: 3.158
Rangering: 126
Beseirede motstandere: 1.436 (349.)
Stamme: Teemo


Poeng: 7/10
lite poeng, men sein start så virker som du er kommet godt i gang.

Plassering: 8/10
ligger fint plassert på rimmen med alt av muligheter åpne.

OD: 9/10
veldig lite, men det er bra så tidlig som du er i spillet.

Stamme: 10/10
Leder!

Rykte: 2/10
har ikke kjenskap til deg fra før!

Totalt: 36/50
Greit med poeng til å starte så seint.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
DONslask

Poeng: 35.768
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 45.417
Stamme: LO.DT

Poeng: 10/10
Mye poeng, er vel ikke så mye mer å si med tanke på at han ligger på 2. plass. Kan vel ikke akkurat ta fra deg et poeng for å ikke ligge på 1. :p


Plassering: 6/10
Ligger ganske dårlig an med farming, mange konkurrenter fra stammen din i området, dessverre. Men siden du har så mye poeng, tipper jeg at du fortsatt farmer bra.
Med adling ligger du også ganske dårlig an. Du har hittil vært flink til å finne gode adelsmål, men for at det skal fortsette, må du nok nordover mot Dope. Kanskje du får inn noen gode adlinger der?


OD: 7/10
ODa 7. plass. Ganske skuffende med en 7. plass i ODa. Total OD 17. plass. Tydeligvis ingen som tør å prøve seg på deg, med en ODD på 292. plass. Men, men, man kan jo ikke noe for at ingen vil angripe deg, kan man?


Stamme: 10/10
LO.DT. En god stamme med mange gode og erfarne medlemmer. Var med i MO, men skjønte at det var et synkende skip, og gjorde et stønt for å få nesten alle fra MO over til LO.DT. Smart tenkt. Uansett, LO.DT er en god stamme, som sannsynligvis kommer til å holde lenge, hvis ikke noe drastisk skulle skje.


Rykte: 7/10
Personlig har jeg ikke hatt kontakt med deg tideligere, utenfor v15. Men så har jeg vært av og på med TW i perioder, så jeg klarer ikke å holde meg oppdatert. Har heller ikke sett så mye til han på forumet her, men han er vel å finne andre steder også. Dette er vel ikke noe jeg kan dømme, men jeg prøver meg allikevel. :p


Totalt: 40/50
God totalsum, det som trakk ned var vel plassering. Lykke til videre!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
kileren10
Poeng: 3.276
Rangering: 120
Beseirede motstandere: 5.408 (173.)
Stamme: -UW-

Poeng: 6/10
Samme som forige jeg ratet, du har 500 poeng mer enn meg, menn du startet 15 dager før, og har derfor vært med på denne verdnen dobbelt så lenge, og derfoor er det ikke en særlig bra prestasjon.

Plassering: 5/10
hvis det er sant at du har PA med bohic, så er det bokstavelig talt ingen du kan adle i ditt nærområde, og du får sikkert kokurranse om farmingen også

OD(a): 8/10
høyere ODA rank en POeng, velger å bare se på ODA foreløpig

Stamme: 8/10
god stamme, men har laaaaaaangt igjen til toppen

Rykte: 7/10
har sett deg på forumet før

FArming: 8/10
mer enn 1 million, vet ikke hvor mye mer, tipper at du har mellom 1 og 2 mio , siden du ikke har 10k plyndringer enda

Totalt: 42/60
en god spiller, vokser litt sakte og har en litt for dårlig plassering til at det kan bli bedre


-IpZn1o1z
 

DeletedUser

Guest
IpZn1o1z
Poeng: 2.893
Rangering: 142
Beseirede motstandere: 129 (710.)
Stamme: LO.DT

Poeng: 7/10
Late start

Plassering: 7/10
Gode farme muligheter, men ikke så veldig mye å adle.

OD: 8/10
Lite OD, mye tropper? Personlig liker jeg å ha litt OD, men i område ditt så er det ikke fullt så mye å cleare.

Stamme: 10/10
Merget med MO. Nok av erfaring her, og en het utfordrer til 1.plassen. I tillegg har de Kristin (nod)

Rykte: 2/10
Ingen aning om hvem du er :|

Totalt: 34/50
 

egil4950

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Deadpool
Poeng: 22.445
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 40.638 (23.)
Stamme: Teemo

Poeng: 9/10
Du ligger på en bra 9 ende plass og har mye poeng.

Plassering: 9/10
Ser det er mange bonuslandsbyer og barbarlandsbyer rundt deg og du har både stammen din og deres allierte rett ved deg.
Du har også mange adlingsmål rundt deg så du er ganske godt plassert.

Farming: ?/?
Du skjuler medaljer så hopper over denne

OD: 8/10
Du ligger på en 11 plass med ODA. ODD er det dårlig med. Men siden du er så stor
så angreper vel ingen deg.

Stamme: 10/10
Ligger vel på førsteplass av en grunn. Mange gode spillere der.

Rykte: 8/10
Husker du spilte på verden 1 men har ikke sett deg siden. Du har sikkert masse erfaring siden
du har spilt så lenge.

Totalt: 44/50
 

DeletedUser

Guest
egil4950
Poeng: 8.126
Rangering: 44
Beseirede motstandere: 12.936 (98.) ODA 65 plass
Stamme: LO.DT


Poeng: 6/10
Du ligger på 44 plass, ikke veldig høyt - men veksten din øker, så går absolutt rette veien.


Plassering: 5/10
Du ligger veldig trygt med masse stammemedlemmer og allierte rundt deg, men det er få interesante adlingsmål i nær omkrets der - du burde nok kanskje se om du skulle finne deg en by et stykke unna og starte et nytt cluster


Farming: 6/10
Du har ikke 10K ennå på plyndrer, men det er hvor mye du drar inn som er viktig - alliekvel er du i et område med så mange andre at jeg tror farmingen er tøff der borte...


OD: 6/10
Du har en 65 plass ODA, ODD er det ingenting og snakke om - men du ligger så godt og trygt at det er kanskje ikke så rart...

Stamme: 8/10
Dere klatrer jevnt og trutt videre, så vil nok gi høyere pott senere om det holder seg :) Men stammen din virker veldig lovende!

Rykte: 1/10
Dette virker sikkert strengt, men dette er den første posten jeg leser av deg og selv om du har spilt på flere av de nye verdenene, så er jeg en gammel rusten spiller, og kjenner derfor ikke til deg fra før av... Beklager det...

Totalt
32/60
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Egil4950
Poeng: 8.126
Rangering: 44
Beseirede motstandere: 12.936 (98.)
Stamme: LO.DT

Poeng - 5/10
Startet 3 dager etter at verdenen åpnet, men 8k poeng er likevel ikke veldig imponerende.

Plassering - 9/10
Ligger trygt og godt i LO.DT-land, men har likevel gode muligheter til videre vekst.

Farming - 7/10
Over 1 mill: Bra! Under 10k angrep: ikke fullt så bra.

OD - 8/10
Ganske så fornuftig OD med tanke på poeng og adlede byer så langt. Ingen ODD. Flaks! Med litt høyere adlingsambisjoner ville nok både ODA- og poengsum vært høyere, noe som etter mitt vedkommende er bedre.

Stamme - 8/10
En stamme som har overrasket meg, og som tydeligvis blir å regne med også fremover.

Rykte - N/A
Aldri hørt om deg før, men du liker visst ost og skinke?

Totalt: 37/50


EDIT
VIFLE NOOOOO!

Nestemann vurder Vifle. Drit i meg.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Vifle
Poeng:30.673
Rangering:5
Beseirede motstandere:49.067 (16.)
Stamme:Teemo

Poeng: 10/10
what is there to say? latestart og likevel top 5.

Stamme: 9/10
gir alle top 3 stammene 9/10 rett ig skett fordi ingeb av dem skiller seg særlig ut.

OD: 7/10
lav od rank ift poeng, fãtt noen billige byer eller?

Farming: 10/10
han har 3 Dp, nuff said

Plassering: 8/10
bra plassering, du farmer bra og har bra byer, det eneste som trekker ned er at u er litt spredt.

Rykte: 10/10
kjenner til deg fra gamle dager, da syntes jeg du var en av de beste start-up spillerne på .no, noe du beviser på nytt her.

Totalt: 54/60
kjempegod spiller, og hyggelig og prate med han pã skype:)






Jato Link
Poeng:30.168
Rangering:6
Beseirede motstandere:104.876 (2.)
Stamme:Dope

Poeng: 10/10
du har det beste bysnittet, og er på top 5

Stamme: 9/10
se over.

OD: 10/10
2 plass, 'nuff said

Farming: 10/10
1 DR, 10k og over 1mio, bra.

Plassering: 8/10
Du har en bra plassering, med noe som kan bli en skikkelig front mot LO.DT, fint område, kanskje litt innestengt

Rykte: 10/10
har enda ikke møtt noen som ikke kjenner til Jato/Mr G&W

Total 57/60
Toppspiller, tidligere team-medlem,
kanskje skrive ny versjon av startup guiden din? ;)



IpZn1o1z
 

DeletedUser

Guest
IpZn1o1z
Poeng: 6.430
Rangering: 73
Beseirede motstandere: 6.904 (161.)
Stamme: LO.DT

Poeng: 6/10
Med en så sen start så vil jeg si at poengsummen din er rimelig bra. Skulle gjerne ha gitt deg mer poeng, men siden 1.plassen har ca.9x mer poeng så blir det bare 6 poeng

Stamme: 8/10
En stamme som jeg tror har en lys framtid på v15.

OD: 8/10
En fin OD med tanke på poeng og adlet by. Om du fortsetter å går etter slike byer, så blir nok ODen å øke.

Farming: 6/10
Du har allerede ranet til deg 1.000.000 ressurser.
Noe mer en dette vet jeg ikke og da rekker det bare til 6 poeng.

Plassering: 7/10
Du ligger veldig trygt der du er plasert nå, men hva blir neste adlingsmål?

Rykte: --/--
Etter å ha hatt en pause på 2 år fra tw, så føler jeg ikke at jeg har noen kompetanse om å vurdere noen innen dette felte.

Totalt: 35/50


Vurder tvutt
 

f4s7 4nd fur10u5

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
91
Navn: Tvutt
Stamme: Teemo
Poeng: 21,333
Landsbyer: 7


Poeng: 8/10
Med to ukers latestart er dette ganske bra, dog ganske heldig med område. Gir 8/10 for at de ligger på topp 20 mtp startdato.

Stamme: 9/10
Allyen min, og den største på verdenen. Mange gode spillere i stammen, med Joakim og Ananas i spissen.. :)

OD: 7/10
En litt dårlig ODA mtp hvor tidlig det er, men det gjenspeiler nok de byene de har tatt. Har dere fått ODA, må dere ha mistet tropper :awesome: (og det liker jeg ikke i startupen) Gir dere middels her.

Farming: 8/10
Vet hva du kan Magnus, og tviler ikke på at du har ranet minst 15m allerede, om du og dual har hatt nok tid :p Gir dere 8/10 da dere har 10k plyndringer, mens at jeg selv har 50k sier sitt. Kom heller ikke som noen bombe at dere har rundet millen.

Plassering: 7/10
Ligger sånn midt imellom. Dere har god vei å adle dere utover på rimmen, men dere sliter sikkert med det samme som meg; det finnes ikke noe å adle der. Det trekker ned. Dere har enkelte stammemedlemmer i nærheten, men tviler på at de hemmer dere på noen andre måter enn ett lite resstap. Gir dere 8/10 for gode adlingsmuligheter i FREMTIDEN, og mye grått, som vanlig, dog er ikke det helt topp...

Rykte: 9/10
Velger å ta for meg hovedsaklig den ene jeg kjenner, og det er Contra, min navnebror. Han er en virkelig bidragsyter på forum, og klarer å holde seg saklig til enhver tid, imotsetning til meg (giggle). Johan kjenner jeg ikke så mye til, men har sett noe til han på v4, og det er bare positivt :)


Totalt: 48/60
Gode poeng, god plassering, god stamme godt rykte god total

vimsen
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Farming: 6/10
Du har allerede ranet til deg 1.000.000 ressurser.
Noe mer en dette vet jeg ikke og da rekker det bare til 6 poeng.



Plyndrer (Gull - Nivå 4)
Du har plyndret andre landsbyer 16.576 ganger!


Raner: (Sølv - Nivå 3)
Du har allerede ranet til deg 3.944.858 ressurser.



skal innrømme at det ikke er så mye, men jeg synes jeg fortjener litt mere enn 6/10 <3
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Poeng: 13.597
Rangering: 34
Beseirede motstandere: 2.209 (334.)
Stamme: LO.DT


Poeng: 8/10
Startet seint så føler at denne spilleren er kommet godt i gang.

Stamme: 10/10
LO.DT(say no more).

OD: 5/10
veldig lav OD.

Farming: 9/10
10k hauls, 1 mil farmet. er vel så langs som folk har kommet.

Plassering: 5/10
Ligger helt på rimmen, innesperet av LO.DT dette vil jeg si er en dårlig plassering.

Rykte: 8/10
Veit ikke så mye om deg men jeg kjenner ikke mange på TW så gir deg 8 der.


Totalt: 45/60
Kommet godt i gang men det blir vanskelig å utvide seg raskt.
 
Topp