Rate spilleren over

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
burn:
Poeng: 587.128 poeng - Bra poengsum men har byttet bruker så basert på poengsumen er dette 9/10

ODA: RANK 1 - Stor front og har vært under kraftig angrep. Første plassen på både ODA og ODD 10/10

Plassering : Ligger utsatt til med stor front 10/10

rykte: Usikker på hvem som sitter på denne kontoen, ryktene sier at det er nye brukere her -igen? -/-

Stamme: InVi nummer 1 mtp på antall total poeng, men også nr 1 mtp antall medlemmer. Merget seg rett å slett størst når de ble forbigått av HAHA noe jeg mener er et svakhetstegn. Så jeg trekker et ekstra poeng for mergingen og ett poeng for antall medlemmer 8/10

Adlinger: Egentlig en god miks av internadlinger, barbar og spillere. Ikke noe å utsette på dette, det er tross alt en kirkeverden 8/10

47/50 (ikke tatt med rykte da jeg er usikker på hvem som spiller der pr.dd.)

tokenrunde
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Tokenrunde:

Poeng: 244.878 poeng - Grei poengsum, men er enda litt liten. Hevder seg uansett godt på poengranken så gir 8/10

ODA: Rank 10 - Et stykke unna "hoved" fronten, men har sin egen frontlinje i sør. Overkant av 1 mill oda og underkant av 1 mill odd. Godt jobbet til å ikke ha alverdens av front. 9/10

Plassering : Ligger egentlig fint til. Egen front i sør + endel byer i "safesone" som kan deffe opp stammens og egen front. 10/10

Rykte: Vet helt ærlig ikke hvem som sitter her. Etter en kjapp titt på tw-stats ser det ut som en grei spiller med kvaliteter både offansivt og deffansivt. 5/10

Stamme: HAHA- Rank 1. Stammen viser at de er sterke og rutinerte. Robert er vel hjernen bak alt, men uten medlemme sine er han ingen ting, komplett stamme som viser stor offansiv- og deffansiv erfaring. Trekkes ned fra 10/10 siden jeg er fienden- Invi. 9/10

Adlinger: Starter med veldig fin statistikk og skaffer seg et bredt område, adlingen gir gode muligheter for senere adling. Måtte tilslutt ende med litt gråby adling, noe jeg ser som helt greit i en kirkeverden. 9/10

45/50 (Velger å ikke ta med rykte siden jeg ikke vet hvem det er og ikke får gitt god nok vurdering)

Zimpley
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Zimpley
Poeng: 566.072
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 4.738.463 (5.)
Stamme: InVi


Poeng:
566.072p - Rank 3. Er jo en meget pen rank. 9/10.

ODA:
Rank 5 i ODa med 2,5mio. Ikke så ille det. 8/10.

Plassering:
Begynner nå, etter at flere stammefrender har falt stygt, å få front imot HAHA. Dette betyr historisk sett 1 ting, du vil falle. 2/10. :D

Rykte:
Donau/Boms/Rattus. Kjært barn har mange navn. Han er en meget hyggelig fyr han her, det skal han ha. Men nok skills til å bære hele stammen har du nok desverre for InVi ikke. 7/10.

Stamme:
InVi. Kongene av merg og innadling på v16. Taper så det rekker på krigsstatistikken. Sågodt som ingen originale igjen. 3/10.

Adlinger:
Har nok tatt sin del av innadlinger denne kontoen også oppgjennom. Men også litt HAHA og en del JFF. 7/10.


Totalt:
36/60 - Plassering og stamme trekker en god del ned her.
 

DeletedUser

Guest
Prøver meg for første gang på dette her:

Innocent
Poeng: 1.245.382
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 7.874.431 (2.)
Stamme: HAHA


Poeng:
Rank 1. Dobbelt så stor som nestemann. I egen klasse. Trenger ikke å si mer her. 10/10

ODA:
Rank 1 her også. Pent. 10/10.

Plassering:
Har alltid hatt en front. Men etter at Burn og Happybucket falt har fronten blitt veldig trang. Har dog store clustere bak denne lille fronten. Gir trekk for at du har liten front nå, selv om det er pga dine motstandere har falt tilbake. 9/10.

Rykte:
Redswan/Robert. Hører så og si bare Robert ditt og Robert datt. Virker som at du har et veldig bra rykte på .no. Etter hva jeg har fått inntrykk av så vil jeg også si at du virker som en en hyggelig og velreflektert kar med et glimt i øyet :) Denne andre spilleren på kontoen vet jeg ingenting om. 10/10

Stamme:
HAHA. Leder rankingen og stammekrigen klart og tydelig. Men mye av overtaket har kommet pga sentrale spillere har sluttet uventet hos InVi, og ikke har rukket å finne en erstatter, som har ført til mye rot på kontoene det gjelder. Men fremdeles virker HAHA, tvers igjennom, som en veldig profesjonell stamme. Men virker som stammen flyter litt på enkeltprestasjoner. Vi er fienden, derfor 9/10.

Adlinger:
Forstår jeg twstats riktig har du bare 25 gråbyadlinger på 161 erobringer. Veldig god statistikk! Mye fiendebyer og noen småbyer. Har også "vunnet" de småkrigene mot henholdsvis Burn og Happy. 10/10.

Totalt:

58/60. En veldig god score, men det skulle bare mangle mtp. ranken ;) Har ikke gjort så mange vurderinger før dette derfor er det godt mulig at noen mener jeg burde gitt full score.



-WhiteWalker(forventer en lav score her :p).
 
Sist redigert av en moderator:

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
WhiteWalker
Poeng: 179.469
Rangering: 27
Beseirede motstandere: 1.946.769 (15.)
Stamme: InVi

Poeng:
179k - 27 plass er helt OK det, men ikke helt på topp. Forventer at du stiger mye fremover ;) 5/10

ODA:
Veldig lav ODA med kun 317k og 41 plass. Derimot er ODD din veldig høy - 1,63mill der og 10 plass. Vet at jeg skal rate ODA, men ODD teller likevel i min vurdering :p 6/10


Plassering:
Ligger oppe i nord og kjemper ved fronten.(K44) Vanskelig plassering mener jeg, men hvis du gjør dine saker bra kan du gjøre store saker der oppe ;) 7/10

Rykte:
Harald er en veldig engasjert og hyggelig kar! Absolutt en jeg kunne tenke meg å spille med videre etter v16 :) 10/10


Stamme:
Invi har hatt sine problemer, og de har fortsatt mange. Jeg er kanskje den eneste orginale som fortsatt sitter igjen der - ihvertfall av ledelsen. Vi har mistet mange viktige spillere og HAHA har tatt overtaket i krigen, men vi har visst at vi ikke gir opp. Vi gjør vårt beste, og kjemper hardt selv når det ser dårlig ut. Håper dette fortsetter videre. 4/10.


Adlinger:
Veldig blandet her. En del bb- byer, men det er fortsåelig. Et par byer tatt fra stammefrender også, men også tatt et par byer fra Simplicity(og mistet 2 til HAHA). Tatt noen andre småspiller også. 5/10


Totalt:
37/60 - Håper du ikke ble for skuffet :)
 
Topp