Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Rate spilleren som siste ratet noen osv..

Eksempel:

SheepHappens
Poeng: 1.266
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 172 (86.)
Stamme: BF

Poeng/Rank:
Her gis poeng som baserer på poeng og hvor langt bak toppen man er, gjerne ift startdato. 0-10/10

OD:
Her gis poeng, kanskje mest fokus på ODa, siden v16 avgjøres på ODa, samt at det er den eneste formen for OD man har mest kontroll på selv. 0-10/10

Plassering:
Her gis poeng etter hvor fin plassering på kartet spilleren er. Gjerne basert på farmemuligheter, adlingsmål og hvor stammen og/eller allierte ligger. 0-10/10

Rykte:
Her gis poeng utifra hvor bra rykte spilleren har, både ingame og på forum. Gjerne ta med tidligere verdner under vurderinga. 0-10/10

Stamme:
Her gis poeng etter hvor god stammen er, både i kriging og poeng. 0-10/10


Totalt:
Her legges totalsummen av poengen du har gitt. 0-50/50


Førstemann som vil rate, kan velge hvem som rates.
Have fun, go mad :)
 

DeletedUser

Guest
SheepHappens
Poeng: 1.266
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 172 (86.)
Stamme: BF

Poeng/Rank:
Har god med poeng og tropper ser det ut som. Ihvertifall følge med farminga, men de er flere på kontoen og kunne ha hatt farmet mer. 7-10

OD:
De har ikke angrepet stort mye desverre.. 1-10

Plassering:
De har en dårlg plassering. Midt på kartet men gjør det bra fordet. De farmer bra men har desverre ikke så mange adelsmål å velge imellom.. 7-10

Rykte:
Vel kjenner noen på kontoen.
Lord lol1: Hans beste verden var på v11, men bare intern adlet nesten..
Ke og eirik: Bra spiller og en man burte vurdere i når man trenger en dual ihvertifall.
Sindre: Har ikke noe anelse om han her desverre. 7-10

Stamme:
Stammen er den beste hittil, de ligger på toppen av motstandere bekjempet og de ruler k54 og k44!! 10-10


Totalt:
32-50
 

DeletedUser

Guest
Partyboys :
Poeng/Rank:
670 poeng. Rank 46. Heilt ok. 7/10

OD:
Veldig lite od, som eg synes er bra nå i begynnelsen av verdenen. Er ikkje vits å kaste bort tropper. 7/10

Plassering:
Nesten på rimmen, masse fine barbarbya, men e kanskje litt mange stamme medlemmer der som hindre videre vekst ihvertfall mot øst. 8/10

Rykte:
3 spillere på kontoen. Kjenner best til mord, han er ein grei og flink fyr, og dei andre virke også flinke, men ikkje så ekstremt kjente. 7/10

Stamme:
Soleklar førsteplass og høgest gjennomsnitt (på topp 20 ihvertfall), kan ikkje gi nåke anna enn 10/10


Totalt:
Totalt sett veldig bra. 39/50
 

DeletedUser

Guest
Happybucket
Poeng: 785
Rangering: 23
Beseirede motstandere: 5 (336.)
Stamme: BF

Poeng/Rank:
785 poeng. Rank 23. Bra start, men ikke helt der oppe. 8/10

OD:
Fravær av od. Ikke spesielt troppetap heller, men likevel. 2/10

Plassering:
Et par delvis store spiller like ved. Får du kontroll på dem, er det et finfint område. 8/10

Rykte:
Hadde en bra start på v14 også, før inaktivitet tok over. Vil det samme skje her? 6/10

Stamme:
Ingenting å utsette på denne gjengen sålangt. 10/10


Totalt:
Når OD-biten i puslespillet faller på plass, blir denne vesentlig bedre. 34/50
 

DeletedUser

Guest
ville gitt han 10/10 på OD jeg, er kjempedårlig å ha Od i starten

Er heilt enig med deg, ville kanskje gitt 7/10-8/10 med tanke på at ein vinner med OD. Men i starten har det jo ingenting å sei. Men virke som han tok mer hensyn til kriteriene for å vinna verdenen :)
 

DeletedUser

Guest
Innocent
Poeng: 608
Rangering: 64
Beseirede motstandere: 982 (6.)
Stamme:


Poeng/rank: 608p, 64. plass. Helt akseptabel poengsum hvis han er en LK-hore sånn som meg, og ikke waster penger på premium som de i toppen antageligvis gjør. 7/10

OD: 982, 6. plass. Dette var igrunn rimelig imponerende, men er vanligvis ikke positivt å ha så mye oda allerede, betyr nok at han har mistet en kjær andel med LK. 10/10

Plassering: Ok plassering, kryr ikke med barbs, men et rimelig antall, heller ingen store trusler i nærområdet, som vil si at han kan chille 1del. 7/10

Rykte: Aner ikke hvem dette er, men sikkert fordi jeg ikke har spilt på en god stund. ?/10

Stamme: N/A


Dunkmaster på v16
 

DeletedUser

Guest
Kan vi være så snille å komme tilbake til ratinga? :p (trenger ikke skrive ja som svar evt :D )
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Er heilt enig med deg, ville kanskje gitt 7/10-8/10 med tanke på at ein vinner med OD. Men i starten har det jo ingenting å sei. Men virke som han tok mer hensyn til kriteriene for å vinna verdenen :)

hver tropp du mister nå, bremser veksten din, er senere på spillet du virkelig tjener OD
 

DeletedUser

Guest
Innocent
Poeng: 608
Rangering: 64
Beseirede motstandere: 982 (6.)
Stamme:


Poeng/rank: 608p, 64. plass. Helt akseptabel poengsum hvis han er en LK-hore sånn som meg, og ikke waster penger på premium som de i toppen antageligvis gjør. 7/10

OD: 982, 6. plass. Dette var igrunn rimelig imponerende, men er vanligvis ikke positivt å ha så mye oda allerede, betyr nok at han har mistet en kjær andel med LK. 10/10

Plassering: Ok plassering, kryr ikke med barbs, men et rimelig antall, heller ingen store trusler i nærområdet, som vil si at han kan chille 1del. 7/10

Rykte: Aner ikke hvem dette er, men sikkert fordi jeg ikke har spilt på en god stund. ?/10

Stamme: N/A


Dunkmaster på v16

Kan dere holde ting on-topic fra nå?
 

kotto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Dunkmaster
Poeng: 907
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 25 (273.)
Stamme: Castro

Poeng/Rank: 907p, 18. plass. Ligger høyt oppe på en god plassering. Regner med at du har en del tropper også. 9/10

OD: 25, 273. plass. Det er bra med lav OD i starten, ettersom det sparer troppene dine. 10/10

Plassering: Godt farmeområde øst for byen. En del inaktive spillere i området som sikkert blir grå snart. Ingen store trusler i nærheten heller, men det er noen spillere som er verdt og holde et øye med. 8/10

Rykte: Har ikke hørt om deg før, men ut fra det jeg har lest på forumene virker du som en kjent person. 6/10

Stamme: Castro 6. plass, var i den stammen en liten stund. De virket dessverre ikke så erfarne, ettersom på den tiden hadde ikke lederne satt opp et forum en gang. Jeg dro etter en liten stund. Virker som de har fått litt mer orden nå, men er skeptisk til om den kommer til å nå opp. 6/10

Totalt:
39/50
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Kotto
Poeng:639
Rangering:87
Beseirede motstandere:1 (535.)
Stamme:BF

Poeng: 8/10
ligger høyt oppe, men ikke helt på topp

OD: 10/10
dette er den beste OD en man kan ha i starten ;) godt jobbet!

Plassering: 7/10
Grei plassering

Farming: 7/10
10k er bra, men savner 1000 byer medaljen, Microfarming er mye mer effektivt når man ikke er den eneste som farmer!

Rykte: -/-
dette er en veteran under fakenick, derfor velger jeg å utelate denne.

Stamme: 9/10
ser bra ut, men kan dem takle press???

totalt: 41/50
en god spiller...


Jeg ber om at den som evtl måtte rate meg(sleipnir) tar hensyn til at vi var bannet(torsdag kl 03:00-lørdag 15:15), da vi ble bannet hadde vi flest lk på verdnen -.-'
 

DeletedUser

Guest
Sleipnir
Poeng: 304
Rangering: 416
Beseirede motstandere: 5 (383.)
Stamme: we own

Poeng: 5/10
Ligger veldig langt etter ettersom de har blitt bannet.. Men håper det blit litt fermgang!

OD: 8/10
Bra med litte OD i begynnelsen men det kan også bety at de ikke har tropper...

Plassering: 9/10
Bra plassering, mange farme muligheter rundt og nesten ikke noen aktive spillere rundt. Kanskje jeg skal ta en farme runde rundt der snart.. :D

Rykte: 8/10
God spiller og en motstander å kjempe mot!

Stamme: 7/10
Bra stamme..

Totalt: 37/50
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
ekke noe vits å ta en farmerunde hos oss, her er alt, tomt, derfor vi har begynt å farme nede hos deg (party)
 
Topp