Rate spilleren over

DeletedUser

Guest
Partyboys
Poeng: 767
Rangering: 51
Beseirede motstandere: 6 (381.)
Stamme: BF


Poeng/Rank:
767 poeng. Rank 51. Rett bak meg, men skal ikke mye til for å bykse opp listene så tidlig. 7/10

OD:
OD er nærmest ikke-eksisterende. Heldigvis ingen store naboer som kan ta bakholdsangrep på deg. Bør ha mye tropper! Pga få trusler nær dere, får dere 7/10

Plassering:
Ikke spesielt bra adlingsmål enda, da må du evt gå imot egen stamme. Der igjen, så burde farmemulighetene være tilstedet. 6/10

Rykte:
Flere spillere på kontoen som man lett kan dra kjensel på. Solide spillere, men kanskje ikke heeelt der oppe blandt de beste/mest profilerte. 7/10

Stamme:
Rank 1 i poeng. Rank 1 i ODa. 10/10


Totalt:
Godt over snittet god konto. 37/50
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Innocent
Poeng: 896
Rangering: 41
Beseirede motstandere: 1.931 (2.)
Stamme: we own

Poeng: som ca 900 poeng , 2k i odt good good :) 8/10

od: som ca 2k ,ikke værst de og en 2.plass her finnest de tropper :) 10/10

Plassering: fint i we own sitt cluster med mange adels muligheter andre veier :) 8/10

Rykte: vet ikke så mye om deg men virker som ei fin tispe :) 6/10

Stamme: We own beste stammen for ever (love)

rate me :)

2 chainz <433
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
2 chainz
Poeng: 769
Rangering: 73
Beseirede motstandere: 9 (402.)
Stamme: we own


Poeng: 73 plass, nja må si at du ikke er på toppen enda 6/10

od: Ser ikke ut som om du har rørt en eneste spiller bare barbs 3/10

Plassering: Mange adlingsmuligheter men sikkert ikke mye å farme der spesielt når han ikke tar spillere 7/10

Rykte: Hør flere rykter om deg og håper at de ikke er sanne :/ 6/10

Stamme: We Own ryktes at har allianse med BF + så er de på tredje plass 9/10

31/50 Altids fint å ha en poeng sum på ca 40 + på dette men sikker på at statsen din øker etter hvert ;)


SheepHappens
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
SheepHappens
Poeng: 2.752
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 2.839 (8.)
Stamme: BF

Poeng 10/10
rank 2, nuff said

Od(a) 9/10
du `bare`på 5 plass, som er lavere enn rankingen din, og det er bra, men syns det er for bra, og foretrekker personlig å unngå å cleare spillere til senere i gamet, mister farmetid på det

Plassering 8/10
det eneste som mangler er noen ordentlig fete byer å adle

Rykte 9/10
...

Stamme 9/10
bra stamme, våre allierte og første plass,men ingen stamme er perfekt til den har vist seg i krig, noe jeg ikke syns BF har gjort

Farming: 6/10
med denne poengsummen, sp blir det neste for dårlig å ikke ha passert enn million enda, spessielt når vi nærmer oss den samme millionen.

totalt 51/60
en god spiller, farmet for lite for min smak.





sleipnir
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Sleipnir
Poeng: 768
Rangering: 178
Beseirede motstandere: 106 (333.)
Stamme: we own

Poeng:800 SOM Ca, 2 dager bann , men satser mye på lk og stall her så poenga kommer ettehvert lol :D 7/10

OD: 106 JODA sparer på tropper good good :) 5/10

Plassering: mange mange fine byer og adel 9/10

Stamme: we own , this moment :D de kommer til og nå langt og vinne til slutt :) 10/10

Rykte: 2 stål fyrer 20/20

Farming: biker snart over 1mill 9/10 :)

55/60

2 chainz er jeg
 

DeletedUser

Guest
Sleipnir
Poeng: 768
Rangering: 178
Beseirede motstandere: 106 (333.)
Stamme: we own

Poeng 7/10
startet litt senere enn de andre, og stiger fort - men er fortsatt litt langt nede til at det blir høyere enn dette, gleder meg til og sette høyere her senere :)

OD 7/10
Lav OD her, men det er et pluss så tidlig i spillet - men kan ikke gi full score her allikevel selv om jeg vet dere spiller smart :)


Plassering 8/10
Greit område, kontrollerer det bra sammen med sine allierte regner jeg med, men litt lite spennende mål og adle senere kanskje? men det er fortsatt tidlig så dette gjenstår og se...


Rykte 9/10
For meg så er du blitt ganske velkjent, og du har spilt på mange steder så er ganske glad for og kunne gi en 9'er her :)

Stamme 9/10
bra stamme, er jo her selv :) Vi har ennå tilgode og vise oss frem krigsmessig, og vi har ikke 1.plassen så da blir det en 9'er gitt :D

Farming: 9/10
Her er det noen som liker og farme, og jeg vet jo også hvor mye det er snakk om - så her er jeg kanskje litt streng siden jeg ikke gir 10, men det må vente til den andre sølvmedaljen er på plass ;)

totalt 49/60
Blir mer og mer fornøyd med og ha blitt kjent med denne spilleren - utrolig koselig kar også
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
2 chainz
Poeng: 1.224
Rangering: 54
Beseirede motstandere: 20 (489.)
Stamme: we own


Poeng: 8/10
vi kommer til å ta deg igjen før du når adels (handshake)

Od: 5/10
samme som ved meg

Plassering: 7/10
bra plass, ikek like bra som vår ^^

Stamme: 9/10
som sagt, ingen er perfekte, vi er litt for mange syns jeg^^

Rykte: 9/10
alle kjenner til deg, håper ike stammen din blir kuppa igjen (think)(angel)

Farming: 9/10
etter den litt dårlige standarden på v16, så henger han godt med ^^ men har ikke farmetmere enn meg :D

Totalt: 47/60
god spiller, farme mere ^^
 

DeletedUser

Guest
Simplicity
Poeng: 1.519
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 972 (58.)
Stamme: we own

Poeng: 8/10
Latestart. En bra aktivitet på denne kontoen har ført til en ekstrem vekst og gjort at dere nå har en sterk 24. plass til tross for en sen start.

OD: 8/10
Ikke en helt forferdelig ODA her, men den kunne kanskje vært enda bedre ettersom at du ligger på 24. plass. OD betyr ikke noe i starten og jeg regner med at dere har en del tropper og bruker dem på best mulig måte.

Plassering: 8/10
Det er alltid fint å starte ute på rimmen, men det er litt tett mellom de aktive farmerne i dette området. Det som er bra med dette er jo at byene deres blir til noen fine adlemål når dere får akademi.

Farming: 10/10
Dere farmer ekstremt mye. Jeg synes synd på meg selv som ligger rett ved siden av på kartet.

Stamme: 8/10
we own (som jeg selv er medlem av) har litt for mange medlemmer og det gjør det litt kaotisk etter min smak. Det som trekker opp er at det er mange flinke spillere i stammen og vi har noen gode diplomatiske forhold til andre stammer.

Rykte: 10/10
Simplicity/Vifle har vist seg å være en veldig aktiv spiller som farmer enormt og som vet hva han gjør. Det har han vist på både V15 og V16. Han er også hyggelig å snakke og jeg tror han kan være en viktig ressurs for stammen framover. Jeg kjenner ikke så godt til dualen, men jeg regner med at Vifle vet hva han gjør.

Totalt: 52/60

Jeg er Spoonman
 

DeletedUser

Guest
Spoonman
Poeng: 618
Rangering: 306
Beseirede motstandere: 469 (195.)
Stamme: we own

PoengGanske slapt aktivitetsnivå når man har 618p så sent i spillet 4/10

OD Endel ODD, ser ut som du har blitt nuket ned, R.I.P in peace. 7/10

Plassering Chillern i rimmen, ikke mange trusler, og du har Simplicity som kan hjelpe deg i harde tider, på en annen side tørker han nok ut de fleste barbsene i området ditt og. 8/10

Farming Plyndret over 1000 byer i hvertfall, for alt jeg vet kan du ha farmet 50k ress eller 500k ress, så ikke godt å si. 7/10

we own Stammen ligger på andreplass, så det er jo greit nok, men har fått intrykket av at de masserekrutterte en del i starten i hvertfall, som sjelden er en god ting, men ser ut som en solid stamme 8/10.

Rykte Vet ikke hvem du er ?/10

Dunkmaster
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Dunkmaster
Poeng: 3.323
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 82 (453.)
Stamme: Castro

Poeng 9/10
bra dette

OD: 10/10
super OD!!! beste od man kan ha på dette stadiet i spiller, selv om det dreier seg om ODA

Plassering 9/10
sikkert bra farmeområde der, siden de har så mye poeng, bra byer der også

Farming: 7/10
du kan ha alt mellom 1.000.001 og 99.999.999, derfor er det vanskelig å rate, men tar deg fra snittet, hvor jeg er mektig skuffet(jeg har 1.2k og var blant de 20 første til 1 mill)

Stamme: 10/10
I love turles!!!!

Rykte: 9/10
selvfølgelig vet jeg hvem cujos er!


totalt: 54/60
cujos er pro, nuff said


Sleipnir
 

DeletedUser

Guest
Sleipnir
Poeng: 1.633
Rangering: 96
Beseirede motstandere: 106 (489.)
Stamme: we own

Poeng 7/10
Dere stiger fortsatt bra, topp 100 nå - men regner med kontoen kommer høyere snart - blir ikke 8'er før topp 50 :)

OD 8/10
Lav OD her, men det er et pluss tidlig om det går - men regner med troppene spares til fornuftige formål istedet :)

Plassering 8/10
Bra område, godt med allierte - regner med det blir god kontroll utover og litt innover også etterhvert

Rykte 9/10
For meg så er du blitt ganske velkjent, og du har spilt på mange steder så er ganske glad for og kunne gi en 9'er her (samme som forrige gang men det er vel ikke så rart)

Stamme 9/10
Min egen, og vi har 2 plasen ;) Vi har ennå tilgode og vise oss frem krigsmessig, og vi har ikke 1.plassen så da blir det en 9'er gitt

Farming: 10/10
Endelig vettu - en ordentlig farme... ehh.. prostituert :cool: Dere stiger raskere der enn noen annen i stammen (nesten ihvertfall ;) )


Totalt 51/60
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
vifle? bryter du ordrene mine om at du ikke skal farme så jeg får tatt deg igjen? :O this meanz kickzzzzz :evil:
 

DeletedUser

Guest
Simplicity
Poeng: 3.154
Rangering: 20
Beseirede motstandere: 4.678 (25.)
Stamme: we own


Poeng 8/10
Rank 20, en fin adling, så går du forbi mange av tullingene som adler en liten gråby.

OD 8/10
Rank 14 i ODa, så litt slossing har det vært og bra ift poengrank. Håper det har blitt relativt lite troppetap her.

Plassering 10/10
Personlig digger jeg en slik posisjon. Ingen reelle farer rundt deg, du er klart størst. Adler du den nest største i området i tillegg, så har du finfine muligheter for et trygt cluster der oppe.

Rykte 8/10
Har egentlig aldri prata så mye med deg selv eller spilt imot(såvidt jeg vet), men har ikke hørt noe negativt om deg, så det teller oppover i score.

Stamme 9/10
Samme stamme som meg(og 90% av dem som bruker tråden..), ikke vært noe særlig kriging å tenke på enda. Ligger på en klar 2. plass, kun slått av BF.

Farming: 10/10
Aktiv farmer, noe man ser på størrelsen på byen og ranken. Sikkert en del tropper også.



Totalt: 53/60
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Innocent
Poeng:2.573
Rangering:35
Beseirede motstandere:10.490 (3.)
Stamme:we own


Poeng: 9/10
Ja, denne passer til rankingen ;)

ODA: 10/10
tja, top 3 oda, er kjempebra(Og det rimer :D)

Plassering: 8/10
bra plassering til å farme i(tror jeg) men lite å adle... desverre.

Rykte: 10/10
nå som jeg vet hvem som er der...

Stamme: 9/10
Min stamme, vi har ikke fått bevost oss krigsmessig enda, men ser ut som det kan komme snart nå :)

Farming: 8/10
har farmet mye, men er ikke heeeeelt imponert, nå som jeg vet hvem h*n er

Totalt: 54/60
 
Topp