Rate spilleren over

pikknick

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Sleipnir
Poeng: 1.772
Rangering: 94
Beseirede motstandere: 106 (495.)
Stamme: we own


Poeng: 7/10
Har en helt grei poengsum, og jeg vet at du har farmet mye til og ha så "lite" poeng.

ODA: 9/10
en av de absolutt beste ODA'ene her på v16 nå på dette tidspunktet, men ikke den beste ;)

Plassering: 8/10
Du har ikke den beste plasseringen, lite adlingsmål, men du har helt okey farmeområde, ligger ganske alene.

Rykte: 10/10
Hehe, deg kjenner jeg jo ;) en hyggelig fyr som jeg spilte litt med på v15, en spiller ejg liker veldig godt! ;)

Stamme: 9/10:
En lovende stamme, sånn som jeg ser det er det bare 2 "gode" stammer her, BF og We Own, så du får 9 av ti her.

Farming: 8/10
har farmet mye som jeg var innepå tidligere, ikke plyndra 10k byer, men ellers bra, tror jeg... ;)

Totalt: 51/60 om jeg ikke regna feil.. :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
har farmet 2 millioner, på 8k hauls. syns det fortjener mere enn 8/10 :(
 

DeletedUser

Guest
Pikknick aka tøffen123

Poeng: 6.656
Rangering: 34
Beseirede motstandere: 12.882 (52.)
Stamme: BF


Poeng: 6/10
Heilt ok poengsum, ligger på 34. plass som er bra, men ligger litt langt unna toppen.

ODA: 9/10
Heilt grei ODA, sitter nok på litt tropper.

Plassering: 6/10
Mange stammemedlemmer, både positivt og negativt

Rykte: 10/10
Søt

Stamme: 10/10:
Første plass, soleklar ledelse.

Farming: NA
Umuligt å sei, vise ikkje medaljer.

Totalt: 41/50.

Rate: Happybucket.
 

DeletedUser

Guest
Happybucket
Poeng: 19.654
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 27.543 (17.)
Stamme: BF

Poeng 9/10
Bare 3.plass, ganske skuffende.

ODA 9/10
Greit nok.

Plassering 6/10
Lame plassering, for langt unna we own.

Stamme 10/10
Akseptabel stamme du er i.

Rykte 8/10
Du er sikkert kul.

Farming: N/A


Dunkmaster
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dunkmaster

Poeng:
Rank 1 med 26,029p. Er jo høyest, må vel på 10/10.

ODa:
Ikke helt i samsvar med poengene, ikke vært den mest aggressive i starten. 6/10.

Plassering:
BF har kontroll på det meste, så litt kjedelig plassering. 6/10.
(Ok, duallen er inne nå, så jeg vet egentlig ikke)

Stamme:
Rank 1, rimelig klar ledelse. Har ikke vært satt på de store prøvene enda, da spesielt ikke defensivt.
Får kun fordi dem leder toppscore, men ikke helt sikker på at dem fortjener en slik score. 10/10.

Rykte:
Han var en god nabo og stammevenn på v10, så har egentlig bare godt å si om denne karen. Ikke spilt så mye med eller mot etter den tid, så annonymiteten trekker litt ned. 8/10.

Adlinger:(æsjer i den tullete farme-kategorien)
Ingen giga-adlinger enda, men så er det ikke mange gigabyer å ta av heller da. Tipper du fikk han på 3. byen til å restarte, så blir 7/10


Totalt:
47/60
 

DeletedUser

Guest
Innocent

Poeng:
16.356 poeng, rank 12, ganske weak. 8/10.

ODa:
51.655 ODA, rank 1. Kan ikkje klaga. 10/10

Plassering:
Plassert på rimmen som ein casual noob :)) 8/10.

Stamme:
Mass recruit!!! Neida, men dersom folk holder aktiviteten oppe så kan det jo gå fint med denne stammen. 3. plass. 8/10

Rykte:
Sånn heilt ok spiller. Ser søt ut, det trekker opp. 10/10

Adlinger: (får ta denne eg og då)
Har hatt ein fin adling, ellers heilt greit. 7/10


Totalt:
51/60
 

DeletedUser

Guest
Happybucket
Poeng: 40.823
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 69.252 (9.)
Stamme: InVi

Poeng: 9/10
Ligger godt an med 5. plass. Fortsatt over 20k igjen opp til Zimpley.

OD: 9/10
Bra ODA med 6. plass på rankinglista. Du har ikke tatt noen skikkelig lette byer sånn jeg kan se på TW Stats.

Plassering: 9/10
Veldig bra område med få konkurrenter og fiender og mange fine byer å adle. Ligger litt langt borte fra de andre storstammene sånn at du ikke havner helt i fronten i krig. Det er jo litt kjipt.

Rykte: 6/10
Vet ikke hvem du er, men jeg har sett litt av deg på forumet og på HP8. Er litt usikker på hva jeg burde gi her, men det får bli en 6'er.

Stamme: 10/10
Invictus virker utrolig sterke og har nok en god sjanse til å vinne hele verdenen. Kanskje litt for OP til å være så tidlig i spillet?

Totalt: 43/50

Rate Spoonman
 

DeletedUser

Guest
Spoonman

Poeng: 20.136
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 37.581 (34.)
Stamme: SUN

Poeng: 6/10
Begynner å få litt, men ligger langt bak topp.
22. er en grei rangering sånt sett.

OD: 7/10
Stort pluss med mye ODA (det er jo det som vinner verdenen), grei menge i forhold til poeng

Plassering: 7/10
Er ganske tett oppe i stammemedlemmer, men kan samtidig lett skape nye cluster. Påvirker muligens farm ganske mye.

Rykte: 6/10
Har ikke hørt noe om deg, men ser du har vært medlem på forumet en god stund, kan hende du har spilt under et annet nick but who knows?

Stamme 6/10
Plasseringsmessig så er det en ganske sammensveiset stamme, kan/vil skape utfordringer hvis dere klarer dere fint videre.
Kan også være ganske positivt hvis dere blir slått tilbake, sikrere byer osv.
Ligger greit an på lista, men skal fortsatt en del til for å ta igjen de som leder (nod)

Adling: 8/10
Litt sen med adlinga, men hentet deg inn igjen med 2 større byer i går (doblet poengsum på en halv dag) så gir deg en god pluss for dem :)

Totalt: 40/60
 

DeletedUser

Guest
Zimpley
Poeng: 68.311
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 100.002 (6.)
Stamme: InVi


Poeng: 10/10
Rank 1, enough said.

ODa: 9/10
Rank 5, skal ikke mye til for å klatre her.

Plassering: 2/10
Kjip lokasjon i mine øyne, håper du ser etter muligheter til å finne en front imot noen harde nøtter.

Rykte: 5/10
Tror ikke jeg har hørt om deg, derfor nøytralt.

Stamme: 6/10
Leder, klart. Spørsmålet er, som alltid, om dem klarer å holde trykket oppe. Har maaaaaange eksempler gjennom .no hvor den soleklare leder i starten har gått på en smell, noen tar litt lengre tid enn andre, dog har jo dem som er i denne stammen alt gått på en minismell, om jeg kan kalle deres avgang ifra BF det. Scoren vil gå oppover neste gang, om dem holder koken fremover.

Adinger: 9/10
Absolutt bra så langt. Adlingene har holdt fin standard ift nivået på byer generelt rundt omkring på tidspunktet dem er adlet, og kun 1 grå. Mulig spiller som gikk grå før byen var ferdigadla?


Totalt: 41/60
Et par punkter her som raskt kan gå oppover, så mener det ikke så ille som det kan se ut.
 

DeletedUser

Guest
Innocent

Poeng: 9/10
Høyt oppe på liste, og kan fort stige. enda tidlig i spillet

ODA: 9/10
Også høyt oppe på ODA, mangler noe til førsteplassen, men du kan jo også sitte på mange flere tropper enn de over. Og i tillegg kanskje ha en god del mer def i byene.

plassering: 6/10
For meg virker plasseringen noe kjedelig, men igjen så er det ikke veldig mye action på gang på denne verdenen. Og det ser jo ut som du jobbe deg litt innover :)

Rykte: Denne lar jeg stå, da jeg ikke har vært aktiv siden v4 og kjenner svært få

stamme: 8/10 - en utbryterstamme som absolutt ser ut til å ha muligheten til å nå langt. Jeg liker at det er mange små stammer på topp 20 nå, mye bedre enn når det var BF og we own som lå på toppen, og i tillegg var allierte en viss tid.

32/40 bra score, mistet litt for ett litt kjipt området i mine øyne, men det er jo smak og behag! :)
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
borrriss
Poeng: 72.155
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 68.875 (29.)
Stamme: InVi

Poeng: 72k ekke værst :D virker som ein god spiller dette og har troa på han :) 9/10

ODA:68K i odt ekke værst de heller men når ikke helt opp en 6/10

Plassering: Har mye stamme medlemmer atmed seg og noen fine adlings byer å da så klart med 6/10

Rykte: aldri hørt om men har gjort de godt over midels her ass 9/10

Stamme: invi 9/10 altid noe som kan bli bedre men kjempe stamme :)


-2 chainz
 

DeletedUser

Guest
2 chainz
Poeng: 22.024
Rangering: 25
Beseirede motstandere: 88.429 (21.)
Stamme: FNTC

Poeng: 22k. Kunne vokst raskere, men har kun adlet spillerbyer. 6/10

ODA:28k i ODA, for lavt. Angrep mere!! 4/10

Plassering: Helt ok plassering. I front mot InVi. Mange stammemedlemmer rundt seg. 7/10

Rykte: Ok. Sett spilleren som dual på en del kontoer, ser ut til å kunne spillet godt.. 7/10

Stamme: FanatiC - Ser ut til at de har et par gode spillere. En stamme som kan holde seg oppe en stund, men ikke en stamme som vil klare seg uten hjelp. 5/10



29/50


- Marit Bjørgen
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Marit Bjørgen
Poeng: 42.395
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 102.075 (19.)
Stamme: HAHA


Poeng: I overkant av 42k er en fin start, men er ikke HELT på toppen enda, så full pott får du ikke av meg. Adle deg opp 3 rangeringer til, så får du et poeng ekstra ;) 8/10

ODA: 101k ODA! Viser at du kjemper for byene du adler, og ikke er redd for å bruke tropper. Absolutt akseptabel score! 9/10

Plassering: Fin plassering mot InVi, og med KissAndTarabs i umiddelbar nærhet kan bli en skummel kombinasjon mot de uheldige i deres front. Du har også skaffet deg et par "safebyer" 10/10

Rykte: Thomas. Du kan spillet, men har ikke sett mye til deg mens jeg har spilt. Vet du kan om du har vilje og tid ;) 9/10

Stamme: HAHA. Rank 3 ODA, bak BF og InVi. Dette er en utbryterstamme fra we own it, og virker som en godt etablert stamme med gode veteraner som medlemmer. Blir spennende stamme og følge med videre. 10/10


46/50


- CompHour
 

DeletedUser

Guest
CompHour
Poeng: 70.503
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 60.326 (57.)
Stamme: InVi

Poeng:
70.503p og rank 12. Skal ikke fryktelig mange adlinger til for å komme til topp10. Likevel ca 50% så mye poeng som topp3. 7/10

ODa:
50k ODa og rank 28. Ikke akkurat sløseri med tropper her. Men heller ikke imponerende aggressivt. 4/10

PLassering:
Separert ifra resten av stammen. En slags vinn eller forsvinn-stilling. 1/10

Rykte:
Har sett nicket ditt her på forum før, men aldri ingame-nicket. Har egentlig ingen gode eller dårlige assosiasjoner med deg. 5/10

Stamme:
InVi. Rank 1 i poeng. Rank 1 i ODa, men ikke like mye som skiller der ift poengene. Ikke vært under særlig press, så lav ODd. Ikke veldig imponert enda. Men topp i poeng og ODa fortjener toppscore. 10/10

Adlinger:
Ikke spesielt store byer, og den siste adlinga der var litt merkelig. Etablere ny kirkeradius kanskje? Dog som sagt, ikke veldig mye å hoppe i taket etter enda. 5/10


Totalt:
32/60
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Innocent.
Poeng: 130.678
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 418.228 (1.)
Stamme: HAHA

Poeng: 130k, og kun 20k bak førsteplass. tre-fire gode adlinger så er du der.
9/10.

Oda:
300k ODA og på en 2. plass, og 47k bak førsteplass. Har beseiret en del i def (fikk forsvareren i går ser jeg) så møter merkelig nok på noe motstand. Når du første plass på ODA er det en 10/10, men gir deg:
9/10

Plassering:
Ser ut som en kjedelig plassering, men har som meg valgt å adle et lite cluster ut fra hovedclusteret. Kan bli interresant senere i spillet. Er ellers omringet av småspillere.
4/10

Rykte:
Kjenner deg ikke, og har ikke snakt med deg (i såfall må det vært over en gammel fellesforum) så er nøytral her.
5/10

Stamme: Den østlige stormakten ser det ut som. Ligger tett oppi InVi på ODA, men ligger i forhold et godt stykke under på poeng. Det gjennomsnittlige poengnivået er nesten halvparten av toppstamme, men har en del spillere på top 20.
8/10

Adling:
Har hatt noen interessante adlinger i det siste, provoserer kanskje litt, men det er vel kanskje formålet også. Et smart trekk fra din side, og skaper litt mer spenning. Har ellers bare erobret byer på over 3k (med unntak av andreby). Mistet en by, og den spilleren som tok byen ble også med i stammen et par dager senere (planlagt / konflikt?) Ser ikke hvorfor du skulle gitt bort den byen av fri vilje, så dette trekker ned.
7/10

Farming (Hvorfor har ikke folk tatt denne med før? snart en måned med dagens raner)

Ligger på 4. plass globalt og tett oppi lederene, men har ingen dagens raner (skjult medalje? Ser ikke grunn til dette, da andre ligger åpne) eller plyndrer.
2/10

Totalt 44/70
 

DeletedUser

Guest
Farming basert på det der gjør at kun et fåtall har sjans til å score høyt i den kategorien. Samtidig er det altfor unøyaktige data og for mange antagelser til at det er spesielt relevant. Just my 5 cents worth.
 

DeletedUser

Guest
Zimpley
Poeng: 155.600
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 259.773 (17.)
Stamme: InVi



Poeng: 9/10
155.600p og rank 5, står på stedet hvil for tida. Har blitt en liten luke opp til toppen. Fortsatt en god poengsum sålangt.

ODa: 6/10
Ikke spesielt høyt, en rank 12 og 1/3 av toppen. Mulig han ruger på noen tropper dog, har jo farma flittig før.

Plassering: 8/10
Har 2 cluster, 1 imot DEMONS og 1 imot G-T, som ikke er veldig langt unna HAHA igjen. Litt små spillere i DEMONS-fronten, som kan bli kjipt mtp moral, men er god spiller ser store muligheter med dette.

Rykte: 5/10
Kan ikke si jeg vet hvem du er basert på dette nicket. Godt mulig våre stier har krysset før dog :p

Stamme: 8/10
InVi. Er rank 1 i poeng, men har mistet den store ledelsen dem hadde. Er nå under 100k ned til HAHA. Har fått en del ODd i det siste, som en følge av å ha mistet en del byer til nettopp HAHA. Ser svakhetstegn her.

Adlinger: 8/10
I all hovedsak fine adlinger. Trekker litt ned på et par innadlinger og et par gråbyer som ikke var av særlig størrelse. Dog, dette skjer jo med alle ;)


Totalt: 44/60
 

ArmoredPony

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
;)

Innocent/Redswan
Poeng: 225.017
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 839.557 (2.)
Stamme: HAHA


Poeng: 10/10
Rank 1. sier sitt.

ODa: 9/10
Rank 2. Stiger hver dag.

Plassering: 10/10
Har 2 store kluster nå. kluster nr 2 såg ut som et Kamikaze oppdrag, men se på det nå!

Rykte: 10/10
V2 Krigen da ;) dere er knall spillere.

Stamme: 9/10
HAHA: Rank 2, Ligger i helene på InVi. Kan nesten ikke klage, stamma er tett plasert og gode medlemer.

Adlinger: 10/10
Går for seg ! Du står på og det liker jeg !


Totalt: 58/60[/QUOTE]

(sikter mest mot Robert)

Mvh Flame. Fra v2/ ArmoredPony
 

DeletedUser

Guest
ArmoredPony:
Poeng: 231.546 poeng.. ikke værst men er jo ikke helt i toppen. men kan jo komme opp og snuse litt engang:p er tross alt under halvparten av innocent,, 7/10

ODA: RANK 19.. 10 Plasser mindre en din poeng rank... for dårlig når verdnen vinnes av oda:p fysh fysh 5/10

plassering: ser ingen tydelig front.. ligger trygt og godt bak i HAHA... må kanskje få gjort noe med det:p kan ha en sammenheng med odaen...har jo mange småe spillere og kose deg med:) 5/10

rykte: jeg har ikke vært på denne verdnen så lenge så vet ikke hvem som sitter dær desverre. velger derfor og svare blankt.

stamme: HAHA er jo den ledende stammen:) dere har en flink leder i robert:) synes alikavel dere burde mere i oda ovenfor oss i invi ettersom dere har flere medlemmer en oss og mere poeng og dermed mere tropper... bare min mening det da.. 9/10

adlinger: mye spillere, og litt bb byer:) liker den blandingen:) er jo vansklig for og ta noe invi så langt unna som du er... men du har gjort det beste ut av det:) 8/10

35/50

burn
 
Topp