Rate Spilleren Over!

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Denne trengs jo :O

U Know The deal!


Poeng <?/10>
<Kommentar>

Stamme <?/10>
<Kommentar>

OD <?/10>
<Kommentar>

Rykte <?/10>
<kommentar>

Farmet <?/10>
<Kommentar>

Plassering <?/10>
<Kommentar>

Total <?/60>
<Kommentar>

For Fun: Profil <?/10>


Første Skal få Rate Oss.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Denne trengs jo :O

U Know The deal!


Poeng <?/10>
<Kommentar>

Stamme <?/10>
<Kommentar>

OD <?/10>
<Kommentar>

Rykte <?/10>
<kommentar>

Farmet <?/10>
<Kommentar>

Profil <?/10>
<Kommentar>

Total <?/60>
<Kommentar>

kjekk!
 

DeletedUser

Guest
Oliver Queen

Poeng 4/10
Ligger på en 416 plass med 161 poeng. Er vel kanskje litt vel lite selv om du hadde en 4 og en halv time late start?

Stamme //
Sitter i egen stamme for øyeblikket, så velger å ignorere stamme kategorien.

OD 9/10
Ligger på tredjeplass med 149 OD, der 148 av dem er ODA. Tyder på at du har vært en av de mest uheldige når det kommer til spikes. Stammen du lagde heter jo også forøvrig spikes, så det virker som du er litt frustrert!

Rykte 7/10
Sett deg mye på forumet, du er vel en av de som poster mest for øyeblikket. Har ikke møtt deg in game før, så vidt jeg vet. Så vet ikke noe om dine kunnskaper. Gir deg ett litt over middels ryktepoeng på grunn av forum aktiviteten.

Farmet 5/10
Er vanskelig å si siden du har disablet medaljene, men etter mengden med spikes du har truffet kan det ikke være så alt for mye. Iallefall et stykke fra 10k, skulle jeg tippe så ligger det rundt 3-5k, på grunn av den gode plasseringa med mye gråbyer ute på rimmen.

Profil 9/10
Regner med at det er ingame profilen du hinter til her? Du har eget profilbilde, og "idioter" skrevet på forskjellige språk, nettopp fordi du hater spikes. Likevel så er det mere en de fleste gidder å gjøre på profilen, så gir deg en relativt høy poengsum her. Skulle du fått 10/10 på denne, måtte den ha fått meg til å le.

Total 34/50
Er en helt ålreit poengsum, men tviler på at du selv er fornøyd med hvordan du ligger ann for øyeblikket. Er dog veldig tidlig i spillet for å danne seg et godt bilde av spillerne. Regner med at du kommer til å klatre opp på rankingen snart :)
 
Sist redigert av en moderator:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
What if i told you, that i have farmed more than 10k? :O

var faktisk blant de tre første til å få den.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Altså, syntes ikke vi skal rate profilen til folk. Det er irrelevant for ferdigheter ingame :p Rykte ville vært mere relevant, da.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Altså, syntes ikke vi skal rate profilen til folk. Det er irrelevant for ferdigheter ingame :p Rykte ville vært mere relevant, da.

Rykte rates allerede,
Om du vil kan profilen rates separat? Dvs at man rater det andre også kommer profil som en morsom liten bonus :)
 

DeletedUser

Guest
Plassering er jo veldig fint å ha med i slike ratinger.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Symphonize
Poeng:530
Rangering:61
Beseirede motstandere:84 (401.)
Stamme:No No

Poeng: 8/10
En grei Poengsum, men ikke helt på topp.

Stamme: 6/10
De ligger langt nede, greit snitt though

OD: 5/10
Selv om det er bra med lite OD i oppstarten, er det fortsatt lite

Rykte: 8/10
Ser du gjør det bra på v14, ellers sett ganske lite til seg på forum.

Farmet: 9/10
du har de samme medaljene som alle andre som er med i teten blandt farmere.

Plassering: 8/10
Grei den

Total: 46/60
Bra denne

Profil: 7/10
Mere en de fleste gjør :p
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Oliver Queen
Poeng:381
Rangering:301
Beseirede motstandere:288 (124.)
Stamme:JaJa

Poeng: 6/10
En grei Poengsum, men alt for lite etter åtte dager, får litt + mtp spiking.

Stamme: 5/10
Nøytral, da du er eneste i stammen.

OD: 4/10
Selv om det er bra med lite OD i oppstarten, har du litt og jeg vet den ikke er bra for deg. Får da minus pga det.

Rykte: 6/10
Niko som er ansiktet deres utad ja, Hokke og TI er ganske stille. Ifølge Niko har dere 4.mest lk og 4.mest farma på v17, noe som mest sannsynlig bare kan avkreftes nå.

Farmet: 7/10
230-280k. Bra, men fortsatt ikke halvparten av det vi har.

Plassering: 7/10
Mye barbs, lite å adle

Total: 35/60
Bra denne
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ralph Lauren
Poeng: 1.091
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 3.818 (1.)

Poeng: (10/10)
Dere har gjort en fantastisk god jobb her, dere har jobbet hardt og dere får fortsette med denne farten utover i gamet, da kommer dere langt.

Stamme: (7/10)
Veldig gode folk her, men må trekke ned pga lite medlemmer og lite poeng som stamme. Men om flere kommer inn her trur jeg WySoSe kan vinne.

OD: (10/10)
Du får ha lykke til med å være først til 10k HoF :)

Rykte: (9/10)
2 her jeg kjenner, Magnus (habbomannen) har lenge vært en av de jeg har foraktet mest. Men utover nu viser han at han faktisk kan dette spillet og han får mer og mer respekt for hver dag som går. Sindre (AS47) Du er en fin person, men du er veldig rask på f.eks kicks uten å si ifra. Men du kan når du vil, trur nok Contra skal ha litt av æren for det :)

Farmet: (x/x)
Jeg vet nyaktig hvor mye de har farmet atm, og vil ikke uttale meg om det :)

Plassering: (8/10)
God del grått, du har nuket og drept de fleste naboene dine som igjen blir til farms. Samt gode adelsmål ikke langt unna.

Totalt: (54/60)

Psst, DishWasher.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
DishWasher
Poeng
:677
Rangering:19
Beseirede motstandere: 145 (282.)

Poeng: (8/10)
Henger litt etter, men er for all del med, ligger godt plassert på en 19. plass

Stamme: (7/10)
Whysose, stammen har veldig godt potensiale, tre spillere om jeg ikke tar feil, og veldig gode spillere i tillegg.

OD: (2/10)
Ikke veldig mye od her, selv om od ikke er så viktig i starten.

Rykte: (9/10)
Johan, super moldenseren <3 er der, awesome dude, også er jo olve der, spent å se hvor langt de kommer seg, vet ikke om det spiller flere her.

Farmet: (x/x)
Har en viss anelse hvor mye de har farma, men vil ikke gi poeng på dette.

Plassering: (9/10)
Velldig heldig med posisjonen, veldig mange gråbyer, men i tillegg mange greie byer rundt, som kan bli potensielle adlingsmål, ligger godt ann i forhold til de to andre i stammen også.

Totalt: (35/50)

Ps: Heskey123
 

DeletedUser

Guest
Heskey123
Poeng:920
Rangering:9
Beseirede motstandere: 1.919 (7.)

Poeng: (9/10)
Alle som er på topp 10 fortjener minst 9 poeng, du har 920 og er en av de neste til å nå 1k. Fin poengsum dette!

Stamme: (10/10)
Du er i stammen ~RS~, som ligger på førsteplass, med bare 9 spillere av totalt 10 spillere som telles! Er en solid ledelse, så kan nok ikke gi annet enn 10.

OD: (8/10)
1.919 i OD, det meste er fra ODA. Er en god del, men ligger ganske langt bak både Hårek og Ralph. Regner med at dette tilsier 3-5 småspillere som er klarert? Uansett fin poengsum dette. Personlig foretrekker jeg ikke å ha så mye ODA, som de på top 2 så tidlig uansett. Men hvis ryktene om Ralph er sanne, så har han tropper nok...

Rykte: (7/10)
Heskey, ja. Kjenner deg fra v14, der du er motstanderen vår. Har vist at du kan en del der, adlet mye fra tidligere Roem blant annet. Virker som du er flink med startups!

Farmet: (9/10)
Du var vel en av de tre første til både 100 byer og 1000 byer ranet, samt 10k ranet om jeg ikke tar veldig feil? Regner med at du har farmet noen 100k, hvor mye aner jeg ikke.

Plassering: (9/10)
Du har en veldig bra plassering med mye grått og begrenset med spillere rundt deg, som gir lite konkurranse om ressursene, men kanskje noe dårligere adlingsmål.

Totalt: (52/60)
Du har fått en fin startup, og har et stort potensiale i området du er plassert. Gleder meg til å følge utviklingen din videre. Lykke til!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Symphonize
Poeng: 725
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 1.725 (10.)
Stamme: No No


Poeng: 8/10
Har steget i Poeng(og rang) siden sist rating. Likevel holder det ikke heeeelt til en 9

Stamme: 8/10
Bra snitt, mener disse kan være med i toppen med noen flere gode rekruteringer, Meen trekker ikke i toppen enda.

Od: 9/10
Her har det værtfall økt, top 10= 9, men bare fordi dere henger såpass langt bak Ralph og Hårek.

Rykte: 8/10
Ser deg på forum og du gjør det bra på v14

Farmet:9/10
samme som alle med 1k plyndringer + 10k ranet, føler jeg ikke kan gi +for å ha angrepet 250 spillere da :p

Plassering: 8/10
samme som sist :D

Total: 50/60
Dere har forbedret dere siden sist, det er noe jeg ikke ser på som negativt!

Dropper profilen her, siden det er samme som sist gang jeg ratet han :p
 
Topp