Rate Spilleren Over!

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Oliver drama Queen
Poeng: 528
rangering: 179
Beseirede motstandere: 300 (200.)
Stamme: VeViVi

Poeng: 5/10
Milevis bak, ja du ble spiket att og fram, men det er jo din egen feil og på en måte så må trekke ned.

Stamme: 4/10
Dere er 4 medlemmer og har dårlig snitt, samt er en "dårlig" kopi av w5 stammen V V V på .net.

OD: 5/10
Dere lo høyt før pga spikes, men ikke kommet høyere. samt OD er noe man ikke ofte leter etter i oppstart.

Rykte: 10/10
Du er alt fra et troll til en seriøs og gjennomtenkt skriver. Men ofte hendene og ikke hjernen som skriver.

Farmet: 7/10
Du kunne vært tidlig til 10k, men ble spiket (som sagt, litt din egen feil)

Plassering: 10/10
var jo en fantastisk plassering.

Totalt: 41/60
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
a) Hvordan er det min egen feil at alle untatt 3 av byene i min 9x9 er spiket? explain.

b) Stammen er ikke noen kopi av VVV i det hele tatt, Jeg kom opp med navnet selv.(Forøvrig, ar vi 8 best snitt på v17 tror jeg)

c) Nr3 til 10k er ikke tidlig nok nei? :p

Ellers var det en fin rating :)
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
a) Ja, husker du skrøt sånn over at du fikk den beste plasseringen etter restart, siden du dregde til deg oppmerksomhet slik ble du spiket.

b) Sure thing.

c) Ja men hva klarte du etter det? :p
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
a) Tviler på at noen her på forum er så dumme at dem foretrekker Spiking framfor farming, men ser hva du mener, :D

b) Jeg mener det, Det var ikke min intensjon å kopiere en stamme fra w5 på .net(forøvrig er Vendi Vidi vici(ordtaket) kjent nok til at jeg mener du ikke burde beskylde meg for kopiering Bare fordi jeg bruker det som stammenavn) :)

c) Vi var ca 13 timer bak Heskey123 til 1k plyndringer, jeg vet det ikke er veeeldig bra, men synes det ikke er heelt håpløst heller ;)



Anyways, Back on topic ! :d
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
a) Tviler på at noen her på forum er så dumme at dem foretrekker Spiking framfor farming, men ser hva du mener, :D

b) Jeg mener det, Det var ikke min intensjon å kopiere en stamme fra w5 på .net(forøvrig er Vendi Vidi vici(ordtaket) kjent nok til at jeg mener du ikke burde beskylde meg for kopiering Bare fordi jeg bruker det som stammenavn) :)

c) Vi var ca 13 timer bak Heskey123 til 1k plyndringer, jeg vet det ikke er veeeldig bra, men synes det ikke er heelt håpløst heller ;)



Anyways, Back on topic ! :d

Håper du å komme først til 10k plyndringer også, eller er det viktigere med 1 mill?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Vi kommer verken først til det ene eller det andre. Vi fikk lk alt for sent
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
DishWasher

Poeng: 1.699
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 638 (194.)
Stamme: WySoSe

Poeng: 8/10
Du ligger som rank 6, men 1k bak rank 1. Bra i forhold til de fleste.

Stamme: 10/10
Det beryktede "WySoSe". Sykt teit navn fordi det er en "dårlig" kopi av speedteamet WySoSe .. For utenom at ledelsen er den samme. Dominans. Heheh, jeg er morsom :Neutral: Tipp topp tommel opp - rank 1

OD: 5/10
Utrolig lav OD. Drept lite spikes og få naboer. Dere har hvertfall ikke cleara mange naboer, men troppeantallet bør være bra

Rykte: 8/10
Har et intrykk av at flere ser ned på deg, uten at jeg kan forstå hvorfor. Du er både hyggelig og grei (Er ikke det egentlig akkurat det samme?)

Farmet: 7/10
Henger greit med. Også her er du langt bak kongen på haugen, bestående av meg selv. Ikke rart det er vanskelig når du ikke ligger så langt fra meg.

Plassering: 8/10
Greit med gråbyer, sikkert og bra adelsmål. Tror den trygge plasseringen trekker deg litt ned som individ, som også ødelegger plasseringen din litt.

Totalt: 46/60 - 7,7 i snitt

Jeg har hest på skjorta - Ralph Lauren
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ralph Lauren
Poeng: 2.782
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 8.866 (3.)
Stamme: WySoSe

Poeng: 10/10
Ligger på rang 1 som de også har gjort det en god stund. Har en solid ledelse på de fleste, så er ingenting å si på det. Lite adlinger, men får gå for denne gang. 10/10!

Stamme: 10/10
Ruben er leder av "speed"-stammen WySoSe. Har masserekrutert seg til rang 1, men siden alle er pro, så går det greit. Ten points!

OD: 9/10
Ligger på en finfin 2. plass angrepsmessig, så det har nok gått med ett par lks i clearing og spikes. De ligger kun på en 573. plass på ODD, så er nødt til trekke litt pga det.

Rykte: 9/10
Ruben har ett veldig bra rykte vil jeg si. Han er speedguru og en guru generelt i tw, men han er ikke den mest pratsomme, så er ikke av de som er mest kjent her på .no. Han kan det som burde kunnes innenfor tw og når han først vil vinne så burde alle frykte den kontoen han spiller på!

Farmet: 9/10
Er den som har farmet mest på v17 så langt!(?) Ingen over, ingen ved siden. MEN, jeg vet du klarer enda bedre også... så jeg kan ikke gi deg full pott (angel)
[01:18:47] Ruben Brustad: Farma tom. spillere
[01:18:55] Ruben Brustad: Man kan ikke forvente at jeg gjør noe
[01:18:57] Ruben Brustad: JEg er slask


Plassering: 9/10
Ligger plasert omtrent midt mellom rim og midtpunktet på serveren. Har nok ikke så alt for mange adlingsmål, men vi får se etterhvert... Plasering kan altså altids bli bedre ;)

Totalt: 56/60


Im SlUmPi
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Bra rate slumpi, men med nesten 500k mere farma enn nestemann og klart første til millionen, hva kreves for en 10?:)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ett perfekt farmeløp. Tviler på at du har hatt det? :hmm: Isåfall har du vært veldig flink, og du fortjener 10'eren :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Slumpa
Rang: 25.
Stamme: WySoSe
Poeng: 1,557
OD: 1,636

Poeng: 10/10
Poenghorer ikke, det er bra. Viktig å fokusere på tropper.

Stamme: 0/10
WySoSe Har masserekrutert seg til rang 1, alle som var der først var pro, men siden gjennomsnitts pro'et har sunket betraktelig etter dette så får du ikke mer her.

OD: 10/10
Veldig bra at du ikke har så mye OD. Mye OD er bare tull.

Rykte: 10/10
Hvem har vel ikke hørt om Slumpa før?

Farmet: 10/10
Har nesten ikke farmet noe, såvidt kommet over 10k. Det beste er å la ressfelta ta seg av ressurs innhentinga.

Plassering: 0/10
Ligger i K55. Det er mitt kontinent...

Totalt: 40/60

Bedre enn gjennomsnittet.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
DishWasher

Poeng: 9/10
Dere har kommet godt igang inne på en 10ende plass, noe jeg tipper vil endre seg ganske raskt, men tar ikke fram 10ern, da det fortsatt er tidlig for meg å se an hvordan utviklingen deres blir framover

Stamme: 10/10
WySoSe er en stamme med mange gode spillere som innehar store kunnskaper og god erfaring, en veldig fin gjeng, med et stort potensiale

OD: 6/10
Personlig synes jeg OD`en din er veldig lav, samtidig er det også ganske positivt, da det kan tyde på at du har masse tropper inne :)

Rykte: 10/10
Tror de fleste har hørt om 1 eller flere av dere, om ikke så ville det være veldig rart.

Farmet: 10/10
Dere har farma en god del ut ifra det jeg har hørt, så 10ern er i boks her..

Plassering: 8/10
Du har noen gode adlings mål, men du har også noen stamme naboer som vil være med på festen..


Totalt: 53/60
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
dg44 skrev:
Plassering: 8/10
Du har noen gode adlings mål, men du har også noen stamme naboer som vil være med på festen..

Nei, de lar jeg ikke få ress :D
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
DishWasher
Farmet: 10/10
Dere har farma en god del ut ifra det jeg har hørt, så 10ern er i boks her..

Jeg sier ikke at de på DW har farmet dårlig, men RL har farmet dobbelt så mye, men fikk nieren, mens DW får tieren. Ser ikke helt logikken.
 
Topp