Rate Spilleren Over!

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg sier ikke at de på DW har farmet dårlig, men RL har farmet dobbelt så mye, men fikk nieren, mens DW får tieren. Ser ikke helt logikken.

var vel heller ikke jeg som ga dere poeng :p de er innenfor topp 5 mest farma på v17.. det er ganske greit.
 

leonerdo da winchy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Savant

Poeng: 9/10
Lå på førsteplass en liten stund men tatt igjen av ralph lauren og til min store skuffelse raenef :hmm: Kun whysose medlemmer får være på topp 3, Får ikke 10'ern her fordi dere datt til rang 3.

Stamme: 10/10
Trenger vel ikke å rate her engang? 10/10 ofc? Whysose er bare best :)

OD: 7/10
Synes dere han er grei od, men kunne da vært bedre.

Rykte: 10/10
Alle har vel hørt om ihvertfall en av dere, og har dem ikke hørt om deg før stian så har dem ikke vært mye på forum :awesome:

Farmet: 10/10
Dere har farmet ganske bra igjennom hele v17 hittil så full pot fra meg her.

Plassering: 8/10
Ligger vel litt kinkig til ang adlingsmål og litt isolert fra stammen, men om alt går som dere har planlagt så kommer det til å gå supert tenker jeg. flott sted å farme også anntar jeg:awesome: trekker litt ned siden dere er ganske nærme Ralph lauren og om dere begge adler samme vei så kan det kanskje bli litt irriterende ang adlingen, but I got my faith in you (yes)




Totalt: 54/60

- Dishwasher
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Bare en liten kommentar her: Alle i denne tråden er så negative mot OD... Hvorfor? OD betyr selvsagt at tropper er drept som i og for seg er positivt, men det betyr også tapte ressurser og tapt tid i brakke/stall - noe som ofte overveier de "positive" konsekvensene av å få OD.
 

DeletedUser

Guest
Dishwasher

Poeng <8/10>
Veldig kinkig å vurdere poengsummen riktig pga pp-kaos. har hengt med og vært blant toppspillerne hele veien, derfor får de 8 poeng. f. eks 2pac ville ikke fått like høy vurdering av meg, sett at han benyttet seg av en pengefunksjon ikke alle har mulighet/råd til.

Stamme <10/10>
WySoSe fortjener å være på topp, som de har gjort hele veien. Speed-folkene har følgelig bra erfaring med start-up, ettersom speed-runder stort sett ikke går til hva vi kan klassifisere som "endgame".

OD <8/10>
Veldig fin OD etter min mening. De har måttet kjempe for poengene, som OD-a viser, men har samtidig ikke sløst bort alt av tropper. Også litt ODD, som betyr de har forsvart seg mot innkommende. Ser ikke fordelen med høyest mulig OD-ikke så tidlig i spillfasen.

Rykte <7/10>
Kjenner kvæna og joakim, dvs 2/3

Farmet <9/10>
Gull på plyndring, og sølv på raning. vet ikke hvor mye de har innenfor disse, men over 10k farmeangrep og over 1 mill ress farmet, det holder nesten til toppkarakter her. Ville likt å sett en "dagens plyndrer/raner" for 10/10

Plassering <8/10>
Meget gunstig plassering, hvor de to nåværende byene ligger ett felt unna hverandre, og det ligger mange saftige landbyer rundt. noe som trekker litt ned er at det ligger flere stammefrender ganske nære, som hemmer fri vekst i alle retninger, men clustrene blir garantert markerte etterhvert.

Total <50/60>
En meget bra rating, hører hjemme nær toppen denne kontoen. :)


Se i signatur!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Poeng <6/10>
Poeng: 1.662,god siden han begynte,sikkert en latsekk som liker og lage tropper da? 5/10

Stamme <7/10>
EP,interisang stamme, kan faktisk komme langt :)
7/10

OD <2/10>
2k,i odt ,ikke så bra

Rykte <7/10>
Veit så vidt hvem du ,er men du vant jo v11 så du får en 7er

Farmet <?/10>
idk

Plassering <7/10>
fin plassering med noen bra byer når han får akd

Total <29/60>


Zlatan Ibrahimovic er jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Poeng <6/10>
Poeng: 1.662,god siden han begynte,sikkert en latsekk som liker og lage tropper da? 5/10

Stamme <7/10>
EP,interisang stamme, kan faktisk komme langt :)
7/10

OD <2/10>
2k,i odt ,ikke så bra

Rykte <7/10>
Veit så vidt hvem du ,er men du vant jo v11 så du får en 7er

Farmet <?/10>
idk

Plassering <7/10>
fin plassering med noen bra byer når han får akd

Total <29/60>


Zlatan Ibrahimovic er jeg :)

hehe, tropper for farming da vettu. Dessuten bruker jeg ikke pp, så byggekø er nesten alltid i gang, + at tropper konstant produseres(ofc)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Poeng 0/10
Ikke rangerbart pga at kapitalkreftene rår

Stamme -10/10
slippe til kapitalistene slik??

OD 0/10
Ikke rangerbart pga at kapitalkreftene rår

Rykte 0/10
Ingen kommentar

Farmet -5/10
Minimalt i forhold til kontostørrelse.

Plassering 0/10
Uten betydning pga at kapitalkreftene rår

Total -15/60
Hurra for kapitalismen
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Panzertank (TTB)

Poeng: 8/10
328.256 Dette er rank 3 på v17, så det får være godkjent. Pp-bruk for å komme hit kjenner jeg ikke til, så derfor gir jeg bare 8/10 basert på en mistanke.

Stamme: 6/10
Denne stammen hadde jeg trodd bedre om. Noen grisedyktige spillere, men også mye daukjøtt. I tillegg var de redde for å rekruttere bl.a meg av frykt for krig mot store, skumle wysose.

OD: 7/10
16.plass på od tilsier lett match så langt, men også at spilleren ikke er redd for å sette troppene sine i arbeid.

Rykte: 8/10
Har bare hørt positive ting over lang tid, men kjenner ikke til deg selv.

Farmet: 10/10
Flere DR og DP-medaljer tilsier at spilleren(e?) ikke later seg hele dagen.

Plassering: 8/10
Ikke noe front å snakke om, men veldig gode ekspansjonsmuligheter.

Total: 47/60
Absoutt en toppkonto på v17
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
jeeeeeeright - ~TA~

Poeng: 8/10
115.230 rank 14, hatt en litt treg vekst i starten, men har kommet seg nå. Usikker på pp-bruket her, men tror det har vært minimalt til nesten ingenting? Og gikk blikkblaa en solid omgang juling og tatt en del fine fiendebyer!

Stamme: 10/10
~TA~ er den beste stammen på V17 nå. Vi har rank 1 etter å ha gruset WySoSe og fullstendig overkjørt dem. Vi lå under mye i både byer og poeng, og har tatt igjen mer og mer for hver dag, og stammen troner nå på rank en. Kan ikke gi annet enn full score her.

OD: 8/10
Rank 16 på ODA'en med 186.800 tyder på at du har gitt ut mye juling og med kun 184 plass og 7.158 på ODD'en har du ikke blitt angrepet mye. Ikke noe negativt i det, viser bare at fienden har nærmest latt deg få byene gratis.

Rykte: 10/10
Du har vært innom de fleste verdener, og alltid med det samme nicket. Folk flest vet hvem du er og du har gitt ihvertfall meg et godt inntrykk av deg selv på forumet og. Full score her og!

Farmet: 5/10
Vet ikke helt hvor mye du har farmet, annet enn at du har de mest basic`e medaljene med 10k plyndringer og over 1 mill ranet.

Plassering: 9/10
Din plassering er solid og trygg. Du hadde en del front, som nå er eliminert da blikkblaa er snart fjernet sammen med resten av stammen sin. Gode vekstmuligheter også. Veldig bra!

Total: 50/60

-Jeg spiller på Thyreophora.
 

Harvez

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Thyreophora - ~TA~

Poeng: 10/10
Du har vokst utrolig siden jeg startet på denne verden. Føler egentlig ikke jeg har noe å trekke på, du ligger på en andreplass på denne verden og det er rimelig stort. Så her må jeg gi toppscore.

Stamme: 10/10
10/10 punktum. Ikke annet enn imponerende hva dere har oppnådd. Spesielt mot WySoSe, det må tyde på utrolig godt lederskap og stammesamarbeid.

OD: 8/10
5 Plass på ODA og 11 plass på ODD, viser at du er en solid og god angriper og forsvarer. Jeg gir deg en 9/10 som angriper, men må dessverre trekke litt fordi du har sluppet litt billig unna som forsvarer.

Rykte: 9/10
For min del, så må jeg bare rate deg ut fra verden 17 siden dette er eneste verden jeg kan huske deg. Slik jeg ser på deg så er du en solid spiller med veldig god kompetanse, og har et godt rykte i mine øyne. Må trekke litt fordi jeg dessverre ikke kjenner til deg så godt.

Farmet: 7/10
Aner ikke hvor mye du har farmet, så vanskelig å gi deg en rating på denne. På grunn av at du ligger på andre plass stoler jeg på at du har farmet relativt mye, men må nok holde igjen litt på toppscore.

Plassering: 9/10
Imponerende at du har kommet deg opp på andreplass. Det er vel kun en plass som er en 10/10 i mine øyne, og det er første plass, så derfor blir det "bare" 9/10 på denne.

Totalt:53/60
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Harvez

Poeng: 16.503
Rangering: 85
Beseirede motstandere: 75.319 (61.)
Stamme: Unk


Poeng: 5/10
Du har i skrivende stund en poengsum på 16500, som tilsvarer en rangering på 85. plass. Dette er ikke en veldig bra poengsum, men du har likevell skaffet deg noen byer som jo er ganske bra da... Gir deg en rating midt på treet :)

Stamme: 5/10
Stammen Unk ligger atm på en 5. plass, og den eneste spilleren jeg kjenner igjen der er Shizzle. Ut i fra poengsum og de spillerne dere har tror jeg ikke dere kommer til å ha særlig stor betydning for resultatet på verdenen. Blir 5 her også.

OD: 6/10
Litt bedre rangering på OD-listen enn du har på poengrangeringen. Du har rang 36 ODD, noe som tyder på at du har fått en del angrep mot deg. Dårlig ODA, så det blir ikke noe bedre enn 6 poeng...

Rykte: 1/10
Aldri hørt om deg før, og kan heller ikke se at du har gjort noe nevneverdig bra tidligere med den kontoen. Kun 1 post på forumet, noe som gjør at jeg ikke kan gi deg mere enn en ener.

Farmet: -
Kan ikke vurdere deg her siden du har skjult alle medaljene dine, men siden du startet for 2 måneder siden og ikke har kommet lengre enn du har gjort vil jeg anta at det ikke er veldig mye.

Plassering: 4/10
Mtp. farming og antall gråbyer er den sikkert ikke så verst, men siden du ligger helt kloss inntil stammen din har du ikke særlig gode adlingsmuligheter med mindre du er veldig frampå blir det lite på alle i stammen. Småe spillere lenger ute mot rimmen og kanskje litt for store lenger inn betyr at det blir vanskelig å vokse noe betydelig framover.

Totalt: 21/50
Uansett, lykke til videre.


Jeg spiller på Bohic.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Bohic

Poeng: 922.813
Rangering: 3
Beseirede motstandere: 8.199.399 (1.)
Stamme:TTB

Poeng <8/10>
Rank 3 med litt over 900k. Hadde en solid ledelse, men er i ferd med å hente igjen det tapte der.

Stamme <10/10>
TTB, topp stamme.

OD <10/10>
Best, enkelt og greit.

Rykte <8/10>
Benjamin, god spiller. Spilt med deg før og vet du er en god team-player. Har bare positivt å si om deg.
Patrick er jeg ikke så godt kjent med, og har heller ikke spilt særlig med deg før.
Er vel en nr.3 her også? uten at jeg vet det 100% sikkert ;)

Farmet <7/10>
Er vel, som de fleste, litt på og av når det gjelder farming. Ikke nådd 100mio enda.

Plassering <8/10>
God plassering. Front mot ~TA~, stammemedlemmer på sidene og i rygg. Bra plassering for videre utvikling. Ligger en del spredt med byer som jeg velger å trekke litt for.

Total <51/60>
Toppkonto, med gode spillere. Kommer til å kjempe i toppen helt til slutten.

Thyreophora
 
Topp