Rate Spilleren Over

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Mickey n Mallory


Poeng 7/10
Ser at dere går ned i rank, men kommer opp igjen ved å adle Deathstroke. Ligger fortsatt på 9.plass.


Stamme 8/10
OIM er en bra stamme. Dere har fått til mye sammen, men jeg tror ikke det holder.

ODT 8/10
Ser at dere har en balansert OD, det er tegn på stabilitet. Keep up

Rykte 4/10
Kjenner ikke til GIG men du virker hyggelig. Mickey gidder jeg ikke å uttale meg om. (Du vet selv hva du har gjort)

Adlinger 8/10
Adler masse av fienden som er bra. Så det blir et ekstra pluss her.

Plassering 7/10
Hvis du er en front spiller burde du håndtere denne kontoen. Eller fin plassering med gode muligheter.


Total: 42/60

Scoren kan fort gå opp, keep up


Dora the Explorer
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Dora the Explorer | Rank 16 | ODA | 2.757.132

Poeng <7/10>
Som sagt også i de tidligere vurderingene, kun første plass gir 10 poeng! Du kan øke poengsummen din betraktelig om du spiller kortene dine riktig, noe jeg har troen på at du kan klare.

Stamme <9/10>
Du tilhører ODA som ligger på første plass, men statistisk sett ligger OIM ett lite steg foran oss.
Ettersom jeg ikke har spilt v18 i perioden juni - november kan jeg ikke si noe om hva som skjedde etter OIM byttet side, men har skjønt det såpass at mange fronter ble sterkt svekket. TW-stats viser ikke at du har blitt sterkt påvirket av dette i form av tap av byer, men har nok gjort deg mer sårbar. Stammen er avhengig av b.l.a. deg.

ODT <7/10>
29.374.659 sammenlagt gir deg rangeringen 17.
ODA - 16.636.592 (rank 17)
ODD - 12.738.067 (rank 22)

Ikke den aller høyeste, men heller ikke den aller laveste. Jeg gjentar; Du kan øke din ODT betraktelig om du spiller kortene dine riktig. Denne brukeren har ingen mangel på tropper, så om du bruker de på en best mulig måte vil nok OD'en din stige veldig.

Rykte <10/10>
Jeg kan ikke navnet på spilleren her, men han er en stå-på fyr. Vent litt, det er to stykker her. De kaller seg visst Whoop og Fosi. Jeg har ikke noe negativ å si her, selv har jeg ikke hørt noe negativt om dere heller. Når det ikke er noe negativt å si kan jeg vel ikke sette annet enn 10.

Adlinger <8/10>
Du innadlet Happyshit ganske tidlig i spillet da du gikk under navnet KvAmm3. Dette førte til en plutselig økning av poeng.
Ikke har du adlet en overdreven mengde barbarer, men heller satset på spillerbyer. Dette liker vi! Du har også adlet en del av abdi98 og MaJeSTee i det siste, og dette liker vi i hvertfall!

Plassering <8/10>
Med den plasseringen du har kan det gå begge veier. Du har en lang front ved Mickey n Mallory, og en liten front ved MaJeSTee og H0lmedal. I det siste har det gått din vei, og jeg håper selvfølgelig det fortsetter slik :)
Din nærmeste fiende begynner å grave seg rundt deg og vil forstørre fronten, dette gjør dere begge både sterkere og svakere mot hverandre da dere har mye mer å forsvare samt enda mer å adle av.
Plasseringen for min del er ikke en drømmeplassering, men andre ville nok elsket å hatt den plassen!

Total <49/60>
Stå på, gutter!

En liten hilsen fra Aleks :)
 

belzebub

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jon Snow.


Poeng <9/10>
Bygger deg opp med DoF byer. Kjempe bra jobbet! Fortjener plasseringen.

Stamme <10/10>
ODA, fantastisk stamme. Liten nedtur, men tror det snur!

OD <8/10>
Det kommer seg. Denne gutten er et talent!

Rykte <8/10>
Ryktes at du Aleks er en trivelig kar!


Plassering <9/10>
Du har en veldig bra plassering i forhold til vidre vekst. Safesone, og fronter. Du kan vel ikke klage?

Total <50/60>
Trivelig kar, jobber og står på. Yter sitt beste, og viser god fremgang. Har stor tro på Jon Snow.

Håper på godt samarbeid fremover. Du er virkelig en person alle vil jobbe med!
 

DeletedUser

Guest
Kjedelig å ikke se noen nye innlegg på forumet

Belzebub
Poeng: 2.665.526
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 20.808.475 (30.)
Stamme: ODA

Poeng (7/10)
Kontoen er på 24. plass og 33. plass på vekstrangeringen. Utfra vekstkurven ser det ut som om kontoen bare står stille av og til i noen dager før veksten kommer igjen, så aktiviteten kunne kanskje vært litt høyere?

Stamme (9/10)
ODA har blitt bedre siden sist jeg ratet en spiller og er mer på offensiven nå enn før. OIM har enda ikke klart å passert dere til tross for at vi tok igjen en stor ledelse. Allikevel sliter stammen litt på defensiven i enkelte fronter.

OD (8/10)
Bra ODA i forhold til poeng. Lite ODD tyder på at kontoen ikke har fått så veldig mye motstand i det siste.

Rykte (7/10)
Du begynte å spille på Kim Jong-il-kontoen på HP nå nylig og jeg tror ikke jeg hadde visst hvem du var om det ikke hadde vært for det. Husker så vidt PsychoBeast-kontoen. Belzebub var en av grunnene til at jeg ikke orket V18 mer når jeg var i Power, så det er godt å høre at kontoen har fått en ny eier :p

Adlinger (6/10)
Ikke adlet så veldig mye av OIM, sikkert fordi plasseringen din suger.

Plassering: (2/10)
Utrolig kjip plassering med spredte clustre og så vidt front mot OIM og DoF.

Totalt: 39/60
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Heartbreak

Poeng <7/10>
Rank 18, med ca 2.7mill poeng, en grei poengsum spesielt mtp plasseringen på kartet. Du har mange dog mange adlingsmuligheter både nord og sør. Så forventer at poengsummen snart stiger kraftig, så lenge presset er borte deffensivt, og enn kan satse mer offensivt :)

Stamme <10/10>

OIM er en topp stamme, med god struktur og flinke spillere over alt egentlig. En stamme jeg har veldig troa på, selv om ODA er rank 1, må jeg ærlig si at jeg tror at OIM kommer seirende ut av denne krigen, selv om MD er i ODA, ja må nevne MD. Han er vell kjent som kongen av slike store verdener?
Anyways, flott stamme, bra samarbeid, flinke ledere og spillere.

OD <8/10>

Litt ODA, og en del mer ODD, sier kontoen har møtt mye motstand oppigjennom muligens? Ser ut til å ha kjempet godt siden han enda ligger så pent til på kartet.

Rykte <9/10>
Kjenner deg ikke så veldig godt Martin, men har fått et veldig godt inntrykk, en spiller som har gode kvaliteter som jeg tror kan gjøre det veldig bra på Heartbreak. Vi er da fiender på v20, så nå får jeg testet ut hvordan det er å spille både med og mot deg :) Kanskje ryktet stiger til 10 på neste rating av deg, av meg? hihi :)


Plassering <9/10>

For en slik spiller må jeg si at plasseringen er veldig veldig fin, kan velge fritt frem hvor du vil adle, samt du har gode og fine egentlig safe byer. Grunnen til at du får 9 og ikke 10 er fordi det er utrolig lett å kunne få veldig stor motstand både i nord og sør, og da kan du slite litt mer.


Total <43/50>

Veldig grei og fin sum egentlig, er uten tvil forbedrings potensialer for en bedre rate her. Så bare å stå på :)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Bermuda
Poeng: 5.375.217
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 61.200.441 (7.)
Stamme: OIM

Poeng (9/10)
Ligger på 2. plass som er veldig bra, så skal ikke si noe på poeng. Gir deg en 9 og ikke 10 pga 1.plass er 10.

Stamme (7/10)
OIM, fiendestamme. Dere hadde en del vellykkede aksjoner mot oss. VI braste sammen, men nå ser det kanskje ut som at det snur?
Det får tiden vise :))

OD (8/10)
Bra med ODA, men skuffende lite ODD. Du har en veldig fredfull konto pga plassering. Men ser ut som at trusselen kommer sakte men sikkert, det kommer til å bli tøft med deg med så mye off.


Rykte (8/10)
Er dyktige spillere, men ikke kunne visst så mye mer enn offensivt enda. Vi får bare vente å se!


Adlinger (7/10)
Adlet en del fra innaktive spillere, snappet noen byer av meg blant annet. Men det er readling etter fylle ;)
Så ikke veldig imponerende dessverre.

Plassering: (10/10)
Du har en veldig fin plassering. Et godt cluster og store muligheter. Adlet deg taktisk. Så er får du en høy score av meg :))


Totalt: 49/60

Mvh:
Chris
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
At vi har lav ODD, er ingen andre enn stammen ODA sin feil :)

Og ja jeg har gjort noen snikadlinger på deg, må si jeg ikke ble imponert av hvordan du stacker frontbya dine (det er ikke readlinger når de er fulle off byer uten deff) :)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Er readlinger du har tatt fra meg jo. Si hva du vil :)
Ser ut som du mistforstår min taktikk, I give a shit :)

Ja, ODA sin feil at han har lite ODD. Men se på plasseringa, noen spillere som måtte bli fjerna før vi kan hugge i tak på Bermuda :)

Får nok i nærmeste fremtid mer ODD!
God jul!
 

julebrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ikke gjort dette før, men tenkte å prøve meg :)

Bodyguard
Poeng: 2.863.085
Rangering: 16
Beseirede motstandere: 59.657.198 (9.)
Stamme: ODA

Poeng (8/10)
2.8 mio poeng, 16.plass og har hatt en ok vekst.

Stamme (8/10)
ODA 1.plass og hadde en ledelse på nærmere 20 mill da vi merget med NICE. Nå gjenstår det kun 3 millioner. Har selv satt igang et par aksjoner mot flere av dere, som har gått overraskende lett. Men godt mulig dette ikke er de beste spillerne, og når sant skal sies har noen av dere endelig bitt litt fra dere i det siste, så skal bli spennende å se hvem som vinner!

OD (9/10)
Bra med både ODA og ODD, så gir deg en 9´er!

Rykte (8/10)
Ikke hørt så mye om deg, men har fått inntrykk av at du er en dyktig spiller. I og med at jeg ikke har hørt så mye om deg kan jeg dessverre ikke gi deg full pott.

Plassering: (5/10)
Mange spredte clustre innestengt av dine stammefrender, men en front i det nordligste clustret mot fyllesamen og snart Bermuda. Blir spennende å se hvordan det går da.


Totalt: 38/50

GOD JUL :jsmiley:

-Edvard
 
Sist redigert:

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
tarantella
Poeng: 2.323.239
Rangering: 33
Beseirede motstandere: 57.187.055 (11.)
Stamme: OIM

Poeng: 7/10
2,3 mill... Ikke så ille det :)

Stamme: 9/10
OIM. En stamme i slag. Leder krigen mot ODA hittil.
Blir en 9`er. Da ingen stamme er perfekt.

OD 7/10
Denne her er litt vanskelig. Da jeg synes det er veldig vanskelig å gi poeng her, hehe.
Men h*n har ei meget høy ODD, helt grei ODA... Tror han får en 7`er.

Rykte: 7/10
Jeg vet ikke så særlig mye om dem. Da jeg ikke har hatt så mye kontakt med dem, men jeg har hørt mye positivt om Tarantella.

Plassering: 8/10
Tok en kjapp titt på kartet. Ser ut som h*n har en fin front mot TAL. Ikke noe særlig spredt.... Ser ganske bra ut :)

Total:38/50


Jeg er på Bexx
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Bexx
Poeng: 6.235.101
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 79.198.293 (4.)
Stamme: OIM

Poeng: 10/10
Har rang 1 med en god ledelse fra 2.plassen. Full pott her.

Stamme: 7/10
OIM syntes jeg har gjort det ganske så bra. Har gode lederskikkelser og dyktige spillere. God statistikk i krigen.

ODT 9/10
Tjaaa. 2.plass ODA og kanskje den største bidragsyteren OIM har i krigen mot ODA. Har rimelig lav ODD, noe han ikke kan gjøre noe med. :hmm:

Rykte: 8/10
Får ikke alltid med meg hvem som sitter hvor til enhver tid, men av karene som er der nå har jeg et godt inntrykk. Skaatum er vel der fremdeles? Virket som en dyktig spiller, slik jeg forsto det var han sjefen på kontoen der..(?)

Plassering: 8/10
Har et bredt spekter med byer. Mange muligheter, men ikke så veldig stor front. Plasseringen er i mine øyne ganske bra. Det avhenger mye av hvordan man er som spiller og hva man er flink på. Noen er bedre på ren front, mens andre gjør det bedre som en mellom mann mellom leddne. Virker som Bexx står sentralt i OIM's offansive kraft.


Total:42/50

-
Decrepitus
 

DeletedUser

Guest
Kan noen rate Decrepitus? Jeg har allerede gjort det en gang :p
 

julebrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Siden ingen rater, får jeg gjøre det igjen. Er ikke flink til dette som sagt, så ikke hate.

Decrepitus
Poeng: 3.308.484
Rangering: 13
Beseirede motstandere: 24.497.230 (26.)
Stamme: ODA

Poeng: (8/10)
3.3 mio poeng og en 13 plass. Grei vekst.

Stamme (9/10)
ODA 1.plass og hadde en ledelse på nærmere 20 mill da vi merget med NICE. Nå gjenstår det kun 3 millioner. Var tamt en god stund men dere har nå i det siste endelig fått ut fingern. Tror allikevel vi vinner på sammarbeidet og samkjøringen.

ODT 7/10
Synes det er vanskelig å vurdere ODT. Har en grei ODA men ganske lav ODD. Kan vel ikke trekke så mye på ODD. Rank 26 sammenlagt. Velger å gi 7/10.

Rykte: 9/10
Hørt litt om deg, virker som en erfaren spiller. Ikke hørt noe negativt.

Plassering: 8/10
Etter en rask titt på kartet:
To clustre, hvor det nye er i det gamle området til deathstroke. Hovedclusteret ligger greit til med front mot diverse rim-spillere og bla.a Pilgrim. Litt store avstander mellom byer her og der og ikke helt samlet, men et stort og alt-i-alt ok cluster! Cluster nr 2 er i front mot flere OIM spillere, bla.a MnM. Blir spennende å se om du klarer å beholde mange byer her i lengden!


Totalt: 41/50

-Ed aka Tarantella
 
Sist redigert:
Topp