Rate Spilleren Over

DeletedUser

Guest
Tror du burde områkere litt på bokstavene i navnet ditt Mangoo, da finner du kanskje noe som hadde passet deg bedre:)

Synes 9 poeng er altfor snilt. Utifra påstandene til Ed hadde jeg gitt 3.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
tarantella

Poeng 5/10
Scoren blir lav her pga ranken din. 33. plass er ikke imponerende men du vokser jo fort nå så topp 25 er nok ikke langt unna.

Stamme 8/10
Synes OIM er flink med aksjonene sine, men tror ODA vinner i det lengste løpet. Dessuten har dere fått inn flere erfarne spiller som kan lage litt kaos, men det er vel ikke umulig å adle de, ikke sant fyllesamen ? ;)

ODT 7/10
Veldig høy ODD, men lav ODA. Var i en periode hardt presset av TAL, men nå er det plutselig omvendt :eek:

Rykte 5/10
Kjenner Edvard fra den tida jeg var i OIM. Grei og flink spiller. Kjenner lite til Karoline, men hun er nok hyggelig og

Adlinger 6/10
Ser ut som at dere adler byene TAL adlet av dere. Dere innadler også H0lmedal. Offensiv kraft er alltid bra

Plassering 7/10
Har en del safe men samtidig en front. Dere har front sammen med flere OIM spillere som er farlig for TAL. Plasseringen er fin ettersom at dere greier å forsvare dere og angripe.


Total: 38/60

Dora the Explorer
 

DeletedUser

Guest
Plassering 7/10
Har en del safe men samtidig en front. Dere har front sammen med flere OIM spillere som er farlig for TAL. Plasseringen er fin ettersom at dere greier å forsvare dere og angripe.

Så hva er negativt med plasseringen dems som tilsier ikke høyere poengsum?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Dora the Explorer


Poeng | 7/10
Sitter på godt over fire millioner poeng. Det er ikke dårlig, men med tanke på så mange muligheter rundt deg og tidligere aksjoner kunne du også hatt en god del høyere poengsum.
Vil tro poengene vil stige nå med ny dual som drar med seg masse motivasjon.

Stamme | 10/10
Det sies at kun den ledende stammen får full pott, men her må jeg nok gi ODA full pott. Uten tvil en stamme med gode og kjempe hyggelige spillere. OIM har vært og er en kjempe god stamme med mange mange supre spillere, og har fått til mye i feks. aksjonene mot TAL, men vil tro at ODA vil stikke av med seieren på v18.

ODT | 5/10
Er ikke veldig imponert. Kunne hatt en høyere ODA mtp. plasseringen din. Det vil endre seg snart!

Rykte | 4/10
Her kan jeg ikke dømme ut ifra hva jeg synes om kontoen/eierne. Her må jeg dømme fra hva jeg har hørt av andre og hva andre synes.
Jeg personlig har ingenting i mot noen på kontoen, men det er en hatet konto av diverse OIM spillere. Etter hva jeg har lest og hørt er ikke ryktet på denne kontoen på topp. Kan dessverre ikke gi høyere poengsum, selv om jeg liker dere godt!

Erobringer | 8/10
88 OIM erobringer er supert! Kan ikke se noe jeg misliker av dine erobringer på tw-stats. Om jeg skal pirke bittelitt så har det vært en del inadlinger og gråbyadlinger, men det er nesten ikke noe man kan ungå.

Plassering | 10/10
En fantastisk plassering om du skal utvide fronten ved aksjoner ol.
Fronter til flere OIM spillere, hovedsaklig MnM, men også mindre fronter i vest.

Totalsum | 44/10

Jon Snow.
 
Topp