Rate Spilleren Over

DeletedUser

Guest
Denne trengs jo alltid :O

Poeng <?/10>
<Kommentar>

Stamme <?/10>
<Kommentar>

OD <?/10>
<Kommentar>

Rykte <?/10>
<kommentar>

Farmet <?/10>
<Kommentar>

Plassering <?/10>
<Kommentar>

Total <?/60>
<Kommentar>

+ Ekstra kommentar

Første Skal få Rate Oss.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Don Jon

Poeng <10/10>
Mange poeng, da dere også er blant topp spillerne her inne.

Stamme <7/10>
Ser ut som en flott stamme, kjenner ikke til så mange der så vei ikke helt hvilken poengsum jeg vil gi.

OD <8/10>
286, ganske tidlig i spillet, kunne vært høyere også, men jeg har ikke mer selv.

Rykte <10/10>
Jørn sitter her, jeg vet ikke hvem andre som er her. Men ettersom jeg liker Jørn skal dere få 10!

Farmet <10/10>
v18's kongefarmer vil jeg si, trenger ikke nevne offentlig hvor mye etter jeg har hørt, men jeg er imponert.

Plassering <10/10>
God plassering med gode farmemuligheter, 10.

Total <55/60>

Annet:
En bruker som vil holde seg på topp lenge.


Aatto
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Don Jon
Poeng: 908
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 286 (6.)
Stamme: Nice

Poeng <10/10>
Tja, de gutta her ligger øverst om du deler ppbruk på poeng, slik det er nå er de på andre plass, men regner med at det vil komme seg ;)

Stamme <8/10>
Nice er en god stamme, kanskje litt få medlemmer enda, som kan gjøre oss sårbare, men vi blir nok å regne med videre ut i gamet

OD <10/10>
6 Plass totalt, dette er mere enn bra nok for min del mtp på hvor ung verdnen er

Rykte <10/10>
Tja, hvem har ikke hørt om jørn? setter kanskje de to andre litt i skyggen siden han er så kjent, men Jon og martin er også to knallgode typer, som kan spillet, full pott her!

Farmet <10/10>
Vet ikke om andre vet hvor mye de her har farmet, men jeg vet det, og det er MYE

Plassering <8/10>
Fin plassering, desverre lite å adle, men slik er det jo for nesten alle

Total <56/60>
Denne accen her blir absolutt å regne med framover, tipper de blir først ut med å adle,

Aatto
Poeng: 637
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 1 (267.)
Stamme:

Poeng <9/10>
God poengsumm

Stamme <-/10>
Ingen stamme

OD <5/10>
Liten od, er jo litt bra, derfor 5/10

Rykte <8/10>
hva skal jeg si? det intrykket jeg fikk av dem på v15 var ikke så greit, ellers er de jo rimelig kjente tror jeg

Farmet <8/10>
regner med at de når 1k plyndringer snart, hvis ikke har de ikek farmet mye mere enn oss

Plassering <8/10>
akk som alle andre

Total <38/50>
gode spillere,


the Vigilante
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Aatto

Poeng <9/10>
Rank 10 holder som oftest til toppen, men siden du er 200p bak Beagle så gir jeg deg 9 :)


Rykte <10/10>
Hører om deg her og der og det er positivt hver gang :)

Farmet <9/10>
Du ligger nok i toppen her og siden du ikke er kjent pp hore.

Plassering <9/10>
Flott plassering med gode adlingsmuligheter!

Total <37/40>
Keep it up

Fyllesamen
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
FylleSamen
Poeng: 283
Rangering: 521
Beseirede motstandere: 1 (563.)
Stamme: Nice

Poeng <9/10>
Bra ift starttidspunkt

Stamme <8/10>
Les på jørn sin rating, lengre oppe

OD <-/10>
Velger å ikke vurdere denne

Rykte <10/10>
tror nok de fleste kjenner han her, Olve ble vel mye mobbet/hatet på forumet tidligere, men etter hva jeg har sett er han en god spiller med en veldig god læringskurve! SImen er ofc også flink <3

Farmet <9/10>
Mye ift starttidspunkt,

Plassering <9/10>
fint ute ved rimmen ;)

Total <45/50>
Gode spillere! orket ikek å skrive så mye :p

THE VIGILANTE
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
The Vigilante

Poeng <8/10>

Topp 130 e bra <3

Stamme <10/10>
Sykt Nice stamme

OD <-/10>

Velger å ikke vurdere denne

Rykte <10/10>
Jokke og Niko= Dope<3

Farmet <-/10>

Hakke peiling på kor my dokk har farma.

Plassering <9/10>

Mange å adle

Total <37/40>


Moatheblackman.
 

tomkalirockdiesel

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
The Vigilante
Poeng: 420
Rangering: 127
Beseirede motstandere: 1 (328.)
Stamme: Nice

Poeng: heilt greit i starten de! veit va disse kan så 7/10

Stamme: Er vell leder i Nice,som virker som en serriøs stamme som kan lett vinne verden 18 8/10

OD: NOT NOW

Rykte : jeg veit va dere 8/10

Farme: veit ikke 7

Plassering: fin plass med mange farmemuligheter


Totalt:30/60
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
TomKaliRockDiesel
Poeng: 462
Rangering: 78
Beseirede motstandere: 72 (56.)
Stamme: 24/7

Poeng <8/10>
Henger godt med, enda tidlig så tror han her kan komme langt opp etterhvert.

Stamme <9/10>
Sammen med Deceit en av de eneste stammene som har bedre snitt enn oss, men så har vi sånn 3 stykker som har restarta for å havne nærmere/på rimmen. Ser ut som en lovende stamme, men siden den ikke er like nice som oss i nice kan jeg ikke gi mer enn 9/10.

OD <?/10>
Altfor tidlig å si noe om denna. Du har drept litt da dog, eller kanskje blitt spiket. Bare kjipt det spør du meg.

Rykte <9/10>
Virker som en hyggelig kar. Ser frem til å bli skikkelig kjent med deg. Niko sier du er god så da velger jeg å stole på hans bedømmelse :p

Farmet <?/10>
Velger å ikke gi noen poengsum her heller, fordi jeg ikke vet hva du farmer og det er lett å ljuge om hvor mye man har farmet. Uansett - tror du har farmet en del. Forhåpentligvis.

Plassering <6/10>
Jeg vil si at det er en ganske vanskelig posisjon. Mange folk her, trangt om farminga.. Mange store byer rundt deg, blir bra for adling hvis du klarer det. Stort potensiell for adling som sagt, men kan bli vanskelig. Go for it man! :)

Total <32/40>
<Bra poengsum så tidlig. Stå på man!>

Siden vi nettopp ble ratet:
RATE: Moatheblackman
 

DeletedUser

Guest
Moatheblackman.
Poeng: 380
Rangering: 312
Beseirede motstandere: 2 (248.)
Stamme: Nice

Poeng <7/10>
Du ligger på rank 308 og har 380 poeng, du startet 1,5 dager senere enn oss andre så gir deg 7 :)

Stamme <10/10>
Nice virker som en stamme med gode spillere kjenner igjen noen navn. Dere får 10 av meg.

OD <8/10>
Her har du 1 formye... gir deg 8 :p

Rykte <?/10>
Jeg har ikke hørt om deg før :S har ikke spilt siden HP7...

Farmet <5/10>
har ikke plydret 100 byer enda :O

Plassering <4/10>
Offda, du har perfekt plasering til farming, MEN du har ingen og adle...

Total <34/50>
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Holoman
Poeng: 581
Rangering: 47
Stamme: 24/7

Poeng: Rank 48, 581 poeng. Tar store byks når du først får poeng, har troen på litt PP-bruk her, uansett henger du greit med. 6/10

Stamme: 24/7 ser ut som en premadestamme, høyt gjennomsnitt, virker som en farlig stamme i K44, litt fakenicks, dog ser det ut som det finnes noe daukjøtt i stammen. Bør uansett bli en utfordrerstamme til seieren her på v18. 8/10

OD: Ikke fått jerngruve 3 enda engang (evt. ikke giddi å rekruttert 10 sverd), kan tyde på at han prøver å leve på farming, kan være en risikosport. Uansett er det smart å ikke miste tropper i starten. Føler egentlig at OD-score blir litt feil så tidlig, men 9/10

Rykte: Ukjent for min del, ser at rank 30 er beste notering fra tidligere verdener. Så ikke altfor kjent kanskje? 4/10

Farmet: Minst 100 plyndringer & 10k ranet, er vel vanlig å ha det nå, men som nabo ser jeg litt bedre at du ikke farmer altfor mye. 5/10

Plassering: Har en ideel plassering med en del farmebyer samt flere gode alternative adlingsmål nord, har også en god plassering i forhold til sine medlemsspillere. 9/10

Tot: 37/50
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
tw-guiden
poeng: 457
rangering: 206
stamme: guide

poeng: du ligger ganske langt nede på lista. men det kan fort hende andre ting. men du prøver å henge med. 4/10

stamme: du er med i en opplæringstamme, og jeg vet ikke helt hvor langt den kan komme. men mye kan skje. 6/10

OD: du kan ha beseiret når folk sender til barbar. men utifra at du kommer deg oppover er ganske bra. men du ligger forsatt langt nede 6/10

rykte: har faktisk aldri hørt om deg før, men noen kjenner deg vel ;) 4/10

farmet: vet ikke hvor mye du har farmet nå. men du har det normale som man skal ha nå :p 5/10

plassering: du ligger ved mange som vokser fortere en deg, og det er negativt for deg. du blir fort et offer. 3/10

tot:28/50 /er ikke så flink til dette, så noen kunne git deg bedere ;)


-
so-si
 

tomkalirockdiesel

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
so-si
Poeng: 703
Rangering: 29
Beseirede motstandere: 13 (196.)
Stamme: Deceit

Poeng:703 jaja henger med men detter nok av når første tog kommer mot seg :( men så langt så får dere 6/10

od: gidder ikke og rate

stamme: deceit ,dømt til og faile,kvar gang deceit blir brukt så vinner de ikke og det gjør de nok ikke her heller, mange kjente navn,men dessverre nye folk på kontoene ,dere får litt + på fakenickern :) 4/10

farmet: idk

rykte: du ekke så god som du skal ha de 3/10

plassering: om han ikke blir adla kan han nok snappe en elelr 2 byer :) 5/10

18/60

:))
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
blir jeg ikek adelt, enner jeg opp som jeg gjore med morten84 på v5 (var på kontoen), og regardless på v16 ;) (min)
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Kan du lage en ordentlig rating i stedenfor bare å lage en køddete en bare for å selv bli ratet?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tomkalirockdiesel

Poeng: 637 rank 45. Er vel bra det så... 7/10


Stamme: 24/7. Om nickene er ekte, da er dette en sterk stamme, som vil prege v18....9/10


OD: For tidlig å kommentere.


Rykte: Aldrig hørt om deg, og inntil videre har du ikke imponert på forum. 1/10


Farmet: Ikke imponerende ( du er på linje med meg (giggle) ).....4/10
<Kommentar>

Plassering: Du ligger egentlig bra til, men ser det er kamp om farming. Du vil kunne få problemer med spillere rundt deg....5/10


Total......26/50


Kommentarer. Du er i en bra stamme, benytt deg av det.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Foreslår at ratingene til TimKaliRockDiesel bare blir ignorert om han ikke gidder gjøre det ordentlig engang....

Gerpe:

Poeng <9/10>
God poengsum, spessielt om man tenker på at du garantert spiller alene ogi kke har brukt en eneste pp på noe som helst untatt pk og Fa :)

Stamme <8/10>
Morsomt med en masserekk stamme igjen! Faller nok av i lengden, men håper at dere kommer langt likevel!
Anyways, Stå på!

Od <-/->
Ikke vurdert

Rykte <10/10>
Du Begynner å bli en gjenganger på verdner nå ;)

Farmet <4/10>
Da du ga en som hadde farmet på linje med deg selv 4/10, må vel du også få det :p

Plassering <9/10>
Er vel akk som 99% av alle, mye farmemulugheter, lite å adle :p

Totalt: 40/50
God spill3r!


The Vigilante!
 
Sist redigert:
Topp