Rate Spilleren Over

DeletedUser

Guest
Sliter med å... rate spilleren over ettersom.. jeg vet ingenting :D

Men kan jo slenge inn mitt navn og se hva som popper opp :)

magic dude
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Magic Dude
Poeng: 71
Rangering: 1303
Beseirede motstandere:
Stamme:

Poeng <10/10>
Du får 10 poeng her ettersom du starta no og ser ut som at du gir v18 en sjanse.

Stamme <-/10>
Hoppe over herre :)

OD <-/10>
Her å

Rykte <10/10>
Vel du e jo en beast i buret da :p

Farmet <-/10>


Plassering <10/10>
Sykt bra plassering med masse fine barbs rundt. Antar at du kommer på topp 10 iløpet av uka ;)


Total <30/30>

Du får jo alltid full score som vanlig ;)

Rate Temyz
 

tomkalirockdiesel

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Temyz
Poeng: 1.000
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 689 (5.)
Stamme: ~BB~


Poeng: akkurat 1k ,not bad de da :)begynte fra start datoen men han har enda ikke farma over 1k byer som jeg ser på som et -.men ellers så kan de nok gå greit dette :)? 8/10

Stamme: BB som har 17 medlemmer har ikke fult så god troa på de men alle kan ta feil? ligger på 18.plass 4/10

OD: Ligger på 5.plass på totalt så langt på v18,så han har nok brukt litt tropper,om det er en fordel eller ulempe får vi se lengre i spillet :) 9/10

Rykte: aldri hørt om deg 1/10

Plassering:Har flere fine byer i rundt seg og adle og mange barbarbyer som gir god mulighet til og farme og adle byer senere i spillet så kanskje du greier og holde deg der eller ikke:) vi får se da. Men fine byer! 8/10

Farmet: gidder ikke og ta den,umulig og vite hvor mye du har farma

Totalt:30/60 :)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
TomKaliRockDiesel
Poeng: 799
Rangering: 44
Beseirede motstandere: 108
Stamme: 24/7

Poeng <7/10>
799 poeng, ikke dårlig, men heller ikke det beste ettersom du startet dagen verden startet.. (tror jeg).

Stamme <10/10>
24/7 virker som en flott og stabil stamme med høyt snitt. Kjenner igjen noen her fra tidligere.

OD <-/10>


Rykte <-/10>
Vet ikke hvem du er, så har ikke noe rykte å sette.

Farmet <10/10>
Plyndrer i sølv, og raner i bronse, dette ser bra ut! Vet ikke hvor mye du har farmet, men går ut ifra at du er stabil i farmingen.

Plassering <10/10>
Flott plassering, her ser det ut til å bli fight mellom gråbyenes ressurser, men du har jo farmet godt og har gode adlingsmuligheter.


Total <37/40>


Aatto
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
-.- elsker når folk hopper over meg :p

Aatto
Poeng: 1.136
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 411 (24.)
Stamme:

Poeng: 10/10
skal ikke klage ;)

Stamme : -/-
Har ikek stamme, velger å droppe denne

Od: 9/10
Bra denne ;)

Rykte: 8.5/10
Rimelig kjent, likevel ikke helt en legende enda :p

Farmet: 9/10
Regner med at det er mye når di har 1k plyndringer, personlig er jeg ikke fan av microfarming på denne verdnen, menmen

PLassering: 9/10
Masse å farme, har samtidig noen som kan bli fremtidige mål, likevel litt lite å adle når den tid kommer

Total: 45.5/50
God Spiller


THE VIGILANTE
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
The Vigilante:

Poeng: 7/10
Rank 80, bra det. Men, ikke noen stor fan av pp-horing.

Stamme: 10/10
Den stammen med mest skills etter hva jeg kan se, ordentlig folk på samtlige kontoer her. Eneste faren er medlemstallet og indre konflikter for god suksess slik jeg kan se det.

OD: 10/10
Ordentlig heldiggris som ikke har møtt på spikes enda, vil gjerne bytte plass...
Uansett smart å ikke sløse bort tropper på clearing eller annet tidlig i gamet, smarte prioriteringer.

Rykte: 8/10
Etter hva jeg skjønner en erfaren spiller som har litt å vise til. Må få litt for å rate flere uten selv å få en rangering ^^

Farmet:
Skjuler sine prestasjoner, velger å ikke rate denne uansett.

Plassering: 9/10
Ypperlig plassering, mye farmemuligheter og liten kamp om ressursene. Har i tillegg et idéelt adelsmål i Bling sørvest, dog trengs muligens adelstog for å ta byen grunnet den litt store distansen i forhold til enhetshastighet.

Tot: 44/50
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
TW-Guiden

Poeng: 7.7/10
600p. Det er ikke feil det, med tanke på at du sitter å skriver guider hele tiden, og spammer forumet

Stamme: 10/10
Det er vell ingen erfaren stamme du har, men jeg må si deg en ting: I LOVE YOU!
en guide stammer er noe som virkelig er bra for .no's community, og derfor får du full pott. Kun pga av den gode ideen :-*

OD: -/10
---

Rykte: 8/10
vet ikke hvem du er, men det jeg vet om deg er at du er aktiv på forum og er en omtenksom person. så du får midt på treet her, også får vi håpe det stiger

Farmet: 6.3/10
ikke mye og si, men du får midt på treet + her. pga:
Angrip 25 forskjellige spillere

ja du er den første jeg har sett som har den :-/

Plassering: 10/10
Ypperlig plassering, der blir det krig! FULL POTT

Totalt: 42/50

RIMMINGTOWN
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Creo har i hvertfall 25 stk h*n og, sikkert flere og.

Dog, jeg er ikke helt komfortabel med min posisjon mtp min stamme ;)
Takker for koselig ord btw.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Må man ha pp-horet seg for å kommet blant topp 80? Haha, dra meg baklengs inn i fuglekassa (giggle)

Man har nok innvestert litt i PP, nå tror jeg ikke Benny har vært verst, men at han har vært villig til å bruke litt tror jeg. Man kan seff være på topp 80 uten det, men da har du nok lite tropper og.
 

DeletedUser

Guest
Man har nok innvestert litt i PP, nå tror jeg ikke Benny har vært verst, men at han har vært villig til å bruke litt tror jeg. Man kan seff være på topp 80 uten det, men da har du nok lite tropper og.

Uten å spamme ned denne tråden alt for mye, så kan jeg fortelle deg at vi knapt har brukt pp. Hadde vi horet pp hadde vi ligget høyere enn hva vi gjør.
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Jeg har brukt 200 PP på denne verden (PK),men tjent enda mere (bytta mot ressurser).
flott å finne ut at man slipper å bruke penger på PK og FA framover.
hurra for markedets PP funksjon. (også er det PP som går mellom medlemmer og ikke rett til innogames)

Jeg er godt over rank 80. så man må slettes ikke være pp hore i den posisjonen.
hadde jeg ikke solgt ressursene mine hadde jeg sikkert klart å være på top25 også.

og nei, jeg er ikke troppeløs. håper å velte en halv mill ranet iløpet av dagen.
 

DeletedUser

Guest
Lol.

Har brukt 10 pp til nå. Bare fordi... jeg har mange PP-poeng atm :D

Skal se hvor langt jeg kan komme uten å bruke noe. Vel, fram til V14 er over that is. Kommer kanskje til å spille fram til mine PP poeng går tom (bare noen få som vet hvor mye jeg har). Så det kan bli spennende.

BRING IT!
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
For at ikke tråden skal spore helt av så får jeg rate videre, har vært borte fra TW siden V12, men kan (ut fra twstats) ikke se noe

rimmingtown


Poeng: 10/10
1.098, rank 15.
En god 10'er her, Bra score såppas tidlig :)

Stamme: 10/10
24/7 rank 8 med snart 16k poeng. men med tydelig høyere snitt på en de fleste over seg.
Mange gamle kjente navn, of Fakenick'ere her :p Godt samlet i sitt kontinent. Håper å se mye fra 24/7 framover :)

OD: 7/10
1 OD, veldig bra. litt høyere od kan være bedre, men også dårligere.

Rykte: 9/10

Har sett mye til deg her og påforum helt siden V3 i 2009.
spillt i UNI(V3) og Pok3(v3) i følge din avatar (hvilke nick?), de vent vell begge to. Meget :)

Farmet: -/10
1000 plyndringer og 10k+ ranet, som forventet på toppen.
utelater denne

Plassering: 9/10
Super plassering, kjener jeg blir sjalu. Masse masse gråbyer men også noen naboer som bygger byer for deg.
gir deg muligheten for å farme mye, satse meget offansivt uten andre bekymringer. Kanskje naboene skulle vokst litt fortere?

Totalt: 45/50
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
The Vigilante:

Poeng: 7/10
Rank 80, bra det. Men, ikke noen stor fan av pp-horing.

Takk for rating, dog, har vi bare brukt 50 Pp utenom Pk, som vi i tilleg ikkek jøpte, men tjente på å selge ressurser.(Du burde btw ikke klage på ppbruk *host*v13*host*)

men bling Nedenfor oss kjøper både leire og tre i stor stil :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fakenickern

Poeng: 9/10
1.011poeng

Bra med poeng i starten men kunne ha hat litt ekstra, så burte være endel tropper der da :awesome:

Stamme: 9/10
Deceit
Ligger godt an på 3plass, er noen gode spillere som er på lur, håper på noe stort fra dere :awesome:

OD: 7/10
1 OD, er greit, men han angriper ikke, både negativ og posetivt.

Rykte: -/10

Vet faktisk ikke noe om deg så hopper over denne ;)

Farmet: -/10

Farmet 1k byer, forventes! Og burte vel nærme seg en halv mil ranet ihvertifall? :awesome:

Plassering: 8/10

Bra plassering, ikke mange aktive spillere rundt, nogelunde med bb byer, men kunne vært bedre :awesome:

Totalt: 33/40


mord142
 

tomkalirockdiesel

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
mord142
Poeng: 1.239
Rangering: 12
Beseirede motstandere: 798 (13.)
Stamme: Outlaw

Stamme: 6.plass med 40 medlemmer lukter ikke akkurat premade i værdensklasse,men kanskje de kan noe fordi? 4/10

Poeng:bedere sum det med 12.plass på rangerinlista,er ikke værste,3 stykker på kontoen er - og ikke farma 1k, men ellers bra :) 7/10

Rykte:sånt dere gjorde de på v16 blir de nok ikke noe kjempe bra,men alt kan forbedres så håper da det skjer 3/10

farmet: 100byer og 1k ,luker pp horing og lite tropper på lang vei ,men kan ta feil så tar ikke denne

plassering: mye outlaw atmed han,men gråbyer og noen andre fine byer som du kan prøve på når adelsene kommer 6/10

OD: 9/10 Brukt litt tropper iallefall :)

men alt kan forbedres så satser på de skjer!

totalt: 29/60:)
 
Topp