Rate Spilleren Over

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Spiller: The vigilante
Poeng: 18.170
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 18.488 (97.)
Stamme: Nice

Poeng: Henger så vidt med topp 25 og adler lette targs og bars.. huff elendig (6/10)

OD: Forvente mer (4/10)

Stamme: Nice aka beste stammen <3 (10/10)

Plassering: Ok plassering og fienden e nær (9/10)

Farming: Kontoen har farma endel men kunna ha gått bedre (6/10)

Rykte: Harald e best <33 så har vi gale tyskern aka Niko og Arrow gale Jokke <3. Fantastisk gjeng (10/10)

Totalt: 45/60 vakke så værst dæ folks

Moatheblackman.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Moatheblackman.
Poeng: 8.888
Rangering: 75
Beseirede motstandere: 12.009 (150.)
Stamme: Nice

SWAG: 100/100

Totalt: 100/100

Ska sies at jeg vurderte å overstige rangeringen her.



KoseBjørn
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
KoseBjørn
Poeng: 1337/10

OD: 0/10 farmes

Stamme: 0/10 stammeløs

Plassering: 0/10 fucked

Farming: 0/10 er farm selv

Rykte: 0/10 noob

Totalt: 1337/60 Meget bra.

Joaking
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Joaking
Poeng: UNDER 9000*****
Stamme: 0/10 lame
Plassering: 0/10 lame
Farming: 0/10 lame
Rykte: 0/10 noob

Totalt: 4.649/9000 Meget elendig

Moatheblackman
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Moatheblackman.
Poeng. 9.015
Rangering: 95
Beseirede motstandere: 46.756 (32.)
Stamme: Nice

Poeng: Mtp startdato burde dette vært bedre. 3/10

OD: Har en litt høy oda så ser ut som at du har gått på en smell. 7/10

Stamme: Nice er jo best 10/10

Plassering: du ligger greit til litt lite adelsmål å endel stamme medlemmer rundt deg som kan øke konkuransen for ressursene. 5/10

Farmin: medaljene dine er skjulte så her kan jeg ikke si noe 0/10

Rykte: tror de fleste vet hvem du er kan ikke si jeg har hørt noe negativt om deg å mitt inntryk av deg er positivt. 7/10

Totalt: 32 av 60

Bacardi Razz
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Bacardi Razz
Poeng: 24.695
Rangering: 21
Beseirede motstandere: 6.936 (281.)
Stamme: Nice


Poeng:
Fyldig mye poeng der det har blitt tatt store og feite byer. Ligger på topp 25! 10/10

OD:
Ekstrem lav ODA mtp de store byene. Tyder på mye gratisbyer, men det er jo bra å beholde sitt eneste nuke så lenge som mulig 9/10

Stamme:
Nice er potensiale til å bli best. 9/10

Plassering:
Elendig plassering med ingenting å adle og inneklemt av NICE. 1/10

Farmin:
Ikke fått 10 000 rana byer enda. Det tyder på enten dårlig farming, eller et uuuutrolig deilig farmingsområde. Siden du ikke besitter noen dagens ranere er det nok litt slapp farming. 3/10

Rykte:
Hey, de fleste har hørt om Roger. Enten på godt eller ondt. 10/10

Totalt: 42 av 60
EDIT: Tittet litt på profilen, og det var noe bedre farming enn forventet. Så gir +5
TOTAL: 47 av 60

NonStopelig
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nonstopelig
Poeng: 12.512
Rangering: 77
Beseirede motstandere: 36.385 (66.)

Poeng:
Brukbar poengsum! 8/10

OD:
Greit OD, med tanke på sen start. 9/10

Stamme:
Nice er best. 10/10

Plassering:
Skummel plassering, blir meget imponert hvis du klarer dette, Stian. 1/10

Farmin:
Har 10k medaljen, så kan sikkert ha farma veldig mye.
8/10

Rykte:
Hvem er Stian? 8/10

Totalt: 44 av 60

Vassendgutane
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vassendgutane
Poeng: 28.052
Rangering: 23
Beseirede motstandere: 52.071 (42.)
Stamme: Nice


Poeng: 8/10
Godt med poeng på denne kontoen! Har også adlet en by av Power, og kobinert kvalifiserer det til denne summen.

OD: 8/10
Å rangere OD etter hvor mye det er er feil, det vi må se på er hvordan OD-en er opptjent. Rank 21 i ODA, noe som tyder på en krigslysten konto. Har heller ikke blitt angrepet noe særlig, derav total OD lavere enn rank. Brukt tropper på å adle fiender, og har klart dette bra.

Stamme: 10/10
For å si det som du sa det: Nice er best.

Plassering: 7/10
Ekspansjonsmuligheter østover, i tillegg til vest/sør-vest om konto foretar et par langdistanseadlinger. Fint mulig å bygge en stor og kraftig konto fra denne plasseringen.

Farming: 8/10
Denne kontoen vet jeg farmer godt.

Rykte: 8/10
Gode spillere på denne kotoen med Sander og Vegard.

Totalt: 49 av 60
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Sarumann
Poeng: 29.270
Rangering: 22
Beseirede motstandere: 238.844 (1.)
Stamme: Nice

Poeng: 8/10. Bra start og henger med i en ellers jevn toppliste. Mulighetene for stigning på lista er dog absolutt tilstede. Skiller svært lite fra 11. plassen og nedover.

OD: 8/10. Rank 1 ODT er da forsåvidt fint, men å ha så mye ODD tidlig er vel kanskje ikke noen drømmesituasjon. Uansett, så viser det at vekommende i alle fall har vært i krig. ODA'en er fin, fått fine byer til en relativt billig penge.

Plassering: 9/10. For den krigslystne er det en veldig fin plassering, for noen er det drømmestedet å være, for andre er det marerittet. Tror dog at vekommende liker seg godt her.

Farming: 0/0. Umulig å rate noe sånt uten å ha innsyn i kontoen.

Stamme: 9/10. Hittil ser det ut som den sterkeste stammen på V18. Biter bra fra seg i krigen. Ligger noe spredt, som kan både være bra og dårlig. Mye kvalitetsspillere i denne stammen.

Rykte: 7/10. De fleste vet hvem Tranxz er. Sitter dog med inntrykk av at han har en litt frysete rykte blant enkelte, som trekker ned. Er i alle fall en spiller som absolutt kan spillet.

Totalt: 41/50


Herr Granpa
 

DeletedUser

Guest
Herr Granpa
Poeng: 33.483
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 57.653 (40.)
Stamme: 24/7

Poeng: 9/10 Holder seg på 11. plass og viser til et høyt nivå.
OD: 7/10 Top 40 er ganske høyt, men OD er veldig lett å få. Så blir bare 7 av 10 her. Har tydeligvis kriget litt ;)
Plassering: 5/10. Ligger relativt safe til. Har noen fiender ganske nærme, men alt i alt er det ganske safe.
Farming: Sikkert bra ettersom det er gode farmeområder! ;) 10/10
Stamme: Tja, vanskelig å si noe om dette. De har litt peiling på hva de gjør, men er veldig uheldig med den spredte plasseringen. Så 8/10.
Rykte: Ryktet her ja. Vel, kjenner nok denne spilleren fra før og vet den skaden som kan bli gjort :s 9/10
Totalt: 48/60

magic dude
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
magic dude
Poeng: 14.168
Rangering: 70
Beseirede motstandere: 17.269 (169.)
Stamme: Power

Poeng: Startet 6 dager etter, men ikke noen altfor god poengsum for det, mulighetene for å vokse er store der du er og. 6/10

OD: 17k ODA, ser ut som liten kamp om byene, gjør dette med poengscoren bare enda dårligere, dog er det ikke noen ulempe å kunne spare farmetropper. 8/10

Plassering: Meget god farmeplass, men lite å adle før en nærmer seg 300-400k point. 4/10

Stamme: Power, ga mye i starten, men har dabbet totalt av, liten samkjøring og koordinering, stor spredning (?) i ferdighetskalaen, begynner også å bli litt få medlemmer, oddsen for merge med 24/7 kan ikke være over 1,2.. 6/10

Farming: Ukjent 0/0

Rykte: Du skal ha at du er kjent, men etter mine erfaringer (hentet utenfra Nice) er du en omdiskutert spiller, også vært litt fraværende (?) på de siste verdnene. 9/10

Sum: 33/50
TW-Guiden
 

DeletedUser

Guest
TW-Guiden
Poeng: 31.244
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 109.209 (5.)
Stamme: Nice

Poeng: En god poengsum, noen små byer - men de vokser jo! 8/10.

OD: 93K ODA, veldig bra. Mye nuking? :mehe: 10/10.

Plassering: Nok av gråbyer rundt deg. Ligger nærme 24/7 sine byer også, godt potensiale! 8/10.

Stamme: Nice er en av de store stammene denne verdenen og er fulle av gode spillere - andre utmerker seg mer enn andre så klart. Personlig har jeg ingenting imot noen av spillerne, men krig er krig. 8/10.

Farming: DP, Raner i sølv og Plyndrer i gull tyder på mye farming. Med Odd på kontoen så er vel ikke det et problem? (giggle) 10/10

Rykte: Har dessverre ikke hørt om deg før denne verdenen, Pål. Men etter hva jeg har fått vite nå, så er du en hard, men god leder. Odd er en av mine favorittgutter på TW - foreløpig :cool: 9/10.

Sum: 53/60.

Latterlig
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Latterlig

Latterlig
Poeng: 27.137
Rangering: 24
Beseirede motstandere: 75.090 (18.)


Poeng: 27k og en 24.plass. Kan ta noen byks om de adler om ikke så lenge. Er en helt ok poengsum, men halvparten av 1.plass. Derfor 7/10.

OD: 75K ODA og to byer over 5k. Vil si dette er bra utbytte mtp hvor gammel verdenen er. 9/10.

Plassering: Ligger ganske nærme midten med en del stammemedlemmer rundt seg. Er og mange som farmer rundt deg 8/10.

Stamme: Power, andreplasstammen. Består av mange erfarne spillere og muligheten til å vinne verdenen er her. Stammen har som alle andre og, problemer. Ett av de er at enkelte ikke forstår hvor stor forskjell rambukkene utgjør. Derfor 8/10.

Farming: Raner i sølv og Plyndrer i gull viser at du farmer. Farmer i sølv er selvfølge og når du er så nærme midten er det liten vits å
C-farme. Vet lite om hva dere har så det blir 7/10

Rykte: Martin og Kristoffer. Vet mest om Martin. Martin er kødden som angriper seg selv for å få ODD. For en kødd. Kristoffer er latterlig. Kristoffer kan jeg ikke noe om, men vil tro de begge er erfarne (yes) 9/10.

Sum: 48/60.


Mao
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Sikkert. Jeg har 3 i T-matte, hva forventer du? Skal jeg skrive den som en kvadratsetning? Ok værsegod: (20+4)(3-1)
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Mao Zedong
Poeng: 46.471
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 44.189 (61.)
Stamme: Nice

Poeng: 46K, og rang 4. alt over 10 er 10/10.

OD: Litt mere oda? men du har ikke møtt en stacka by enda ser det ut som, og du har ikke blitt angrepet så mye heller. 8/10.

Plassering: Ligger i et safe området, som gjør at du vokser deg stor, men er kjedelig å ligge langt unna fronten 5/10.

Stamme: NICE, rang 1. er en god stamme med mange skilla players, men den ligger ikke på topp lenge... men pdd så er det en 9/10.

Farming: 9x dagens raner.... helt fantastiks bra, så ingen tvil her 11/10

Rykte: vet ikke, sorry. -/10.

Sum: 42/50.

rimmingtown
 

killer4

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Rimmingtown
Poeng: 20.022
Rangering: 43
Beseirede motstandere: 152.178 (2.)
Stamme: 24/7

Poeng: Burde hatt meir poeng, men med tanke på at du har vert/er under hardt press så gir eg deg 7/10

OD: Høg ODD, dette har kansje redusert veksten din i det siste. Middels ODA noko som vil sei at du har brukt troppane dine fornuftig og ikkje møtt på alt for mykje tropper. Gir deg 9/10

plassering: ligger i fronten og kjemper mot feel og nice. Mange adelsmuligheter og ein god del farme muligheter gjer at du får 8/10

stamme: 24/7 er den 3 største stamen på v18 og kjem nok til å ligge på topp 3 ei stund vidare. 8/10

farming: du har plyndra over 10k byer noko som er veldig bra. 10/10

rykte: har dessverre ikkje hørt så mykje om deg. sorry. -/10

sum: 42/50 stå på vidare så kjem du til å nå langt :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
killer4
Poeng: 17.033
Rangering: 55
Beseirede motstandere: 73.069 (24.)
Stamme: Power

Poeng: selv med latestart er denne ganske dårlig... men den ekstremt høyde ODa en trekker litt opp
8/10

OD: VEldig høyt, ser ut som du har både angrepet og forsvart deg
10/10

Stamme: Power, åpnet så bra, men har slakket av etter det,
7/10

Rykte: Ukjent for min del
2/10

Farmet:Ser ut som du C-farmer, akkuratt som oss. bra om man ligger alene
9/10

Plassering: Fin plassering, kanskje litt kjedelig og lite å adle
8/10

Total 44/50


The Vigilante
 

DeletedUser

Guest
The Vigilante
Poeng: 30.221
Rangering: 21
Beseirede motstandere: 22.429 (137.)
Stamme: Nice

Poeng: 8/10
Helt grei poengsum her.

OD: 2/10
Lav OD. Har sikkert en del tropper da.

Stamme: 9/10
Tror jeg gikk på den spøken jeg selv om det var 31. mars og ikke 1. april. Har vist seg å være sterke, men er også noen svake spillere her.

Rykte: 10/10
Jokke, Niko og kanskje Harald også! :eeek:

Farmet: 9/10
Ikke 10k ranet. Altså vi C-farmer også, men har en god del over 10k plyndringer :Neutral: Sikkert en del farmet da med så mange fine gråbyer.

Plassering: 6/10
Kjeeeedelig plassering, men fint farmeområde.

Totalt: 44/60

Jeg spiller på Latterlig :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
The Vigilante

Poeng: 30.221
Rangering: 21
Beseirede motstandere: 22.429 (137.)
Stamme: Nice

Poeng: 6 dager latestart, ligger på topp 25. Kunne hatt mer poeng, men er akseptabelt. [6/10]

OD: Rank 137 totalt, ikke imponerende, men mtp plasseringen i forhold til stammen så er det også akseptabelt. Bruk offet til å adle litt større spillere så skal du få full pott av meg. foreløpig [5/10]

Stamme: Nice. Stamme med mange erfarne spillere, helt klart en stamme som kommer til å knive om 1. plassen med mindre folk går lei av diktaturet til Pål. [9/10]

Rykte: Vet det sitter 3 gode karer her. Kan ikke si så mye mer, men dere bemerker dere på forum også. Ikke noe negativt å si. [8/10]

Farmet: Ikke 10k plyndret enda, og det ser ut som om det er andre aktive farmere der oppe. Siden dere er 3 stykk regner jeg med at dere har farmet en del, dog 10k medaljen forventes av den grunn. [6/10]

Plassering: Dere ligger trygt plassert med andre Nice medlemmer i fronten, ikke negativt med mindre dere vil frem å krige. Farmemulighetene er nokså store. Alt i alt veldig fin plassering. [10/10]

Total: 44/60

Dobbeltvurdering gitt...

Lexington
 
Topp