Rate Spilleren Over

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Mao Zedong
Poeng: 135.80
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 98.176 (71.)
Stamme: SS

Poeng:
Andre plass, kan vel sette deg på en 10/10.

OD:
98.176, er vel ikke på det beste på dette tidspunktet, og ser ut som du bare angriper og ikke mottar :p Gir deg en 7/10 her.

Plassering:
wow, ingen fiender rundt deg, i hvertfall ikke fra Power. Farmemulighetene er jo kjempe gode, her kan du ha det gøy. Drømmeplassering.10/10

Stamme:
SS. Beste stammen.10/10

Rykte:
Ble kjent med deg på v13, og har hatt noen små krangler med deg. Men jeg liker deg, og det er det flere som gjør.10/10

Erobringer:
Flest byer på v18 i skrivende stund. Du adler fine byer, kanskje ikke i største laget, men de skal jo opp uansett! Btw, elsker clusteret ditt!9/10

56/60

Terminator
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Terminator
Poeng: 113.495
Rangering: 11
Beseirede motstandere: 574.672 (3.)
Stamme: Power
Poeng 8/10

Rett under top 10, men henger med, noen stor adlinger og dere er mye høyere oppe.


Stamme 10/10
Dere har "the power" 1. plass ikke så klar 1. plass som for en uke siden, men holder 1. plassen ganske klart.

OD <10/10>
Ouch, noen har fått svi her :hmm:

Rykte <10/10>
Aleks(kyss) Min gode snapbuddy, en kjernekar fullpakket av skills og noen ekstra kromosoner, men ikke for mange til å ikke håndtere TW. God taktikker, men kan gitt også gjennomføre tingene. En person som har tjent opp min respekt.

Scott, Powers god gutt, alle elsker Scott og Scott elsker alle. Dette er en av de på v18 som har vunnet mest tidligere, holdt toppen både med Aleks og uten Aleks, ingenting er som en god kopp med te og en skype samtale med Scotty(wasntme)


Plassering 8/10

Ligger noen fine byer rundt dere (meste er mine) men, dere har noe å plukke, håper dere har en plan om å ta en tur opp i fronten å gjøre livet surt for SS


Total 46/50

Fin bruker, fine folk. Gleder meg til å se dere vidre


:hmm: Lexington
 

DeletedUser

Guest
Mao Zedong Mao Zedong
Poeng: 167.819
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 98.341 (87.)
Stamme: SS

Poeng: 10/10. 1. plassen gjør det ikke vanskelig å avgjøre.

OD. Veldig lav i forhold til en så stor spiller. Ser ut som det hare vært minimal motstand. 4/10

Stamme 9/10. Ser ut som ting går greit framover :)

Plassering: Ligger i safe sonen og kan fokusere på mynter og byer. Veldig kjedelig. 4/10

Rykte: Har ikke hørt så mye om deg fra før ei er det noe snakk i stammen. 5/10

Total 32/50

magic dude
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
At du rater den som skrev ett innlegg i tråden sist, istedenfor han som ratet sist, sier nok om deg.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
magic dude
Poeng: 69.186
Rangering: 31
Beseirede motstandere: 140.741 (57.)
Stamme: Strøm

Poeng: 6/10 Ingen god oppstartsspill fra MD, men som forventet. Alle vet at du er en ypperlig late-game spiller, men en kan ikke være god i alt. Forventer dog en snarere utvikling ila sommeren om det blir til at du velger å bli på V18 :)

OD. 6/10 Som forventet, over gjennomsnittet. Feel/Ez har vel kostet deg litt.

Stamme 9/10. Ingen ting å utsette på. Som forventet at du er medlem i en toppstamme.

Plassering: 8/10 Late-startet. Fungerer som backup til andre. Ingen trusler, men det vil komme. Du har fiender i vest, sør og øst. Blir et spennende område.

Rykte: Nuff' said 10/10

Total 39/50



Mary Kay :)
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Mary kay
Poeng: 171.165
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 379.109 (16.)
Stamme: SS

-

Poeng: Du var høyt oppe en stund, helt til du skulle bort over en lang periode og det resulterte i relativt svak vekst.. Da du kom tilbake tok det ikke mange dagene før du var topp 3 (2) igjen! - 10/10

OD: 5 k ODD, 320 k ODA, trenger jeg å si mer? Litt kjedelig uten incs, men det du ikke har fått selv, har du definitivt gikk fiendene (incs) :D - 10/10

Stamme: Har stor tro på at vi tar seieren her på v18, 10/10!

Plasering: Kan vel si du ligger i "safe" sone, et par timer opp for nærmeste fiende og du er ikke først i den fronten.. Endel små fiender i nord. God plasering og godt utganspunkt for god vekst. Personlig liker jeg å ha litt mere front. - 9/10

Rykte: Ikke spilt med og/eller mot deg (som jeg vet om). Så kjenner ikke så mye til deg. Etter hva jeg har hørt er det ikke så mye å klage på og du vriker/er definitivt en god spiller! - 8/10

Totalt: 47/50


-


Zimpley
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Zimpley
Poeng: 68.329
Rangering: 40
Beseirede motstandere: 335.946 (23.)
Stamme: SS

Poeng: 68k, relativt lavt, men har kjempet hardt for troppene så en + for det. 6/10

OD: 23 plass, 8. plass ODA, kanskje gått litt for offensivt ut ift. antall erobrede byer? 8/10

Stamme: SS, kjører vel praktisk talt over alt og alle, men litt for få som er aktivt med i krigen kanskje. 9/10

Plassering: Begynner å bli omringet av blått og bør komme seg ut på en eller annen måte, plasseringen er egentlig ganske ræv. 2/10

Rykte: Relativt ukjente spillere her, som også er stille av seg. 4/10

Erobringer: Et par byer fra Power & 24/7, men ikke det helt store. Adlet i hvertfall en defensiv spiller i Finntrollet, + for det. 7/10

Tot: 36/60

TW-Guiden
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
TW-guiden
Poeng: 152.521
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 1.159.017 (1.)
Stamme: SS

Poeng: 152k, er mye det og hvertfall med tanke på kvaliteten på byene du går for. Er jo så mange fiendebyer at det renner! Fortsatt et stykke opp til 1. plassen da. 8/10

OD: 1. plass OD og 2. plass ODA, det er veldig merkverdig! 10/10

Stamme: SS, en av toppstammene med deg i spissen selvfølgelig. Jeg har troen på at vi tar seiern på v18! 10/10

Plassering: Allies i nord og front i sør, tilbyr goden av at man hvertfall vet hvor det skal stackes og ikke minst fine røde byer som venter på å bli adlet. Syntes ikke JX er noe altfor stor motstand så der har du jo et par lette, om ikke gratis byer å adle. Men så har du jo front mot POWER også som sagt, og det kan gjøre dagene hektisk en gang i blant. Men med dine kvaliteter tror jeg ikke det blir noe problem. 9/10

Rykte: Hvem har ikke hørt om store zippy? Vinner når han vil. 10/10

Erobringer: Mange røde byer fra power, de er ikke lette å få kan jeg tenke meg. Gir også stammen saftige stats i krigen. 10/10!

Total: 57/60

Kingmart
 

DeletedUser

Guest
KingMart
Poeng: 72.087
Rangering: 45
Beseirede motstandere: 239.537 (60.)
Stamme: Nice

Poeng: 6/10
72k er ikke altfor mye nå, såvidt topp 50, men du har jo vært i front med litt å gjøre, og har fortsatt gode muligheter for å vokse, så gir deg grei score.

OD: 5/10
Såvidt over 100k ODA, ikke altfor mye atm. Kan jo også tyde på at du har mye tropper klare til bruk eller at du bruker dem effektivt, så helt middelmådig.

Stamme: 9/10
Nice er jo en av to kandidater til seieren på denne verdenen, så absolutt bra score her :) Selv synes jeg det ikke virker helt like bra som Power, men det er vel bare min subjektive mening :)

Plassering: 8/10
Ikke langt unna front, men gode muligheter for å bli stacka bakfra. Absolutt fint :) Eneste er at det er litt trangt om farminga :(

Rykte: 8/10
Visste ikke mye om det på forhånd, men har jo sett mye fra deg på offentlig forum, som teller positivt.

Erobringer: 10/10
Har ikke fulgt med mye på hva du har tatt, med et stort unntak: Du tok to av mine byer! Skal sies at jeg måtte snipe fra mobil i gymgarderobe på E-nettverk, men nok unnskyldninger. Du får uansett credz for det!

Totalt: 46/60

Rate R3L4X
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
R3L4X
Poeng: 94.938
Rangering: 32
Beseirede motstandere: 201.575 (72.)
Stamme: Power

Poeng: 7/10
94.938, helt greit med tanke på posisjonen din.

OD: 7/10
Ikke altfor mye å skryte av, men du har jo over 200k, good!

Stamme: 10/10
Kan vel kun gi 10 til stammen jeg er i!

Plassering: 9/10
Ser ut som en interessant plassering da du har front med DiddyKong. Kan bli spennende å krige litt her. Ønsker selv en front plassering, så mulig jeg forflytter meg :)

Rykte: 10/10
Går rykte om at du er spionen, men jeg vet at du ikke er det. Ufortjent rykte syntes nå jeg.

Erobringer: 8/10
Litt grått her, men også en Nice by erobret!

Totalt: 51/60

Terminator
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Terminator
Poeng: 191.206
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 895.370 (4.)
Stamme: Power

Poeng: 9/10
top 10 holder til 9 poeng, bra jobba.

OD 9/10
rank 4, veldig bra. brukt mye tropper her både offansivt og deffansivt.

Stamme: 10/10
Holder visst rank 1 (for nå)

Plassering: 5/10
Så langt bak i safesonen det ser kjedelig ut.

Rykte: 8/10
Har hørt like mye bra som dårlig om deg. Men hvorfor endre side da? :p

Totalt: 36/50
Lykke til videre.


Fyllesamen
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
FylleSamen
Poeng: 98.885
Rangering: 33
Beseirede motstandere: 253.096 (59.)
Stamme: Nice

Poeng: Under 100k og rank 33, dette sier mer om nivået på .no enn hva spiller har klart, ikke noe imponerende og bare bruk av scripts & FA fører deg hit med 30 min spilling pr. dag totalt. 4/10

OD: Vi ser at spilleren benytter seg av 30 min spilling der han utnytter sin beligenhet til å beherske en lat spillestill med lite kriging og dermed beholde tropper til farming samtidig som han tar lette byer som krever lite aktivitet. 3/10

Stamme: Når da en så lite aktiv person kan være i den stammen som gjør det best i krig er det selve definisjonen på hva som er problemet til .no atm, men stammen til spilleren er i hvertfall av øverste klasse rangert etter nivået som eksisterer på .no. 10/10

Plassering: Spilleren er fantastisk heldig med sin plassering ut ifra spillerens aktivitet og ambisjon om å samtidig klare å være sånn halvveis med. Med en annen plassering ville spiller vært rimmet og jeg tror derfor han er svært glad for sin kjedelige posisjon. 9/10

Rykte: Spillerne her har blitt kjente, sålenge du har en off. forum konto tar det jo ikke lange tiden før du blir kjent på .no, så det er jo å forvente at dem faktisk er litt kjent. Blir ikke kategorisert som toppspillere, men over snittet. 7/10

Erobringer: Creeds for å ikke ta grått, men spillere, men er da kun spillere som liten aktivitet kreves for å adles. 4/10

37/60

TW-Guiden
 
Topp