Rate Spilleren Over

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
p0kemonZ

Poeng: 241.133
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 1.388.517 (3.)
Stamme: Cash



Poeng: 8/10
Dere har vokst, og fått en god og respektabel poengsum. Dere har virkelig stått på!
Nesten for godt til å være sant, med tanke på utgangspunktet dere hadde da p0kemonz kontoen ble med i Cash.

Stamme 10/10
Cash har vært på førsteplass i lange tider, og viser også hvorfor dem ligger der.

OD 9/10
Dere er krigeriske! ODen kan være litt for høy, og kan vise at dere har ikke alt for mange tropper og rutte med for øyeblikket. Dere har hatt en god del angrep mot dere, men alikevel adler og nuker dere som noen helter!

Rykte 10/10
Her rater jeg forumbrukeren, ikke kontoen.
Håkon må jo være en av dem mest respektable og kjente spillerene innenfor TW-samfunnet.

Plassering 10/10
Plasseringen passer Håkon perfekt. Han har masse å adle, samtidig som han har et trygt lite cluster pakket inn i Cash-kjernen i sentrum av kartet.

Total 47/50
Ikke veldig mye å trekke på her. Kontoen er en av nøkkelkontoene til Cash, og med denne plasseringen ser jeg ingen ende på kontoens vrede. AN vil virkelig få en enorm jobb med å stoppe denne bulldoseren!



Dere kan rate xeroxy
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
xeroxy

Poeng: 487.915
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 1.343.926 (4.)
Stamme: Cash

Poeng: 10/10
På topp. Egentlig ikke så mye mer å si om det :)

Stamme: 9/10
Selv om Cash er ei fantastisk stammen, så er ingen stamme perfekte.

OD: 8/10
Ganske fin ODA, men svært lav ODD. Så dette her er en konto som liker å angripe.

Rykte: 7/10
Blitt ganske godt kjent med spillerne på xeroxy. Men blir likevel ikke topp score ;)

Plassering: 9/10
Nå har jeg ikke sjekket kartet, men jeg antar at dere har en rimlig stor front.

Totalt: 43/50


Jeg er på MadWorld
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Madworld

Poeng: 233.275
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 1.214.093 (5.)
Stamme: Cash

Poeng 8/10
Denne kontoen vokser og vokser, adler stort om dagen, og har ingen tru på at det kommer til å stoppe. Meget imponert!

Stamme 10/10
Grunnen til at jeg gir stammen 10 poeng er enkelt. Den kjører over fienden i alle fronter. Det har de bevist. Godt samarbeid, god struktur, ting funker som det skal.

OD 8/10
4 plass ODA, meget bra. 12 plass ODD. totalt 5 plass ODT. Dere gjør en enestående jobb offensivt, har møtt litt motstand deffensivt, får håpe dere er like flinke deffere som angripere:)

Rykte 7/10
Andreas har jeg hørt om og sett på forumet før, Johan derimot har jeg aldri hørt om. Men dere virker som flinke spillere, og har hørt mye bra om dere begge.

Plassering 8/10
Dere har en del safe byer samt. som dere har byer i front, veldig gunstig, får håpe dere bare ikke blir innesperret når dere har adlet dere ferdige oppe i nord-øst !

Totalt: 42/50

Alt i alt så har dere en meget pen konto som dere kan forme akkurat som dere vil p.d.d. Utgangspunktet dere har nå er veldig lovende, for dere kjører hardt på fienden og vil adle dere større og større.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Navn: p0kemonZ
Poeng: 273.747
Rank: 7
ODT: 1.752.187 (3.)

Poeng 7/10
vokser veldig fort og greit og ligger ellers fint an i poeng

Stamme 10/10
Cash ser ut til og vinne v 19 atm. Men alt kan skje uansett denne stammen topper krigs statestikken atm og har flest skatter.

OD 9/10
Rank 3 i ODT er ikke dårlig i forhold til størrelsen men det betyr også mye kriging og store tap.

Rykte 10/10
jeg har sett deg før og såvidt hørt om deg. Og er vel egentlig bare posetivt det jeg har hørt så 10 avd 10 her.
Farmet 5/10
Ingen DR men har gull i raneren så betyr at det farmes her.

Plassering 10/10
veldig fin plassering i forhold til krigen og har gode vekst og krigs muligheter og en stor front.

Total 51/60
dette er en veldig fin score så det skal du være fornøyd med

Simon Helberg her :)
 
Topp