Rate Spilleren Over

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Habbomannen, de fleste vil bygge opp deff igjen. Og om man har konstant produksjon av stuff bare ved gråbyfarming trenger man jo ikke å gå etter spillere.

Jeg klarer å holde køen i HQ 5, Brakker 10 og Stall 13 . Er det noe vanskelig da?
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Habbomannen, de fleste vil bygge opp deff igjen. Og om man har konstant produksjon av stuff bare ved gråbyfarming trenger man jo ikke å gå etter spillere.

Ikke de fleste. De fleste velger faktisk å gi opp, og en del av de har bygd mye ressfelt og varehus. La oss si 6/6/6. Da har man skaffet seg (64*3=192) ekstra ressurser i timer (dersom man klarer å farme dette). La oss si at du sender en hær på 600 øks i level 5. De fleste rundt 100-300 poeng har ofte ikke mer enn 40 spyd, 10 sverd og 10 øks. Kanskje mur i lvl 2. Dette er et gankse vanlig scenario. La oss se:

fd3b42848b92581362011a6a3a4d1ed1.png


Her tapte vi en total på 1430 ressurser. Dette kan lett bli vunnet tilbake innen ca. 8 timer (kalkulerer ikke med de ressursene du kan ta i angrepet du clearer med heller).

Ja, det er en del "hvis og kanskje" her, men dersom man finner det riktige scenarioet er det lett å tjene mye på det! :D
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ikke de fleste. De fleste velger faktisk å gi opp, og en del av de har bygd mye ressfelt og varehus. La oss si 6/6/6. Da har man skaffet seg (64*3=192) ekstra ressurser i timer (dersom man klarer å farme dette). La oss si at du sender en hær på 600 øks i level 5. De fleste rundt 100-300 poeng har ofte ikke mer enn 40 spyd, 10 sverd og 10 øks. Kanskje mur i lvl 2. Dette er et gankse vanlig scenario. La oss se:

fd3b42848b92581362011a6a3a4d1ed1.png


Her tapte vi en total på 1430 ressurser. Dette kan lett bli vunnet tilbake innen ca. 8 timer (kalkulerer ikke med de ressursene du kan ta i angrepet du clearer med heller).

Ja, det er en del "hvis og kanskje" her, men dersom man finner det riktige scenarioet er det lett å tjene mye på det! :D

Så har ikke jeg bare 600 øks, og bare lvl 5.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hvem av oss?

For å være ærlig ser jeg ikke noen grunn til å gi opp. Vi kan godt diskutere ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er feil gruppe og diskutere i viss dette er så viktig for dere ta det på skype eller lag en ny gruppe dere kaller for hvem har rett gruppe eller hva dere nå en vil kalle det.

Dette er en gruppe der man skal rate spilleren over seg ikke ha en times vis debatt om hvor vidt man skal angripe folk flere ganger eller ikke ^^

takk for meg
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Du som startet dette Moa. Bare fordi du er fan av den kontoen du rater, så trenger du ikke å legge vekk alt du vet om negative ting.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Moatheblackman.

Poeng: 8/10
Du henger med; topp 25. Jeg vet at du kan komme høyere dersom du prøver hardt nok, så litt trekk får du der. Du har jo ligget på 3. plass en stund, så du får nok til! :D


Stamme: 7/10
2. plass på stammen din. Det legger jeg ikke mest vekt på da, jeg legger mer vekt på hvem som er i stammen din. En god del kjente spillere, men også noen ukjente. Dette blir nok en av toppstammene dersom ingenting ekstraordinært skjer.


OD: 3/10
Jeg ser du har blitt angrepet - ikke bra. 856 ODD er faktisk gankse mye også. Enten er det noen som ikke har dodget, eller så har du blitt støttet av noen. Ikke vet jeg. 3,5k ODA tyder på at du dominerer området ditt; kanskje litt for mye med tanke på at du kanskje burde latt Andrek gjøre den jobben for deg istedet?


Rykte: 8/10
Kjenner deg fra forumet og har vært i skyechatter med deg før, men direkte samarbeid tror jeg vi aldri har hatt. Likevel, du gjør deg godt kjent her på forumet :D


Farmet: 0/0
De fleste rundt topp 25 burde være over 1 mill, men siden jeg ikke vet ditt nøyaktige antall velger jeg å ikke rate her.


Plassering: 3/10
Andrek farmer nok alt i området ditt, og tar sikkert den 1,3k byen også. Det er nok ganske dry i området ditt...


Total: 29/60
Ser ut som et vanskelig område for en effektiv startup, og du har faktisk mer enn 1 ODD. Ikke den beste startupen virker det som.


HabboAgenten
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Moatheblackman.



Plassering: 3/10
Andrek farmer nok alt i området ditt, og tar sikkert den 1,3k byen også. Det er nok ganske dry i området ditt...

HAR FARMET MER ENN ANDREK OG NEI DEN 1.3k BYEN LIGGER UTENFOR KIRKERADIUSEN HANNS-.-


Total: 29/60
Ser ut som et vanskelig område for en effektiv startup, og du har faktisk mer enn 1 ODD. Ikke den beste startupen virker det som.
ALLE SOM DØDD E BARE MILITS OG SPEIDERE, DUH


HabboAgenten
^^^^
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Ka har det her med hp12 å gjør? Ting forandre sæ og man går videre hele tiden. Mens du e den typen som bare liker det motsatte av andre og vil alltid ha RETT. Drit å vær barnslig
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Mrzhalt
Poeng: 2.087
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 2.121 (56.)
Stamme: Plan B


Poeng <9/10>
Rank 15 med 2k poeng. Meget godt jobba av dokk <3

9/10 når dem poenghorer?

Stamme <10/10>
Beste stammen jo :O, vi har det så artig ilag <3

Beste stammen når dere ikke er rank 1?

OD <9/10>
2k drepte enheter, bra det. Ikke noe vits iå waste tropper tidlig <3

9/10 når de har mindre OD enn meg, men færre tropper?

Rykte <10/10>
Dope spillere her <3 Simen <3 og Hèlen<3

Farmet <10/10>
E jo kv for dokk så kan se kor my dokk har farma :p over 1mill

Over 1 mill farmet men mindre tropper enn meg = 10/10?

Plassering <10/10>
Fin plassering ut på kanten nesten og mye adlings muligheter

Total <58/60>

Dope konto herre og har trua på dokk <3

Hèlen e best <3

Ikke noe negativt.
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Hadde du samme oppfatning under hp12?

Bare for å ha sagt det med en gang mrzhalt kontoen var aldri i bruk på hp12, men joda jeg og Simen spilte sammen der på en annen konto der. Og jada det ble stelt i stand endel ting fra den kontoen som ikke var spesielt pent gjort hverken mot allierte eller tidligere stammemedlemmer, så jeg vil herved overfor alle vi såra, skuffa og ødela for beklage på det dypeste, når det er sagt dette er et spill, get over it!! Ny verden nye muligheter, og om noen vil legge oss for hat for resten av livet så er dere velkommen til det, men gjør det en annen plass. Dette begynner å ligne en farse, bruk tråden til det den skal brukes til!
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Bare for å ha sagt det med en gang mrzhalt kontoen var aldri i bruk på hp12, men joda jeg og Simen spilte sammen der på en annen konto der. Og jada det ble stelt i stand endel ting fra den kontoen som ikke var spesielt pent gjort hverken mot allierte eller tidligere stammemedlemmer, så jeg vil herved overfor alle vi såra, skuffa og ødela for beklage på det dypeste, når det er sagt dette er et spill, get over it!! Ny verden nye muligheter, og om noen vil legge oss for hat for resten av livet så er dere velkommen til det, men gjør det en annen plass. Dette begynner å ligne en farse, bruk tråden til det den skal brukes til!

Wow, det var litt sen unnskyldning :p
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
HabboAgenten
Poeng: 2.104
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 4.853 (19.)
Stamme: Atom


Poeng 9/10
2100p er jo ganske decent poengsum. Veldig mye som tyder på at du spiller "fair" uten voldsomt bruk av PP. Du har fremdeles en liten poengboost snart, da du ikke har bygget akademiet enda.

Stamme 2/10
Vet ikke helt hva jeg skal si om denne stammen... Vurdere en ny?

OD 8/10
4,8k ODA skulle egentlig vært helt perfekt. Du har nok ryddet en god del av spillerbyene rundt deg, men jeg er sikker på at du kunne hatt enda mer, dersom du ønsket. Du har ikke kastet bort unødvendig mye tropper, så derfor har du plenty av tropper til å farme med.
Trekker litt fordi du har veldig mange spillerbyer rundt deg, og i teorien skulle du hatt mer OD :)

Rykte 5/10
Har sett navnet ditt på forum, og tror jeg har sett HabboAgenten IG tidligere. Beklager, kan ikke utdype mer :p

Farmet ?/10
Skjult medalje...

Plassering 4/10
Langs rimmen sammen med MANGE spillerbyer. Spillerbyer vil si mye å cleare, som igjen vil si at flere tropper vil gå tapt. Du vil mest sannsynlig ikke ha de beste byene å adle, fordi du har clearet de fleste tidligere i gamet for å kunne vokse deg stor og sterk.

Total 28/50
Jeg ville vært sånn middels fornøyd med oppstarten dersom jeg var i dine sko. Kunne hatt en bedre stamme (selv om den ikke betyr alt så tidlig) og en noe bedre posisjon.
Jeg synes du gjør en kjempe jobb! Stå på!


xeroxy
 

Tpexton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Poeng <10/10>
Skal ikke klage, selv om du har adlet 2 små spillere i det siste. men kan skyldes plasseringen, da du er langt unna alle nesten.

Stamme <9/10>
Ikke min favoritt stamme da, men de leder jo så hva skal man si?

OD <6/10>
Har 8k points mindre en deg og nesten samme OD

Rykte <?/10>
Jeg er nettop kommet tilbake. stryker denne.

Farmet <9/10>
Plyndrer (Gull - Nivå 4)

Plyndre andre landsbyer for ressurser 10.000 ganger.

Raner: (Sølv - Nivå 3)

Farme en total på 1.000.000 ressurser.

Krigsherre (Bronse - Nivå 2)

Angrip 25 forskjellige spillere


Ikke mye farming på spillere ser det ut som, men skyldes kansje posisjonen.


Plassering <6/10>
lite spillere, mye barb byer for farming. 5/5 for plassering i henhold til barb byer, 1/5 i henhold til plassering av spillere

Total <40/50>

Litt uheldig med posisjon, men kan bli bedre jo lengre ut i spillet man kommer.



IGN: madworld.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Synes absolutt ikke vår posisjon er dårlig.. Ta et ekstra øyekast på kartet neste gang, du ;)
 

DeletedUser

Guest
MadWorld
Poeng: 9.068
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 25.139 (7.)
Stamme: Teemo


Poeng <8/10>
Helt greit det her. Rank 6, men har bare ca halvparten av rank 1 poengmessig, derfor ikke en 9'er.

Stamme <6/10>
Kopi ifra v15. Ikke aner jeg om noen av dere var i Teemo på v15 heller, men men. Rank 5 og nestbest snitt pr spiller på topplista. Minus for at det nok blir for tynt i medlemslista til å holde ut i lengden.

OD <9/10>
Strålende rank 5 i ODa, jeg liker smadring! Go! Go!

Rykte <5/10>
Aner ikke hvem du er. Nøytral score og midt på treet.

Plassering <9/10>
Dette skal man si. MASSE å adle. En typisk make or break-stilling. Er du/dere mann/menn nok til å utnytte alle mulighetene rundt dere, eller blir dere spist. Jeg gir score etter om jeg skulle hatt den stillinga selv.

Total <37/50>
 
Topp