Rate Spilleren Over

DeletedUser

Guest
MadWorld
Poeng: 9.068
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 25.139 (7.)
Stamme: Teemo


Poeng <8/10>
Helt greit det her. Rank 6, men har bare ca halvparten av rank 1 poengmessig, derfor ikke en 9'er.

Stamme <6/10>
Kopi ifra v15. Ikke aner jeg om noen av dere var i Teemo på v15 heller, men men. Rank 5 og nestbest snitt pr spiller på topplista. Minus for at det nok blir for tynt i medlemslista til å holde ut i lengden.

OD <9/10>
Strålende rank 5 i ODa, jeg liker smadring! Go! Go!

Rykte <5/10>
Aner ikke hvem du er. Nøytral score og midt på treet.

Plassering <9/10>
Dette skal man si. MASSE å adle. En typisk make or break-stilling. Er du/dere mann/menn nok til å utnytte alle mulighetene rundt dere, eller blir dere spist. Jeg gir score etter om jeg skulle hatt den stillinga selv.

Total <37/50>

Spam er også spam. Men nok av det, tilbake på riktig spor. Her var siste innlegg av relevanse.
 

Tpexton

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Innocent
Poeng: 4.615
Rangering: 38
Beseirede motstandere: 25.953 (20.)
Stamme: Cash


Poeng: 2/10
Ganske så lav poengsum, og laveste spilleren i cash stammen. altså ikke mer en 2.

Stamme 10/10
Ganske solid stamme mange flinke spillere der, og ikke minst er dem top 1 atm.

OD 8/10
Mye ODA lite ODD som sier at han ikke får noe motstand nesten, litt synd.

Rykte 8/10
Sett deg en god del ganga på forumet.

Plassering 6/10
Du ligger så og si på kanten av kartet, ikke mye adlings mål som er nært. Mye sløsing på kirker.


total 34/50

Du er sikkert en god spiller, men foreløpig ikke noe imponerende annet en ODA din.


IG: Madworld

Om du tenker å gi tilbakemelding på om dette var dårlig eller ikke så får du fortsette tråden her selv, Denne blir såvidt rørt.
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
siden spilleren som egentlig skulle rates ikke spiller lengre velger jeg og ta en anen

så da blir det Bacardis sier vi

Poeng: 4/10

du har 9k noe som er helt greit i forhold til verden atm men det blir en svak 4'er

Stamme 7/10


du er med i den 4 største stammen Plan C som er en del av Plan B ser no ut til og gjøre det greit men har tapt noen byer til cash ahr dog tatt ut tog av cahs også noe som er bra

OD 5/10

har grei OD har dog mest ODa med 11k av 15

rykte 3/10
har aldri hørt om deg før v 19. Men håper at det kan forandre seg ofc :)

plassering 5/10
du ligger ved mange fiender men også stamme frender så er en middels bra plassering til dårlig siden er cash du ligger ved

jeg er salomon IG

håper vi kan få denne opp litt igjen (y)
 

DeletedUser

Guest
Salomon
Poeng: 51.970
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 149.015 (4.)
Stamme: Plan B

Poeng: 8/10

Ligger godt ann med en foreløpig niendeplass.

Stamme 8/10

Er medlem i Plan B, stammen med nest flest poeng hittill. Ligger dog et stykke unna poengmessig, med tanke på at Plan B har over dobbelt så mange medlemmer.

OD 6/10

Fin ODA, ligger på en hittil fjerdeplass. Liker offansive spillere! Nesten merkelig lav ODD, med tanke på at du faktisk ligger i front.

Rykte 5/10

Virker som en dyktig spiller, selv om jeg ikke kjenner deg fra IG. (tror jeg?) Men har hørt mye negativt om deg også, derav får du 5/10 poeng.

Plassering 8/10

Ligger i front mot teemo, samt trygt ut mot rimmen. Du burde ha gode muligheter til å utvikle deg mye fremover i poeng. Men byene dine ligger veldig spredt, blir mye bortkasta tropper på kirker her..

Total 35/50.

Godt over middels poengsum! (y)

Jeg er qO.Op IG. (srry, så at MadWorld skulle bli rate litt seint..)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå må du huske på at jeg er orginale eieren av salomon da skattum, regner med at du ikke har glemt blackburn fra v4 helt? du som var leder i sddn og alt;(
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Rater Madworld først siden de ble glemt. Tar qO.Op deretter.

Madworld

Statistikk

Poeng: 32.764
Rangering: 14
Beseirede motstandere: ODA: 157.818 (3), ODD: 59.134 (4), ODT: 216.952 (2)
Stamme: Teemo (3)

Poeng: 7/10
Ligger på en 14 plass pr. d.d. som er bra, men har vært helt oppe på en 6. plass. Virker som kontoen har slakket litt av de siste dagene. Ruster kontoen opp for å hamre på videre?

Stamme 8/10
Teemo hadde stor suksess på V15 og vant serveren. Om det samme skjer på V19 vil tiden vise. Ligger på en tredje plass ATM, og har en nøkkelposisjon på kartet. Cluster fra sentrum og ut mot rimmen i nordøst. Kremposisjon om de holder aktiviteten og kommuniserer godt.
Flere gode nøkkelspillere i stammen.

OD 8/10
AAAAAAAANGRIIIIIIIIIP!
Gutta på denne kontoen er ikke redd for å bruke troppene sine. Meget høy ODA i forhold til poeng.
Spørsmålet er om det har kostet litt vel mye i forhold til resultat, og at dette nå hemmer veksten deres?
Fin ODD vitner om fornuftig balanse i Off/deff vektningen og/eller god deffing fra stammen.

Rykte 7/10

Johan og Jostein som sitter her. Jeg har ikke hørt så veldig mye om noen av dere før V19, men det jeg har hørt er utelukkende positivt. Chat’et litt med Jostein på V20 chatten og har skikkelig sansen for duden. Han gjør også en meget god jobb som intervjuer på V19, noe som fortjener Cred. Rater denne utifra V19, og dette er en konto som har bemerket seg positivt.

Plassering 8/10
En make it, or break it plassering. Front mot Plan B og Plan C i sentrum.
Om dere vet hvordan dere skal spille denne posisjonen, og samtidig klarer å opprettholde aktiviteten som kreves med denne type plassering, er den i mine øyne fantastisk. Masse action og enorme muligheter. Foreløpig litt spredt adling som krever mye gårdsplass til kirker, men jeg regner med at dere har en plan her :D

Total 38/50.
En god konto med dyktige spillere som kan være med å sette farge på V19!
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
qO.Op


Statistikk
Poeng: 52.505
Rangering: 9
Beseirede motstandere: ODA: 198.529 (1), ODD: 125.588 (1), ODT: 324.117 (1)
Stamme: Cash (1)

Poeng: 8/10
Ligger på en fin 9. plass ATM. Kontoen har vært oppe på en 1. plass i starten av Juli, noe som vitner om en god startup spiller. Sved nok av litt for mye tropper i startfasen som har hemmet videre vekst noe.

Stamme 10/10
Cash leder serveren, og har vel gjort det mer eller mindre hele veien. Stammen består av relativt få, men store robuste kontoer med høyt bysnitt. Stammen ligger fint plassert med en stor safe, og fronter i vest og sentrum. Mange særdeles dyktige spillere i stammen med lang erfaring. Enkel vurdering i forhold til full pott på denne ratingen.

OD 10/10
DEEEEEUUUUUMMMMMMMMN!!
Her brukes det tropper både offensivt og defensivt til den store gullmedaljen :O Leder både ODA og ODD
Selv om det er skyhøy ODA på denne kontoen, som er dyrt og ikke alltid den beste strategien, gir jeg allikevel 10 poeng her, dog under tvil. (Se ratingen på plassering for forklaring)

Rykte 8/10
Det er vist nok Simen AKA Fyllesamen som sitter ved roret her sammen med Mathilde? Simen er en gjenganger på .no og er kjent for å være svært offansiv. De fleste TW gjengangere kjenner godt til Simen. Personlig kjenner jeg han best fra V14 der han var hertug i RoEm og lenge gjorde en glimrende jobb. Spørsmålet blir om han har nok motivasjon til å holde ut hele serveren her på V19? Mathilde kjenner jeg dessverre ikke noe særlig til, og denne ratingen blir dermed farget av det jeg vet om Simen. Når det er sagt, tviler jeg ikke på at Mathilde og eventuelt andre duals gjør en glimrende jobb her.

Plassering 8/10
Mmmm, en skikkelig frontkonto med en viktig posisjon for Cash. Jeg ratet OD’en til qO.Op til full pott, selv om jeg egentlig syntes ODAen var for høy i forhold til poeng. Men tatt plassering i betraktning, vitner dette om en offansiv konto som river og sliter i sine motstandere. Samtidig har også stammen forståelse for at dette er en konto som holder en nøkkelposisjon i forhold til krigen mot Plan B og Plan C, og dermed deffer kontoen så den kan fortsette sin videre kværning på motstanderne.

Dette er en utfordrende, men fantastisk spennende posisjon å spille, og jeg tror Simen og Mathilde er spillere som passer for nettopp denne type plassering på front. Det blir spennende å følge utviklingen på denne kontoen videre, og se om de klarer å demme opp for mottrekkene..


Total 44/50

Watch out Plan B og Plan C! En god konto dette her. Aktivitet vil avgjøre mye i forhold til kontoens videre utvikling.

--
Pelle - Trevor Philips IG
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Trevor Phillips

Poeng: 35.192
Rangering: 23
Beseirede motstandere: 94.821 (25.)
Stamme: Cash A


Poeng: 6/10
Ligger en god del poeng bak resten av teten, men regner med du snart begynner å vokse enda mer!

Stamme 8/10
Ligger på 2 plass i verden 19, men jeg er ikke helt overbevist. Virker som de kunne jobbet mer på kommunikasjonsfronten. + At de "ligger under" i stats i krigen mot Cash.

OD 6/10
Ikke så mye å skryte av. Kan se at du er mye mer offensiv "so far" i v19 enn du har vært deffensiv. 90% av ODT er ODA. Men hvem vet kanskje når nukingen starter for fullt og du kommer deg litt fremover og ikke ligger på rimmen, da kan du få mer OD. (Du får 6 istedet for 5 fordi du ligger på rimmen, og der er det henholdsvis lite action.

Rykte 8/10
Må helt ærlig si at jeg ikke helt vet hvem som sitter på kontoen. Har ikke særlig kjenskap til deg heller. Men har hørt gode ord om deg og at du er en utrolig flink spiller.

Plassering 4/10
Din plassering nå er jeg ikke så veldig fan av. Rimmen er kjedelig, og kan bli veldig kjedelig for deg. Spørs hva som skjer med Teemo, om der merger, allierer eller hva dere velger. Kommer du deg til en front kan du plutselig ha en veldig god posisjon.

Total 32/50

Alt i alt kan ting forandre seg veldig fort. Utfallet av alliansen Teemo tror jeg har veldig mye å si for din fremtidige vekst.

Dere kan rate P0kemonZ
 
Topp