Rate Spilleren Over

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Denne trengs jo alltid :O

Poeng <?/10>
<Kommentar>

Stamme <?/10>
<Kommentar>

OD <?/10>
<Kommentar>

Rykte <?/10>
<kommentar>

Farmet <?/10>
<Kommentar>

Plassering <?/10>
<Kommentar>

Total <?/60>
<Kommentar>

+ Ekstra kommentar

Første Skal få Rate Mæ.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Moatheblackman.

Poeng 7/10
Henger godt med, og har over 1k P, og ligger på en ålreit 35 plass.

Stamme 9/10
Grei og fin stamme som ligger høyt oppe, på andre plass, med ett gjennomsnitt på litt over 1k P.

OD 8/10
Tidlig i spillet, men du ligger på 19 plass med over 2k i ODA, greit det til å være i starten.

Rykte 8/10
Har hørt om deg, og vært i stamme med deg i tidligere verden, men kjenner deg kanskje ikke så altfor godt som person enda.

Farmet 7/10
Ny for meg denne her, og det er vanskelig å se nøyaktig antall, men du har sendt over 1k angrep, så kan hende du har farmet en god del, men vanskelig og bedømme etter medaljer.

Plassering 8/10
Fin plassering, med gode barbarbyer der, og noen fine spiller fra 300-500 P. Også har du din stammevenn Andrek der, så hjelp er der hvis det trengs.

Total 47/60
Fin total, men noe var usikkert... (Farmet)

Du har alt over 7 og tror du kommer til å komme lengre enn de fleste på denne verdenen, med masse muligheter til rette lagt (happy)


MadCrox
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Poeng 9/10
Ligger greit plassert på top 30

Stamme 6/10
Gode gamle J.F.F med RUAB i spissen. Ser dessverre ut som en halvsvak start men mye kan enda skje.

OD 9/10
11 OD, kan være en veldig smart start. Bygge tropper og unngå større tap.

Rykte xx/10
Har ikke vært veldig aktiv de siste åra så kan ikke si jeg vet annet om deg enn at jeg har hørt/sett navnet før.

Farmet 7/10
Han jo ikke vite akkurat hvor mye du har farmet men du har plyndret over 1k byer så kan være nesten opp i 1mill for alt jeg vet.

Plassering 6/10
Trangt med gråbyfarms og mange om de som finnes. Ingen spillere over 1k i 15x15 so I guess you have that going for you, which is nice. 3 stammemedlemmer i 15x15. Kan bli litt trangt eller være veldig til hjelp.

Total 37/50

Virker som du har en lys fremtid ^_^


MadWorld
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Moatheblackman.

Poeng 7/10
Henger godt med, og har over 1k P, og ligger på en ålreit 35 plass.

Stamme 9/10
Grei og fin stamme som ligger høyt oppe, på andre plass, med ett gjennomsnitt på litt over 1k P.

OD 8/10
Tidlig i spillet, men du ligger på 19 plass med over 2k i ODA, greit det til å være i starten.

Rykte 8/10
Har hørt om deg, og vært i stamme med deg i tidligere verden, men kjenner deg kanskje ikke så altfor godt som person enda.

Farmet 7/10
Ny for meg denne her, og det er vanskelig å se nøyaktig antall, men du har sendt over 1k angrep, så kan hende du har farmet en god del, men vanskelig og bedømme etter medaljer.

Plassering 8/10
Fin plassering, med gode barbarbyer der, og noen fine spiller fra 300-500 P. Også har du din stammevenn Andrek der, så hjelp er der hvis det trengs.

Total 47/60
Fin total, men noe var usikkert... (Farmet)

Du har alt over 7 og tror du kommer til å komme lengre enn de fleste på denne verdenen, med masse muligheter til rette lagt (happy)


MadCrox

Bare vent, innen to uker er byen i Jørn sine hender.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Madworld

Poeng 7/10
Helt greit rank 33.

Stamme 6,5/10
Stammen er på rank 5 som lover veldig godt, du ligger litt langt unna stammen din for min smak.

OD 6/10
Rank 105 på OD syns jeg er veldig lavt i forhold til ranken din, men du har vel mye tropper?

Rykte xx/10
Ikke hørt om deg før.

Farmet xx/10
Skjult.

Plassering 5/10
Du ligger nærme midten av kartet, mange middels store spillere rundt deg og stor kamp om farmen. Her må du nesten være mer aktiv eller så vil du forsvinne tror jeg!

Total 24,5/40

Ser ut som du har en vanskelig start å alt kan skje her :) lykke til!


Mrzhalt
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Mrzhalt
Poeng: 2.087
Rangering: 15
Beseirede motstandere: 2.121 (56.)
Stamme: Plan B


Poeng <9/10>
Rank 15 med 2k poeng. Meget godt jobba av dokk <3

Stamme <10/10>
Beste stammen jo :O, vi har det så artig ilag <3

OD <9/10>
2k drepte enheter, bra det. Ikke noe vits iå waste tropper tidlig <3

Rykte <10/10>
Dope spillere her <3 Simen <3 og Hèlen<3

Farmet <10/10>
E jo kv for dokk så kan se kor my dokk har farma :p over 1mill

Plassering <10/10>
Fin plassering ut på kanten nesten og mye adlings muligheter

Total <58/60>

Dope konto herre og har trua på dokk <3

Hèlen e best <3
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Enig med MadWorld, er ikke vits å sløse på tropper for å få bra ODA. Lurt å bruke troppene på spillere som har lite tropper, for og få bedre farmer.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Enig med MadWorld, er ikke vits å sløse på tropper for å få bra ODA. Lurt å bruke troppene på spillere som har lite tropper, for og få bedre farmer.

Du har så lite kunnskap. 2k ODA er lite. Jeg, med 4,5k ODA, vedder på at jeg har mer tropper enn mrzhalt, spm har 2k ODA.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Og du kunne ikke hatt mer tropper med mindre ODA? Surpriiiise! Svaret er jo.
Fakta at det ikke er lurt å sløse tropper som MadCrox nevner over her.
ODA ser fint ut men er unødvendig med mindre det er oppnådd ved å ta ut offtropper.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Og du kunne ikke hatt mer tropper med mindre ODA? Surpriiiise! Svaret er jo.
Fakta at det ikke er lurt å sløse tropper som MadCrox nevner over her.
ODA ser fint ut men er unødvendig med mindre det er oppnådd ved å ta ut offtropper.

Så du har nok farmer du? Er ikke så overbevist av det svaret mtp antall barbs på denne verdenen.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Så du har nok farmer du? Er ikke så overbevist av det svaret mtp antall barbs på denne verdenen.


Har mange barbs rundt meg vet ikke med andre men men ^_^


Så ikke alle trenger og angripe vildt for å få oda for å holde med i farmingen. Kommer an på person til person også. Det at man har mer ODA betyr jo også gjerne at tap av tropper har blitt større ^^
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Har mange barbs rundt meg vet ikke med andre men men ^_^


Så ikke alle trenger og angripe vildt for å få oda for å holde med i farmingen. Kommer an på person til person også. Det at man har mer ODA betyr jo også gjerne at tap av tropper har blitt større ^^

Ikke om du bruker troppene smart OG vet hvordan du oppgraderer de.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
nja delvis tror vel ikke folk som går def ikke oppgradere dem vel? Ikke alle som går def er totalt lost you know. Men joda noen er og er vel der pointe dit ligger om jeg ikke tar helt feil?

Men alikavel taper man tropper gjør man ikke? og det skal jo bygges opp igjen viss du får 1375 av vær ress men taper 20 øks

Så må du regne ut hvor mye du har tjent etter det tapte 20 øksne er tate bort av ress
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
nja delvis tror vel ikke folk som går def ikke oppgradere dem vel? Ikke alle som går def er totalt lost you know. Men joda noen er og er vel der pointe dit ligger om jeg ikke tar helt feil?

Men alikavel taper man tropper gjør man ikke? og det skal jo bygges opp igjen viss du får 1375 av vær ress men taper 20 øks

Så må du regne ut hvor mye du har tjent etter det tapte 20 øksne er tate bort av ress

Så når du skal cleare noen for å farme de, så farmer du de bare en gang? Nice! (yes)
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Habbomannen, de fleste vil bygge opp deff igjen. Og om man har konstant produksjon av stuff bare ved gråbyfarming trenger man jo ikke å gå etter spillere.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Habbomannen, de fleste vil bygge opp deff igjen. Og om man har konstant produksjon av stuff bare ved gråbyfarming trenger man jo ikke å gå etter spillere.


også har vi milits også og det er irrterende tropper og møte på -_-

Selv om ingen jeg har angrepet har laget dem endå venter jeg på det ^^
 
Topp