Rate spilleren over

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
På tide å komme i gang med denne. Tar farming istedenfor OD siden det er såpass tidlig. Selvfølgelig vanskelig å vite hva andre har farmet, og vil de ikke gi et lite hint kan man evt. droppe dette punktet. På farming, og for den saks skyld poeng, er det opp til hver enkelt å velge om de vil ta hensyn til om spilleren ligger i core eller på rimmen når de rater.

Poeng:
Kommentar (?/10)

Plassering:
Kommentar (?/10)

Farming:
Kommentar (?/10)

Stamme:
Kommentar (?/10)

Rykte:
Kommentar (?/10)

Totalt:
(?/50)

Starving Ninja
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Starving Ninja

Poeng: 852
Rangering: 21
Beseirede motstandere: 1.630 (8.)
Stamme: BAM!

Poeng: 852
Henger godt med i starten (8/10)

Plassering:
Deilig plassering med endel barbs og mange spillerbyer <3 (9/10)

Farming:
Plyndra over 1k og det micro farmes her. Herik e gal type når det kommer til farming (9/10)

Stamme:
Min fav stamme jo, veteraner samlet på et sted. og Andre da <3 han kan man umulig ikke lik(10/10)

Rykte:

Dokker e alle dope mennesker <3 Henrik e ofc dope (9/10)

Totalt:

(45/50)

Moatheblackman <--- rate
 
Sist redigert:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Moatheblackman

Poeng: 393
Rangering: 294
Beseirede motstandere: 37 (394.)
Stamme: Digger!

Poeng: 393
Har veldig lite poeng, men poeng teller ikke så mye nå synest jeg (6/10)

Plassering:
Ligger på rimmen, greit med barbs, og greit med spillerbyer (8/10)

Farming:
Ingenting og utsette på farmingen som jeg ser det, microfarming med god kvalitet. (9/10)
Stamme:
Ingen god stamme i mine øyne, kjenner ingen av de, de har ikke farmet så mye. De ligger forsovidt i nærheten av deg så kanskje ett godt midlertidig valg. (6/10)

Rykte:
Kjenner ikke til deg så skal ikke gi poeng på denne

Totalt:
(29/40)

WeirdAldo.
 

DeletedUser

Guest
WeirdAldo

Poeng: 461
Rangering: 209
Beseirede motstandere: 1.119 (21.)
Stamme: SG

Poeng:461
Kommentar: Dere henger litt bakpå her fokuserer kanskje på tropper? (4/10)

Plassering:
Kommentar: kanskje ikke det beste området ikke kjempemange barbs og mange spillere som farmer så blir vel mye konkurannse der? (6/10)


Farming:

Kommentar:Medaljer er skjult så kan ikke kommentere på farmingen deres, men går utifra at de farmer en del og kanskje litt spillerfarming også når vi ser på ODA. (?/10)

Stamme:
Kommentar:Ganske liten stamme kjenner heller ikke igjen så mange nick. Går vel også rykter om at dere er med i alliansen mot Utopia? (4/10)

Rykte:
Kommentar:Aldri hørt om det jo :S (?/10)

Totalt:
(14/30)


Three Are Legend.
 
Sist redigert av en moderator:

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Three Are Legend

Poeng: 1.069
Rangering: 10
Beseirede motstandere: 129 (261.)
Stamme:

Poeng: 1.069
Kommentar: Topp 10, mer enn bra nok til en tier fra meg! (10/10)

Plassering:
Kommentar: Ligger vel på rimmen du også, men mange gråbyer og en god del spillerbyer. Vil si du har et veldig bra område til å ligge på rimmen. (10/10)

Farming:
Kommentar: 1k plyndret og 10k ranet viser medaljene, ingen som har bedre foreløpig så er ikke noe å trekke i her eller, Hvis jeg ikke husker helt feil fikk du vel 1k plyndret ganske tidlig også. (10/10)

Stamme:
Kommentar: Ingen stamme, uten en stamme så kommer du ikke langt. (0/10)

Rykte:
Kommentar: Om jeg ikke tar helt feil er det vel lexington folka som sitter her, bare bytta nick. Gode og aktive folk vet ikke om Henrik spiller her men... samme med axelz, har ikke sett han mye på off forumet her enda, men kristian spiller iallfall. (8/10)

Totalt:
(38/50)

Creo
 

DeletedUser

Guest
Three Are Legend


Rykte:
Kommentar: Om jeg ikke tar helt feil er det vel lexington folka som sitter her, bare bytta nick. Gode og aktive folk vet ikke om Henrik spiller her men... samme med axelz, har ikke sett han mye på off forumet her enda, men kristian spiller iallfall. (8/10)

Totalt:
(38/50)

Creo


meg, Axelz og Mathias spiller her nå :)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Creo
Poeng: 1.200
Rangering: 29
Beseirede motstandere: 91 (455.)
Stamme: BAM!


Poeng: 1,2k
Henger godt med og vil ikke ligge langt bak (7/10)

Plassering:
Deilig plassering med mange motstandere og barbs.(8/10)

Farming:

Du svette farme og prøver å ta igjen andre(9/10)

Stamme:
BAM e dope, gir dokk 10 bare for at andre og gamla e der.(10/10)

Rykte:
Markus e kul fyr. (7/10)

Totalt:
(41/50)

Rate Andrek
 

toeless

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Moa

Poeng: 662
Bruker åpenbart mer tid på forumet enn ingame (5/10)

Plassering:
Selv ser jeg ikke poenget med rim på inaktive servere, man må jo dø av kjedsomhet. (1/10)

Farming: Ræv
Å Farme 1k ganger og sitte med 600 points er vel bare lol... kvalitet fremfor kvantitet anyone?(1/10)

Stamme:
Ingen Kommentar (1/10)

Rykte:
Gnålekjerring av værste sort. Min første verden på norske servere, og jeg har hele 4 innlegg på forumet. Fyren har åpenbart ikke et godt rykte. (1/10)

Totalt:
Jeg gir et ekstra poeng for forumaktivitet(10/50)

Å rate meg er vel uansett håpløst da ingen vet noe om meg :p
 

DeletedUser

Guest
Tha toeless


Poeng: 1.392
(8/10)

Plassering:
spennende plassering midt i coren ! (9/10)

Farming: bra
tror du farmer ganske mye ser du har besøkt 1k byer også mange spiller byer (6/10)

Stamme:
kul stamme som jeg tror vill nå langt nr.1 oda nå også mange nye spennende navn (9/10)

Rykte:
? rykte. veit ikke noe om ditt rykte så gir deg (10/10)

Totalt:
(42/50)

rate meg neh er annonym jeg :cool:
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Toeless
Poeng: 1.392
Rangering: 18
Beseirede motstandere: 5.403 (2.)
Stamme: GK44

Poeng:
Henger godt med, men de øverste spillerne har et veldig godt forsprang selv om rangeringen alene kanskje ikke tilsier så. (8/10)

Plassering:
God plassering. Ikke så ekstrem som de i core, men ligger helt i corekanten og har derfor relativt mange gråbyer å boltre seg på. Selv om det sikkert er god konkurranse om disse, er det likevel blant de bedre plasseringene som er mulige. Adelsmålene er ikke så dårlige som jeg først antok, med flere byer på 6-700 poeng. Men med AP like ved kan det fort bli vanskelig å overleve. (7/10)

Farming:
1000 plyndringer- og 10.000 ressurser ranet-medaljene, som de aller fleste andre. Har også murknuser, som trolig betyr at du har tropper til tross for en høy ODA. Siden du ikke har gitt hint om du nærmer deg millionen kan jeg dog ikke gi bedre, når Sennep nådde den for flere dager siden - for alt jeg vet kan du ha kun noen få hundre tusener ranet. (7/10) er likevel ikke en dårlig rating.

Stamme:
Spennende stamme. Samarbeider med UTOPIA etter at DSPAWN samlet en stor gruppe for å ta ned sistnevnte. DSPAWN og AP er tilsynelatende veldig godt samlet i core, og blir vanskelige å ta ned. Selv er jeg ikke blant de med størst tro på GK, selv om det er flere høyt rangerte spillere hos dere (topp 50-ish). Ved seier mot DSPAWN kan kanskje UTOPIA dra dere videre? (6/10)

Rykte:
Dropper denne i og med at du som du sier er ukjent her på .no.

Totalt:
(28/40)

Starving Ninja
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Kleshenger....
8a68e7faaea15af2da1702c66638b60b.png
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Moa

Poeng: 662
Bruker åpenbart mer tid på forumet enn ingame (5/10)

Plassering:
Selv ser jeg ikke poenget med rim på inaktive servere, man må jo dø av kjedsomhet. (1/10)

Farming: Ræv
Å Farme 1k ganger og sitte med 600 points er vel bare lol... kvalitet fremfor kvantitet anyone?(1/10)

Stamme:
Ingen Kommentar (1/10)

Rykte:
Gnålekjerring av værste sort. Min første verden på norske servere, og jeg har hele 4 innlegg på forumet. Fyren har åpenbart ikke et godt rykte. (1/10)

Totalt:
Jeg gir et ekstra poeng for forumaktivitet(10/50)

Å rate meg er vel uansett håpløst da ingen vet noe om meg :p


Du skulle RATE ANDREK og ikke mæ din hater
 
Topp