Rate spilleren over

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Poeng: 21.106
Rangering: 86
Beseirede motstandere: 145 (708.)
Stamme: MILF


Poeng: (5/10)

Ikke så meget å komme med, men mtp tid du startet og din aktivitet, helt ok poengsum mener da jeg:)

Plassering: (5/10)

Helt ok plassering, spørs hva du ønsker å utrette med kontoen selvfølgelig. Ligger helt på rimmen under DL og HPLØS. Ikke så mye å adle ifra, litt spillere du kan kjøre på, ellers meget kjedelig posisjon med mindre du har tenkt å spille sim city eller prøve å adle av DL | HPLØS :)

OD: (1/10)

Du har uten tvil adlet lette byer, OD på 145 og 5 byer :) Tydelig får du vokse i fred der nede og kose deg :)

Stamme: (8/10)

MILF er da uten tvil en skikkelig skummel stamme! Pass på i fremtiden, de farmer mye!

Rykte: (10/10)

Har bare positive ting å si om Joakim, så her får han full pott.

SUM: (29/50)

Er store utviklingspotensialer for kontoen, ligger i rim posisjon, men kan fint bygge seg stor og skummel hvis han spiller aktivt og bare lever på gråbyer :) Alt står på aktivitet og ja eierens ønske om hva han vil på v20 :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Chaosisalex
Poeng: 547.081
Rangering: 1
ODA: 8 Chaosisalex UTOPIA 575.023
ODD: 5 Chaosisalex UTOPIA 906.880
ODT: 6 Chaosisalex UTOPIA 1,48 Mill.
Stamme: UTOPIA

Poeng: 10/10
Suveren ledelse. 150k poeng ned til 3. plassen, og har trolig flere adelsmenn tilgjengelig også. Den tullete utfordreren på 2. plass ser ut til å falle fra. Vinner UTOPIA krigen ender dere på rank 1, så enkelt er det.


Plassering: 8/10
Byene ligger veldig godt til ovenfor hverandre, men med så mange byer som dere har er det selvfølgelig også en viss spredning - fin og stabil plassering i sentrum. Noen byer i direkte front, men de fleste ligger godt bak. Mange allierte i bakrom, samt de nevnte egne byene, som kan sende opp støtte. Har definitivt ingen problemer med farmingen. Trekket kommer fra at togene fra byene i bakrom må reise langt (til tross for noen frontbyer), noe som gjør det vanskelig mot de gode spillerne BAM besitter.


OD: 8/10
Fortsatt en veldig svak ODA, særlig i forhold til poengrangeringen. Men desto mer tropper til overs, så når du først begynner stiger nok denne høyt! Forsvarte seg godt mot BAM sitt forsøk, og mistet ingen byer. Ligger på en tilnærmet delt 2. plass på ODD. Brukt troppene veldig godt hele runden.


Stamme: 9/10
Hertug i stammen som har ledet v20 hele runden. Ikke noe å si på medlemmene, ei heller dens allierte. Det ene poeng i trekk er kanskje litt strengt, men kommer av at fienden vi står ovenfor er sterke, og fort kan by på utfordringer. Siden krigen såvidt har startet er det umulig å si hvordan det går.


Rykte: 10/10
Uten tvil, trenger egentlig ikke begrunnelse. Odd og Håkon styrer og steller, er effektive, hyggelige og alt det der. Kjenner veldig lite til Jan, men inntrykket jeg har fått av han er veldig godt.

SUM: 45/50
Ikke langt unna toppscore. Bare litt sært småtrekk her og der. Skulle kanskje gjerne hatt noen flere byer i front? Vi får se om det blir et problem senere.

-Den tullete utfordreren på 2. plass
 

buuurnnn

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ZuperNova
Poeng: 488.161
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 2.722.558 (2.)
Stamme: UTOPIA

Poeng:
Kommentar (9/10)
Har ligget godt oppe på top 3 i den siste tiden og det ser ikke ut til at han blir å falle fra med det første. Litt synd at du ikke har 500k poeng ennå, men det kjem vell om litt! :)

Plassering:
Kommentar (9/10)
Har stasjonert seg godt midt i kartet her med front mot BAM!, ser ut til at du også har gjort det bra i sør hvor du har ordnet et flott lite cluster. Har mulighet for å utvide området ditt i mange ulike rettninger, så det er bra!

OD: 10/10
Har mye ODA til å ha så mye ODD, forsvart seg godt mot BAM!, mistet 2 byer som ble readlet rett etterpå da :p Virker som at du alltids har tropper til overs noe som er veldig bra mtp byene du har i front mot BAM!.

Stamme:
Kommentar (10/10)
Du er med i UTOPIA, dette er en flott gjeng som viser tydelig hva de kan. (utifra hva jeg selv har opplevd). Ikke så mye mer å si på det, fortsetter de i samme tempo skal det bli tungt å ta opp kampen med dem. Men så er det jo akkurat derfor vi har BAM! og LEMMY her.. :)

Rykte:
Kommentar (10/10)
Har ikke hørt noe negativ om deg, og har fått erfare hvor hyggelig og ordentlig du er. Så det er ingenting å trekkes fra her av poeng :)

Totalt:
(48/50)
E som sagt bare noen småting som egentlig ikke betyr så mye, det er bare å fortsette i samme tempo så blir det lett 50/50 :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Chaosisalex
Poeng: 7.912.645
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 44.721.483 (3.)
Stamme: UTOPIA


Poeng:
1 mill over rank 2. Lite å si om poengsummen, annet enn AWESOME!
Dere står på dag og natt.
(10/10)


Plassering:
Ligger tett i tett over alt på kartet. Adler dere dit fienden er, og har derfor konstant front. Ser ikke ut som at noen kan stoppe dere (9/10)


OD:
Skuffende lite ODa i forhold til poengsum. Dere burde jo ha nok tropper til å kunne nuke ned hele verden alene! (kyss)
ODd er det lite å gjøre med. 8/10

Stamme:
UTOPIA. Ser ut til å gå seirende ut av verdenen med veldig bra diplomatiske valg tidlig i verdenen. Det er ikke uten grunn at denne stammen ligger på rank 1! (10/10)

Rykte:
Håkon, Odd og Pelle (20/10)


Totalt:
Overlegent (57/50)


Siden forrige konto som ratet ikke lengre er på v20, så tok jeg friheten til å rate Chaos (etter trusler fra Håkon og Odd).
Og siden jeg ikke spiller v20, så står dere fritt til å rate hvem dere vil! (yes)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jelena Välbe
Poeng: 4.795.240
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 11.124.929 (15.)
10 Jelena Välbe [DY] 10,35 Mill.
50 Jelena Välbe [DY] 778.124
Stamme: [DY]

Poeng:
Mer eller mindre delt 3. plass med undertegnede. Dog skuffende langt bak 1. og 2. plass. I motsetning til meg har vel du både farmet mye og stort sett vært mer eller mindre aktiv hele tiden? Heller ikke møtt særlig motstand verken offensivt eller defansivt, ut ifra hva ODDen tilsier. Siste alternativ var vel at du gikk full deff og støttet dine allierte, men det kan vel raskt avslås.
(7/10)


Plassering:
Vanskelig å gi noen utenfor UTOPIA høy rangering her, men det synes jeg du fortjener. Når/om dere ender i krig mot UTOPIA ligger du ikke omringet, som vi ser OS sliter med. Hvilket bety at vi må adle deg gradvis, og du har mange safebyer. Det gjør at du kan overlenge lenge dersom du har de rette ferdighetene. Dessverre er alle fiendene adlet ut, noe som fra mitt synspunkt trekker iallefall to poeng da du ikke akkurat har vært den som har adlet mest.
(6/10)

Adlinger:
Delte meninger. Du har nesten KUN gråby- og internadlinger. Det er veldig skuffende. Ser vi dog på plasseringen så har du adlet veldig smart. Både det jeg skrev under "plassering", men også mht. at du adlet et veldig solig cluster bak MILF. Dessverre er MILF mer eller mindre oppløst, hvilket betyr at du kanskje feilberegnet hvor lenge verdenen skulle vare? I det lange løp var det veldig smarte adlinger, og hadde du adlet lengre oppe ville du trolig fått problemer i en krig mot UTOPIA. Skulle gjerne ha gitt høyere, for taktisk sett scorer du ekstremt bra - men det er vanskelig å gi maks score når det stort sett kun er grått.
(7/10)

OD:
Kanskje litt vel lav score, men ikke imponerende på noen måte - iallefall ikke ut ifra poeng. ODDen kan du muligens ikke noe for, men også ODAen må sies å være latterlig dårlig.
(3/10)

Stamme:
[DY], hva skal man si? Du er vel nærmest denne stammen alene. Alex Klein har vært hyggelig å snakke med de gangene jeg har gjort det, resten har jeg ikke hørt om - mens du er tausere enn en østers. Taktisk sett burde vel dere ha slengt dere på da vi brøt med OS siden en krig mot dere mest sannsynlig er uunngåelig. Har dessverre sett alt for lite til dere, og dere spiller vel for dere selv.
(4/10)

Rykte:
Som jeg nevnte er du helt taus, lite samarbeidsvillig og tar ikke initiativ. Har ingen anelse om hvem du er. Vet heller ikke hva jeg skal tenke spillmessig. Har ikke sett deg prestere noe særlig. Dersom de to momentene med adlingene er et taktisk valg hjelper det noe, men utover det er det dessverre vanskelig å trekke frem verken adlinger eller OD, i tillegg til at jeg ikke aner noe om hvem du er.
(3/10)


Totalt: (30/60)

ZuperNova
 
Topp