Shining wolf
Ganske godt likt medlem
- Reaksjonspoeng
- 68
Sondrekul gi opp, nå noen som vil rate meg?
-Perfect art
tosk,du må rate meg før noen kan rate deg om du ikke ser det
Sondrekul gi opp, nå noen som vil rate meg?
-Perfect art
Poeng:31k 7 byer kan det blir bedre ja 1.plass,men ellers stemmer alt så blir 9/10 synest kun 1.plassn skal ha 10/10
lol lol lol gard gratis by galadon 2 gratis byer valkyrie gratis by kunne like godt adlet grått fucking nooob
Poeng:31k 7 byer kan det blir bedre ja 1.plass,men ellers stemmer alt så blir 9/10 synest kun 1.plassn skal ha 10/10
lol lol lol gard gratis by galadon 2 gratis byer valkyrie gratis by kunne like godt adlet grått fucking nooob
haha jeg kan jo ihvertfall skyte meg i foten med annet enn data musa dere har i skuffen har slutta jeg så gir jævelig faen i alt
håkon har jo ikke brukt noe tropper da bryr meg faen ikke om han har mer oda enn meg nå jeg var nr 3 10k oda hva hadde han da ?
da han klarer og få mer oda enn meg med 7 byer og 30 k poeng først nå er jo tragisk sier litt om hvor sleip han er det og odd'en hans er jo bare tull da han bare får jo bare deff jeg hadde 50k på v19 med 12 byer og jeg fikk 500k odd der med bare mine deff tropper før jeg ikke gadd mer
Nei, det spørs hva verdensinstillingene er. Kan godt hende v20 handler om ODA eller ODD
Nei, det spørs hva verdensinstillingene er. Kan godt hende v20 handler om ODA eller ODD