Rate spilleren over

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
trustie

Poeng: 15.380
Rangering: 14
Beseirede motstandere: 23.529 (51.)
Stamme: SR

Poeng:
Rank 14 med 15k ikke værst (7/10)

Plassering:
Nok byer rundt deg å adle, men du er for langt unna meg så jeg kan ikke adle deg..(7/10)

Farming:
Vet ikke hva jeg kan gi her for alle har de medaljene du har så gir deg en (7/10)

Stamme:
Hørt om folk fra stammen fra før av men ingen som gjør det spesielt bra. (6/10)

Rykte:
Sondrekul sier seg selv. Er mange menesker der ute som hater deg, men er lenge siden jeg har snakket med deg så kan hende du har forbedret deg. (4/10)

Totalt:
(31/50)
 

DeletedUser

Guest
failed abort

dn leder ?

rate 100/100 om du går til kirg mot utopia

rate generalløs sin kont før siste 40 timer som har gått lol
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Perfect Art

Poeng: 26.906
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 26.258 (43.)
Stamme: DN

Poeng:
Ligger helt i toppen, ingenting å se på den! En fin stor 9k by men en del rundt 3k. (9/10)

Plassering:
Litt tricky plassering. Mye store byer men også en del av de som er vanskelige å ta. Kan raskt gå begge veier. Har heldigvis en god stamme i ryggen. (8/10)

Farming:
Over 1mill ranet og over 10k byer plyndret. Vil tro du har farmet en god del. (9/10)


Stamme:
5. største stamme regnet i poeng totalt. Med bare 5 medlemmer så er det veldig sterkt med tanke på hvor tett de ligger til 3 og 4plass. (9/10)

Rykte:
Eineste i veit litt om e Fredrik. Koslig type(kyss). Veit ikkje om nokken andre på kontoen dessverre.
Kommentar (7/10)

Totalt:
(42/50)

<-- WeirdAldo
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
WeirdAldo

Poeng: 31.304
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 191.019 (1.)
Stamme: SG

Poeng: 10/10

Ingenting å si på poeng, ligger på 1 plass, mange fine store byer.

Plassering: 9/10

Meget godt farmeområde, ligger med et par stammevenner, mange å adle rundt seg, en veldig fin plassering, men samtidig en veldig skummel plassering på kartet.

Farming: 10/10

Regner med det er dere som stikker av med alle DR nå for tiden, skjult medaljer, men vet dere kan hvis dere vil, så her får dere full pott!

Stamme: 8/10

Er noen kjente spillere her, og noen mer ukjente. Ligger på 2 plass rett bak 1 plassen, kan bli spennende å følge med utviklingen.

Rykte: 9/10

Har egentlig bare godt å si om alle på kontoen, kjempe flotte folk, gode tw-spillere og mer til. Eneste som trekker ned er at Johan misliker meg, han er flink til å mislike folk, spess på v19. Vet ikke om det blir same shit på v20 :D <3


46/50
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Chaosisalex

Poeng: 31.064
Rangering: 2
Beseirede motstandere: 47.608 (12.)
Stamme: UTOPIA


Poeng:31k 7 byer kan det blir bedre ja 1.plass,men ellers stemmer alt så blir 9/10 synest kun 1.plassn skal ha 10/10

Plassering: Har mange fine byer og adle og naboene tror jeg ikke har de like godt XD 9/10

Farming: en av kontoen som sikkert har farmet mest på v20 så 10/10

Stamme : Utopia beste stammen på v20 10/10

Rykte:Odd,Håkon og en til som sitter her,kjempe team som jeg ikke ville møt i fronten min 10/10

tror det ble 47/50 :)

Trustie
 

DeletedUser

Guest
Poeng:31k 7 byer kan det blir bedre ja 1.plass,men ellers stemmer alt så blir 9/10 synest kun 1.plassn skal ha 10/10

lol lol lol gard gratis by galadon 2 gratis byer valkyrie gratis by kunne like godt adlet grått fucking nooob
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Poeng:31k 7 byer kan det blir bedre ja 1.plass,men ellers stemmer alt så blir 9/10 synest kun 1.plassn skal ha 10/10

lol lol lol gard gratis by galadon 2 gratis byer valkyrie gratis by kunne like godt adlet grått fucking nooob

Gratis, og likevel mer ODA enn deg, selv etter at du suicidet nukene dine mens Håkon fortsatt har sine. Det forteller bare hvor elendig du er. :awesome:
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Poeng:31k 7 byer kan det blir bedre ja 1.plass,men ellers stemmer alt så blir 9/10 synest kun 1.plassn skal ha 10/10

lol lol lol gard gratis by galadon 2 gratis byer valkyrie gratis by kunne like godt adlet grått fucking nooob

Snakk om å skyte seg selv i foten.. :awesome:
 

DeletedUser

Guest
haha jeg kan jo ihvertfall skyte meg i foten med annet enn data musa dere har i skuffen har slutta jeg så gir jævelig faen i alt

håkon har jo ikke brukt noe tropper da bryr meg faen ikke om han har mer oda enn meg nå jeg var nr 3 10k oda hva hadde han da ?

da han klarer og få mer oda enn meg med 7 byer og 30 k poeng først nå er jo tragisk sier litt om hvor sleip han er det og odd'en hans er jo bare tull da han bare får jo bare deff jeg hadde 50k på v19 med 12 byer og jeg fikk 500k odd der med bare mine deff tropper før jeg ikke gadd mer
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke folk holde denne diskusjonen under en tråd? Istedet for å spamme alle tråder overalt om samme greia som er under faktabøren.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
haha jeg kan jo ihvertfall skyte meg i foten med annet enn data musa dere har i skuffen har slutta jeg så gir jævelig faen i alt

håkon har jo ikke brukt noe tropper da bryr meg faen ikke om han har mer oda enn meg nå jeg var nr 3 10k oda hva hadde han da ?

da han klarer og få mer oda enn meg med 7 byer og 30 k poeng først nå er jo tragisk sier litt om hvor sleip han er det og odd'en hans er jo bare tull da han bare får jo bare deff jeg hadde 50k på v19 med 12 byer og jeg fikk 500k odd der med bare mine deff tropper før jeg ikke gadd mer

Til informasjon så handler ikke TW om å skaffe seg mest ODA med bare en by.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Nei, det spørs hva verdensinstillingene er. Kan godt hende v20 handler om ODA eller ODD

Forsåvidt, men tviler på at vinnerkravet blir "vær blant de tre første til 10.000 beseirede motstandere". I det lange løp vil man ikke tjene på å bruke alle troppene med en gang man får dem. Den strategien funker for å nå 10.000 først, men når vi ganger dette med noen tusener eller titusener blir man ikke først på den måten, med mindre man er dyktig og bare troller (noe han definitivt ikke er).
 
Topp